Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1548. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15461547154815491550
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • By_Alesia B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız sorunun tekrar ettiğini ve hattı tekrar kontrol etmeleri bilgisini teknik ekibimiz ile paylaştım. Hattı kontrol ettikten sonra size dönüş sağlayacaklar.
  • tafesan T kullanıcısına yanıt
    Görüşme kaydının dinlenmesi için ilgili ekibimize bilgi verdim. Görüşme kaydını dinleyerek size dönüş yapacaklar.
  • ping sorunuyla ilgileniyo mu arkadaşlar? @TurkNetDestek

  • Merhabalar, mevcut hesabım ile tekrardan abonelik başlatmam mümkün müdür @TurkNetDestek ?

  • Bu evrakları kargoyla ulaştırmamiz şart mı acaba, oturduğum ilçede MNG yok ve en yakın şubeye telefonla ulaşmak imkansız,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. Evet o konuda bir yanlış tabir olmuş. Vdsl olarak geçişin tamamlanmasını bekliyorum. Modemden herhangi bir ayar yapmamız gerekiyor mu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kickboxer_18 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve network ekiplerimizin kontrol edebilmesi için ping tracert test sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ya ekran görüntüsü vs attım birsürü işi yokuşa sürmeyin bikere de..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tomb.raider kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon ya da internet hizmetinizden başvuru yaparak geçiş sürecini başlatabilirsiniz. Evrakların çıktısını aldıktan sonra bize MNG kargo ile ücretsiz gönderebilirsiniz.
  • thewhitewolf kullanıcısına yanıt
    Merhaba, abonelik evraklarını MNG kargo ile anlaşmalı olduğumuz için ücretsiz gönderebilirsiniz. Dilerseniz de farklı kargo firmaları ile gönderebilirsiniz.
  • yiğido__58 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL olarak kurulum yapmanız durumunda geçişiniz tamamlandığında VDSL hız alabileceksiniz.
  • kickboxer_18 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edebilmem için kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    attım bidaha atıyorum kontrol etsenizz göreceksiniz ama neyse...

  • kickboxer_18 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızı kontrol ettiğimde yoğunluk saatlerinde ping sürelerinin artabileceği bilgisi verilmiştir. Tekrar kaydı aktif ederek ping tracert test sonuçlarını kayıt içerisine ekleyerek benimle paylaşabilir misiniz?



    "Merhaba,



    Ping probleminizin giderilmesi adına aşağıdaki faktörleri dikkate almanız yeterli olacaktır. Direk olarak pinge müdahale sağlayamamaktayız yoğunluk kaynaklı ping değerlerinizde yükselmeler olabilir.



    1- Kullanılan bilgisayar kablolu olarak modeme bağlanmalı. Çünkü kablosuz ağlar veriyi gerçek anlamıyla havadan iletir. Bağlantı engellerden seker ve duvarlardan geçer. Buda ping süresine etki eder.



    2- Bilgisayarda bulunan tüm açık programları kapatılmalı.



    3- Aynı ortamda interneti kullanan başka kişiler varsa ve interneti ne kadar aktif bir şekilde kullanırlarsa ping süresi etkilenir (yükselir). O nedenle ping değerini düşürmek için bağlantı sayısı düşürülmeli.



    4- Bilgisayarda herhangi bir veri indirme işlemi yapıyor ya da oyun oynanıyorsa durdurulmalı. ( Torrentten veri indirmek, Steamden oyun oynamak gibi uygulamalar açıksa kapatılmalı. )



    5- Ağ donanımlarında sorun olup olmadığını kontrol edilmeli. Dağıtıcı (Router) veya Çoklayıcı (Hub) kullanılıyorsa bunun yerine bilgisayar modeme doğrudan bağlanabilir. Böylece bu cihazlarda herhangi bir sorun varsa hangi donanımda olduğu ortaya çıkar."




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    ya kardeşim sahurda oynuyorum ne yoğunluğundan bahsediyosunuz? gece 1-2 de kaç kişi ayakta Allah aşkına? kopyala yapıştır mesaj atmaktan da bıkmıyosunuz.. 1 hafta öncesine kadar neden yoktu o zaman ???

  • İyi günler, ben halihazırda Türk Telekom müşterisiyim ve taahhüt süresi sona erecek bir sözleşmem var. Geçeceğim hatta maksimum hız almak istediğimden birtakım araştırmalar yaptım. Bu araştırmalar sonucunda kesin bir sonuca ulaşamadım.
    Türknet altyapı sorgulaması yaptığımda fiber altyapı gözüküyor. 100mbps hız alacağım söyleniyor.
    Öteki tarafta Türk Telekom ile görüştüğümde bana maksimum 50mbps hız alabileceğimi ve altyapımda fiber olmadığını öğrendim.

    Size sormak istedim hangisi doğru acaba kesin bir sonuca nasıl varacağım?

    Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asythment54 -- 11 Mayıs 2021; 18:57:12 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Wifi 6 modem satılacak mı ?

  • PM attım ama yanıt vermediniz...


    Neyse şimdilik düzeldi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ksk8586 -- 12 Mayıs 2021; 0:16:23 >
  • kmesne kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu anda modem satışımız bulunmuyor ve ilerleyen dönemde tekrar başladığı zaman o modemde olur mu kesin bir bilgi veremiyorum.
  • 
Sayfa: önceki 15461547154815491550
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.