Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1313. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13111312131313141315
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sizin tüm ekip üzgün zaten fakat elini taşın altına koyan yok.

    İlk ay bedava olayını kardeşime de dedim. Onada ilk iki ay bedava demişler zaten.(referansla birlikte) O kadar ses kayıtlarını dinlediler. Ama bişey yapamayız dediler. 85*2+99 tl(kardeşime kurulum ücretli demişlerdi fiberden dolayı) = 269 tl koskoca turkneti bu zarara mı uğratcaktı. Bir reklama verdiğiniz ücretten kat kat düşüktür. Noldu şimdi heryere yazcam turknet şöyle kötü böyle kötü diye.


    Kurumsallık sıfır. Sizin ekipten biri telefonu kapattı suratıma. Ne küfrettim ne kötü bişey dedim olanı anlattım sadece. Zaten onunda ses kaydı mevcutturda işinize gelince kullanıyonuz ses kayıtlarını.


    Forumada seni atamışlar anca kopyala yapıştır yap. Destek için numaramı istiyon onuda sen bul kardeşim. İş yaptını görelim.

    O kadar yorum var turknet kötü diye yav hiç mi düzeltmezsiniz bişeyleri, görmüyonuz mu müşteri memnun değil.





  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Binada başka turknet kullanan yok, ama turk telekom kullanan komşum 24 mbit hız alıyor. Demek ki altyapı bu hızları destekliyor. Zaten daha önce ben de bu hızları alıyordum son bir haftadır hız düşümü yaşıyorum. Asıl sinir bozucu olan taraf online işlemlerde ki hanımefendi yardımcı olmak yerine altyapınız bu kadar destekliyor diyip, çözüm üretmek yerine beni başından savması. Eskiden böyleydi şimdi böyle işine gelirse tavrı size hiç yakışmıyor.


    Vae altyapısına geçersem daha da hız düşeceğini söylüyorlar ama olsun ben Vae altyapısına geçmek istiyorum.

  • SAKIN BU SAHTEKARLARA ABONE OLMAYIN. BUNLAR DOLANDIRICIDIR.

  • Evden çalışmaya çalışıyorum.internet ışığım surekli sönüyor.Destek kayıdı açtım.Bu sorunu çözmeniz lazım.Modenimde veya bağlantılarımda sorun yok test ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknet e geçiş yapmak istiyorum ama daha önce de türknet de vdsl kullandık şuan hala başka bir firmada vdsl kullanıyorum

    alt yapı sorgulamamda benim dairemin altyapısı 16 mbit kiracının dairesinin 35 mb olduğu görünüyor.

    ama yukarıda bahsettiğim gibi halen 35 mbite kadar olan bir tarife kullanıyorum mh den bir açıklama alamadım

    birde buradan sorayım

  • Merhaba, iade işleminizin kontrol edilmesi için bilgi verdim. İlgili ekibimiz iadenizi yaparak size dönüş sağlayacak.
  • hombak108 H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tekn,k ekibimiz 3 iş günü içerisinde kontrol ederek size bilgi verecektir.
  • Microsoft Edge kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adres bilginizi PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • fthkck F kullanıcısına yanıt
    24 Mbps alan komşunuzun XDSL numarasını kaydınızın içerisine detay olarak ekler misiniz? Teknik ekibimiz bu şekilde tekrar kontrol ederek size bilgi verir.
  • ahmt9417 A kullanıcısına yanıt
    Destek kayıtlarını kontrol ettiğimde belirttiğiniz tarihte görüşme kaydı olmadığı bilgisi verilmiş. Ben belirttiğiniz tarih ve numaralar için görüşme kayıtlarının tekrar kontrol edilmesini istiyorum. Dönüş yaptıklarında size bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Ben komşumun abone numarasını neden paylaşayım ya! Siz benim VAE altyapısına geçtiğim zaman ne hız alacağımı göremiyor musunuz? Nasıl bir sistem var sizde?


    Arkadaşlar burayı okuyan olur diye yazıyorum, sakın turknetin şu hız veririm demesine kanmayın! O hızı 1-2 ay verip sonra hız düşümü yapıyorlar. Bir haftadır da derdimi anlatamadım çözüm bulamadım. Sevgili turknet, önceden verdiğin hızı şimdi vermiyorsan bunu adı arızadır ve bunu çözmekle mükellefsiniz! Ama otomatik sistem mesajları paylaşıp beni oyalıyorsunuz ve eminim bunu binlerce müşterinize yapıyorsunuz. Siz sözde kurumsal üçkağıtçı bir firma olmuşsunuz!


    Henüz bu belaya bulaşmamış arkadaşlar SAKIN ama SAKIN bunlardan uzak durun. Gidin herhangi bir yerden alın en azından telefonla konuşabileceğiniz birilerini bulursunuz. Ben netspeed'e geçmeyi düşünüyorum sizleri Allah kurtarsın.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bilgi vericektiniz ama bekliyoruz hale

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar sevgili yetkili @TurkNetDestek


    Hattımda bulunan DSLAM kilidinin kaldırılması yönünde destek rica ediyorum. OİM üzerinden destek kayıtı oluşturdum fakat bir önceki destek taleplerimde olduğu gibi "otomatik mesajlar" ile geri dönüş sağlanacağı yönünde ciddi önyargılarım mevcut. Açıkcası sizin, bu forum üzerinden daha çok ilgili olduğunuzu bir çok kez gözlemlemiş biri olarak talebimi direkt size de iletmek istedim.


    Devre Numaram: 8833965465

    OİM Destek Numaram: 38155758


    İlgileneceğinizi umuyor, iyi çalışmalar diliyorum.

  • netgalaksi den internetimi taşımak için 30 eylül cuma günü evrakları kargoya verdim cumartesi teslim aldınız, bir hafta geçti ve aktivasyonu yapamadınız üstelik internet sağlayıcım netgalaksi internetimi de kesti siz halen aktivasyon yapacaksınız sizin gibi kendini bilmeyen bir internet saglayacı firma yüzünden elimde olan interneti de kaybettim, yapacağınız iş bu kadar olur müşteri numarası 1889449

  • Selamlar, Turknet 50 mbps hızındaki paketi kullanıyorum. Daha üst hız veren pakete geçmek istiyorum ama online işlemlerdeki paket paket seçeneklerinde gözükmüyor. Bunu nasıl arttırabilirim ?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgijani

    1 gün daha geçti ve İnternet hala yok. Yarın da haftasonu diye olmaz. Pazartesi de bir mesaj atarsınız 36 saat içinde çözeceğiz diye.......

    29 ekimden bu yana İnternetim yok. Ttnet den geçiş sonrası 1 bit bile hizmet alamadım ama faturalandırma muhtemelen başladı.

    15 günlük fesih süresinin ilk haftası geçti son günlere bırakmadan fesih etmeyi düşünüyorum yoksa boşuna almadığım hizmet karşılığı para ödeyeceğim.

    Sadece mesaj atılıyor online de başka bir İşlem yok. Hasılı kelâm 1 gün daha İnternetsiz bitti ve artık sinirlerimizi etkilemeye başladı, teşekkürler Türknet.

    Cuma yazdığım senaryo aynen işliyor. Online işlemlerde cevap bile vermiyorlar. Büyük ihtimalle haftasonu gezmesi yapıyorlar. Yarında sabah kahvaltısında sonra bir mesaj atar sayın Safiye T. İsimli online işlemler yetkilisi.

    Bakın İnternet hizmeti alamayacaksam söyleyin boşuna beklemeyim. Zaten ttnet geçişinde ilk hafta geride kaldı ve 1 bit bile hizmet alamadım.Türktelekom ekipleri geldi bir yerlerle görüştüler Türknet in aktif etmediğini söylediler yani belki 5 dk lık bir bilgisayarda onaylama işi çünkü altyapıda vs sorun yok 29 ekimde ttnet deyken İnternet vardı

    ama müşteri hizmetleri ile konuşamadığım için derdimi anlatamıyorum.

    Neyse bugün de haftasonu gezmenizi yapın, pazartesi yine safiye t. hanımdan bir oyalama mesajı bekliyorum. Zaten baktım pazartesi de hareket yok ttnete geri dönüş.

    Müşteri no:1862040 (1 bit bile hizmet alamamış müşteri)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fthkck F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin yapmış olduğu çalışma sonrasında hattın desteklediği maksimum hızı aldığı bilgisi verilmiştir. Gelen bilgiyi de sizinle paylaşmak isterim.

    "Merhabalar, ben Gizem D.

    Aldığınız hız değeri santral mesafeniz ve alt yapı kaliteniz ile eşdeğerdir. Bu neden ile tarafınıza ulaşan hız değeri alt yapınızın desteklediği en yüksek indirme hızı olarak görüntülendiği için işlem sağlayamıyoruz.
    İyi günler diliyoruz."
  • onno66 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın yaptığı kontroller sonucunda sorun olmadığı bilgisi verilmiştir. Gelen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Merhaba, ben Efe A.

    İnternet bağlantılarınızı gün bazında kontrol ettim ve fiziksel kopmanızın olmadığını görüyorum. Bulunduğunuz paketteki (50 Mbps) hızı alıyorsunuz. Bakır altyapı sebebi ile %20'lik hız kayıpları normal karşılanmaktadır.

    İnternete kablosuz cihazdan bağlanıyorsanız sinyal mesafesinden dolayı kablolu cihazla aynı performansı alamazsınız.

    Bu hızı alamadığınızı düşünüyorsanız, TurkNet'in internet sitesinden (https://turk.net/internet-hiz-testi/) 3'er kez 10dakika aralıklarla arka planda çalışan uygulamaları kapatarak Tam ekran kablolu internet hız testi yapmanızı rica ediyorum.

    Akşam 19:00-23:00 saatleri arası Türkiye geneli veri akışı fazla olduğundan yoğunluktan dolayı %50 hız kaybı kabul edilebilirdir.

    Test sonucunuzu tam ekran görüntüsü alarak bana ilettiğinizde, detaylı kontrollerimi sağlayacağımdan emin olabilirsiniz. İyi günler dilerim."




  • Merhabalar;


    Öncelikle bugün böyle bir mesaj aldım;

    "Santral mesafesinde değişim olduğu için hız değerinizde düşüş yaşandığı bilgisi daha öncesinde de iletilmiştir. Ne yazık ki santral mesafenizin uzaması ile orantılı olarak tarafınıza ulaşan hız değerinde düşüş yaşanmıştır."


    Yani benim santrale olan mesafem artmış, ama siz bana bunu bir haftadır söylemeyip beni uğraştırıyorsunuz. Ayrıca sebebi ne olursa olsun mevcut müşterinizin hızını düşürmemeniz lazım değil mi? Ben yüksek hız alabileceğim için sizi tercih ettim. Yoksa daha ucuza internet sağlayıcıları var.


    Daha sonra şöyle bir yazıya denk geldim;


    “Santrale uzaklığı 1.200 metreye kadar olan müşterilerimize 24 Mbps’in üzerindeki hızlarda hizmet verebiliyoruz (VDSL modemleri varsa tabii). Santrale yaklaştıkça ve kablo kalitesi arttıkça müşterilerimizin alabildiği hızlar da download’da 100 Mbps, upload’da 50 Mbps’ye yaklaşıyor.”


    Bu ibare sizin blog yazınızdan. Benim santrale olan uzaklığım ise 759 metre. O zaman bana yalan söyleyip hızımı bilerek düşürüyorsunuz ve sorunumu bilerek çözmüyorsunuz.


    Bu bir haftada 2 kişiyi turknetli olmaktan vazgeçirdim. Ve kendime ait olan 2 ayrı aboneliğimi de sonlandıracağım. Bu şekilde davranmaya devam edin, nasıl olsa burası Türkiye sizin gibi firmaların arkası sağlamdır, cimere de yazsam sizlere bir şey olmaz. Zaten işini doğru düzgün yapan bir tane isp var diyordum onda da yanılmışım. Hayal kırıklığım öfkemden büyük Turk.net!


    İlgili blog yazısı;

    https://turk.net/blog/turknet/aktif-altyapi-yapa-donusumlerimiz-hizla-devam-ediyor//







  • poybot kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu iş emri numarasıyla saha ekiplerine ilettik. Saha ekipleri 3 iş günü içerisinde çalışmalarını tamamlayarak bilgi verecektir. Güncel bilgi aldığımızda arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
  • 
Sayfa: önceki 13111312131313141315
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.