TurkNet Destek Burada (1314. sayfa)
-
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan sık sık kopuyor statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol ettiğimde başvuru sırasında hata alınmıştır. Ben işlemlerin önceliğini ilgili birimimize ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek süreci hızlandıracaktır. -
Merhaba, www.turk.net/oim sayfamızdan paket / tarife işlemleri statüsünde destek kaydı oluşturmanız durumunda arkadaşlarım altyapınızın desteklediği hızı kontrol ederek geçişi yapacaktır. -
Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide sorun olmadığı bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım yazışma başlatarak sorunun tekrar kontrol edilmesini talep etmiştir. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. -
Merhaba. 100 mbps kadar olan tarifedeyim. Hız testi yaptığımda otomatik server da ping 20-22 civarı çıkıyor. Evde mobil cihazda pubg oynaniyor. Genelde ping 55-60 arası. Bu normal mi acaba? Çok enteresan bir şekilde karşı komşum turktelekom 16 mbps kullanıyor ve onda ise ping 5ms. Evimde kablolama kusursuz. Regletten modeme 4 metre kaliteli Cat 6 cekili.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motomurat -- 8 Kasım 2020; 18:31:48 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
Arkadaslar kimse gecmesin gercekten cok cokkotu. Malum firma kotu diyordum simdi mumla ariyorum.
Turk.net pismanliktir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba. 100 mbps kadar olan tarifedeyim. Hız testi yaptığımda otomatik server da ping 20-22 civarı çıkıyor. Evde mobil cihazda pubg oynaniyor. Genelde ping 55-60 arası. Bu normal mi acaba? Çok enteresan bir şekilde karşı komşum turktelekom 16 mbps kullanıyor ve onda ise ping 5ms. Evimde kablolama kusursuz. Regletten modeme 4 metre kaliteli Cat 6 cekili.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Kopma sorunu yaşayıp sorunu çözülen var mı? Turknetin sorunu çözeceği yok. Modem şirketini arayın diyo şaka gibi. Turknetten aldığım modem bide.
-
Dediğim gibi Telekom ekipleri geldi, Telekom müdürlüğünde birileriyle konuşup Türknet aktif etmemiş tarzı birşeyler konuştular ve sıkıntı olmadığını İnternetin yarım saate geleceğini belirttiler. Bakın dediğim gibi 29 ekime kadar İnternet vardı ttnet ten çıkınca birşey oldu. Altyapı, modem vs de birşey yok. Bence Telekom Müdürlüğündeki kişi sorun çıkarmaya çalışıyor. Biraz ısrarcı olursanız açılır İnternet, yoksa amaçlarına ulaşacaklar ve tekrar ttnete geçiş..
Müşteri no 1862040
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgijani -- 9 Kasım 2020; 0:58:36 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ilgilenmeyi dusunuyor musunuz ? Evden calisiyoruz yarin is gunu ne yapacagim ben ? Bu nasil bir hizmet anlayisi muhatap bulamiyoruz. Sabah olan internet aksam gitti ve hic bir sey yapamiyorum. 2 aydir aboneyim bu kacinci kesinti. Ama faturayi tam tutar uzerinden odemeye devam ediyoruz. Orda kesinti olmuyor tabii. Ben turkcell vodafone kablotv ttnet hepsini kullandim. Sizi tebrik etmek isterim tum rakiplerinize fark atacak duzeyde kotusunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abone Numarasi
1860483
Destek Numarası
37719904
@TurkNetDestek nete ne zaman gireriz? Sana bile burdan en az 100 kere yazdim be birader.
-
37916254 destek kaydıma başka birinin bakmasını istiyorum.
-
@TurkNetDestek Gelecekler mi artik?
-
Arkadaşım. Siz telekom ile görüşün diyorsunuz telekom siz bizim müşterimiz değilsiniz diyor. Bu ne yaman çelişki ? Ne yapayım daha size nasıl iyi niyetli yaklaşıp anlatayım. İnternetimi iptal ettirdiniz. Sattığınız hizmeti veremiyorsunuz. Bu nasıl sorumsuzluk. Altyapı Turktelekomun da olsa BEN SİZİN MÜŞTERİNİZİM VE BENİM MUHATABIM SİZSİNİZ. Bir arıza var ise bunu çözecek olan sizin iletişim kuracağınız TURKTELEKOM'dur. Beni neden zor durumda bırakıyorsunuz. 15 Ekimden bu zamana kadar hiç mi ilerleme olmaz arkadaşım ya.
EL İNSAF. VALLAHİ PES. İŞ AKSADI MOBİL VERİ YETMEZ OLDU. EBA DESEN O DA ÖYLE. BUMU SİZİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİZ. YAZIK VALLAHİ BİLLAHİ YAZIK...
-
Merhaba, ping tracert sonuçlarınız ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan performans sorunu statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz? -
Merhaba, kaydınızın önceliğini teknik uzmanımıza ileterek bilgi talep ettim. Güncel bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. -
38060962 numaralı destek kaydım ile birileri ilgilenebilir mi 1 hafta oldu. Telekom tanımlarınızı silmiş, problemin giderilmesi çok uzun sürer ne demektir yaaa.
-
Merhaba, ping tracert sonuçlarınız ile birliktewww.turk.net/oim sayfamızdan performans sorunu statüsünde destek kaydı oluşturabilir misiniz?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X