Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1312. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13101311131213131314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Destek Numarası

    38063443


    Destek Numarası

    37975885


    Destek Numarası

    37911769


    96 Saattir internetim yok zahmet edip sorunu çözecek misiniz yoksa iptal işlemlerini başlatayım mı ?

  • karabibeer K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız sorunun çözümü için ekiplerle görüşüyoruz. Ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız.
  • turknetdestek online işlem merkezindeki "Ercan Ö." isimli müşteri temsilcisi sen misin ?

  • Türk Telekom da altyapı gözükmesine rağmen türknet sitesinde altyapı gözükmüyor bu konuda yardımcı olabilir misiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba 24.10.2020 tarinde başvuruyu yaptık türk Telekom ekipleri hattı binaya getirdi ve hala internet bağlantısı gerçekleşmedi yardımcı olur musunuz


    Destek Numarası
    37724829
    Müşteri no
    1883614

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın Yetkililer, @TurkNetDestek Merhabalar

    Özgür iletişim 35 paketini kullanıyorum. Sorunsuz hızıma ulaşıyorum bunun için size teşekkür ederim. Özgür iletişim 75 paketine geçiş yapmak istiyorum.

    Bayram TUĞLU

    Müşteri no:1886212


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altyapısı iyi olmayanlara TURKNETİ ÖNERMİYORUM. 2 aya yakın sürdü internetin gelmesi. İki ay boyunca ttnet olduğundan benim için sorun olmadı ama hattınızı kapatıp turknete geçersiniz 2 ay beklersiniz benden demesi.Şuanda da kesintiler oluyor.

    Çok hızlı bağlananda var kardeşimin evinde fiber vardı bir haftada bağladılar.

    Müşteri hizmetleri sadece satış için iyi ve satış temsilcileride yalancı.


    İlk ay bedava ve kurulum ücreti alınmıcak demişlerdi. Fakat ilk ay olayı eğer abonelikten ayrılırsan para ödemiyon devam edersen ödüyorsun. Kurulum ücretide farklı hattan geçiş olursa alınmıyor. Başvuru sırasında ttnetin sözleşmesi bitmedi ikinci hat istiyorum demiştim hiç kurulum ücretinden bahsetmedi satan arkadaş. Ayrıca kardeşimede referans oldum. Özellikle sormuştum şimdi ilk iki ay ücretsiz olacak değilmi diye evet demişti. Şikayet ettik ses kayıtları vs dinlendi. Müşteri temsilcileri bu şekilde demiş olabilir gereği bu arkadaşlar için yapılacak ama size indirim sağlayamayız deyip kapamışlardı. Bana bir yararı olmadıktan sonra çalışanınıza ceza verseniz nolur. Onuda beni geçiştirmek için dediler.

    Tüketici hakem heyetine başvurdum ondanda bu sonuç çıkarmı bilmiyom.


    Onun dışında çözüm filan beklemeyin. Altyapınız fiberdir o zaman alabilirsiniz. Ama en ufak arızada sorunu hemen çözemeyeceklerini bilin. Mail vs atıyolar 36 saat diye yalan yani ondan sonra özür dileyip bi mail daha atıyolar. Sorunu çözemezlerse evdeki kabloları elektrikçiye gösterin diyolar.


    Referans indirimi, taahhütsüz filan bunlar gözünüze hoş gelmesin. Bağlatmayın bağlattırmayın.





  • Merhabalar;


    37915282 arıza kayıt numaram


    Yaklaşık bir haftadır hızımda düşme var, daha önceleri 27-28 mbit hız alırken şimdi 13-14 mbit hız alıyorum. Destek ekibi binaya birilerini yolladı baktılar kontrol ettiler ama bir değişiklik yok. Vae altyapısına geçiş yapmak istedim olmaz diyorlar. Şimdi de bana böyle mesaj atmışlar:


    "Şu an mevcut YAPA alt yapısında modeminizde buluşan hız değeri 15MB'tir. Alt yapınıza ve santral mesafeniz ile oran ile şu an için alabileceğiniz en yüksek hız olarak görüntülendiği için ne yazık ki arızanızı sonlandırmak durumundayız.

    Keyifli kullanımlar."


    Neyi keyifle kullanayım! Hiçbir sorunumu çözmeyip arızamı sonlandırmak istiyorlar. Sözleşme yaparken 26 mbit hız alırsınız diyip şimdi de 15 mbit ile mutluluklar diyorlar.


    Yıllarca kullandığım Turknetin bu davranışı beni şok etti. Acil bir çözüm bekliyorum. Aksi takdirde operatör değiştireceğim.


    İyi akşamlar.





  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Maalesef hala aktivasyon süreci sonlanmadı

    Abone no: 1877026

    Artık ivedilikle çözülmesi lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    1 gün daha geçti ve İnternet hala yok. Yarın da haftasonu diye olmaz. Pazartesi de bir mesaj atarsınız 36 saat içinde çözeceğiz diye.......

    29 ekimden bu yana İnternetim yok. Ttnet den geçiş sonrası 1 bit bile hizmet alamadım ama faturalandırma muhtemelen başladı.

    15 günlük fesih süresinin ilk haftası geçti son günlere bırakmadan fesih etmeyi düşünüyorum yoksa boşuna almadığım hizmet karşılığı para ödeyeceğim.

    Sadece mesaj atılıyor online de başka bir İşlem yok. Hasılı kelâm 1 gün daha İnternetsiz bitti ve artık sinirlerimizi etkilemeye başladı, teşekkürler Türknet.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6. Ayda girmiş olduğum yalın internet başvurum hala sonuçlanmadı. Başvuruyu ne zaman sonuçlandırmayı düşünüyorsunuz?

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mu7y M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizin önceliği için bilgi verdim. Başvuru durumu için yerleşik operatörden güncel bilgi alarak ekibimiz sizinle paylaşacak.
  • Merhaba, altyapı sorguları için arka planda bir ekibimiz çalışma yapıyor ama bu konuda size bir süre bilgisi veremiyorum.
  • Gecekondu20 G kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatöre bildirimde bulunduk ve adresteki altyapı sorunu nedeniyle gecikme yaşandığını sorunun çözümü için konuyu planlama ekibinin ele aldığını iletti. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • onrtuglu O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Özgür iletişim Ekstra paketine geçişte fiyat farkı olacağı için ilgili arkadaşlarım onayınızı alarak işlem yapacaklar. Paket değişikliği talebinizi ilgili ekibimize ilettim.
  • ahmt9417 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hizmetinizi ve destek kayıtlarını kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • fthkck F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizinle aynı binada olup daha yüksek hız alan birisi var mı? Eğer varsa onun hizmet numarasını kaydınıza ekler misiniz? Bu şekilde tekrardan bir sorgulama yapabiliriz ve VAE geçişi için ekibimiz uygunluk durumunu kontrol eder.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Süre vermezseniz başka bi internet bağlatmak zorunda kalacağım müşteri hizmetleri kendi sistemlerinde altyapı gözükmediği için bağlayamıcaklarını söylediler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bilgijani B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız bir üst ekibe eskale edildi. Ekiplerden bilgi alarak sizinle paylaşacağız.
  • watcherb kullanıcısına yanıt
    Merhaba, daha önce yalın geçişlerinde bir sorun yaşamıştık. İlgili ekibimiz belli bir sıraya göre geçişleri yapıyor ve tamamladığında size bilgi verecekler. Yalın pakete geçiş talebinizden sonra telefon hizmetiniz için faturalandırmayı durdurduk.
  • 
Sayfa: önceki 13101311131213131314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.