Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: hhd82 Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
29.773
Cevap
276
Favori
612.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 5171
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6991
  • Ortalama Mesaj Aralığı 58 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3063
  • Favoriye Eklediklerim 319
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TurkNetDestek (6991 mesaj) kütahyalı_ramazan (855 mesaj) Dr. Boone (377 mesaj) gokselbasol (375 mesaj) Guest-0EF48BDE1 (282 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (20340 mesaj) Mobil (6810 mesaj) Tablet (252 mesaj) Mini (637 mesaj) Uygulama (2582 mesaj)
  • @
84 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    32 Mesaj
    nakil işleminden sonra:

    vdsl hattım adsl'e çevrildi.
    35 mbit hız ise 8 mbite düşürüldü. (modeme gelen sinyal degerlerinde görünüyor.)

    Bunların hiçbiri bana sorulmadı. kayıt açtım çözülmezse direkt iptal, taahhüt de yok. komik tarafı aynı mahalle, aynı santral, aynı panoya baglı bi adrese taşındım. sorgulayınca adrese gelen hız 100 mbit görünüyor, abone oluyorsun, sonra size 8mbit verebiliyoruz diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert_1047 -- 16 Ağustos 2020; 19:57:59 >




  • Binbaşı
    1133 Mesaj

    Merhaba İstanbul Sultanbeyli bölgesinde bir sorun mu var iki gündür İnternet bağlantısı uzun bir süre gidiyor?
  • Yüzbaşı
    630 Mesaj
    Şimdi benim yazacaklarım çoğu insana ulan internetin var hemde hızlı daha ne istiyosun diyeceklere bir hayli absürt gelebilir fakat sorunun kaynağının aslında kimin olduğunu anlamanız açısından yardımcı olacağını düşünüyorum.

    3 yıldır türknet abonesiyim ve yaklaşık 2 senedir de kesintisiz sorunsuz ve sürekli olarak hattımı 100mbit olarak kullandım. bundan bir kaç gün önce kapımdan 5 adım ötedeki telefon direğinde bulunan kutuyu ne hikmetse değiştirdiler.ama asıl gelme sebepleri tabi kutuyu değiştirmek değilmiş. sürekli üst limitim 140 150 mbit arası aldığım o içi çürümüş gitmiş kutudan sokağın diğer ucuna yer altındaki kablo arızalandığı için kablo çekmeye gelmişler ama dediğim gibi kutunun durumu vahim olduğu için kutuyuda yenisi ile değiştirip hattı çekip gittiler. şimdi bu noktada ben bağlantı tekrar geri geldiğinde kontrol ettiğim zaman hızda bir değişiklik yoktu gene 140 150 arası maksimum değer ile 100mbit bağlantım vardı. bundan bir kaç gün süra bir ekip daha geldi bu sefer başka bir telefon kablosunu bağladı gitti. modeme hattı kontrol etmek aklıma gelmedi çünkü kesinti yaşamadım .. neyse biraz önce elektrikler gitti girdim modeme bekliyorum bağlansın diye birde ne göreyim. hattın maksimum değeri 93 , benim aldığım hız 80, snr değeri 13.5 lardan 7 lere düşmüş. ben şimdi kime söveyim ? bunda türknetin suçu yok adamlar bana 3 senedir dertsiz tasasız hem internet hemde telefon sağlıyor. hiç yoktan telekom geldi hattı böldü gitti .
    |
    |




  • Firma Yetkilisi
    20359 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, genel bir sorun buluşmuyor. Kontrol edebilmemiz içinhttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz?
    |
    |
    Ehlika kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20359 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
    |
    |
    mert_1047 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    Turknet Kapat Şu Aboneliği Artık 5 Gün oldu neyi bekliyorsunuz arayıp bi onay almak bu kadar zormu kardeşim bak aramak zor geliyorsa siz bana bi mail adresi verin ben ses kaydı olarakta iletirim cevabımı size oyalamayın beni artık ya 1 dk sürecek bi arama için 5 gün bekliyorum ben bu kadar mı zor
    vatandaşın işini yokuşa sürmekten zevk mi alıyorsunuz anlamıyorumki

    Devre Numarası :100435038
    Abone no : 3462273367
    Müşteri no : 1250865
  • Firma Yetkilisi
    20359 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, iptal işleminiz için ilgili birimimiz gün içinde size arama sağlayacak.
    |
    |
    webmaster58 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj

    türknet arandım tuşlamaya zaman kalmadan karşı taraf tarafından kesildi görüşme bant kaydı dinlemek için mi bekletiyorsunuz beni iptal etmek istiyorum kardeşim işleme koyun
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj
    YAW KARDEŞİM ABONELİĞİMİZİ İPTAL ETMEMİZ İÇİN İLLA MAHKEMEYE Mİ GİTMEMİZ LAZIM NE İSTİYORSUNUZ ANLAMIYORUM Kİ GELİP CAMINIZA TAŞ MI ATAYIM TELEFONDAN ULAŞAMIYORUZ BANT KAYDI DİNLİYORUZ ONLİNE İŞLEMLERDEN BAKMIYORSUNUZ AYNI MESAJLARI ATIP DURUYORSUNUZ İPTAL ETMEK İSTİYORUM ABONELİĞİMİ YA BU GÜN ARANACAĞIM SÖYLENDİ SESLİ ONAYIM ALINACAĞI SÖYLENDİ BENİ ARAYAN Bİ BANT KAYDI ŞU TUŞA BASIN ŞÖYLE OLUCAK BU TUŞA BASIN BÖYLE OLUCAK DEDİ BASMAYA KALMADAN GÖRÜŞME SONLANDI KARŞI TARAF TARAFINDAN. BUNA NE GEREK VAR SÖYLÜYORUM İŞTE ABONELİĞİMİ KAPATMAK İSTİYORUM NE YAPAYIM TELEVİZYONA MI ÇIKAYIM AFİŞMİ BASTIRIYIM ABONELİĞİMİ KAPATIN DİYE NE YAPAYIM. 5 GÜN OLDU HALEN Bİ DÜĞMEYE BASIPTA Bİ ABONELİĞİ KAPATMIYORSUNUZ.
    BU NASIL İŞ ANLAYIŞI YA DALGAMI GEÇİYORSUNUZ İNSANLARLA KARDEŞİM

    ABONE NO : 3462273367
    Devre Numarası 100435038
    GSM NUMARAM 5534500058
    |
    |
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    Merhaba,

    Benim altyapım yok sizin tarafınızdan sorguladığım zaman altyapınıza çalışma var gözüküyor. Bu 3 aydır bu şekilde.
    İnternet kullanamıyorum yardımcı olur musunuz?
    İnternet bağlatmak istiyorum fakat bir çözüm bulamadım.
    Türktelekom ile görüştüğümde 31 temmuzda bu çalışmanın biteceği bildirildi fakat ortada biten bir şey yok şuan öyle kaldım internetsiz bir durumdayım.

    İlginiz için teşekkür ederim.
  • Yüzbaşı
    358 Mesaj

    aman ne ilgileniyorlar ne ilgileniyorlar kardeş görmen lazım ya
    |
    |
    Ready2Craft kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: webmaster58

    aman ne ilgileniyorlar ne ilgileniyorlar kardeş görmen lazım ya
    Göreceğiz.
    |
    |
  • Firma Yetkilisi
    20359 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, altyapı sorgusunda bu uyarı genel olarak adresinizde fiber altyapı olduğu zaman alınıyor. Adres bilginizi PM üzerinden paylaşır mısınız? Ben de kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
    |
    |
    Ready2Craft kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20359 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, sizinle yaptığımız görüşmeye ve dilekçenize istinaden iptal işleminizi tamamladık.
    |
    |
    webmaster58 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Merhaba Türknet yetkilisi.

    Canlı destek olayına girmeyi ne zaman düşüneceksiniz ?
    İnsanlara forumdan cevap vermek hiç zorunuza gitmiyor mu?
    Müşteriniz olarak,oi deki otomatik cevaplardan yıldık,

    Temmuz 21 da başlattığınız vae'ye geçiş işlemim gerçekleşmedi.
    Neredeyse 1 ay oldu,neden bu kadar zorlanıyorsunuz? Neden her işiniz böyle yarım yamalak.
  • Teğmen
    124 Mesaj

    Sabrımın sonuna geldim 23 hazirandan bu yana internet yok sizin tarafınızda çözüm için yapılan hiçbir şey de yok.Tek yaptığınız türk telekoma kayıt açıp inşallah çözülür diye beklemek.
    Yeterince sabrettim artık iptal işlemini gerçekleştiriyorum.


    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    508 Mesaj
    Yurt dışı çıkışlarında sorun yaşayan var mı?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    410 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: t-mac03

    Sabrımın sonuna geldim 23 hazirandan bu yana internet yok sizin tarafınızda çözüm için yapılan hiçbir şey de yok.Tek yaptığınız türk telekoma kayıt açıp inşallah çözülür diye beklemek.
    Yeterince sabrettim artık iptal işlemini gerçekleştiriyorum.


    2 aydır taş olsa çatlar nasıl dayandiniz bu kadar ?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Firma Yetkilisi
    20359 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, online işlem merkezimiz üzerinden ve 08502888080 numaralı hızlı işlem hattımız üzerinden taleplerinizi iletmeniz durumunda müşteri temsilcilerimiz taleplerinizi alarak çözümlemeye çalışıyor. Çözümledikten sonra sizinle iletişime geçiyor. Ayrıca sosyal medya kanallarımız üzerinden de destek oluyoruz.

    Geçiş işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
    |
    |
    yer mi anadolu çocuğu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    20359 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba, arıza kaydınızın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi alarak gün içerisinde sizinle iletişime geçecektir.
    |
    |
    t-mac03 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
kripto para haberleri
En ucuz kedi maması fiyatları
anzer balı
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.