Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1198. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11961197119811991200
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • imassar İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi ve arıza kaydınızı kontrol edebilmem için PM üzerinden GSM numaranızı paylaşır mısınız?
  • tekrar kurulum yaptığımda sorunu çözdüm. Arıza kaydını sonlandırdım.
  • imassar İ kullanıcısına yanıt
    Sorunun çözülmesine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Merhaba, internetim yaklaşık 1 haftadır sık sık kopmaya başladı. YAPA profilimi kesintisize çevirmeyi deniyorum ancak hata veriyor.
    İndirme hızım aylardır 11000Kbps civarındaydı ve hiç kopma yaşamıyordum. Tekrar bu hızlara düşürmenizi istiyorum ama teknik desteğiniz efektif değil.
    Destek no: 35665895
    TurkNet Destek Burada
  • I am the Doctor I kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınız şu anda 8 saat 3 dakika online olarak görünüyor. Arıza kaydınız üzerinden de kontrolleri tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • Hız sorunum vardı 100 mbps den 44 e düşmüştü hızım.15.08.2020 itibariyle sorunum çözüldü.Burda sorunumun çözülmesini sağlayan TurkNetDestek 'e teşekkür ediyorum.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Viky -- 16 Ağustos 2020; 13:53:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • -Prometheus- kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • Viky kullanıcısına yanıt
    Merhaba,https://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • nakil işleminden sonra:

    vdsl hattım adsl'e çevrildi.
    35 mbit hız ise 8 mbite düşürüldü. (modeme gelen sinyal degerlerinde görünüyor.)

    Bunların hiçbiri bana sorulmadı. kayıt açtım çözülmezse direkt iptal, taahhüt de yok. komik tarafı aynı mahalle, aynı santral, aynı panoya baglı bi adrese taşındım. sorgulayınca adrese gelen hız 100 mbit görünüyor, abone oluyorsun, sonra size 8mbit verebiliyoruz diyorlar.
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert_1047 -- 16 Ağustos 2020; 19:57:59 >




  • Merhaba İstanbul Sultanbeyli bölgesinde bir sorun mu var iki gündür İnternet bağlantısı uzun bir süre gidiyor?
  • Şimdi benim yazacaklarım çoğu insana ulan internetin var hemde hızlı daha ne istiyosun diyeceklere bir hayli absürt gelebilir fakat sorunun kaynağının aslında kimin olduğunu anlamanız açısından yardımcı olacağını düşünüyorum.

    3 yıldır türknet abonesiyim ve yaklaşık 2 senedir de kesintisiz sorunsuz ve sürekli olarak hattımı 100mbit olarak kullandım. bundan bir kaç gün önce kapımdan 5 adım ötedeki telefon direğinde bulunan kutuyu ne hikmetse değiştirdiler.ama asıl gelme sebepleri tabi kutuyu değiştirmek değilmiş. sürekli üst limitim 140 150 mbit arası aldığım o içi çürümüş gitmiş kutudan sokağın diğer ucuna yer altındaki kablo arızalandığı için kablo çekmeye gelmişler ama dediğim gibi kutunun durumu vahim olduğu için kutuyuda yenisi ile değiştirip hattı çekip gittiler. şimdi bu noktada ben bağlantı tekrar geri geldiğinde kontrol ettiğim zaman hızda bir değişiklik yoktu gene 140 150 arası maksimum değer ile 100mbit bağlantım vardı. bundan bir kaç gün süra bir ekip daha geldi bu sefer başka bir telefon kablosunu bağladı gitti. modeme hattı kontrol etmek aklıma gelmedi çünkü kesinti yaşamadım .. neyse biraz önce elektrikler gitti girdim modeme bekliyorum bağlansın diye birde ne göreyim. hattın maksimum değeri 93 , benim aldığım hız 80, snr değeri 13.5 lardan 7 lere düşmüş. ben şimdi kime söveyim ? bunda türknetin suçu yok adamlar bana 3 senedir dertsiz tasasız hem internet hemde telefon sağlıyor. hiç yoktan telekom geldi hattı böldü gitti .




  • Ehlika kullanıcısına yanıt
    Merhaba, genel bir sorun buluşmuyor. Kontrol edebilmemiz içinhttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz?
  • mert_1047 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Turknet Kapat Şu Aboneliği Artık 5 Gün oldu neyi bekliyorsunuz arayıp bi onay almak bu kadar zormu kardeşim bak aramak zor geliyorsa siz bana bi mail adresi verin ben ses kaydı olarakta iletirim cevabımı size oyalamayın beni artık ya 1 dk sürecek bi arama için 5 gün bekliyorum ben bu kadar mı zor
    vatandaşın işini yokuşa sürmekten zevk mi alıyorsunuz anlamıyorumki

    Devre Numarası :100435038
    Abone no : 3462273367
    Müşteri no : 1250865
  • webmaster58 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal işleminiz için ilgili birimimiz gün içinde size arama sağlayacak.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    türknet arandım tuşlamaya zaman kalmadan karşı taraf tarafından kesildi görüşme bant kaydı dinlemek için mi bekletiyorsunuz beni iptal etmek istiyorum kardeşim işleme koyun
  • YAW KARDEŞİM ABONELİĞİMİZİ İPTAL ETMEMİZ İÇİN İLLA MAHKEMEYE Mİ GİTMEMİZ LAZIM NE İSTİYORSUNUZ ANLAMIYORUM Kİ GELİP CAMINIZA TAŞ MI ATAYIM TELEFONDAN ULAŞAMIYORUZ BANT KAYDI DİNLİYORUZ ONLİNE İŞLEMLERDEN BAKMIYORSUNUZ AYNI MESAJLARI ATIP DURUYORSUNUZ İPTAL ETMEK İSTİYORUM ABONELİĞİMİ YA BU GÜN ARANACAĞIM SÖYLENDİ SESLİ ONAYIM ALINACAĞI SÖYLENDİ BENİ ARAYAN Bİ BANT KAYDI ŞU TUŞA BASIN ŞÖYLE OLUCAK BU TUŞA BASIN BÖYLE OLUCAK DEDİ BASMAYA KALMADAN GÖRÜŞME SONLANDI KARŞI TARAF TARAFINDAN. BUNA NE GEREK VAR SÖYLÜYORUM İŞTE ABONELİĞİMİ KAPATMAK İSTİYORUM NE YAPAYIM TELEVİZYONA MI ÇIKAYIM AFİŞMİ BASTIRIYIM ABONELİĞİMİ KAPATIN DİYE NE YAPAYIM. 5 GÜN OLDU HALEN Bİ DÜĞMEYE BASIPTA Bİ ABONELİĞİ KAPATMIYORSUNUZ.
    BU NASIL İŞ ANLAYIŞI YA DALGAMI GEÇİYORSUNUZ İNSANLARLA KARDEŞİM

    ABONE NO : 3462273367
    Devre Numarası 100435038
    GSM NUMARAM 5534500058
  • Merhaba,

    Benim altyapım yok sizin tarafınızdan sorguladığım zaman altyapınıza çalışma var gözüküyor. Bu 3 aydır bu şekilde.
    İnternet kullanamıyorum yardımcı olur musunuz?
    İnternet bağlatmak istiyorum fakat bir çözüm bulamadım.
    Türktelekom ile görüştüğümde 31 temmuzda bu çalışmanın biteceği bildirildi fakat ortada biten bir şey yok şuan öyle kaldım internetsiz bir durumdayım.

    İlginiz için teşekkür ederim.
  • Ready2Craft kullanıcısına yanıt
    aman ne ilgileniyorlar ne ilgileniyorlar kardeş görmen lazım ya
  • 
Sayfa: önceki 11961197119811991200
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.