Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1197. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11951196119711981199
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Jimmy77 J kullanıcısına yanıt
    Faturanız normalde telefon+internet 88 TL, yalın internette fatura 85 TL oluyor. Talebiniz olduğu içinde geçişiniz olmasa bile yalın kampanyası üzerinden ücretlendiriliyorsunuz.
  • Merhaba modem al sekmesi hiç kimsede çalışmıyor. Karşımıza gelen sayfadan modem alamıyoruz. Elinizde modem mi kalmadı?
  • Arıza no 35655247
    Müşteri no 933253
    İnternet yok günlerdir 0.2 download ne siz yapmayın bari nerde o güzel günler lütfen yardım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kardeşim kapatınsana benim aboneliğimi neyi bekliyorsunuz ????????????

    fax iletildi 2 defa email ile gönderildi 6 defa
    evraklar elinizde neyi bekliyorsunuz daha
    abone no 3462273367 müşteri no 1250865



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webmaster58 -- 14 Ağustos 2020; 22:59:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hız Testi 1
    Hız Testi 2

    Hız testi video gece 00:20
    Hız testi video gece 00:34

    Temmuz 2017 den itibaren abonesi olduğum TurkNet pandemi dönemine girdiğimizden itibaren hızında gözle görülür bir düşüş yaşanıyor. Önceleri hız testi yaptığımda 35 Mb/s hızı tam sağlardı hatta 37 Mb/s hızı zorlardı. Artık bıktım servis sağlayıcımı değiştirmeyi düşünüyorum. Hız testi sonuçlarının videolarını aldım izlerseniz internetin ne kadar dalgalandığını görürsünüz. 35 Mb/s hız almak zaten mümkün değil.

    Tam gaz internet veren Turknet teklemeye başladı! Bu durum bir iki günlük mesele de değil yaklaşık üç dört aydır internet b.k gibi!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saliih.aliis -- 15 Ağustos 2020; 0:48:13 >




  • hangi gsm operatörüne gitsem 5 dkda hattım kapanır hangi servis sağlayıcıya gitsem ben hattımı kapatmak istiyorum desem aynı gün kapatırlar 3 4 gündür beni niye bekletiyorsunuz kardeşim aramanıza felanda gerek yok madem bu kadar zor arayıp sormak ben veriyorum işte cevabımı aboneliğimi kapatmak istiyorum istiyorsanız ses kaydıda atabilirim yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BilimselProgramci kullanıcısına yanıt
    Merhaba, mevcut abonelerimiz için henüz modem satışı başlatılmadı. Yeni abonelik sırasında modem talebinde bulunuluyor.
  • haklısın toprAAm kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınız 14.08.2020 tarihinde açılmış. Ekiplerimiz kaydınızı işleme aldı. Gerekli kontrolleri tamamlayıp sorunu çözeceğiz. Gelişmeleri kayıt üzerinden takip edebilirsiniz.
  • saliih.aliis kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranızı ya da GSM numaranızı iletir misiniz?
  • webmaster58 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal talebiniz mevcut, evraklarınız sisteme yüklendi. Yasal mevzuat gereği sizi arayarak sözlü olarak iptal onayımızı almamız gerekiyor. Bu işlem yapılmadan maalesef hizmet iptali yapamıyorum. Konuyla ilgili olarak, iptal birimi ekibime öncelik verilemesinizi talep ettim. Yoğunluk nedeniyle süreç uzayabiliyor ama en kısa sürede size ulaşıp talebinizi karşılayacağız.
  • Merhaba
    Perşembe günü yeni abonelik başlattık durumun aciliyetini bildirerek 1 gün içinde evrakları evinizden aldırıp işlemleri başlatırız dedi müşteri hizmetleriniz. Şimdi 8080 numaralı hattınızı aradığımda kargo ile göndermeniz gerekiyor aradan 3 gün geçmiş kargo gönder demek ne oluyor dalga mı geçiyorsunuz ? Eğer bugünde kimse gelmeyecekse millenicom ile iletişime geçip oraya geçiş yapayım.

    Not:Kimlik Ön ve arka fotoğraflar sisteme yüklendi.
  • saliih.aliis kullanıcısına yanıt
    Benzer sorunları bende yaşıyorum Nisan 2020 itibariyle hızda anlamlı bir şekilde düşüş ve dalgalanma var özellikle 2.4 GHz wifi Dr 55 mbit dergerler alırken şuan 30 u zor görüyor ve dalgalanıyor 5ghz bant nispeten daha iyi durumda ama lütfen buna bir çözüm bulun bir kackez yazdım ama herhangi bir işlem yapılmadı üyelik no 1428870

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AdKo kullanıcısına yanıt
    Daha önceden TurkNette çalışmış olan bir arkadaşımla bu konuyu konuştum. Bölgedeki Turknet abonelerinin fazlalığından dolayı internetteki yoğunluğu düşürebilmek için hızı birinden alıp diğerine aktarabileceklerini ifade etti. Açıkcası benim bulunduğum bölgede tekken hıçbir sıkıntı yoktu şuanda çevremde 15 kişiyi ben turknet abonesi yaptım ve şuan hepsi internetin yavaşlığından şikayet edip duruyorlar. Netspeed adlı firmaya geçiş yapabilirim.hem daha ucuz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 2.5 sene malum iss ' nin müşterisiyim.
    26 gün + 8 gün,farklı dönemlerde toplamda 34 gün internet arızası yaşattılar.Son 1 senedir hızım 2 megabiti geçmedi.Yapa altyapsındayım ve evime 1800 m civarı uzaklıkta. 21 temmuzda vae ye geçiş talep ettim. Bugün ayın 15'i hala sonuçlanmadı. Hizmetimi iptal ettireceğimi söyledim destek kaydını kapattırdım. İptal sürecine aldılar. Kendilerine çok şans verdim ama değerlendiremediler. Hiç çaba göstermediler. Öncelikle Cem Çelebiler sonra tüm çalışanlarına verdiğim paranın her kuruşu haram olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    e arayın o zaman kardeşim 3 gündür bi alo demek bu kadar mı zor aha gün bitiyor gene arayan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karadusunce K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siz aradığınız zaman size dinletilen anonons otomatik. Daha önce evrak sürecimiz kargo ile gönderim ile oluyordu. Yeni bir süreç başlattık, kurulum ekipleri size geldiği zaman evrakları teslim etmeniz yeterlidir. Aktivasyon süreciniz başlatıldı, kurulum ekibini en kısa sürede size yönlendireceğiz.
  • AdKo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorun yaşamış olduğunuz saatlerde 15-20 dakika aralıklarla 3 defa hız testi yapmanızı ve kaydınıze bu test sonuçlarını eklemenizi rica ederim. 34066554 numaralı destek kaydını tekrar açabilir ya da yeni destek kaydı oluşturabilirsiniz.
  • TurkNet Destek Burada
    Hat Hızım Ulaşılabilir Seviyelerde Olduğundan Bağlantımda Sık Sık Kopmalar Mevzubahis. Hat Hızımın Bağlantımın Kopmayacağı Seviyeleri İndirilmesini Talep Ediyorum Teşekkür Ederim Hız Profillerinde 65 Mbps Varsa Yada Tam 70 Mbps Bu Seviyelere Geçmek İstiyorum Çünkü Snr Sınırı Epey Düştüğünden Kopmalar Sıklaştı
    TurkNet Destek Burada




  • Merhaba,
    2-3 gün önce ttnetden türknete geçiş yaptım. Daha sonra online işlemlerden 100 mbit hıza geçiş başvurusu yaptım. Başvuru yaptığımın ertesi günü sistem üzerinden geçiş yapılmış olarak gözüküyor fakat evde hala 35 mbit hız ölçüyorum. Modem içerisinde;
    Gönderme Hızı İndirme Hızı
    Mevcut Veri Oranı (Kbps) 5119 88040
    Maximum Veri Oranı (Kbps) 37067 118508
    bu şekilde.
    Online işlemlerden teknik destek menüsü altında teknik bilgiler kısmında;
    İndirme Hızı 85.97 Mbps
    Yükleme Hızı 4.99 Mbps
    bu şekilde görünüyor.
    Arıza kaydı açtırdım. İnceleme yapacaklarını söylediler fakat sizin aracılınızla daha hızlı çözümlenebilirse sevinirim.
    Şimdiden teşekkürler.
  • fışfış kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydınız işleme alınmış. Gerekli kontrolleri sağlayıp sizew bilgi vereceğiz. Gelişmeleri kayıt üzerinden takip edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 11951196119711981199
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.