Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1153. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: bdk_kaya Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 34 Misafir (32 Mobil) - 3 Masaüstü32 Mobil32 Android
5 sn
39.324
Cevap
308
Favori
876.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11511152115311541155
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • copywriter kullanıcısına yanıt
    Twitterda sorununuza çözüm aramayın. Ben şuana kadar ordan çözüme ulaşan görmedim. Her gün 2kadını koyuyolar başına hesabın sonra gelsin çiçekler gitsün böcekler. Belki modem reslemeyi gerektircek şeyleri çözüme kavuşturdukları vardır. Mesela şuan bugün çok güzel yazıyosunuz yazın maksimum 10dk sonra çiçekli böcekli bir cevap alırsınız...

    Bu konuda en iyi çalışan yer donanım haberdeki arkadaş. O kadar şey yazıyorum ediyorum hep yardımcı olmaya çalışıyo elinden geldiğince. Ama yavaş ama hızlı. Aman twitterdaki ablalardan uzak durun amaçları nedir belli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haklısın hocam. hazır buradayken sana sorayım, internet sitelerinde yüklenme sırasında yarım yamalak yüklenme veya yüklenmeme problemi yaşıyor musun bende bu durum son 1 aydır falan çok sık olmaya başladı da...
  • Merhaba internetim yok ilgilenebilir misiniz?
    Müş no 1723132



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi part -- 6 Temmuz 2020; 18:20:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3uncubayezit kullanıcısına yanıt
    Hocam evet yaşıyorum. Ama bu genel bir sorun bende. Yani hep takılıyor. İndirme hızında bir sorun yok uploadda yok ama site yüklenmeleri çok kötü her zaman. Hele instagram falan çok kötü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle, öğrenci evimde kullandığım modemi deneycektim bugün, o da kesintiye denk geldi, modem IP almıyor mu acaba diye düşünüyorum. TTNet'in klasik zyxel modemi kullanıyorum normalde, şu kesinti mevzusu düzelsin bakacam bi.
  • Bayburtta en ufak sorun yok şuanda.Açıp kapatma yapmadım ama sabahdan beri aktif.
  • Cmd_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun farkındayız ve teknik ekibimiz arka planda tüm kontrolleri yapıyor.
  • IznickX kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size süre bilgisi veremiyorum ama sorunun çözümü için arka planda tüm kontrolleri yapıyoruz.
  • zaltun kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bazı kullanıcılarımız da sorun yaşanıyor ve bu durumu araştırıyoruz.
  • Merhaba, bilerek bir kesinti yapmıyoruz. Sorunun neden kaynaklandığı konusunda arka planda tüm kontrolleri yapıyoruz.
  • 3 gün öncesine kadar bir üst pakete (100 mbps'e kadar) geçme seçeneği varken şu anda bu seçeneğe ulaşamıyorum ?

    abone no: 1500052
  • Leb_Lebi L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezine giriş sorunu giderildikten sonra paket değişikliği için destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bilerek bir kesinti yapmıyoruz. Sorunun neden kaynaklandığı konusunda arka planda tüm kontrolleri yapıyoruz.
    Şeffaf olun neyi kontrol ediyorsunuz açıklayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, nakil işlemleri ortalama 7 iş günü içinde tamamlanıyor.
    Az önce destek kaydıma otomatik olarak şu şekilde bir not girilmiş.

    Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR
    İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA
    İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

    Müşteri sorumluluğunda ne demek ya ? Ben daha bu eve taşınmak haricinde bir şey yapmadım. Aşağıda adımın yazılı olduğu karttaki kabloya kendi kablomu bağladım o kadar. Üstüne bu işlemden sonra sizin çalışanınız gelip hattı kontrol ediyor, hatta sağolsun eve de girip modeme falanda bakıyor ve "bir sorun yok siz doğru yapmışsınız, gün içinde dsl ışığı yanacaktır" deyip gidiyor. Yani siz bizzat gelip kontrol ediyorsunuz. Bağlantılarınız düzgün sorun yok sinyal gün içinde gelecektir deyip gidiyorsunuz ve sonra sistemde açıklama olarak "MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA" deniliyor. Siz nabıyorsunuz allah aşkına ? Gerçekten bir internet nakli bu kadar mı zor ya ?

    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cerkovan -- 6 Temmuz 2020; 20:20:6 >




  • Merhaba sn. Turknet yetkilisi internet hizimi eski hali olan 75mbit e kadar olan pakete gecirir isiniz Destek kaydi numaram:34787985

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba TurkNet e yeni geçtim. İkinci defa yazıyorum çünkü hala çözemedim. Cayma bedeli indiriminden yararlanmak için Superonline taahhüt bozma faturasını nasıl ve nereye göndereceğimi çözemedim. Superonline kampanya iptali olarak E-fatura var ancak PDF şeklinde. Bunu JPG veya PNG haline çevirip o şekilde TurkNet Online İşlemler - Belgelerim kısmından Fesih Faturası olarak mı göndereceğim yoksa başka bir şekilde mi?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Destek oluşturdum ama bir dönüş yapılmadı bir türlü tarafıma 1733322 Abone numaram bu şekilde yazmakta online işlemlerde
  • Mr.Zangetsu kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğiniz şekilde göndereceksiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi << PriSonerS >> -- 7 Temmuz 2020; 0:38:47 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba müşter no : 1723132
    Destek no : 34800136

    İlgilenebilir misiniz yetkili hocam?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli turknet aboneleri turknet kullanıyor ve sorun yaşıyorsanız güya kendileri çözüm için açılmış bir grup olarak görünse de turknet'in paralı asker grubunu size ifşalıyorum. hiç bir sorunuma çözüm bulunmayan ve her eleştiri de firmayı eleştirdiğiniz ban yediğiniz gruptur. az önce ban yedim
    TurkNet Destek Burada




  • 
Sayfa: önceki 11511152115311541155
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.