Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1099. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10971098109911001101
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar Mayıs ayının 21.inci gününden beri modemimizdeki dsl ve internet ışığı yanmıyor
    toplamda 4-5 ekip çağırdık modeme baktılar, bağlantılara baktılar, binadaki kutuya ve sokaktaki internet kutusuna dahi baktılar hiç bir sorun yok dediler türknete her yazdığımızda saha ekiplerine ilettik bir gelişme olursa sizi haberdar edeceğiz diyorlar.
    17 gün geçti hala gelişme olursa haberdar edeceğiz diyorlar.
    Yeter artık bir çözüm bulun lütfen.
    Destek no:33558679
  • Merhaba, 75Mbit e kadar üyeliğim varken hızımı 60-65 Mbite sabitlemeniz mümkün mü? Yoksa illa 50mbit ya da 75Mbit mi olmalı tanımlı profil?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim evimde sadece ADSL altyapısı var, bir kaç bina aşağıda HiperNet denilen daha hızlı altyapıdan var ama bende yok. TurkNet’in sitesinden altyapı sorguladığımda 50mbps hız alabileceğim yazıyor, bir yanlış mı var yoksa gerçekten bu mümkün mü? Şuan TTNET ile alabildiğim max hız 12mbit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apartmana ÇOK YAKIN (dibinde/içinde) olan fiber saha dolabın (FTTB/C kodu ne ise artık) , apartmanın ankastresine tam hız veremiyor. Saha dolabın hız kapasiesinin arttırılmasını istiyorum. (Alt Yapı Problemi)
    Bu fiber saha dolabı, sokağın karşısında yada yan bina önünde desem hadi mesafeden randıman alamıyorum. internetin kaynağın dibinde iken yüksek / tam performans alamamak sıkıcı oluyor.
    Destek No: 33746680
  • 3.5 ay sonucunda zoraki iteleye iteleye yapadan vae ye geçmiş bulunmaktayim ancak Şu an internetim yok. Binanin ankastresinde benim adim ve abone numaram yazili kablonun bi ucu boş. Online islemlerden cevap yazmiyorlar. Herhangi bi bilgilendirme yapilmiyor. Bir yol gösterin bana...@TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet telefonum kapanmış. Arkadaşlar aramış. Çağrı üzerinden açıklama yapılıp, dediğiniz gibi hızım ayarlanıp çağrı kapatılmış. Teşekkürler iyi çalışmalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın Turknet destek yetkilisi dün bağlanan/ama çok yavaş olan bağlantımla ilgili yardım bekliyorum. Lütfen sesimi duyun. Abone yapana kadar saat başı arayan şirkete ulaşılmaz oldu. 35 mb olan hızım 7 ile 10 civarında dolayışıyor. Aktif altyapınızda olmama rağmen bağlantım adsl gözüküyor malesef. Arıza kaydı oluşturdum. İki tane kaydımın numaralı şöyledir. 33996282 ve 33953893
    Lütfen @TurkNetDestek yardımınızı bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, internet erişim sorununuzun kontrol edilmesi için bilgi verdim. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
    IP alamadığımızı ve modem kurulumu yapılması gerektiğini söyledi arkadaşlar. Yeni modem şifresi paylaştılar ancak sorun yine çözülmedi.

    Yetkili servis ile görüştüm. Modem kurulumu ile ilgili sorun olmadığını söylediler. DSL ışığı yanmadığı için hattınızda problem vardır dediler. Modeme internet gelmediği için yapacağınız kurulumun bir önemi yok dediler. (Destek kodu 33954357)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hattınız şu anda 16 Mbps' de buluşuyor. Telefon hattınızı aldıktan sonra 35 Mbps' te kadar VDSL paketine geçiş yapabilirsiniz. İptal işlemi için dilekçenizi ve kimlik fotokopinizi 0212 216 55 60 numaralı faksımıza ya da genel merkez adresimize kargo ile göndermeniz gerekiyor.
    Önümüzdeki hafta ilk iş iptal ediyorum umarım bu rezilliğiniz iptal işlemlerinde de yaşanmaz zira sikayetvar siteside üyeliğini iptal ettiği halde fatura kestiğiniz müşterileriniz baya fazla.
  • 8 mbps maksimum alabileceğim hıza 88 TL fiyat şaka gibi. Sizde de başka sağlayıcı gibi 8 mbps 2000 gb 40 TL PAKET yokmu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • "Binanin ankastresinde benim adim ve abone numaram yazili kablonun bi ucu boş."

    Aynı olayı ben de yaşamıştım. Ttnet ekipleri geldiyse bu durum çok normal.
  • Vegatablo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için ping tracert test sonucu ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • CheNuts kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızın önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Teknik ekiplerimiz saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir.
  • moozcan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL profil tanımları 35,50,75 ve 100 Mbps'e kadar'dır. Bu nedenle 50 ya da 75 Mbps'e kadar olarak güncelleyebiliriz.
  • bbold B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, boş port olması durumunda sorgulama yaptığınızda aldığınız hızı size sunacağız.
  • Upload hızları kalıcı mı?
  • mehmet_alp M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hızınızı 86 Mbps olarak güncelledik. Sorun devam ederse www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilirsiniz.
  • Yurtdışı pingleri 1 ay iyi 2 ay kötü. Örnek olarak cs go viyana sunucusunu veriyorum. Bir zaman 60 ms oluyor çok iyi derken 1 ay sonra 90 a çıkıyor 1 ay sonra 75 e iniyor. Bu ara yine 90 lara çıkmış. Yokmu bunun kesin bir çözümü?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben şimdilik hızımdan bahsetmiyorum. O sonraki adım.. Öncelikli olan işlem sıkıntısı;

    "Apartmana ÇOK YAKIN (dibinde/içinde) olan fiber saha dolabın (FTTB/C kodu ne ise artık) , apartmanın ankastresine tam hız veremiyor." Yani alt yapıda mesafe ile ilgili problem yok bu durumda sistem düzgün olsa idi kayıpsız bir sinyal olmalı idi. Sıkıntı nasıl gidereceksiniz? Türk Telekom diyor ki; Türknet tarafından Türk Telekoma dönüş yapılmalı diyor. Bu kısa mesafedeki sıkıntılı altyapı düzelmeden tam hız almak imkansız. Alt yapı arızasının giderilmesi için türk telekoma Türknet tarafından arıza kaydı açmalısınız. Ben Türknet müşterisi olduğumdan benimle direk ilgilenmiyorlar. Türknet tarafından ulaşılması gerektiğini defalarca söylediler.
  • Merhaba, arızanızı 06.06.2020 tarihinde alarak saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Gelişme olduğunda bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 10971098109911001101
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.