Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1100. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: inceoktay Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 6 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.315
Cevap
307
Favori
875.712
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
37. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 10981099110011011102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • raziel82 kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • asekerci A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL başvurunuzu yaptım. Arkadaşlarımın da takibini yapabilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan paket / tarife işlemleri kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Moon_Star61 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı bugün alarak saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
  • deepbluee61 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, maalesef ilettiğiniz gibi bir kampanyamız bulunmuyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    https://forum.donanimhaber.com/vdsl-yerine-adsl-baglandi-hala-cozulmedi--143839458#143839458

    Açtığım konu bu yardım etseniz mi artık?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bunu nasıl öğrenebilirim, gerçekten bu hızı alabiliyorsam geçmeyi düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 33748259 kayıt numarali destek kaydına istinaden. Ya bu yapadan vae ya geçiş için ilgilenen vatandaş yokmu bı arasın bizi en azından öyle böyle olmuyor flan diye yalan söylesinler. Turknet müşteri hizmetleri ile görüştüm sorum şu oldu yapaya gecirirken beni arayıp izin aldınız mı diye adam diyor ki sistem otomatik atıyor. Ozaman geri alın diyorum düşük hız alırsınız gibi saçma sapan cevap veriyor buna rağmen düşük hız olsun vae ye gecir diyorum yetkim yok diyor. Yetkiliye aktar diyorum en yetkili benim diyor bu ne böyle yeterince TT den çektiğimiz yetmedi şimdide sizdenmi cekicez . Sizin yüzünüzden TT ye bile geçiş yapamıyorum adam hizmet numarası istiyor eskisi ve yeni hizmet numaralarını söylüyorum tanımsız diyor bu yaptığınız işlem insanlarını zorla kendinize bağlama isteğidir. Hattımı iptal etmek zorunda kalıyorum iptal etsem telefon numaram gidicek belki port sorunları yasiycam acil bir şekilde tarafıma dönüş istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metingenckurt -- 7 Haziran 2020; 16:20:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • mehmet_alp M kullanıcısına yanıt
    Aynı şeyleri ben TT ye söylediğim zaman banada aynı cevabı veriyorlar bu çalışan sistemden birtek turknetin haberi yok sanırım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hat değerlerinizde düşüklük bulunuyor. Arkadaşlarımın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz?
    modem buluşması gereken hızda buluşmuyor bölümünü bulamadım hiç bir yerde o yüzden internet arıza/performans sorunu olarak açtım destek no 34016957 bu sekmenin nerde olduğunu söyler misiniz açtığım destek kaydını kapatıp ordan açayım
  • Arizam yeniymis gibi bahsediyorsunuz fakat 3.5 - 4 aydir suregelen bi problemden bahsediyoruz. Anlaşılan bugün de internetsiziz. Ben türk Telekom a gecmeyim dedikçe beni buna zorluyorsunuz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek ,

    Merhaba, kullandığım internet paketi 35 Mb e kadar limitsiz olarak görünmesine rağmen ADSL'den bağlanıyorum. Dün online işlem merkezinden ticket oluşturmama ve 24 saat içerisinde dönüş yapacağız denilmesine rağmen henüz bir dönüş yapılmadı. Hattımın VDSL'e taşınmasını talep ediyorum.
    Not: Destek numarası 33985256 dır.

    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pwnography! -- 8 Haziran 2020; 11:16:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, VDSL başvurunuzu yaptım. Arkadaşlarımın da takibini yapabilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan paket / tarife işlemleri kaydı oluşturabilir misiniz?
    Pek anlamadım ne yapmam lazım zaten 35 mb olan hızı alamıyorum. Bunu düşürmemi önermiyorsunuz umarım. Bana taahhüt edilen hızı ki bu en az 32 mb idi onun için sağlıklı bir bağlantı yapılmasını istiyorum. Hız azaltmayı önermiyorsunuz umarım. Söz ettiğiniz kısımda zaten bir kayıt var ama ben en azından adsl hızından daha fazla 30 civarında bir hızın olmasını umuyordum. Zira sistemde aktif altyapıda olduğum gözüküyordu. Bu nedenle abone olmuştum zaten.




  • 33678006 nolu kaydı ne zaman sonuçlandıracaksınız. İstanbul'un göbeğinde 18 gündür 6 mbps hız veriyorsunuz. 10 gündür de VAE'ye geçiş işlemlerini tamalamadınız.
  • Defias kullanıcısına yanıt
    Telekom un Fiber altyapısı varsa TurkNet kullanamazsınız. Fiber değil ise geçiş yapıp altyapının desteklediği hızı alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 Temmuzda SAYE denen bişi olacakmış. Türknet, SAYE de VDSL bağlantılarda 35b profiline geçilecek mi?
  • Merhaba,
    Kesintisiz profili denemek sonradan farkettim ki hiç bir uyarı vermeden hattı ADSL e çeviriyormuş bu yüzden internetim gitti geri VDSL ve standart profile çevirebilir misiniz?

    Hat numarası:100255257

    Edit: Hali hazırda türknet yetkilisi tarafından turk telekom altyapsı ile alakalı bir destek kaydı açık bu sebeple yeni destek kaydı oluşturmama sistem izin vermiyor o destek kaydına da yazdım ancak cevap alır mıyım emin değilim.

    Kayıt no: 33507159

    Şu an ADSL modemi takıp kullanmaktayım mecburen ancak 9mb internet alabiliyorum desteğinizi bekliyorum @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi swarch -- 8 Haziran 2020; 10:51:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanızı bugün alarak saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi aldığımızda arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
    Merhaba, biraz yavaş ama şu an internet düzeldi. Teşekkürler iyi çalışmalar.
  • Türknet destek oluşturmaya niçin sınır getirdiniz? Açık destek varsa başka destek açamıyorum. Herkes de mi böyle? Başka bir sıkıntı olduğunda nasıl bildireeğiz? Size online işlemlerden nasıl ulaşacağım. iade mode size ulaştığını bildirmek istiyorum. Farklı durum bilgileri açık olan tek destek kaydın altına mı eklemek gerekiyor?
    "2 Haziranda göndermiş olduğum Modem iade size 5 Haziranda ulaşmış görünüyor. Takip no: xxxxxxx MNG kargo" bu bilgiyi size nasıl ileteceğim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmet_alp -- 8 Haziran 2020; 11:50:13 >
  • Merhaba, VDSL'e geçiş için başvurdum işlemleri takip edebilir misiniz? Bu sefer boşalan portu kaçırmak istemiyorum. Şuan bekleyen işlem olarak gözüküyor. Abone no:1686063

    EDİT: Portum VDSL'e taşınmış, hızımda güncellenmiş gözüküyor. Modemi açtım kapattım ancak hala ADSL hızı alıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joster35 -- 8 Haziran 2020; 14:47:46 >
  • Aragorns kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde arıza kaydı bulunmuyor. Arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan arıza statüsünde kayıt oluşturabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 10981099110011011102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.