Şimdi Ara

TurkNet Bir Başarısızlık Öyküsü - İnternet kesinti günlükleri.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bundan 3 Yıl önce Turk.Net çıkış yaptığı sıralar başvurmuştum. Eve kurulum yapmıyorlardı kendi imkanlarımla kablo çekip kurulumu gerçekleştirdim ve 100 mbps internet almaya başladım. Her şey güzel gidiyordu iyi fiyat iyi hız alıyordum. İlk başta müşteri hizmetleri çat diye cevap verip ilgileniyorlardı. Tabi 3 yıl uzun süre gelip birde şimdiki duruma bakın. Kampanyalar işe yaramış belli bir kullanıcıyı elde etmişler şuan umrunda değil hiç bir şey firmanın. Müşteri hizmetleri daha kötü duruma düşmüş. Son 5 aydır her ay fatura kesimi internetim kesiliyor(düzenli ödememe rağmen). Dünden beri internetim yok ve kimseye ulaşamıyorum tek dedikleri şey gündemden dolayı işiniz uzun sürecek kim bilir ne zaman gelir. Evden çalıştığımız bu dönemde ve internete ihtiyacımız olduğu günlerde hizmet veremiyor.

    Diceğim şu ki başınıza bir sorun gelmezse Turk.net iyi ama bir sorunla karşılaştığınızda hizmet filan hikaye kendi başınızın çağresine bakın.
    Tavsiyem şu olur maddi durumunuz imkan veriyorsa benim gibi adam akıllı sorun çıktığında hizmet alabileceğiniz bir ISS' e geçin veya başvurun.

    Firmayı baltalamak için bu yazıyı yazmadım arkadaşlar, 3 yıl önce inceleme konusu açmıştım ve Turk.net ' i övüyordum aşağıdan ulaşabilirsiniz:
    Buraya tıklayıp ulaşabilirsiniz

    Ama şuanki hizmet anlayışları kötü durumda, vaat ettikleri yapa zırvalıkları 3 yıldır ortada yok benim için, hizmet derseniz o hiç yok. O yüzden iyi eleyip sık dokuyun.

    Yedek iss ile eve internet bağlattım. Turk.Net ' ide iptal etmeyip internetim kesildikçe bu konuyu güncellicem. Ne kadarda bir internetim kesiliyor takip edebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BayV -- 9 Mayıs 2020; 14:34:16 >







  • Merhaba, bizim için her müşterimizin şikayeti önemli ve her birini inceleyerek dönüş yapıyoruz. Hizmetinizi kontrol ederek yaşamış olduğunuz sorunla ilgili size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • @TurkNetDestek yolladım numaramı. Her hafta kesiliyor internetim kontrol edin bakalım yalan mı değil mi? Sorun ile ilgili yardımcı olabilcek misiniz ? Geri dönüşünüzü bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BayV -- 8 Mayıs 2020; 9:0:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bizim için her müşterimizin şikayeti önemli ve her birini inceleyerek dönüş yapıyoruz. Hizmetinizi kontrol ederek yaşamış olduğunuz sorunla ilgili size yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
    Noldu benim iş türknet? Şu bana telefonda saygısızlık yapan nesrin hanım vardı hani bilgi verecektiniz bana hani biz değerliydik? Yan mı çiziyoruz? Gerçi yan çizmek çamura batmakta üstünüze yok
  • Bende 2 yıldır severek sorunsuz kullandığım halde bu virüs döneminde saha dolabında reglette oluşan oksitlenmeyi hallettiremedikleri için TT'ye geçtim(Turknet tarafından açılan arıza kayıtlarını TT arıza müşteri sorumluluğunda diye kapattı sürekli bu da ayrı rezillik). Ertesi gün yaptılar hemen port değişikliğimi arayarak telefonda da durumu açıkladılar burdan kablonuzun uçları kurumuş çatlamış dolap eski olduğu için diye. 50 mbps hıza şu an 120 lira ödüyorum Turknet'te 75 mbps 86 liraydı. Ama değer mi evet değer. Anında hizmet aldım TT binasına gittiğimde veya ekiplere ulaştığımda kimse sırt çevirmiyor, Turknet netspeed millenicom tarzı kiracı bir firmadaysanız asla muhatap almıyorlar. Ülkemizde malesef durum böyle.

    Turknette hiç akşam saatlerinde hız düşmesi veya ping yükselmesi gibi problemler yaşamadım ama TT'ye geçince yurtdışı ve yurtiçi bütün pinglerimin ve trace routeların kayda değer şekilde azaldığını not düşmek istiyorum merak eden arkadaşlar için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheBCD -- 8 Mayıs 2020; 15:46:40 >




  • BayV B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerimizin çalışmaları sonrasında sorununuz giderilmiştir. Hizmetiniz 2 saat 32 dakika online durumdadır. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Sorun çözüldü. Umarım haftaya konuya geri dönmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ekiplerimizin çalışmaları sonrasında sorununuz giderilmiştir. Hizmetiniz 2 saat 32 dakika online durumdadır. Keyifli kullanımlar dilerim.
    Süpriz bugün yine kesildi. :D Bakalım bugün kaç saatde çözülcek :D Mükkemel hizmet için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ekiplerimizin çalışmaları sonrasında sorununuz giderilmiştir. Hizmetiniz 2 saat 32 dakika online durumdadır. Keyifli kullanımlar dilerim.
    Merhaba, ekiplerinizin çalışmaları sonrasında sorunum giderilmemiştir. Hizmetiniz 3 saat 10 dakika offline durumdadır. İlgilenmediğiniz için aylık benden aldığınız ücreti keyifle yiyin.
  • BayV B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızayı teknik ekiplerimize ilettim. Gerekli çalışmaları yaparak sorunu kalıcı olarak gidereceğiz.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YellowBase

    RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
    O kadarda kötü değil. Size bazı yetenekler kazandırıyorlar. Başınızın çağresine bakmayı öğreniyorsunuz.
    Gidip bir iss den daha internet alıyorsunuz. Ben kablonet tercih ettim. Hizmetleri güzel.(Kolay kolay kesilmez)
    Sonra bu iki WAN ' ı loadbalancera bağlıyorsunuz. Artık kesilmeyen internetiniz var. TURK.NET arada kesiliyor. Diğer WAN dan yolunuza devam.

    Sonra genelde loadbalancer üzerinde böyle bir görüntü görüyorsunuz. Evet doğru bildiniz Link Down olan. TURK.NET
    TurkNet Bir Başarısızlık Öyküsü - İnternet kesinti günlükleri.


    NOT: 24 saatten uzun süredir Türk.net internet hizmeti kesik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BayV -- 10 Mayıs 2020; 18:55:41 >




  • Kablonete geçerek çok mantıklı bir karar vermişsiniz
  • BayV B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizde kesinti yaşadığınız zamanhttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Teknik ekiplerimiz kontrol ederek dönüş sağlayacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizde kesinti yaşadığınız zamanhttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Teknik ekiplerimiz kontrol ederek dönüş sağlayacaktır.
    Zaten açıyorum. Açtığım zaman ertesi gün bakılıyor :D

    Bu arada öğlen saha dolabındaki dslam cihazı değişti gördüm. Şuan internet hizmetim var. Bakalım sıkıntı yaşayacak mıyım ?
  • BayV B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kesintiler devam ederse www.turk.net/oim sayfamızdan sık sık kopma sorunu statüsünde destek kaydı açarak takibini yapabilmem için PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Haftalarca arıza kaydı açtıktan sonra dslam cihazını değiştirdiler.
    2 Gün 18 saattir kesinti yok.

    ============================================================================
    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    G.Vector: Disable
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 2 days: 18 hours: 22 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 8.250 Mbps 88.167 Mbps
    Actual Net Data Rate: 8.191 Mbps 88.040 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 31.0 dB 14.8 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: -13.6 dBm 14.5 dBm
    Receive Power: -15.4 dBm 10.6 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.4 dB 3.8 dB
    Attainable Net Data Rate: 49.540 Mbps 113.428 Mbps




  • BayV B kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • Merhaba, 19 Nisan'da Türknete internet başvurusu yaptım. Malum virüsten dolayı ilgili kişi aktivasyon için 1 ya da 2 Mayısta gelebildi, sorun yok. İnternetiniz gün içinde açılır diyerek gitti. Bugün ayın 14'ü ve ben aradan geçen iki haftada bıraktığım bir sürü destek mesajı ve aramalarla aktivasyon işleminin tamamlanması için uğraştım. Ama bir sonuç alamıyorum. Söylenen tek şey, sorun türktelekomda, arkadaşlarımız iletişime geçti, destek kaydınız oluşturuldu. İyi ama neden çözülemiyor, sorun ne, türktelekom arıza için geldiğinde neden çözememiş, neyi bekliyorlar vs. bunlarla ilgili herhangi bir cevap yok. Sadece destek kaydınız oluşturuldu, türktelekomla iletişime geçildi, bu kadar. Online işlemlere bıraktığım bütün destek talepleri tek bir konu üzerine, aktivasyon işlemi tamamlanıp internetim açılsın, bu kadar. Yaptığım aramalara ek olarak bıraktığım online destek taleplerini de aşağıda paylaşıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. TurkNet Bir Başarısızlık Öyküsü - İnternet kesinti günlükleri.@TurkNetDestek




  • 9 gündür modem online. Bu sefer çözdüklerine inandım. Birde bu kadar uğraştırmasalar sorunu çözmek için 10/10 luk ISS olucak.

    ============================================================================
    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    G.Vector: Disable
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 9 days: 17 hours: 37 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 8.250 Mbps 88.167 Mbps
    Actual Net Data Rate: 8.191 Mbps 88.040 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 31.0 dB 13.7 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: -11.8 dBm 14.5 dBm
    Receive Power: -15.3 dBm 10.5 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.3 dB 3.9 dB
    Attainable Net Data Rate: 46.902 Mbps 109.139 Mbps




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.