Şimdi Ara

Türknet bıktırdı başka firmaya geçiyorum. Yeter !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2,5 yıldan fazladır kullandığım Türknet firmasında yaşadığım son 6 aydaki süreç arkadaşlar beni resmen bıktırdı.

    İlk önce adsl olarak kullanıyordum Türknet`te ve Kasım 2016 gibi taşınma sebebiyle kapattırdım. Daha sonra ev sahibi evi satmaktan vazgeçince taşınmadım ve tekrardan Türknet başvurdum, sonuçta memnundum.

    Başvurusu esnasında bayan bana bölgenizde 50 megabite kadar desteklenmekte VDSL olarak başvurunuzu alalım dedi, kabul ettim hatta gidip 160 TL ekstra yeni modem aldım.

    Tabi bu bağlantı süresi 2 hafta sürdü, maalesef gelen ekipler kabloyu yanlış bağlamışlar hatta bu konuda 5 kez arıza kaydı açtırmıştım. En son hata bina içi tesisatta dediler düşünün daha 2 hafta önce kapattırmadan önce sorunsuz kullandığım internet, iptal ve yeni bağlantı sonrası çalışmayınca suç bana kalıyor nasılsa bilemiyorum. Cebimden ekstra sorunsuz hat için ücet verdim ve elektrikci çağırtıp kontrol yaptırdım, tabikide hatta hiç bir problem olmadığı gözüktü. Daha sonra tekrar arıza kaydı açtım ve 3 gün geçti çözülmemiştiki, bizim binamıza tivibu bağlamaya gelen ekibe rica ettim adamlar iş emri olmadığı halde sağolsunlar santral ve ana saha dolabındaki bir kaç ufak değişiklikten sonra internetimi aktif edebildiler.

    Türknete kalsa 2 hafta daha beklerdim sanırım, suçu müşteriye yıkıp saha ekipleriyle adam akıllı kordine olamıyorlar.

    Herşeyi sineye çektim VDSL sinyal aldığım günden beridir kopma yaşıyorum. Hatta sinyal geldiğinde müşteri hizmetlerini aradığımda bağlanmam gereken sürede dahi 2-3 kez kopuyordu.

    Bunun için tabi abartısız son 6-7 aylık süreçte 20 den fazla arıza kaydı açtırdım ama çözülemedi.

    Öylesine kopuyorduki, en son 50 megabitten düşe düşe 24 megabite gelip duruyordu. Sonra 1 gün geçiyor tekrar kopuyordu.

    Online oyun oynuyanlar bilir delirtir bu adamı, tam en önemli esnada net gidiyor.

    En son bari hızımı 24 megabite sabitleyinde kurtulayım diye arıza kaydı açtırdım ama tekrardan 1 hafta sonra sistem otomatik yükseltti ve kopmalar devam etti.

    Abartısız Haziran ayında 5 arıza kaydı açdım durumla ilgili ama koskoca Türknet hızımı 24 megabite sabitliyemedi.

    Portum 26-28 megabite kitlenmiş gibiydi, ne Türknet Teknik Birimi nede açtıkları Arıza kaydına bakan telekom ekiplerince bu durum çözülemedi.

    İşin şaka tarafı ben hattımı 24 megabite sabitleyin diye arıza kaydı açıyorum, telefonuma sms geliyor hattınızda problem yoktur diye.

    Tabi bu süre içerisinde asus modemlerin içerisinde olan Kararlılık ayarı sayesinde SNR Margin ile oynayıp, güya sözde 50 megabit olan hızımı 10 megabite sabitleyip anca kullanabiliyorum. Hatta böyle bile 4-5 günde bir tekrar kopuyor.

    Ayrıca İzmir Bölgesini Yapa dahil ettiklerinden beridir 5-6 ms olan ping değerleri, 27-28 ms olmuştur.

    En son canıma tak etti ve bugün başka bir internet firmasına geçiş belgelerimi gönderdim. İlk önce 8 megabitlik AKN olmuyan paketlerini seçtim, eğer genel durumdan memnun olursam üst paketlere geçeceğim aslında bu hızın 1080p film ve online oyunlarda rahatlıkla yeteceğini düşünüyorum ayrıca 40 TL gibi uygun bir fiyatı mevcut.

    Kısaca yaşadığım sorunları açıkladım arkadaşlar.

    Koskoca firma bir müşterisinin problemini 6-7 aydan beri çözemiyorsa hiç kusura bakmasın benim gözümde değeri yoktur.

    Bu arada daha bitmedi

    Ayrıca belirtmeyelim firmadan alacağım olan 46 TL ücret vardı Kasım ayından beridir bulunuyormuş ve Haziran ayında tarafıma ödenmesi talebi verdim. 1 Ay sonra bana döndüler ve bu ücretin tarafıma zaten Kasım ayında ödendiği bilgisini sundular.

    İyide benim Kasım ayında bu alacağımdan haberim yoktu nasıl ödediniz, kaldıki benim böyle bir talebim olmadı yada tarafınıza iban bile iletmedim nasıl oluyor dedim cevap veremediler.

    Kadın şaka gibi bana telefonda aradaki tarih farkına bakmayın biz gönderdik diyor ve resmen insanın aklıyla alay ediyor

    Düşünün sizin Kasım 2016 tarihinden alacağınız var ve bunu Haziran 2017 de görüp iade talebi oluşturuyorsunuz. Sonra size dönüp bunu biz size zaten Kasım 2016 tarihinde ödedik ama nereye ödediğimizi bilmiyoruz diyorlar.

    Bankamı bilmiyorsun, İban numaramı bilmiyorsun yada sizde kredi kartım zaten yok bilmiyorsun nasıl iade ediyorsunuz ?

    Kaldıki ben ödeme talebi oluştururken sizde bu ödemenin yapılmadığı ve iban numarası beklendiği gözüküyordu, ben canlı destek online kısmından bilgilerimi ilettim yani böylece talep oluşturuldu.

    Nasıl olduysa birden daha sonra bu ödeme bana çok önce yapılmış oldu.

    Bankamdan hesap işlem özeti bile gönderdim iade yapılmadığını göstermek adına ama maalesef sonuç çıkmadı. İade bölümündeki arkadaş sanırım 3-5 ödemeyi arada cebine indirip firmaya biz gönderdik gerisi ilgilendirmez diyor sanırım.

    Sanırım bir daha Türknet ile yollarım kesişmese iyi olucak.

    Yıllarca kullandım, o değil forumda da çok tavsiye ettim ama son aylarda kendini ve müşteri hizmetlerini çok bozduğu ortadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Martin -- 31 Temmuz 2017; 14:4:43 >







  • okumadım.

    bu kadar yazı yazdıracak bir firmaysa hiç durmayın.
  • Merhaba, yazdığınız yazının hepsini okudum. Süreç içerisinde yaşadığınız olumsuz tecrübeleriniz nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz ve siz değerli kullanıcımızı kaybetmek istemeyiz. İsterseniz size bu kanal üzerinden yardımcı olmaya çalışalım. GSM numaranızı PM üzerinden iletirseniz hizmetinizi kontrol edip tarafınıza detaylıca geri dönüş yapabiliriz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.