Şimdi Ara

TurkNet 36 Gündür Çözülemeyen Sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
492
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 36 gündür dsl ışığının yanmama bir diğer ifadeyle hattıma sinyal gelmeme problemini çözememiş, ilgisiz, vasat, müşteri hizmetlerinden çözüm merkezine kadar yalancı, amacı müşterileri geçiştirmek olan çalışanlara sahip muz cumhuriyeti servis sağlayıcısı.

    Bu 36 günlük süreçte müşteri hizmetleriyle yaptığım yüzlerce konuşmaya mı yanayım, harcadığım zamanıma mı yanayım, geçimini internetten yaptığı işlerle idame ettiren biri olarak bu hizmet aksaklığı yüzünden yaşadığım mağduriyete mi yanayım yoksa sinirlerimin dengesini bozduklarına mı yanayım hiç bilmiyorum.

    Müşteri hizmetleri tamamen, sırf olmuş olması için konulmuş gibi bir şey, yaptığım 50ye yakın konuşmanın %98 i aynı çerçevede aynı cevaplarla devam etti. Teknik ekibimiz sorununuzu çözmeye çalışıyor, aciliyetini bildiriyoruz, çözüm merkezimiz tarafından en kısa sürede aranacaksınız. Sonra ne arayan var ne soran var. Anama küfret ama farklı bir şey söyle arkadaş, konuşurken robotla konuştuğumu hissediyorum böyle süs diye konulmuş müşteri hizmetleri mi olur ?

    Bu sorun vuku bulduğundan beri yazmadığım yer kalmadı. Bimer, btk, sikayetvar, dh her bir noktadan sorunun çözümlenmesi için bastırdım ama ne fayda, ilgisiz insanlar, faydasız insanlar çözemiyor üstelik kullanamadığım bu 36 günün faturasını çıkarıp, ödemediğim için hattı kapatıyorlar bir de bunun üzerine açma kapama bedeli talep ediyorlar. Bulaşmayın bu firmaya 10 lira fazla verin başka firmaya geçin, akıl sağlığınız için bulaşmayın böyleleri batmayı hak ediyor.



    Sorunun çözülmediği her gün için bu konuyu güncelleyeceğim. Böyle vasat firmalar kendilerini düzeltmedikçe müşteri bulamasın istiyorum.




    Edit : 18 Eylül tarihinde çözüm merkezi aradı, bulunduğum yerde fiber altyapı çalışması olduğunu ve kartla ilgili bi sıkıntı olduğu için sürecin uzadığını, çözümlenmesi için net bir tarih veremediklerini söyledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi practice -- 18 Eylül 2017; 10:48:29 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Buna benzer bir durum da benim başımda. Bıktım ben artık
    Adamlar resmen dalga geçiyorlar. Sürekli aynı kalıp cümlelerle oyalıyorlar. Hep müşteriye bahane buluyorlar. Kendileri sütten çıkmış ak kaşık. Ya tesisatında sorun var ya modeminde ya.
    Ama bugün beni şaşırttılar. Siz de ters bağlantı var dediler

    10 dk sonra arayacam seni o kabloların yerini değiştirip geliyorum dedim ama sonuç yine aynı. Taktikleri hep aynı. Ne kadar oyalarsak o kadar iyi. her ay 60 lira al ama hizmet verme.
    Adalet sanırım gerçekten yok. Eğer olsaydı bunlar bu şekilde millet üzerinden haksız kazanç elde edemezlerdi.
  • Hocam ben 6. gundeyim yazını okudum içim karardı... Ne yapacağım bilmiyorum...

    Türk Telekom süreci uzatıyor saha dolabı arızası genel arıza diyor bunu türk net e söylüyorum ama adamların umrunda değil... Eğer yarın da bir gelişme olmazsa iptal edeceğim hattımı.... Tekel firmaya para vermeyim diye yıllardır kullandığım hattımı taşıdım ama bu taşeron firmalar gerçekten çok rezil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    Hocam ben 6. gundeyim yazını okudum içim karardı... Ne yapacağım bilmiyorum...

    Türk Telekom süreci uzatıyor saha dolabı arızası genel arıza diyor bunu türk net e söylüyorum ama adamların umrunda değil... Eğer yarın da bir gelişme olmazsa iptal edeceğim hattımı.... Tekel firmaya para vermeyim diye yıllardır kullandığım hattımı taşıdım ama bu taşeron firmalar gerçekten çok rezil...

    Türk telekom dışında kendi altyapısı olmayan tüm servis sağlayıcılarda türk telekomun ilgisizliği var ama diğer servis sağlayıcıları olası bi gecikme durumunda türk telekoma baskı yaparak bi şekilde sorunun çözümünü hızlandırıyorlar ama türk nette bu yok türknet önemsemeyince turk telekomun hiç umrunda olmuyor. Çıtayı o kadar düşürdüler ki ilgilendiklerini bilsem, beklemediğim bi anda arayıp şu sorununuzun çözümlenmesi şu aşamada, en geç şu tarihte çözümlenecek deseler yine yeter. Ama yok yüzlerce kez arıcaksın ki daha yetkili bi isim tarafından aranıp detaylı bilgi alabil. Sanki parayı veren taraf değil alan tarafız böyle sorumsuzluk olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi practice -- 10 Eylül 2017; 11:34:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: practice


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    Hocam ben 6. gundeyim yazını okudum içim karardı... Ne yapacağım bilmiyorum...

    Türk Telekom süreci uzatıyor saha dolabı arızası genel arıza diyor bunu türk net e söylüyorum ama adamların umrunda değil... Eğer yarın da bir gelişme olmazsa iptal edeceğim hattımı.... Tekel firmaya para vermeyim diye yıllardır kullandığım hattımı taşıdım ama bu taşeron firmalar gerçekten çok rezil...

    Türk telekom dışında kendi altyapısı olmayan tüm servis sağlayıcılarda türk telekomun ilgisizliği var ama diğer servis sağlayıcıları olası bi gecikme durumunda türk telekoma baskı yaparak bi şekilde sorunun çözümünü hızlandırıyorlar ama türk nette bu yok türknet önemsemeyince turk telekomun hiç umrunda olmuyor. Çıtayı o kadar düşürdüler ki ilgilendiklerini bilsem, beklemediğim bi anda arayıp şu sorununuzun çözümlenmesi şu aşamada, en geç şu tarihte çözümlenecek deseler yine yeter. Ama yok yüzlerce kez arıcaksın ki daha yetkili bi isim tarafından aranıp detaylı bilgi alabil. Sanki parayı veren taraf değil alan tarafız böyle sorumsuzluk olmaz.

    Hocam aynı dusuncedeyim seninle... Yani ilgi sıfır... Adamların umrunda değil. 4 gündür söylüyorum bir yetkiliyoe görüşmek istiyorum diye ona bile dönen olmadı... Çok büyük hayal kırıklığı yaşadım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eve internet bağlatmayı düşünüyordum. İyiki forumda TurkNet'i aratmışım. Sayenizde bir seçeneği daha eledim. Gerçi çoğu firma aynı durumda. Kötünün iyisini seçeceğim artık. Sizlere de geçmiş olsun. En kısa zamanda çözülür umarım.
  • bugün saat 11:05 te arıza kaydı ve yetkili tarafından aranma talep ettim. Talebim oluşturuldu. Saat 11:30 civarı tütktelekoma gittim resmen adamlarla kavga ettim ve öğrendim ki türknet hiç arıza kaydı oluşturmamış! Hemen müşteri hizmetlerini aradım arıza kayıtlarımın hepsinin kaplı olduğunı söylediler, kim tarafından kapatıldığını sorduğım zaman backofis tekilerin kapattığını söylediler... bir mail oluşturdu yetkili kişinin beni araması için. Bakalım dönüş olucakmı. Adamlar arıza kaydını kapatmışlar ttnete bilgi bile vermemişler. Bu işin sonu mahkeme!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaç kez söyledik dandik firma diye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • turk telekom rezil bu turknet onlardanda rezil bir firma..



    Turknet kocaman şişirilmiş bir balon..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone icin mh bilgileri 0 derdim de beteride varmis copy paste yanitlar veriyorlar canli destekde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 aydir telefonu baglayamadilar allahtan nette sorun yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ReSpAwN_22 kullanıcısına yanıt
    Ankastre kutusuna baktığınızda üzerinde telefon numaranızın yazdığı ucu açık bir kablo çifti varsa çoğu insan gibi tt mağduru olmuşsuuz demektir Adamlar telefon sinyalini internet devresine aktarmaktan acizler. Tek çözüm yolu, arıza kaydı bıraktığınızda elemanı yakalayıp cahile anlatır gibi telefonlu internet abonesi olduğunuzu anlatıp devrenizi göstermek.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Vodafone yalindan gecis sagladim turknete. Bildigin yalin tasimislar aboneligi. Ariyorum farkindayiz hattiniz yalin tasinmis o is bizde sizin yapacaginiz bir sey yok diyorlar hala daha bir sonuc alabilmis degilim allahtan nette bir sikinti yok cok sukur. Btkya sikayette bulundum faturaya indirim tanimlamislar odedigim telefon bedelini duserek. Bu ay 29.90 odeyecem nasipse.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ReSpAwN_22 kullanıcısına yanıt
    Hani yalın hizmeti yoktu bunların, telefon tahsisini unutmuşlar
  • sorun hala giderilmedi. çözüm için herhangi bir arama felan da yapılmadı tam 39 gündür net yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 33. Gün sonuna elit ekip geldi. Sitede oturduğum için kutuşarı 2 blok şeklinde ayırmışlar. Telekom ekiplerin ortak kutuya kadar internet sinyalini vermişler fakat ankastre kutusuna kablo çekmemişler bunun türknet sorumluluğunda olduğunu söylediler. Bence sen bi elektrikçi çağrıp sorunu halletmeye bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 42 hatta 43 internetim hala gelmedi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • practice kullanıcısına yanıt
    Ne bekliyorsun ki tasittir hattini telekoma falan kurtul bunlarin daha cozum buldugunu gormedim su forumda cozulenler 1ayi buluyor sonra gene basliyor ekip 0telekom umursamaz tamamda bunlar daha sikayeti iletmiyor bile ogun ilettik demisler adam telekomsmdaki tanidigina sorgulatmis iletilen birsey yok yalan dolan yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 16 Eylül 2017; 21:48:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    Ne bekliyorsun ki tasittir hattini telekoma falan kurtul bunlarin daha cozum buldugunu gormedim su forumda cozulenler 1ayi buluyor sonra gene basliyor ekip 0telekom umursamaz tamamda bunlar daha sikayeti iletmiyor bile ogun ilettik demisler adam telekomsmdaki tanidigina sorgulatmis iletilen birsey yok yalan dolan yani





    Hocam 3 aylık fatura var, kullanmadığım ayların fatura bedelini silebilmeleri için arızanın çözümlenmiş olması gerekiyormuş ne kapattırabiliyorum ne taşıtabiliyorum, neticenin sonuçlanmasını beklemek zorundayım. Bugün aradım hala devam ediyormuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • practice kullanıcısına yanıt
    Ben daha bunların çözdugu bir problem görmedım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.