Şimdi Ara

TurkNet 36 Gündür Çözülemeyen Sorun (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
487
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 18 Eylül tarihinde çözüm merkezi aradı, bulunduğum yerde fiber altyapı çalışması olduğunu ve kartla ilgili bi sıkıntı olduğu için sürecin uzadığını, çözümlenmesi için net bir tarih veremediklerini söyledi. Bu fiber çalışmasında mevcut altyapının kullanımı kesiliyor mu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • practice kullanıcısına yanıt
    Mantık olarak kısa süreli bir kesinti olması lazım. Kartı değiştirirsin fw yüklersin kullanıcıları atarsın iş biter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: practice


    quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    Ne bekliyorsun ki tasittir hattini telekoma falan kurtul bunlarin daha cozum buldugunu gormedim su forumda cozulenler 1ayi buluyor sonra gene basliyor ekip 0telekom umursamaz tamamda bunlar daha sikayeti iletmiyor bile ogun ilettik demisler adam telekomsmdaki tanidigina sorgulatmis iletilen birsey yok yalan dolan yani





    Hocam 3 aylık fatura var, kullanmadığım ayların fatura bedelini silebilmeleri için arızanın çözümlenmiş olması gerekiyormuş ne kapattırabiliyorum ne taşıtabiliyorum, neticenin sonuçlanmasını beklemek zorundayım. Bugün aradım hala devam ediyormuş.

    Bence iptal etmemek için kullanıyorlar onu... Benim de 2 haftadır net yok iptal başvurusunda bulundum ins bana da aynı şeyi söylemezler...

    Adamlar sorunu çözmeye çalışmıyor bir de iptal için sorunun çözülmesini bekletiyorlar biliyorlar ki sorun çözüldü ve iptalden vazgeçme ihtimali olacak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün sorun başlayalı yaklaşık 56 gün oldu, konudaki mevzu bahis sorunu bugün saat 16 sularında çözdük şöyle oldu. 2 gün önce sabah turkneti aradım yine aynı şeyleri söylediler, sorununuz teknik ekibimiz tarafından çözülmeye çalışılıyor gibisinden klasik bi cevap verdiler, aynı gün turk telekom santraline gittim orda zor bela içeri girip yetkili bir isimle görüşme fırsatı buldum, benden hizmet numaramı istedi verdim, sorguladı ve sizin sorununuz ayın 19unda çözülmüş dedi, o günki ekran görüntülerini felan attı şu gün şu saatte gelmişiz bizlik bi sıkıntı yok diye. Ama tekrar kontrol ettirelim diyerek not aldı bilgilerimi yazdı,ordan çıktım turkneti tekrar aradım yine sorgulattım yine aynı cevabı verdiler, bu sefer ben dedim santrale geldim sorgulattım sorun çözülmüş gözüküyor nasıl hala devam ediyor diye, özür dilediler sorunun çözülmüş olduğu notunun düşüldüğünü söylediler felan ancak yine sorun çözülmemişti, anladım ki turknet olaylara benden de yabancı, gidip santrale sorgulamasam 1 yıl daha böyle sürecek bu.



    Neyse santralden ekip ertesi gün gelmedi, santrale yine gittim yoğunduk felan dedi, numarasını verdi yarın kesin gelicez dedi ve bugün ben görmeden gelmişler, alttaki kabloları 18 numaralı daireye bağlamışlar ancak benim dairem 15ti santrali aradım, tekrar ekip gönderdiler 15e bağlayınca 56 gün aradan sonra dsl ışığı nihayet yandı. Genel arıza ayın 25inde giderilmiş, turknet fiber bağlanacak diyordu fiber felan yok ortalıkta maksimum hız 19 mb gözüküyor.



    Sinyal geldikten sonra faturaları ödemediğim için kapatılmış olan hattımın mevcut borçlarını ödedim hemen ama açmadılar, aradım yarım saat sonra gelir ödemeniz sisteme yansımamış dedi, yarım saat geçti aradım tekrar dedim gelmedi, bu sefer ödeme yansımış yaklaşık 2 saat içinde hattınız açılacaktır dendi ya sabır çekip bekledim. Faturayı ödeyeli 3-4 saat oldu tekrar aradım bu sefer yeni bir destek talebi oluşturdular hattımın açılmamasıyla ilgili ve bekliyorum 56 gün sonra sinyal aldım ancak bu sefer de hattım kapalı olduğu için bekliyorum, anlamıyorum hakikaten bir sistem bu kadar mı kontrol dışı olur, elle açamadılar hattımı. Normal bir servis sağlayıcısı olsa aradığın an karşına çıkan müşteri hizmetleri, ödemeyi kontrol eder ve ödenmişse açar kullanmaya başlarsın Neyse 56 gün sinyal bekledik 1-2 gün de bunu bekleriz nolcak alıştık nasıl olsa.





    Bunun haricinde ödemediğim 3 fatura vardı, 2si kullanmadığım aylara ait olduğu için türk net ile inatlaşıp, sinyal gelene kadar ödemeyeceğim dedim, hat kapatıldı ve açma kapama ücreti yansıtılacağı söylendi. Olmaması gereken bi fatura çıkarıyorlar, bu fatura ödenmediği için hattı kapatıyorlar, sonra bunu açmak için de ayrı bi ücret talep ediyorlar :D Her ne kadar kullanamadığım ayların ücretinin düşeceği söylense de bu açma kapama ücreti için bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar, biraz yüzsüzlük yapıyorlar ama yılmak yok tüketici hakem heyetine başvuracağım.





    Son bir notum daha var, turknet bu sorunu yaz döneminde halledemediği için ve evde benden başka bu işlerden anlayan biri olmadığı için 2 hafta önce başlayan okuluma gidemedim bu da bunların bana verdiği ayrı bir zarar oldu, ya sabır çekiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi practice -- 27 Eylül 2017; 20:12:24 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.