Bildirim
TurkNet 32/64/100 Mbps'e kadar Tüm hızlar 59,99 TL TAAHHÜTSÜZ+60 TL BONUS (7. sayfa)
MERRELL MORPHLITE Spor AyakkabıErkek : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CLYLZVF1
8 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba hocam, telefon hizmetini turktelekomdan alıyorsan hattının geçişini sağlayabiliyoruz. -
25+ senedir telekomdaydı sonra ttnete geçiridm 2 sene once e zaten ttnet diye brişey kalmadıkı marka turktelekom oldu? şimdi 2sene once ttnete taşıdım diye geçiremiyormuyum.. -
geçiş işlemi sağlayabilirsiniz. abonelik almak isterseniz 0850 288 80 80 numaralı çağrı merkezini arayabilirsiniz yada turknet web sayfasındaki formu doldurmanız yeterli olacaktır. -
ok bayram bitsin iletişime geçicem... -
-
-
Merhaba hocam, mevcut müşterilerimiz için geçiş işlemleri başladığında altyapının desteklemesi durumunda geçebilirsin. -
Sayın yetkili, benim sorunuma çözüm yok mudur? Yalan üstüne yalan söylüyor Türknet. Bugün de günler öncesinden oluşturduğum "internetin aktif olmaması problemi şikayet kaydı" için "5'inde oluşturulmuş bir kayıt var, onun öncesindeki silinmiş" diye yeni bir terane uydurdular. Kimdir bu işin sorumlusu? Nasıl bir belayla karşı karşıyayız? Şikayetin silinmesi ne demek? -
Merhaba arkadaşlar nasıl memnun musunuz TürkNet'den AKN 150GB olduğu için dikkatimi çekti şuan Türk Telekom VDSL2 ile 22Mbit alıyorum TürkNet ile aynı hızı alabilirmiyim herhangi bir arıza falan olduğu zaman müşteri hizmetleri nasıl ? -
TurkNet maceram:
İşlemlerin tamamlandığı ve VDSL bağlantısının yapıldığına dair SMS geldi. Telefonu bağladım çalıştı, elimdeki eski ADSL modemi bağladığımda sinyal gelmediğini gördüm. Müşteri hizmetlerini aradım, modem eski olduğu için sinyal gelmiyordur, VDSL modem almanız gerekir dediler. "Bence eski modemle bağlantı yapılamasa bile yine de ışığın yanması lazım" dedim ama dinleyen kim. Neyse VDSL modem aldım ve tam beklediğim gibi ona da sinyal gelmedi. Sorun modemde değil sizin hattınızdaymış, düzelteceğiz dediler.
Sonuç olarak VDSL bağlantısı sağlandı ancak 50-60 Mbps olacak denen hız 5.5 Mbps'de kaldı, arıza kaydı oluşturdum. 48 saat içerisinde sorun çözülüp size bilgilendirme yapılacak denildi ancak tabi ki olmadı. 2016 yılında 5.5 Mbps ile devam. Taahhütsüz olmasına sevindim, çok kısa süre içerisinde vedalaşacağız gibi görünüyor. Ağustos ayında BTK açıklamasını yapana kadar yavaş mavaş bununla idare ederim, ondan sonra doğru düzgün bir servis sağlayıcıya geçerim.
"Ucuz etin yahnisi"
-
hangi modemi aldınız çok ucuz vdsl modemlerde cortluyor benzeri arkadaşımın başınada geldi... -
-
iyi bir modem biraz bekleyin sonuçta araya bayram girdi 5mbs gelen sonra düzeltilen arkadaşlar var zaten turknet bakmıyor o işlere turktelekomun adamları bakıcak tabi başka iss olduğu için biraz t.tde baştan savsaklama var..burası türkiye...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 8 Temmuz 2016; 13:46:41 > -
5 dakikada bulduğum mesajlar:
//forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=118362653
quote:
arkadaşlar bu gün öğlen ttnetten hattım türk nete taşındı hemen modeme şifreyi girdim ve hız testi yaptım hızım 5,5 mbps upload 3 mbps gözüküyor modemim huaweı HG655d müşteri hizmetlerini aramammı gerekiyor yoksa modemden mi ayar yapmalıyım
ttnette 24 mbps hipernet kullanıyordum
çağrı merkezini aradım 2 saat sonra dönüş yaptılar mesaj attılar ekibimizin çalışması sonucu sorun tespit edilememiştir modem ve bağlantı ayarlarını kontrol ediniz diyor
şaştım kaldım yardımlarınızı bekliyorum
Müşteri hizmetlerini tekrar aradım dns değişikliği yaptırdı reset attırdı ama sorunum çözülmedi hala 5.5 hız alıyorum sonunda sorun senin modeminde dedi aynı modemle ttnette iken 24 mb hız alıyordum. Şimdi gidip modem alsam ayrı dert ya sorun modem kaynaklı değilse boşuna modem almış olcam offff yarın bakalım deneme yapmak için modem bulabilecekmiyim bursa koru park tarafında oturan yardım edebilecek varmı
Aynı hız problemi bende de devam ediyor 1 haftadır çözülmedi ne arayan var ne soran
//forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=118291717
quote:
Benim sorunum çözülmedi iç tesisata kusur buldular suçu bize attılar, sanki 24mbit fiberi ben başka altyapıda kullandım. Modemin kablolarını söküp takmadım bile. İptal işlemini başlattım. Bu arada iptal için benden 58lira para keseceklerini söylediler. Güler misin ağlar mısın ? Nerde kaldı cezai şart ödemeksizin ücretsiz olarak 14 gün içerisindeki yasal cayma hakkı ?
Edit: Biraz önce bankayı aradım ödeme talimatını iptal etmek için ama parayı dün çekmişler zaten. Ay sonuna kadar kullanıcaz artık ama arkadaşlara şunu söylim bulaşılmaması gereken bir firma.
Benim hız problemim devam ediyor, yarın bir hafta olacak hala ne arayan var ne soran. İlk başlarda kopma da vardı o düzeldi şimdi sorunsuz bağlantı hız da yükselse dört dörtlük olacak.
Forumdaki ve ekşisözlük'teki mesajları okusaydım bulaşmazdım. Neyse artık yapacak birşey yok, denedik ve "bulaşmayın" diyen yüzlerce insanın haklı çıktığını görmüş olduk.
-
valla bende bugün yolladım benim kanka memenun ama bende 16 mb full hızda kullanıyorum fiber saha dolabı 60-70 m ilerimde bakalaım bende ne olcak neyse tahaatütlü değil baktım beceriksizler offlarım.. pc teknikeriyim bakalım ne maceralar yaşıycam....ev içi testisatımı cat5 le yenilemiştim zaten bakalım bende ne olcak..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 8 Temmuz 2016; 15:34:17 > -
-
şu an aynı kaderi yaşıyoz banada adreste yok demişler..... seninki ulaştımı?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 9 Temmuz 2016; 12:02:15 > -
demin kargo şirketiyle konuştum şubede yetkili kişi bulunmuyormus bu sebeple pazartesi teslim edilecekmiş -
Dostum bana özelden numaranı yollarmısın konuyu inceleyelim hemen
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X