Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TurkNet 32/64/100 Mbps'e kadar Tüm hızlar 59,99 TL TAAHHÜTSÜZ+60 TL BONUS

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
1.095
Cevap
21
Favori
20.009
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TürkNet >> TurkNet 32/64/100 Mbps'e kadar Tüm hızlar 59,99 TL TAAHHÜTSÜZ+60 TL BONUS
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    12535 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Petegrus

    Selam hocam bi sorum olacak;

    TürkTelekomu aradım Hipernet destekliyor dedi.Herhangi bi hız bilgisi vermedi.

    Vodafone den sorgulattım 76 mbit destekliyor dedi.

    Turk netten sorgulattım 75 mbit destekliyor dedi.

    Superonline'a sordum vdsl e uygun değildir dedi(şuan superonline adsl kullanıyorum)



    Yani hattım VDSL e uygun orası kesinmidir? ve siz örneğin;modemde 125 mbit ve üzeri destekliyor yazarsa o rakamımı vereceksiniz yoksa 75 mbit mi ? e_capkan hocam sizin durumda buna benzerdi sondurum nedir? :)


    tt hipernet var dediyse vardır.
    benim hattım daha vdsl e geçirilmedi
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj
    Büyük olasılıkla var vdsl bende sordum hemen hemen tüm ıss lara sadece Türk telekom bana adsl var dedi max 16 gittim kesin olsun diye satrale sordum oda öyle dedi.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj

    Tabikide dostum. Başvurunuzu çağrı merkeze iletin gerekeni yapacaklardır
    |
    |
    amönyak kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Yarbay
    2408 Mesaj

    Teşekkürler hocam



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    doominsert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: amönyak

    Teşekkürler hocam

    Rica ederim, dost meclisi
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Yarbay
    5073 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Taahhütlü hizmetimiz yok ama Kredi kartı olmadan başvuru yapabilirsiniz. ÇM arayınız :)

    Gerekli bilgileri aldım. Evraklarımın gelmesini bekliyorum teşekkürler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    _____DH E30 KULÜBÜ___ __

    /// Intel® Core™ i7-6700K /// ASUS ROG MAXIMUS VIII FORMULA /// G.SKILL RipjawsV 2xDual kıt 32GB 3000 Mhz CL14
    /// ASUS ROG GTX1080 STRİX /// SAMSUNG 950 PRO 512 GB/// /// SAMSUNG 850 EVO 1 TB /// /// Corsair Force GT 240 GB /// Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion /// WD Caviar Green 2 TB
    /// AeroCool XPREDATOR ROG MOD /// CORSAİR AX1200® /// ASUS VK278Q 27'' LED /// TT eSPORTS Challenger Pro /// Logitech G502 Proteus Spectrum
    ///
    Corsair H100i v2 ///Logitech G27/// Logitech X-530 /// SHARKOON X-Tatic PRO 5.1 Gaming Headset
  • Yarbay
    2467 Mesaj

    bugün gönderdim ben formları ama cumartesi teslim alınır mı?
    |
    |
    doominsert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj

    merhaba hocam evrakların kargo ile tarafımıza ulaştırılması durumunda teslim alınacaktır.
    |
    |
    Vatal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Yüzbaşı
    962 Mesaj
    100 mbps nasıl oluyor ben 32yim sitede de 32 yazıyor
  • Binbaşı
    1494 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KoSeKu3

    100 mbps nasıl oluyor ben 32yim sitede de 32 yazıyor

    Konuyu biraz okusan bu soruyu sormana gerek kalmazdı ama madem üşendin söyleyeyim hattının desteklediği kadar alıyorsun sınırlama yok yani 90 mbit hattın kaldırırsa 90 mbit veriyorlar hızı.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    962 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Extrem Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: KoSeKu3

    100 mbps nasıl oluyor ben 32yim sitede de 32 yazıyor

    Konuyu biraz okusan bu soruyu sormana gerek kalmazdı ama madem üşendin söyleyeyim hattının desteklediği kadar alıyorsun sınırlama yok yani 90 mbit hattın kaldırırsa 90 mbit veriyorlar hızı.

    anladım o zaman siteye de 100 yazsınlar
  • Binbaşı
    1494 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: KoSeKu3

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extrem Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: KoSeKu3

    100 mbps nasıl oluyor ben 32yim sitede de 32 yazıyor

    Konuyu biraz okusan bu soruyu sormana gerek kalmazdı ama madem üşendin söyleyeyim hattının desteklediği kadar alıyorsun sınırlama yok yani 90 mbit hattın kaldırırsa 90 mbit veriyorlar hızı.

    anladım o zaman siteye de 100 yazsınlar

    100 Yazarlarsa hattı desteklemeyenler niye 100 vereceğinizi yazıyorsunuz o zaman diye söylenir. zaten büyük çoğunluğu ttnet alt yapısını desteklediği için ondada bazı yerlerde 8mbit desteklerken bazı yerlerde en fazla vdsl2 var şuana kadar 75 mbit i geçeni görmedim ben forumda varsa turknet kullanıp 75 i geçen bizimle paylaşırsa iyi olur.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    754 Mesaj

    Merhaba hocam paketlerimiz e kadar olan paketler olup altyapının desteklediği maksimum hız verilir. Altyapının vdsl hizmeti desteklememesi durumunda adsl hizmeti veriliyor.
    |
    |
    Extrem Gamer kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Yarbay
    2467 Mesaj

    e alınmamış hocam bugün ne yazık ki
    |
    |
    doominsert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1287 Mesaj
    Hobim ve turknet arasında nasıl bi baglantı var hocam ? İlk mesajda evrakları hobime yollayın demissiniz. Bende çorluda oturuyorumda merak ettim
    _____________________________
    Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız bu kafidir.
    Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj

    Merhaba hocam evraklar aktivasyon sürecinde hobim tarafından kontrol edilerek sisteme yüklenir ve evraklarınız hobim tarafından saklanmaktadır.
    |
    |
    StoryLine kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Yüzbaşı
    266 Mesaj
    Merhaba, yeni bir modem almam gerekiyor.

    Fiyat/performans olarak aşağıdaki 2 ürünü buldum.
    ZyXEL VMG1312
    ASUS DSL-16

    Asus'ta anten olduğu için biraz daha ağır basıyor. Ne dersiniz?
    |
    |
    _____________________________




  • Uzaklaştırılmış 13 gün cezanın, 12 gün 21 saat 38 dakika kadarı kaldı.
    10 Not
    arkdaşlar bir iss şirketinin turk telekomdaki hatlar taşınır ttnetten hat taşıyamıyoruz gibi saçma birşey işittim turknette boyle saçma brişey varmı? hattım ttnette...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 4 Temmuz 2016; 13:58:49 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj

    Dostum internet hizmetini bizde her firmadan alıyoruz fakat. Telefon hizmetini sadece türktelekomdan alabiliyoruz diğer ıss'lerden alamıyoruz .
    |
    |
    kerimcem kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Uzaklaştırılmış 13 gün cezanın, 12 gün 21 saat 38 dakika kadarı kaldı.
    10 Not

    anlamadım? ben hattım türktelekomdu zaten 20 + senedir ,2 sene once ttnete taşıdım e burda ttntten hattını taşıyan elemanlar var yani ttenetten taşınmıyormu şimdi turknete anlamadım??? hatmı değişçek ne olcak kafam karışltı..30 senelik no dan vazmıgeçicez yani..?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 4 Temmuz 2016; 18:10:51 >
    |
    |
    doominsert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
son dakika
Mobilya Takımları
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,535
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.