Şimdi Ara

Türkiyedeki 6 Yeni Markaya Distribütörlük

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
2.056
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İranlı ve Çinli oto da geliyor yeni marka sayısı 6’yı buluyor


    40’ın üzerinde markanın 212 modelinin satıldığı Türkiye’ye, aralarında İranlı ve Çinli otomobillerinde yer aldığı 6 yeni marka daha geliyor. İranlı Samand ve Hintli Mahindra Türkiye temsilcisini seçerken, Çinli Chery Mermerler Grubu, Koreli SsangYoung ise Bayraktar Grubu ile flört ediyor. İtalyan Lamborghini ve İngiliz Aston Martin gibi lüks spor markalar ise Türkiye’de temsilcilik görüşmelerine devam ediyor.

    OTOMOTİV sektöründe yaşanan yoğun rekabetle birlikte bugün 40’ın üzerinde markanın 212 modeli Türkiye yollarındaki yerini almış durumda. Son 3 yıldır pazarın büyümesine bağlı olarak Türkiye’ye ithal edilen marka ve model sayısında artış revam ediyor. Geçtiğimiz günlerde İranlı Samand ve Hintli Mahindra markalarının pazara girmesinin ardından, Çinli Chery ve Koreli SsangYoung’da Türkiye’ye girmek için fırsat kolluyor. Lüks spor markaları İtalyan Lamborghini ve İngiliz Aston Martin’de Türkiye pazarında yer almak için çeşitli şirketlerle görüşme halinde.



    SAMAND MYS İLE GİRDİ:

     Türkiyedeki 6 Yeni Markaya Distribütörlük

    Türkiye’ye son dönemde giren ilk marka İranlı Samand oldu. Yaklaşık 2 yıldır Türkiye’de distribütör arayan İran’ın milli otomotiv üreticisi Khodro, MYS Otomotiv ile anlaşarak, mart ayından itibaren İranlı şirketin Samand modelini Türkiye’de satmaya başladı. İran’da 1962 yılından beri Peugeot lisansıyla otomobil, Mercedes, Hyundai, MAN lisansıyla ticari araç üreten Khodro son yıllarda kendi modeli Samand’ı geliştirmişti. MYS Otomotiv İran’a 2006 yılında ithal edilmek üzere 3 bin adetlik Samand siparişi verdi.



    İKİNCİ HİNTLİ MAHİNDRA:

     Türkiyedeki 6 Yeni Markaya Distribütörlük


    Türkiye’de bir dönem Doğuş Otomotiv Yönetim Kurulu ve Otomotiv Distribütörleri Derneği (ODD) başkanlığı yapan İlhan Çetinkaya ise bir süre ayrı kaldığı otomotiv sektörüne Hintli Mahindra markasıyla geri döndü. Tata’dan sonra Türkiye pazarına giren ikinci Hint markası olan Mahindra SUV ve hafif ticari aracın yanı sıra traktör üretimi de gerçekleştiriyor. Hindistan’da SUV pazarında 50’lik payla lider konumda bulunan Mahindra, uluslararası şirketlerle de Hindistan pazarı için üretim yapıyor. Özellikle Peugeot, Nissan ve Ford ile model ve motor üretimi konusunda işbirliği yapan şirket son olarak Renault ile ortaklık kurdu.



    ÇİNLİ CHERY 2007’DE:

     Türkiyedeki 6 Yeni Markaya Distribütörlük


    Bu iki markanın ardından son dönemde özellikle otomotiv sektöründe hızla büyüyen Çin, Chery markasıyla Türkiye’ye girmeye hazırlanıyor. Mazda’nın Türkiye temsilcisi olan Mermerler Grubu ile görüştüğü iddia edilen Chery’nin 2007 yılından itibaren Türkiye’de satılacağı kaydediliyor. Chery ile birlikte Türkiye’ye ilk kez Çinli bir marka girmiş olacak.



    ASTON MARTIN SIRADA:

     Türkiyedeki 6 Yeni Markaya Distribütörlük


    Diğer taraftan İngiliz Aston Martin’in Türkiye distribütörlüğü için birçok grup yakından ilgileniyor. Rolls Royce, Land Rover, Mini ve BMW’nin Türkiye distribütörü olan Borusan’ın, Aston Martin’in distribütörlüğü için adı geçiyor. Ancak, Aston Martin’inden yapılan açıklamada bugün itibariyle bir anlaşma olmadığı ancak Türkiye pazarıyla yakından ilgilendikleri belirtiliyor.



    DOĞUŞ LAMBORGHINI’YI İSTİYOR:

     Türkiyedeki 6 Yeni Markaya Distribütörlük


    Bir diğer lüks spor otomobil markası İtalyan Lamborghini’nin ise Türkiye distribütörlüğü için Volkswagen, Audi, Porsche, Skoda ve Seat markalarını bünyesinde bulunduran Doğuş Otomotiv’in adı geçiyor. Doğuş Otomotiv CEO’su Aclan Acar, bir süre önce Lamborghini’yi Türkiye’ye getirmek için çalıştıklarını anlatmıştı.



    SSANGYONG BAYRAKTAR FLÖRTÜ:

     Türkiyedeki 6 Yeni Markaya Distribütörlük


    Güney Koreli SsangYong markasının ise Bayraktar Holding ile flört ettiği iddia ediliyor. Citroen ve Subaru markalarının distribütörü olan Bayraktar Holding’in markayla distribütörlük için son aşamaya geldiği konuşulanlar arasında.







  • çinden hindistandan araba alcagima ruslardan lada alirim daha iyi
  • çinlilerin işi çok zor.
  • GELSİNLER UCZOLUR BUNLAR
  • aston martin için şimdiden para biriktiyorum
  • aston martin v12 vanquish gelsede alsak
  • Umarım cinli gelmez.

    Aston martin ile lamborghini gelmesi bana bir şey ifade etmiyor.

    iranlı zaten bmw nin kopyası , hintli ile korelide geliip gecer...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bilmem kimin işi zor. farkında mısın bilmem, etraf çin malı motordan geçilmiyo. bence arabaları da böyle istila edecek türkiye'yi.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    çinlilerin işi çok zor.
  • iyi iyi seviniyorum böyle araçlar geldikçe
    allah göstermesin herhangi bir kazada içinden geçip gidilebilecek araç sayısı artıyor :)

    yakındır kanuni nin de çine bir araç yaptırıp üzerine kanuni markasını basıp yerli markamız diye satması
    hatta asya da yapabilir bunu
    hadi bakalım hangisi önce davranacak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bariscevik


    SAMAND MYS İLE GİRDİ:

     Türkiyedeki 6 Yeni Markaya Distribütörlük

    Türkiye’ye son dönemde giren ilk marka İranlı Samand oldu. Yaklaşık 2 yıldır Türkiye’de distribütör arayan İran’ın milli otomotiv üreticisi Khodro, MYS Otomotiv ile anlaşarak, mart ayından itibaren İranlı şirketin Samand modelini Türkiye’de satmaya başladı. İran’da 1962 yılından beri Peugeot lisansıyla otomobil, Mercedes, Hyundai, MAN lisansıyla ticari araç üreten Khodro son yıllarda kendi modeli Samand’ı geliştirmişti. MYS Otomotiv İran’a 2006 yılında ithal edilmek üzere 3 bin adetlik Samand siparişi verdi.




    passat'a ancak bu kadar benzetilebilir.




  • İran otomobil markası ülkemize gelince umarım koç ve sabancı utanırlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onboardx

    İran otomobil markası ülkemize gelince umarım koç ve sabancı utanırlar


    hiç zannetmiyorumm
  • Aston Martin için Borusan çok zamandır bu işi ilerletiyor ama alabilicekmi bilemem açıkçası oyle bı arac borusana yakısır. Ne alakaysa sık sık ugradıgım ıcın heralde gıdıp gıdıp bakarım Vantage lara
  • bu land rover- aston martin- jaguar- mazda -volvo hep koç bünyesinde satılacak deniyordu.. tüm ford group un haklarını tr de koça verecekler diye duymuştum.. aslı yok galiba..
  • bu iran hindistan falan bizden çok mu üstün teknoloji açısından..çok üzülüyorum bu duruma..ülkemizde motorlu taşıt üreteceğimize 3. sınıf ülkelerin ne olduğu belirsiz araçlarını getiriyoruz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr

    bu land rover- aston martin- jaguar- mazda -volvo hep koç bünyesinde satılacak deniyordu.. tüm ford group un haklarını tr de koça verecekler diye duymuştum.. aslı yok galiba..


    sadece mazda için görüşülüyordu.belirsizlik sürüyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oguzcuk

    GELSİNLER UCUZ OLUR BUNLAR



    ucuz etin suyu kara olur çinlilerin jiplerinin ncap testlerine bak airbag açılıyor ama direksiyon tavana uçuyor rot mii direk şöförün suratına ayrıca araç duvarda kendi kendini imha edip çok kısa bir uzunlukta paketlenebiliyor ve kullanıcının hazır tabutu oluyor
  • Ucuz diye millet 2.araba olarak alacak araba ve marka kirliliği olacak , bir süre sonra miletçe hiç bir şeyde el ayarımızın olmadığı gibi o kutucuklara süper car katagorisinde paye verip baş tacı edeceğimizden ancak ölümlü kazalar artınca uyanacağız , birtek biziz ya uyanık millet , sanki el oğlu ülkesinde bunların satışını organize edemiyormuş gibi , biz atlarız , biz yaparız...
  • iranlının gelmesine sevindim ben.
  • umarım çin ve iran distüribütör alamaz millet ucuz diye atlar sonra en ufak kazada can kayıpları fln yaşarsak bize yazık olur bence onlar alınacağına türk üretim fiat alınmsaı lazım hem daha kalite hem de para biraz da olsa ülke de kalır
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.