Bildirim
Türkiye'deki Ferrari F50 (3. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
zaten trafiğe çıksan bile keyfi çıkmaz ki bu aracın trafikte
istanbul park'tır yeri bunun -
başlığı okuyunca arka koltuk otomatik cam opsiyonel gibi bişey çıkacak sanmıştım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _mp_ -- 15 Ocak 2014; 21:29:15 > -
Diğer F50'nin sahibinde var XJ220 ama kapalı yerde yollarda görülemiyor. Ben başka görmedim. LaFerrari gelecek. P1 de bekliyorum 1-2 tane.
@rst78 hocam aynen :)
Yalnız bir şaşkınlığımı paylaşmadan edemeyecem Şener'in ilk defa okuduklarını unutmama mı dersin, uzak olduğu bu dünyada sorgulama mı dersin ilk defa doğruya yaklaştığı bir kısa yazısını gördüm. :)
F50 piyasaya sürüldüğü dönem itibariyle gerçekten de beklendiği kadar harika değildi arkadaşlar. Performanslarda aşırı önden kayan, arkası yeteri kadar yere basma üretemeyen bir makineydi o gün eleştiriler de aldı. Ancak bunlar berbat yada kötü demek değil. Ferrari'nin devrimsel Supercar'ları arasında (zaten kaç taneler ki:P ) hisleri, sosyo etkiyi geç en pasif kalanı denilebilir rahatlıkla. Yine ancak o neslin son temsilcisi olduğundan bugün bunların hiç birisi önemli değil. Mekanik hisli makineler devri kapandı malesef Ferrari Enzo ile de çok başka bir noktaya yol aldı. F50 aktif bir katılımcılıkla yarış dünyası pistlerine inemedi nedenleri pek bilinmez şekilde. Ne yapabileceğini hiç bilemedik ancak çok güçlü rakipleri vardı ve Scuderia'nın F1 programı çok yük getiriyordu. F40 GTE LM çok büyük işler yaptı ne derece harika bir makine olduğunu gösterdi. Yalnız küçük bir parantez onun şansızlığı Prost'un şansızlığı Senna ile karşılaşmasıdır.... gibi Mclaren F1 gibi deha bir makine ile pistlerde karşılaşmasıydı. :)
Enzo'da direk pistlere inmedi ancak alt yapı ortaklığını taşıyan makineler indi. Bu MC12 GT1'dir mesela ne kadar iyi bir altyapıya sahip olduğunu sezon dereceleri ile ortaya koymuştur. F40 ile biten ve Ferrari'nin isim katılımcısı olmadığı üst FIA GT dünyası epey geride kaldı artık kolaycada dirilmeyecek.
F50 bugün kıymetli bir araç. Ondan türeyen öyle de birşey var ki F50 GT ne 512'ler nede 288'ler bu aracı elde etmekten çok daha müthiş değil. FXX ve LaFerrari'ye sahip olmak bile F50 GT'nin yanında oyuncakçılık kalıyor. Paranın satın alamadığı Ferrari denildiğinde başı çeker. Ve Ferrari'nin elinden çıkma en en özel şey değildiğinde en başa yerleşir.
Geçmişte Ferrari sürmek...
ve Hi-Fi
-
quote:
Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk
Sokağa çıkınca tinercinin cama yapışacağı bir ülkede yaşadıktan sonra f50 olsa ne olur olmasa ne olur, huzurun yok. Bir kahve içeyim dersin, yarım saat sonra boydan boya çizik...
olay budur
-
Sadece 2 adamda mı var
Yuh artık -
XJ220 görmeden gidersem, gözüm açık giderim -
Evet, F50 GT'yi bilen insan sayısı az aslında.
10.700 gibi bir redline'a sahipti yanlış hatırlamıyorsam, 10bin devir çeviren V12 tatlı olmalı
Turbo uygulanan F50'ler de vardı bir kaç tane, 850 hp gibi güçler söz konusuydu, yine yanlış hatırlamıyorsam.
F40, F50 ikisinin de benim için yeri çok başka. Çocukluğum bunlarla geçti, resimlerine posterlerine hayranlıkla bakarak, üzerimde etkileri büyük -
-
Bir ara ben de çok araştırdım F355'leri. Haftaiçi öpüp, sevip, okşayıp haftasonları ufak gezintilere çıkmak hayalimdi
Kaçırdık fırsatı hocam. Artık hem eskisi kadar çok 355 ilanı kalmadı, hem de fiyatlar uçuk dediğiniz gibi -
Ferrari F355 kadar hiçbir modelini sevemem. Efsane -
quote:
Orijinalden alıntı: rst78
Bir ara ben de çok araştırdım F355'leri. Haftaiçi öpüp, sevip, okşayıp haftasonları ufak gezintilere çıkmak hayalimdi
Kaçırdık fırsatı hocam. Artık hem eskisi kadar çok 355 ilanı kalmadı, hem de fiyatlar uçuk dediğiniz gibi
aynen hocam artık çok geç
ingiltere'de bile 30bin sterlinden aşağısı pek yok. klasik araç sınıfına girmiş. modena falan daha ucuz hatta ki f355 varken modena falan yalan kalır.
bu vites kolu beni bitiriyor yahu yok böyle bir güzellik. şu güzelliği hiç etti Ferrari
-
Toz toprak içinde bırakıp binmedikten sonra sahibi olmak neye yarar
Ben olsam binerdim vururlarsada vursunlar 3 günlük dünya -
fotoyu techturkeyde görmüştüm -
Herkes aynı konuda can sıkıntısında.Bende 4,5 sene önce F355 fiyatlarına bakıp "Lan şimdi böyleyse kesin 4,5 seneye koyarız garaja bir tane." diyordum.Şimdi nerdeee.Artık bir F355 parasına iki tane 360 alınıyor neredeyse.İnsan bir yerlerden başlamalı en güzelide Corvette C5. -
quote:
Orijinalden alıntı: X-GeN
XJ220 görmeden gidersem, gözüm açık giderim
Bir de bazı mallar var havaalanı otoparkında unutup giden :)
-
X-Gen : İngiltere ve almanyada bol bol görebilirsin. Özellikle ingilterede supercar clublerinin organizasyonları aktif katılımcısı
neredeyse. Türkiye bu konularda artık kıbrıs kadar bile olamıyor.
rst78: 10 bin'i deviren her motor tatlıdan tatlıdır. Bu dünyanın olayı 12 bine kadar 14 bin çeviren motor sayısı bir elin
parmakları kadar bile yok. Benim için tatlılık fikri 9500-9700 çevirebilmesiyle başlar bu bile nadir bir dünya.
2,5-3k rolanti 6k nominal bandı olan şey gürül gürül olur çay içilir üstünde.
F50'den aynı F40 gibi racing paketleyip pistlere süren de oldu ancak GT'ye benzeteceğim diye body çakmaları gibi hepsi hikaye.
Benim için de F40 en en başka makinedir bu dünyaya gözümü açtığım makinedir. İlk oyuncağımdır (F40'ı tanıdıktan sonra).
En sevdiğim ilk üçün en başındadır vazgeçmemde bu sevdadan. Bir kere pistte turlamak için neler vermezdim. Bunları yatıran
adamları hiçbir zaman anlayamayacağım.
F50 benim için o kadar olmasada yine acayip bir durumda. Teknik olarak herşeylerine Evet dememe rağmen Enzo'ların dünyasına
ben tercih ederim. F40'ı Enzo, MC12 ikilisine Mclaren F1'i de LaFerrari, P1 ikilisine kesinlikle değişmem. Bunlar deneyelim
tadalım görelim basalım makineleri o kadar. Geçici şeyler.
DXM06'nın eklediği görsel Ferrari ismini bugüne getirendir. Onbinlercesi bu kolun insanların dolaplarını süslüyor öyle bir
etkiye ulaşmış bir değerdi. Güya performans niyetine o kolun soğuk metal hissini bitirdiler.
Modifikasyonlarda iki şey meşhurdu eskiden biri bu kol ve tabanı diğer Ferrari kornası. :)
İşte harika görselliğine ancak berbat performansına rağmen F355'leri bugün çok kıymetli yapan hani şu dünyanın furya
itibariyle performanscıl otomatik furyası ve charge algısıdır. Görüyorsunuz bu kadar kısa zamanda bunlar yüzünden bu kadar
hızlı değer kazandı. 360'ın yarısı etmez normalde F355 ama bunda ki konsol ve iç mekanda 360 da yok hatta 458'in ki sport makine
den başka herşeye benziyor. Dünün Lotus, Lambo, Porsche, DeTomaso, Bugatti, Jaguar'ları bu yüzden hızla kıymetleniyor.
Makinenin kokpiti metal ve sert sıcak plastik kokardı. Makineye clube, toplantıya giderken müzik dinlemek için değil
makineyi dinlemek için binilirdi. Takım elbise dert edilmez illa ki bozulurdu.
Basit, yavan ve hırçınlığı ile bu dünyanın son temsilcisi Corvette'i de kaybettik artık. Ucubeye, starwars jetine benziyor.
Halen insanların epey fazlasını yere yatırak rahatsız eden Lamborghini bu yüzden değerli.
Al bunlarda teknik performansların dışında ve belki yada bence üstünde kalan şeyler. Yoksa bir insan halen AC Cobra, Countach, Viper RT10
'lara küçüklerden Esprit, Pantera, 8.50'lere hayranlıkla nasıl bakabilirdi. Nazca C2'yi saymıyorum o bam başka bir dünya ama prototype :)
-
Bu araçlar mehmet başaran adında bir iş adamının diye hatırlıyorum daha çok klasik,spor araçları var. -
Boyle efsanevi konulari seviyorum. Yanlis hatirlamiyorsam bir ara Shelby GT500 toplanmisti. Onun disinda seneler once hurdalik gibi bir yerde tavani ezilmis, kuyruklari saglam, terkedilmis gizemli bir Eldorado vardi. Birkac fotografi vardi ama nerde kim bilir. Oda o gizemle kaybolup gitti. Cok heyecanli zamanlardi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: trapspeed
Paranın satın alamayacağı otomobillerden biri bir diğeride 35 adet üretilen clk gtr, tam bir retro garajı planım var, mc laren f1, xj220, 911 gt1 falan da olacak o garajda
ben aldım bundan hemde uzaktan kumandalıbaya oldu o zamananın parasıyla iyi para vermiştim depoda duruyor ama bir türlü bulamadım clk gtr harika bir araç gerçekten hem benimki halıdada dehşet giderdi
kumandasında turbo kısmı vardı fayansta yanlardım :D sınırlı sayıda üretilen şarap gibi yıllandıkça tatlanan harika bir araç ....
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X