Şimdi Ara

Turkcell Sarı kutu Turkcell com tr de indirim

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
1.531
Cevap
54
Favori
123.336
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turkcell Sarı kutu Turkcell com tr de indirim
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    113 Mesaj

    bende bi kaç kez denemem ragmen kod gereçsizdir diyor onu nasıl çözdünüz
    |
    |
    Forbearing kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    427 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sasomelih

    bende bi kaç kez denemem ragmen kod gereçsizdir diyor onu nasıl çözdünüz

    herhangi bir şey yapmadım. direk uygulaya bastım. kabul etti



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    645 Mesaj
    aksesuar alan yokmu arkadaşlar ne aldınız :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2297 Mesaj
    7514 puan gozukuyor.. ne yapabilirim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    255 Mesaj
    İndirim bitti mı arkadaşlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    773 Mesaj
    12 k puan var ne yapılır ?
    _____________________________
    Viva la barca!
  • Binbaşı
    1152 Mesaj
    puanımı çektiler. kod bile gelmedi
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    14 Mesaj
    şuan kredi kartıyla alım yaptım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2132 Mesaj

    12 ay boyunca her ay 1 gb internet alınabilir.
    |
    |
    özket kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1457 Mesaj
    Aldım ben arkadaşlar siparişi onayladı.
    |
    |
    _____________________________


  • Yüzbaşı
    773 Mesaj

    elektronik olarak bir şey var mı işe yarar f/p?
    Kılıf falan da olabilir.
    |
    |
    Physicist_Emre kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Viva la barca!
  • Yarbay
    10361 Mesaj
    Ben de aldım şimdi, sonunda siparişi verebildik
    |
    |
    _____________________________
    AMD Ryzen 1600, Asus Prime B350 Plus, XFX RX570 RS XXX Edition 4GB, Kingston Hyperx Predator 2x8gb 3000MHz DDR4, Samsung 860 Evo 250GB, toplamda 17tb WD HDD, Xigmatek Midgard, Logitech G413 Gümüş, Dell SE2717H 27" 75hz FreeSync
  • Teğmen
    141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jazz80


    quote:

    Orijinalden alıntı: 55345534

    3D ödeme ekranında iki defa hata verdi sonra baktım mail gelmiş siparişiniz alındı yazıyor.. Zor da olsa aldık bakalım.. Platinum uygulaması üzerinden aldım..

    Platinum uygulamasında satın alma deçeneği yok ki sadece durum ve ayrıcalıklar görüntülenebiliyor. Siz nasıl başardınız?

    Ürün sepetimdeydi.. Platinumda bana özel ayrıcalıklarda Samsung kulaklığı satın ala girdim oradan üstte sepetime gittim ve devam ettim, ürün zaten sepetimdeydi sadece devam edemiyordum işleme..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1057 Mesaj
    Daha kod bile gelmedi. Hoparlör sepette yatıyor. Canlı mesajdan saydırdım bş güzel. O hoparlörü alamazsam gazabımdan korksun Tcell.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    263 Mesaj
    ben de alamadım hala hata alıyorum.
    ne web ne de mobil uygulama çalışmıyor. hata hata hata



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bmözdemir16 -- 12 Aralık 2017; 13:42:59 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1385 Mesaj

    ben aldım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    BlackMon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    773 Mesaj

    kodu ve bahsi geçen hoporlörü bulamadım yardımcı olabilir misiniz?
    |
    |
    ravenous kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Viva la barca!
  • Yüzbaşı
    645 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ravenous

    ben aldım

    hm hocam yuzde 40 olan ındlemı aldınız ne kadara geldi
    _____________________________
  • Onbaşı
    39 Mesaj
    Teknik arıza verdikten sonra. Alan oldumu acep



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    umutcell
  • Teğmen
    100 Mesaj
    Aldım diyen arkadaşlar hoparlör mü aldılar başka bir şeyler mi?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Sohbet
bankalar.org
SEO
Media Sözlük
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.