Lanet olsun, Turkcell sürekli kaydınız alındı mesajı gönderiyor, arayan yok
Belki 10 tane" kaydınız alındı, 3 hafta içinde aranacaksınız" mesajı gönderdi bugün
Bu işte bi bit yeniği var bence, bi kampanyayı bu kadar katılması zor yapmalarını anlayamıyorum.
Yaparsın bi sesli yanıt sistemi, insanlar arayıp tuşlayarak veya ses ile yanıt vererek yaparlar kayıtlarını. Çok isteseler mesajla bile yaparlar bu işi...
Bu nedir çin işkencesi gibi, "arayacaklar mı?" paranoyasından telefonu yanımdan ayırmıyorum
aynen
Alıntıları Göster
Vee, Turkcell den aradılar :) Kulaklarını çok çınlattım sanırım
Dün babamın hattından bir kez kampanya başvurusunda bulunmuştum, bugün babamı aramışlar, o da ben bilmem, oğlumla görüşün deyince beni aradılar.
Kampanya hakkında ayrıntılı bilgi aldım arkadaşlar, çok bilgili ve donanımlı Sinem hn a teşekkür ediyorum.
Şimdi, tekrar mesaj gönderdiğimiz zaman, sistem hep son başvuruyu işleme koyup, daha öncekileri iptal ettiğinden aranmıyoruz. Sinem hn bütün başvurularımı ekrandan kontrol ederek, her başvurunuz bi öncekini iptal ediyor, lütfen yeni mesaj göndermeyin dedi.
Örneğin bugün, dün başvuruda bulunan kişileri arıyorlarmış, en geç 2 gün içinde dönüyorlarmış.
Kampanyaya katılım ile ilgili olarak da; Önceki 2 gün bedava kampanyasına katılan aboneler, 14 kasım tarihine kadar taahhütsüz, bu tarihten sonra taahhütlü faydalanmıştı.
İşte önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütsüz faydalanan kişiler, bu sefer hem iki gün bedava, hem de bu kampanyadan faydalanabiliyormuş.
Önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütlü faydalanan kişiler, bu iki kampanyadan aynı anda faydalanamıyorlar. Fakat ceza bedeli ödemeden 2 gün bedavadan vazgeçip, bu kampanyaya dahil olabiliyorlar.
Bizim durumumuz aynen böyleydi, babam önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütlü faydalanmıştı, bu seferde 2 gün bedavaya kayıt etmiştim hattını. Şimdi bunu iptal ederek, şebeke içi 180dk ya abone oldu :)
Forumu, şikayetleri ve beklentileri ilettim. Bizim defalarca mesaj göndermemizin sebebi, sitenizde yazan "her gün sadece ilk 1000 kişi" ibaresinden dolayı, insanlar bu kotaya giremediklerini düşünerek defalarca mesaj gönderiyor.
Bu durum hem sisteminize yük, hem müşterilerde memnuniyetsizlik yaratıyor, ilk başvurudan sonrasını kabul etmeyin diye de bildirdim
Sadece bir mesaj gönderip, 4 gün içinde aranmayan kişiler müşteri hizmetlerini arayarak bu durumu bildirdiğinde, yardımcı olunacağını da söyledi Sinem hn...
Şimdi yeni mesaj göndermeden bekliyorum
quote:
Orijinalden alıntı: greentooth
Vee, Turkcell den aradılar :) Kulaklarını çok çınlattım sanırım
Dün babamın hattından bir kez kampanya başvurusunda bulunmuştum, bugün babamı aramışlar, o da ben bilmem, oğlumla görüşün deyince beni aradılar.
Kampanya hakkında ayrıntılı bilgi aldım arkadaşlar, çok bilgili ve donanımlı Sinem hn a teşekkür ediyorum.
Şimdi, tekrar mesaj gönderdiğimiz zaman, sistem hep son başvuruyu işleme koyup, daha öncekileri iptal ettiğinden aranmıyoruz. Sinem hn bütün başvurularımı ekrandan kontrol ederek, her başvurunuz bi öncekini iptal ediyor, lütfen yeni mesaj göndermeyin dedi.
Örneğin bugün, dün başvuruda bulunan kişileri arıyorlarmış, en geç 2 gün içinde dönüyorlarmış.
Kampanyaya katılım ile ilgili olarak da; Önceki 2 gün bedava kampanyasına katılan aboneler, 14 kasım tarihine kadar taahhütsüz, bu tarihten sonra taahhütlü faydalanmıştı.
İşte önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütsüz faydalanan kişiler, bu sefer hem iki gün bedava, hem de bu kampanyadan faydalanabiliyormuş.
Önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütlü faydalanan kişiler, bu iki kampanyadan aynı anda faydalanamıyorlar. Fakat ceza bedeli ödemeden 2 gün bedavadan vazgeçip, bu kampanyaya dahil olabiliyorlar.
Bizim durumumuz aynen böyleydi, babam önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütlü faydalanmıştı, bu seferde 2 gün bedavaya kayıt etmiştim hattını. Şimdi bunu iptal ederek, şebeke içi 180dk ya abone oldu :)
Forumu, şikayetleri ve beklentileri ilettim. Bizim defalarca mesaj göndermemizin sebebi, sitenizde yazan "her gün sadece ilk 1000 kişi" ibaresinden dolayı, insanlar bu kotaya giremediklerini düşünerek defalarca mesaj gönderiyor.
Bu durum hem sisteminize yük, hem müşterilerde memnuniyetsizlik yaratıyor, ilk başvurudan sonrasını kabul etmeyin diye de bildirdim
Sadece bir mesaj gönderip, 4 gün içinde aranmayan kişiler müşteri hizmetlerini arayarak bu durumu bildirdiğinde, yardımcı olunacağını da söyledi Sinem hn...
Şimdi yeni mesaj göndermeden bekliyorum
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: greentooth
Vee, Turkcell den aradılar :) Kulaklarını çok çınlattım sanırım
Dün babamın hattından bir kez kampanya başvurusunda bulunmuştum, bugün babamı aramışlar, o da ben bilmem, oğlumla görüşün deyince beni aradılar.
Kampanya hakkında ayrıntılı bilgi aldım arkadaşlar, çok bilgili ve donanımlı Sinem hn a teşekkür ediyorum.
Şimdi, tekrar mesaj gönderdiğimiz zaman, sistem hep son başvuruyu işleme koyup, daha öncekileri iptal ettiğinden aranmıyoruz. Sinem hn bütün başvurularımı ekrandan kontrol ederek, her başvurunuz bi öncekini iptal ediyor, lütfen yeni mesaj göndermeyin dedi.
Örneğin bugün, dün başvuruda bulunan kişileri arıyorlarmış, en geç 2 gün içinde dönüyorlarmış.
Kampanyaya katılım ile ilgili olarak da; Önceki 2 gün bedava kampanyasına katılan aboneler, 14 kasım tarihine kadar taahhütsüz, bu tarihten sonra taahhütlü faydalanmıştı.
İşte önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütsüz faydalanan kişiler, bu sefer hem iki gün bedava, hem de bu kampanyadan faydalanabiliyormuş.
Önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütlü faydalanan kişiler, bu iki kampanyadan aynı anda faydalanamıyorlar. Fakat ceza bedeli ödemeden 2 gün bedavadan vazgeçip, bu kampanyaya dahil olabiliyorlar.
Bizim durumumuz aynen böyleydi, babam önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütlü faydalanmıştı, bu seferde 2 gün bedavaya kayıt etmiştim hattını. Şimdi bunu iptal ederek, şebeke içi 180dk ya abone oldu :)
Forumu, şikayetleri ve beklentileri ilettim. Bizim defalarca mesaj göndermemizin sebebi, sitenizde yazan "her gün sadece ilk 1000 kişi" ibaresinden dolayı, insanlar bu kotaya giremediklerini düşünerek defalarca mesaj gönderiyor.
Bu durum hem sisteminize yük, hem müşterilerde memnuniyetsizlik yaratıyor, ilk başvurudan sonrasını kabul etmeyin diye de bildirdim
Sadece bir mesaj gönderip, 4 gün içinde aranmayan kişiler müşteri hizmetlerini arayarak bu durumu bildirdiğinde, yardımcı olunacağını da söyledi Sinem hn...
Şimdi yeni mesaj göndermeden bekliyorum
saol bekliyoruz bu sabah yollamıştım en son bakalım 1 hafta hiç yollamıcam 2 gün olayı kötü olmuş ama
quote:
Orijinalden alıntı: greentooth
Vee, Turkcell den aradılar :) Kulaklarını çok çınlattım sanırım
Dün babamın hattından bir kez kampanya başvurusunda bulunmuştum, bugün babamı aramışlar, o da ben bilmem, oğlumla görüşün deyince beni aradılar.
Kampanya hakkında ayrıntılı bilgi aldım arkadaşlar, çok bilgili ve donanımlı Sinem hn a teşekkür ediyorum.
Şimdi, tekrar mesaj gönderdiğimiz zaman, sistem hep son başvuruyu işleme koyup, daha öncekileri iptal ettiğinden aranmıyoruz. Sinem hn bütün başvurularımı ekrandan kontrol ederek, her başvurunuz bi öncekini iptal ediyor, lütfen yeni mesaj göndermeyin dedi.
Örneğin bugün, dün başvuruda bulunan kişileri arıyorlarmış, en geç 2 gün içinde dönüyorlarmış.
Kampanyaya katılım ile ilgili olarak da; Önceki 2 gün bedava kampanyasına katılan aboneler, 14 kasım tarihine kadar taahhütsüz, bu tarihten sonra taahhütlü faydalanmıştı.
İşte önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütsüz faydalanan kişiler, bu sefer hem iki gün bedava, hem de bu kampanyadan faydalanabiliyormuş.
Önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütlü faydalanan kişiler, bu iki kampanyadan aynı anda faydalanamıyorlar. Fakat ceza bedeli ödemeden 2 gün bedavadan vazgeçip, bu kampanyaya dahil olabiliyorlar.
Bizim durumumuz aynen böyleydi, babam önceki 2 gün bedava kampanyasından taahhütlü faydalanmıştı, bu seferde 2 gün bedavaya kayıt etmiştim hattını. Şimdi bunu iptal ederek, şebeke içi 180dk ya abone oldu :)
Forumu, şikayetleri ve beklentileri ilettim. Bizim defalarca mesaj göndermemizin sebebi, sitenizde yazan "her gün sadece ilk 1000 kişi" ibaresinden dolayı, insanlar bu kotaya giremediklerini düşünerek defalarca mesaj gönderiyor.
Bu durum hem sisteminize yük, hem müşterilerde memnuniyetsizlik yaratıyor, ilk başvurudan sonrasını kabul etmeyin diye de bildirdim
Sadece bir mesaj gönderip, 4 gün içinde aranmayan kişiler müşteri hizmetlerini arayarak bu durumu bildirdiğinde, yardımcı olunacağını da söyledi Sinem hn...
Şimdi yeni mesaj göndermeden bekliyorum
Alıntıları Göster
arkadasım 2 gun kampanyasını ıptal ederken cezası olan 40 ytl odedınızmı yoksa ödemedenmı ıptal ettınız acabaa
quote:
Orijinalden alıntı: piri.reis
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
kampuscell'li kontörlü turkcell hat kullanıyorum. acaba tüm turkcellilerle 180 dk bedava kampanyasından faydalanbilir miyim?
quote:
Orijinalden alıntı: berden
kampuscell'li kontörlü turkcell hat kullanıyorum. acaba tüm turkcellilerle 180 dk bedava kampanyasından faydalanbilir miyim?
Alıntıları Göster
Kampanya faturalı hatlar için, faturalı hatta dönerseniz yararlanabilirsiniz...
quote:
Orijinalden alıntı: greentooth
Kampanya faturalı hatlar için, faturalı hatta dönerseniz yararlanabilirsiniz...
Alıntıları Göster
nolur kızmayın bana ben birşey soracam,bende heryöne 120 dk aldım ve tarifem bizbize. Şimdi ben avea veya vodefone ile 3 dakika konuşursam geriye 117 dakikamı mı kalacak? :)
quote:
Orijinalden alıntı: Handsome2000
nolur kızmayın bana ben birşey soracam,bende heryöne 120 dk aldım ve tarifem bizbize. Şimdi ben avea veya vodefone ile 3 dakika konuşursam geriye 117 dakikamı mı kalacak? :)
Alıntıları Göster
Bu haberi yeni duydugum icin yarin ilk isim olarak faturali hatta gecebilirm xD Bir kac tane kafama takilan soru var ama..Ilk once site uzerinde kampuscell tarifesi sonlandirilmis olarak gosteriyor bu dogru mu ?
Bir de hem kampuscell hemde bu her yone 120 dakika bedava olayi beraber oluyor mu ve faturaya 15 ytl olarak mi yansiyor?
Cevaplariniz icin Tesekkurler...
quote:
Orijinalden alıntı: kurtoglu87
arkadasım 2 gun kampanyasını ıptal ederken cezası olan 40 ytl odedınızmı yoksa ödemedenmı ıptal ettınız acabaa
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: kurtoglu87
arkadasım 2 gun kampanyasını ıptal ederken cezası olan 40 ytl odedınızmı yoksa ödemedenmı ıptal ettınız acabaa
Bu kampanyaya katılmak için 2 gün bedavadan vazgeçtiğinizde ceza ödemiyorsunuz, fakat 1 yıl içinde hattı iptal ettirirseniz faturanıza yansıyormuş.
Bunu da özellikle sormuştum...
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-905980A01
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
cuma gün ön başvuru yaptım dün sabah aradılar dün akşam da 2 gün bedavaya geçtim hemde kampüscelliyim merak edenler için hepsi bir arada oluyor benim sorum dün bana dediler 16 ocak fatura kesim tarihine kadar 120 dakikayı kullanacaksınız dediler şimdi online dan baktım 20 şubat gözüküyor bunun hangisi doğrudur
quote:
Orijinalden alıntı: Ali Kuşçu
cuma gün ön başvuru yaptım dün sabah aradılar dün akşam da 2 gün bedavaya geçtim hemde kampüscelliyim merak edenler için hepsi bir arada oluyor benim sorum dün bana dediler 16 ocak fatura kesim tarihine kadar 120 dakikayı kullanacaksınız dediler şimdi online dan baktım 20 şubat gözüküyor bunun hangisi doğrudur
Alıntıları Göster
Bugün hem beni hemde babamın numarasını aradılar yalnız babamın gelen onaylama mesajında bir yanlışlık oldu biz turkcell içi her ay 180 dakika istemiştik,mesajda her yöne 120 dakika mesajı geldi.Tam o sırada aynı Turkcell görevlisi bu sefer benim numaramı aradı olayı sıcağı sıcağına anlattıktan sonra Yetkili Özgür Bey ''tamam siz gelen mesaja Evet yazmayın babanızın numarasından bir daha basvur yazıp 7050 ye yollayın ben konu ile ilgileneceğim '' dedi. Bu arada bana gelen her yöne 180'i kabul ettiğinize dair EVET 180 yazıp yollayın mesajını cevapladım sanrım bir onay mesajını daha almam gerekiyor değilmi? Yani şu anda servisten yararlanamıyorum sanırım.
Birde ekleme yapayım bu önceden aldığımız iki gün bedavalar iptal oldu.Ama ilk taahhütsüz kampanyadan yararlanan iki gün bedavacılar aynı anda iki kampanyadan yararlanabilecekmiş.
quote:
Orijinalden alıntı: GILMOUR
Bugün hem beni hemde babamın numarasını aradılar yalnız babamın gelen onaylama mesajında bir yanlışlık oldu biz turkcell içi her ay 180 dakika istemiştik,mesajda her yöne 120 dakika mesajı geldi.Tam o sırada aynı Turkcell görevlisi bu sefer benim numaramı aradı olayı sıcağı sıcağına anlattıktan sonra Yetkili Özgür Bey ''tamam siz gelen mesaja Evet yazmayın babanızın numarasından bir daha basvur yazıp 7050 ye yollayın ben konu ile ilgileneceğim '' dedi. Bu arada bana gelen her yöne 180'i kabul ettiğinize dair EVET 180 yazıp yollayın mesajını cevapladım sanrım bir onay mesajını daha almam gerekiyor değilmi? Yani şu anda servisten yararlanamıyorum sanırım.
Birde ekleme yapayım bu önceden aldığımız iki gün bedavalar iptal oldu.Ama ilk taahhütsüz kampanyadan yararlanan iki gün bedavacılar aynı anda iki kampanyadan yararlanabilecekmiş.
Alıntıları Göster
ozaman bende cayma bedeliiye 1 marttan sonra katılırım hem 2 gün bedavam gitmemiş olur hemde cayma bedelli gitmemiş olur
quote:
Orijinalden alıntı: turkay23
ozaman bende cayma bedeliiye 1 marttan sonra katılırım hem 2 gün bedavam gitmemiş olur hemde cayma bedelli gitmemiş olur
Alıntıları Göster
Dün gece başvuru mesajı attım, bugün 17.30 da aradılar ve her yöne 120 kampanyasından yararlanmaya başladım. daha önceki tarifem olan paket120'yi de 60 a düşürdüm bu nedenle. zaten çok aşırı cep kullanan biri değilim ve her yöne 120 dakika ilaç gibi geldi. Arayan eleman tüm sorularıma cevap verdi Türkcell' e doğru olan aramalarımda önce hangi dakikalarımın düşeceğini sordum, paketimdeki dakikaların düşeceğini, aynı şekilde diğer yönlere aramalarımda ise her yöne 120 dk sözleşmemdeki dakikalarımın düşeceğini bildirdi. valla süper..
quote:
Orijinalden alıntı: serhanglm
Dün gece başvuru mesajı attım, bugün 17.30 da aradılar ve her yöne 120 kampanyasından yararlanmaya başladım. daha önceki tarifem olan paket120'yi de 60 a düşürdüm bu nedenle. zaten çok aşırı cep kullanan biri değilim ve her yöne 120 dakika ilaç gibi geldi. Arayan eleman tüm sorularıma cevap verdi Türkcell' e doğru olan aramalarımda önce hangi dakikalarımın düşeceğini sordum, paketimdeki dakikaların düşeceğini, aynı şekilde diğer yönlere aramalarımda ise her yöne 120 dk sözleşmemdeki dakikalarımın düşeceğini bildirdi. valla süper..
Alıntıları Göster
herkese aşıladık bu kampanyayı
quote:
Orijinalden alıntı: MUTAF
herkese aşıladık bu kampanyayı
Alıntıları Göster
bi arkadas ayda 200-250 dk turkcelle 100 dk diger hatlarla konusuyormus ort 110-150 fatura geliyormus kampuscelli paket aboneligide yok heryone 120 dk alsın yuzde 25 indirmli paket mı alsın baska ne yapsın tavsiyeleriniz
quote:
Orijinalden alıntı: bilbar
bi arkadas ayda 200-250 dk turkcelle 100 dk diger hatlarla konusuyormus ort 110-150 fatura geliyormus kampuscelli paket aboneligide yok heryone 120 dk alsın yuzde 25 indirmli paket mı alsın baska ne yapsın tavsiyeleriniz
Alıntıları Göster
dun akşam bir tanıdığın kontorlu hattını faturalıya çevirdik. cayma bedelli için saat 9 da mesaj attım. bu sabah 11de aramışlar ve işlem tamam. 3te 3 oldu. kontorluden faturalıya gecenler hemen aranıyorlar. tesadüf olamaz..
quote:
Orijinalden alıntı: bilbar
bi arkadas ayda 200-250 dk turkcelle 100 dk diger hatlarla konusuyormus ort 110-150 fatura geliyormus kampuscelli paket aboneligide yok heryone 120 dk alsın yuzde 25 indirmli paket mı alsın baska ne yapsın tavsiyeleriniz
Alıntıları Göster
en iyisi turkcell golda geçsin. her yöne 600 dk 80 ytl falandı sanırım.
quote:
Orjinalden alıntı: bilbar
bi arkadas ayda 200-250 dk turkcelle 100 dk diger hatlarla konusuyormus ort 110-150 fatura geliyormus kampuscelli paket aboneligide yok heryone 120 dk alsın yuzde 25 indirmli paket mı alsın baska ne yapsın tavsiyeleriniz
quote:
Orijinalden alıntı: metinbestil
en iyisi turkcell golda geçsin. her yöne 600 dk 80 ytl falandı sanırım.
quote:
Orjinalden alıntı: bilbar
bi arkadas ayda 200-250 dk turkcelle 100 dk diger hatlarla konusuyormus ort 110-150 fatura geliyormus kampuscelli paket aboneligide yok heryone 120 dk alsın yuzde 25 indirmli paket mı alsın baska ne yapsın tavsiyeleriniz
Alıntıları Göster
Konturlu hatti faturali hatta cevirdigim de normal bizbize tarifesiyle ne kadar fatura oderim sadece vergilerle ? Birde faturaliya gectigimden dolayi ek bir ucret yansirmi ilk faturaya ?
quote:
Orijinalden alıntı: metinbestil
en iyisi turkcell golda geçsin. her yöne 600 dk 80 ytl falandı sanırım.
quote:
Orjinalden alıntı: bilbar
bi arkadas ayda 200-250 dk turkcelle 100 dk diger hatlarla konusuyormus ort 110-150 fatura geliyormus kampuscelli paket aboneligide yok heryone 120 dk alsın yuzde 25 indirmli paket mı alsın baska ne yapsın tavsiyeleriniz
Alıntıları Göster
biraz arstırdımdımda turkcell ici 120 dk alsa 120 dk bedava veriyor toplam 240 dk 20.36 tl cayma bedellidende her yone 120 dk alsa bu daha karlı gibi karlı bide iki gun kampanyası var eger bunu yaparsa turkcell aramalarında hangisi kullanılır once alo paket alınca sabit ucret var mı peki
biraz konunun dısına cıktım galiba
quote:
Orjinalden alıntı: metinbestil
en iyisi turkcell golda geçsin. her yöne 600 dk 80 ytl falandı sanırım.
quote:
Orjinalden alıntı: bilbar
bi arkadas ayda 200-250 dk turkcelle 100 dk diger hatlarla konusuyormus ort 110-150 fatura geliyormus kampuscelli paket aboneligide yok heryone 120 dk alsın yuzde 25 indirmli paket mı alsın baska ne yapsın tavsiyeleriniz
quote:
Orijinalden alıntı: bilbar
biraz arstırdımdımda turkcell ici 120 dk alsa 120 dk bedava veriyor toplam 240 dk 20.36 tl cayma bedellidende her yone 120 dk alsa bu daha karlı gibi karlı bide iki gun kampanyası var eger bunu yaparsa turkcell aramalarında hangisi kullanılır once alo paket alınca sabit ucret var mı peki
biraz konunun dısına cıktım galiba
quote:
Orjinalden alıntı: metinbestil
en iyisi turkcell golda geçsin. her yöne 600 dk 80 ytl falandı sanırım.
quote:
Orjinalden alıntı: bilbar
bi arkadas ayda 200-250 dk turkcelle 100 dk diger hatlarla konusuyormus ort 110-150 fatura geliyormus kampuscelli paket aboneligide yok heryone 120 dk alsın yuzde 25 indirmli paket mı alsın baska ne yapsın tavsiyeleriniz
Alıntıları Göster
3 gündür arasınlar diye bekliyorum ufff
quote:
Orijinalden alıntı: furi
3 gündür arasınlar diye bekliyorum ufff
Alıntıları Göster
Şimdi ben tam anlamadım...Neden aranacakmısız ki ?? Yani kampanyaya dahil oldunuz hayırlı olsun gibi msj gelmesi yeterli değil mi ? , Ben 1 hafta önce biten kampanya yı da kullanmıştım .Şimdi bugün de tekrar kayıt oldum. 2 GÜN belirlendi,sonra evet turkcelli kalacğaım diye msj da attım.Hemen msj geldi tebrikler kampanyanız başlamıştır diye...,