Şimdi Ara

Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
1
Favori
70.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • maaart M kullanıcısına yanıt
    Yok hocam ben şifre alamıyorum. 9520 ye mesaj atıyorum sürekli şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz diye mesaj geliyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ogunduz06 kullanıcısına yanıt
    Maalesef bir çözüm yok hala. Bir ihtimal eski sürüm bir online işlemler yüklenebilirse belki o sekilde çalışır. Bende iphone 5c de eski sürüm yüklüydü ondan girebiliyordum ama otomatik güncelleninve o da patlamıştı. Sonra bir çare bulamadım. Yani data hatları kullanamaz diyor mh ve kwstirip atıyor. Boyle sacma iş bir tek telekomda olur herhalde. Yani data hattı kullananlar para vermiyor mu? Buna bir çare nasıl getirmezler kaç aylar oldu. Olacak iş değil gerçekten.
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt

    BTK üzerinden şikayet ettiniz mi? Ben ettim ama sonuç yok. Türk Telekom'dan data hattı dışında bir hizmet alanlar (Bimcell, Pttcell, vs. aboneliği dahil) o hizmet için şifre alarak online işlemlere girdiklerinde data hattı hesaplarını online işlemler uygulamasına ekleyebiliyorlar. Ama Türk Telekom'dan data hattı dışında bir hizmet almayanların online işlemlere girmesinin tek yolu eski online işlem altyapısını kullanan Bimcell, Pttcell, Teknosacell, Vestelcell'in online işlemler web sayfaları. *952# ile aldığınız şifre oralarda geçerli. Eski uygulama da çalışmıyor, eskiyim, beni güncelle, diyor.

    Ben şu an data hattı kullanmıyorum. Data hattı kullanırken ev telefonu da kullanıyordum ve ev telefonu için online işlemlere girdiğimde data hattı hesabımı ekleyebiliyordum. BTK üzerinden şikayet oluşturdum, standart copy/paste cevaplarını verdiler, itiraz ettim ama sonuç yok. Belki ben sabit telefon aboneliğiyle online işlemlere girebildiğim için şikayetim sonuçsuz kalmıştır. Bir de siz BTK üzerinden şikayet oluşturun, şansınızı deneyin.





  • bparker B kullanıcısına yanıt

    yok hayır btk üzerinden bir şikayette bulunmadım çünkü bir işe yaramayacağına eminim. Teknik olarak çok kolay halledilebilecek bir işlem için bu kadar uğraşmaya gerçekten değmez. dediğiniz gibi farklı bir hat varsa veya ev telefonu veya internet filan varsa telekom üzerinden ekleyip o zaman görebiliyorsunuz data bilgilerini. sadece data hattı olanlar üvey evlat oluyor. buna çözüm bulmak bu çağda çok zor olmasa gerek. ama çözüm bulmak gibi bir niyetleri yok maalesef. ben daha önce mh ile görüştüğümde adam bana "giremezsin kardeşim" diye baslayan laubali bir cevap bile verdi. adamlar bunu bir sorun olarak algılayıp kayıt bile almadı.

  • Backspace7 kullanıcısına yanıt

    Bence BTK şikayetleri Türk Telekom'da kendi kanallarından yapılan şikayetlerden daha çok kale alınıyor. Tabii kale alınması çözüldüğü anlamına gelmiyor. Daha önce evimde mobil wifi tarifesinde mobil ek paketi kaldırdıklarında BTK'dan şikayet oluşturmuştum ve bir hafta sonra ek paket geri gelmişti. (Benim şikayetim sayesinde mi oldu, çok tepki aldıkları için mi oldu, depremdeki rezalet sonrası imajı daha fazla çizmemek için mi oldu bilmiyorum gerçi.) Yerinizde olsam bir şansımı denerdim. Bence Türk Telekom'da çalışan birimler birbirlerinin ne yaptığından o kadar da haberdar değil. İçerisi karışık oranın.

  • Kurumsal online işlem merkezi yaklaşık 2 haftadır açılmıyor. (kurumsalonlineislemmerkezi.ttnet.com.tr) kullanıcı adı şifre girdikten sonra sayfa sürekli kendini yeniliyor. Farklı pcden farklı tarayıcıdan,vpn den vs denedim sonuç aynı. Daha öncede farklı bir sorun yaşıyordum kurumsal online işlemlerde, giriş yapıyordum fakat fatura vs görüntüleyemiyordum. Hep sorun var hep..

  • Yine çöktü!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt

    Data hatlarını ayarlıyorlardır :) 

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.