Şimdi Ara

Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
169
Cevap
1
Favori
70.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hawk28 H kullanıcısına yanıt

    Önceden de oluyordu bu kadar değil çok lazım sa dediğim gibi kullanabilirsiniz.

    Sorundan kullanıcılar sırayla etkileniyor anlaşılan


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun yaşayan var mı girişte halen?

    Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Aralık 2020; 23:44:59 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Var mh aradim sesli yanittan kisa sureli calisma var denildi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzfertatzz

    Var mh aradim sesli yanittan kisa sureli calisma var denildi

    Hocam müşteri seçiyor sistem. 10 dakika öncesine kadar tanıdığım başka birisi de giremiyordu hiç, şimdi o giriyor ama ben halen giremiyorum. Şaka gibi, hiçbir anlam veremiyorum.

    Gerçekten çok "kısa süreli" imiş çalışma, 10 saatten fazladır tık yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Aralık 2020; 23:51:26 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şifre alabiliyor musunuz hocam ben şifre bile alamıyorum. @programmer_onur


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hawk28

    Şifre alabiliyor musunuz hocam ben şifre bile alamıyorum. @programmer_onur

    Yok, şifre vermiyor ama öncesinde ya işlem gerçekleştirilemedi diyor ya da müşteri bilgileri çekilemedi diyor. Veritabanı gümledi sanki. Müşteri seçmesi de ayrı bir saçmalık.

    Eğer planlı çalışma ise tümden sayfayı kapatmaları ve bakım notu koymaları lazım ama hayatları yalan bunların. Müşteriye verdikleri değer bu kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 25 Aralık 2020; 23:56:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    10 saatir bende erisim yapamiyorum kesin uygulamada sorun olmustur cunku kalan kullanimlarimj *124# ogrenebiliyorum databese gumleseydi burdanda yanit alamazdim ama kesin buyuk bir sorun oldu 10 saatir giris yok sadece cikis yapmiyanlar girebiliyor kardesimin hattida telekom cikis yapmamis diye giriyor sisteme hersey calsiiyor ben ev interneti icin cikmistim geri girmeye calisirken sms gelmiyor onda sorun var telekom hala cozemedi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telekom musteri secmiyor uygulamadan cikis yapmiyanlar sistemi calsiyor giris yapacak kisiyede sms gelmiyor bakalim telekom 10 saatir tik yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sistemleri gumlemedigine eminim *124# sorgu yapabilirsiniz orasi calisiyor giriste sadece sms servisinde sorun var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hawk28 H kullanıcısına yanıt

    Yok orda sorun var dedigim gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzfertatzz

    Telekom musteri secmiyor uygulamadan cikis yapmiyanlar sistemi calsiyor giris yapacak kisiyede sms gelmiyor bakalim telekom 10 saatir tik yok
    Seçiyor. İspatı şu, akrabamın hesabı tıpkı kendim gibi sabahtan beri girmiyordu yarım saat öncesine kadar. Üstelik giriş yapılı halde değildi. Onun ki düzeldi, ama benim ki halen saçma sapan hatalar veriyor. Üstteki mesajımda yazdım.

    Üstelik web arayüzünden de deniyorum sürekli ve giriş yapılı değil. Ama onunki geldi. Bizde hala sorun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 26 Aralık 2020; 0:11:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Onun sistemi 30dk oncesine kadar acilmis ise ozaman kisim kisim acilir simdi sifre yazip yolladim 9520ye hemen geldi sistem kendisine geldi sanki bi deneyin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum



    Arkadaslar sistemim yeni acildi ozaman sistem kendisine gelmeye basladi galiba kismi acilma mevcut sizde deneyin simdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzfertatzz





    Arkadaslar sistemim yeni acildi ozaman sistem kendisine gelmeye basladi galiba kismi acilma mevcut sizde deneyin simdi
    Hala düzelme yok bende. Hatta arka arkaya çok deneme yaptığım için geçici olarak bloke olmuştur diye saçmaladı. Yani hala açmıyor, şifre yollamıyor.

    Web arayüzünden de denediğimde bulamıyor TC Kimlik ile müşteri kaydını ve şifre de göndermiyor hâliyle.

    Bak demek ki müşteri seçiyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 26 Aralık 2020; 0:19:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Zannetmiyorum musteri secede sen sifre yazip 9520 yolla bloke olmussa en son sana sifre gelecek onu gir bendede bloke olmus denildi sonra en son gelen sifreyi girdim duzeldi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an kendi hattımda bimcelle geçti onda da şifre yollatmaya çalıştım tık yok ev interneti aboneliği girişim vardı ondan çıkış yapmıştım ona da girmek içiin bilgileri girdim lakin onda da şifre gelmedi sanırsam sistem gümledi dediğiniz gibi kısım kısım hava basıyorlar bakalım sıra bize ne zaman gelecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı şekilde giriş yapamıyorum. müşteri hizmetleri de hiçbişey yapamıyoruz dedi, kayıt bile almadı... Türk telekom rezillik ve pişmanlık başka bişey değil...

  • kcellat kullanıcısına yanıt
    Bazen 1-2 saatlik anlık sistem hatası oluyor
    Onun dışında giriş yapılıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.