Şimdi Ara

Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
169
Cevap
1
Favori
70.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • noldu gene bu uygulamaya ya dünden beri çalışmıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Google DNS kullananlarda sorun var benim gördüğüm (sadece bugün için konuşuyorum).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 7 Mart 2021; 21:38:4 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuasudba

    noldu gene bu uygulamaya ya dünden beri çalışmıyor.
    Şimdi de tek kullanımlık SMS şifresi geliyor, ama devamında kodu girip, "giriş yap" dediğimde işleminizi şu an gerçekleştiremiyoruz diyor

    Sağı solu belli olmuyor yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 8 Mart 2021; 18:16:49 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    evet dns over tls olarak dns.google kullanıyorum.


    yine bir sansür yöntemi geliştiriyor herhalde utanmazlar.

  • özel dns i kapattım girdi bende.

  • Tubalingo kullanıcısına yanıt

    Vpn açıkken de giriyor özel dns açıkkende. Telefon mi9t


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.musterihizmet.com/2021/03/turk-telekom-musteri-hizmetleri.html aynı sorun beni de kanser etmişti resmen işkence

  • Data hattı kullanıyorum aylardır şuanda işleminizi gercekleştiremiyoruzdan bir adım öte gidilmedi. Kaç kez aradım ama sonuç yok. Siz data hattı kullanıyorsunuz giremezsiniz oluyor cevap. İyide kardesım eskiden *952# ile gayet iyi giriyorduk şimdi neden bu değişiklik. Biz tt abonesi değilmişiz biz para ödemiyormuyuz? Kalan kullanımları bakıcam faturam bakıcam yada ödeme yapıcam uygulamadan. Yani boyle sacma işler herhalde sadece tt de olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 21 Mart 2021; 18:13:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Online İşlemler sayfası tamamen değişmiş beyler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 5 Mayıs 2021; 22:55:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Günaydın Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum 


    Menü düzenleri aynı görsel olarak değişiklik var

    Uygulamayı da değiştirirler belki


    Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Günaydın  


    Menü düzenleri aynı görsel olarak değişiklik var

    Uygulamayı da değiştirirler belki


    Bende genelde epeydir yalnızca uygulamdan baktığım için yeni farkettim. Bazı yerlerin içine etmişler. Menüler kabaca aynı ama içeriklerde tutarsızlıklar var. Mesela veri işleme iznine gelin, mevcut izin durumu yazmıyor, öncekinde yazıyordu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum

    İzin görünüyor Türktelekom grup bilgi paylaşımı kısmından mı bahsediyorsunuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    İzin görünüyor Türktelekom grup bilgi paylaşımı kısmından mı bahsediyorsunuz

    Evet hocam, ben önceden izin vermemiştim ve bende şu an böyle çıkıyor, yani mevcut durumu yazmıyor ama anladığım kadarıyla izin yok ve izin için onayımı istiyor diye anlıyorum o halde:

    Turk Telekom Online İşlemlere giremiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Siz iizn vermemişsiniz ya da iptal etmişsiniz bu yüzden öyle görünüyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backspace7

    Data hattı kullanıyorum aylardır şuanda işleminizi gercekleştiremiyoruzdan bir adım öte gidilmedi. Kaç kez aradım ama sonuç yok. Siz data hattı kullanıyorsunuz giremezsiniz oluyor cevap. İyide kardesım eskiden *952# ile gayet iyi giriyorduk şimdi neden bu değişiklik. Biz tt abonesi değilmişiz biz para ödemiyormuyuz? Kalan kullanımları bakıcam faturam bakıcam yada ödeme yapıcam uygulamadan. Yani boyle sacma işler herhalde sadece tt de olur.

    Merhaba hocam,

    Ben de aynı durumdayım. Data hat kullanıyorum daha önce online işlemlere girebilirken şimdi girmiyorum. Ben de çözüm bulamadım.

    siz ne yaptınız bir çözüm bulabildiniz mi?

  • ogunduz06 kullanıcısına yanıt
    Dünden beri benjmde ios app girmez oldu ama web sitesinde sorun yok
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.