Şimdi Ara

Türk Telekom müşteriyi yanıltarak yüksek fatura çıkarıyor.. Resimli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ŞİKAYETVARA YAZDIĞIM ŞU ŞİKAYETE CEVAP VERMEDİLER, ŞİMDİ SIRADA TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE BAŞVURU VAR.
    Daha önce 16 Mbps hız alıyordum. Yaklaşık 6 ay önce Türk Telekom müşteri temsilcisi, altyapımın desteklediğini belirterek 24 Mbps hıza geçebileceğimi söyledi. Ayda 50 lira faturaya ekleyip kabul ettim. Dün, dışarıda fırtına nedeniyle telefon hattı koptu ve arıza kaydı bıraktım. Arıza ekibi gelip sorunu çözdü ancak hızımın düştüğünü fark ettim. Modem arayüzüne baktığımda hızımın 18.000 yani 16 Mbps'e sabitlendiğini gördüm. Müşteri hizmetleri ise 'hızınız güzel' diyerek geçiştirdi. Madem hattım 16 Mbps destekliyor, neden müşteri hizmetleri beni arayıp faturamı yükseltip yüksek hıza geçebileceğimi söyledi? Şayet hattım yüksek hızı destekliyorsa neden hızım düşürüldü?

    Türk Telekom müşteriyi yanıltarak yüksek fatura çıkarıyor.. Resimli

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Hat 16 üstü destekler, sorun hat zayıflamasında. Kablo koptu demiştiniz; kabloda sorun var gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Hayır kablo fırtınada koptu, arıza ekibi onardı, orada sorun yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Onarımda sorun olabilir, hat zayıflama yüksek. Kopmadan önce ki değerlerde böyle miydi?

    Hat zay. yüksek bağlantıda sorun olabilir diye, uğraşmamak için kestirme yapmış olabilirler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar şikayet gelmesindiye hız düşürmüş uyanık teknisyen. Müşteri hizmetlerini arayıp hız profilimi güncelleyin diye belirtin 24 mbps kaldırır. Tüketici hakemle uğraşmayın hiç.

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Kayıt bıraktım sonuç bekliyorum şimdilik ama gerekirse uğraşırım vereceğim e devlet üzerinden bir dilekçedir..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • X den türk telekom desteğe yaz ekran görüntüsü ekleyip bu hat 24 mbiti destekler diye çok rahat bi şekilde de alır.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Paketim 24 ama hattıma 18 megabit tanımlı deyin. Eğer hat kaldırmıyor ise sizi yeniden 16 megabit paketine düşürürler faturanız hafifler. Yok destekliyorsa arıza kaydı açarlar ekip gelip inceler.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.