< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Türk Telekom müşteriyi yanıltarak yüksek fatura çıkarıyor.. Resimli



-
-
Hat 16 üstü destekler, sorun hat zayıflamasında. Kablo koptu demiştiniz; kabloda sorun var gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayır kablo fırtınada koptu, arıza ekibi onardı, orada sorun yok
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Onarımda sorun olabilir, hat zayıflama yüksek. Kopmadan önce ki değerlerde böyle miydi?
Hat zay. yüksek bağlantıda sorun olabilir diye, uğraşmamak için kestirme yapmış olabilirler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tekrar şikayet gelmesindiye hız düşürmüş uyanık teknisyen. Müşteri hizmetlerini arayıp hız profilimi güncelleyin diye belirtin 24 mbps kaldırır. Tüketici hakemle uğraşmayın hiç.
-
Kayıt bıraktım sonuç bekliyorum şimdilik ama gerekirse uğraşırım vereceğim e devlet üzerinden bir dilekçedir..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
X den türk telekom desteğe yaz ekran görüntüsü ekleyip bu hat 24 mbiti destekler diye çok rahat bi şekilde de alır.
-
https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet
Paketim 24 ama hattıma 18 megabit tanımlı deyin. Eğer hat kaldırmıyor ise sizi yeniden 16 megabit paketine düşürürler faturanız hafifler. Yok destekliyorsa arıza kaydı açarlar ekip gelip inceler.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X