Şimdi Ara

Türk Telekom Müşteri Hizmetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle Merhabalar,

    Yaşadığım bir sorunu sizlerle paylaşarak zaten çok 'sevilen' Türk Telekom'u biraz daha sevmeniz için başımdan geçenleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Türkiye'de nasıl muamele gördüğümüze güzel bir örnek.

    Uzun süredir herhangi bir kampanya dahilinde olmayan hizmetimi daha ekonomik koşullar sağladığı için başka bir servis sağlayıcıya taşımak istedim. Yaklaşık 1 ay önce 22 Ocak günü baş vurumu yaptım. Bir süre sonra işlemlerin verdiğim kimlik bilgileri ile uyuşmadığı gerekçesi ile yapılamadığını söylediler.

    444 1 444 ü aradım ve kimlik bilgilerimin kontrolünü istedim. Bilgileriniz doğru dediler. 444 0 375 i aradım ve kimlik bilgilerimi sordum yine doğru dediler. Hizmet almak istediğim firmaya bilgilerimin doğru olduğunu beyan ettim ve tekrar işlemlerin yapılması için rica ettim. bir iki gün içinde aynı yanıt geldi.

    Türk Telekom Müşteri hizmetleri ile mütakip konuşmalardan sonra 22 Şubat günü tekrar nakil işlemi için baş vurduğumda yine aynı cevap gelince Bursa'da Gençosman da bulunan Türk Telekom'un kendi hizmet binasına 04.03.2014 günü gittim.

    1548 Nolu ( fişler halen elimde ) fişi 12:11 de alarak Ev-Nakil, Devir, Tarife Değişikliği - kısmından bilgilerimin kontrol edilmesini istedim. İlgili personel gayet iyi bir şekilde davranıp önce Telefon ile ilgili kayıtlarımı kontrol etti ve ekranı da göstererek bilgilerimin doğru olduğunu teyit etmemi istedi. Bilgiler doğru idi.

    Aynı işlemi İnternet hizmetim ile ilgili yaptı. Bilgilerimde sadece Adım ve soyadım doğru diğer tüm bilgiler hatalı idi.
    Ben hatları 2008 Aralık ayında annemin vefatından sonra üzerime almıştım. Devir işlemlerini yine bizzat aynı kurumda 2009 yılı içerisinde yaptım. İnternet hesabımdaki bilgilerin adım ve soyadım haricindeki kısımları aynı bırakıp o şekilde işlem yapmışlar.

    1548 nolu fiş ile baş vurduğum o gün 5 nolu masada görev yapan 'Veli Bey' kendi yetkileri dahilinde olan Anne Kızlık soyadı haricinde kalan bütün kısımları düzeltti. ancak Anne kızlık soy adı olan kısma erişemediklerini bu yüzden "Çözüm Masasına" baş vurmamı rica etti. Kendisine teşekkür ediyorum.

    Daha sonra 154 sıra numarası ile 13:08 de tekrar fiş aldım. Sıra ban geldiğinde size burada yazdıklarımı beyan ettim. Sadece "Şikayet" kaydı oluşturuldu ve size 1-2 gün içerisinde geri dönecekler dedi. Geri dönüşün nasıl olacağını sorduğumda iletişim numaralarından size ulaşılır cevabını alında "Cep Telefonundan " dönüş yapılmasını rica ettim ve Cep Telefonu numaramı alan hizmet görevlisi bilgisayara numaramı yazdığını kendi gözlerimle ŞAHİT oldum.

    Geçtiğimiz Cuma günü yani 07.03.2014 günü, herhangi bir geri dönüş olmadığı için 444 0 375 nolu telefondan Müşteri Hizmetlerini tekrar aradım. Şikayetim olduğunu ve geri dönüşü olmadığını söyledim. Bana şikayetimin kapatıldığını söylediler. Sebebi olarak ta garip bir şey söylediler, iki kez mi girilmiş bir şeyler olmuş ama verdikleri cevabı tam olarak hatırlamıyorum. Tabi tekrar açılmasını istedim.

    08.03.2014 günü 444 0 375 nolu telefonu yine aradım. Daha önce dönmedikleri için işi sağlama alayım dedim. Müşteri Hizmetlerinde görüştüğüm bayan arandığımı fakat ulaşılamadığımı söylediler. Sordum sabit numaradan aramışlar. Neden Cep telefonundan aramadınız diye sordum, numaranız kayıtlı değiller dedi.

    Şikayetimin neticesini sordum, "Buradan işlem yapılamayacağını, Türk Telekom Şubesine" gitmemiz gerektiğini söylediler. Zaten gittiğimi söylediğimde ise, "Bizim yapabileceğimiz bir şey yok, Şubeye gitmeniz gerekiyor, başka size verebileceğim yanıt yok" dediler.


    Merak ediyorum, şubeye gittiğim ve telefonda halledemediğim bir konuyu nerede çözebilirim ?

    Bu arada diğer yer ile hizmet sözleşmesi yaptım. Henüz bir fatura göndermediler. Gönderiler ise ne olacak ? Defalarca aradığım ve para ödediğim telefon konuşmalarım ve en önemlisi harcadığım zamanı kim nasıl telafi edecek. Avrupa veya başka bir yerde olsak bunlar başımıza gelir miydi.

    Çağdaşlık veya gelişmişlik reklamlarda boy göstermek midir yoksa Müşterilerinin sorunlarını çözme dinamiklerine sahip olmak mıdır ?
    Kurumun kendi yaptığı bir hata neticesinde müşterinin bu kadar uğraşmasından sonra bile çözüm sağlayamıyorsa ben Türk Telekom'un adını "Muz Telekom" ( Muz Cumhuriyeti'nden esinlendim) olarak değiştirmesini öneriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi X Files -- 9 Mart 2014; 11:40:47 >







  • Ne denebilir ki bir Türkiye klasiği diyecem sadece...buna benzer olayları bankada yaşadım geçen hafta 1 dakikada çözülebilecek şeyleri ordan oraya gönderip duruyorlar... En sonunda lanet olsun deyip herşeyden vazgeçmenizi bekliyorlar... İnsana saygı olmadığı için hergün yaşanan şeyler malesef... Oysaki anlattığınız şey 1 dakikada tek bir memurun halledebileceği bir sorun... Yazıklar olsun bu kafayla devam ettiğimiz sürece hiçbir halt olmaz bizden...
  • X Files kullanıcısına yanıt
    Hem ev telefonu hem interneti mi taşıyacaksın farklı bir firmaya ? yoksa sadece internet hizmetini mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak543

    Hem ev telefonu hem interneti mi taşıyacaksın farklı bir firmaya ? yoksa sadece internet hizmetini mi ?

    Her ikisini de. Zaten ev telefonu kullanmıyoruz desem yalan olmaz. Yalın hizmette de bir kılıf uydurup bu parayı nasıl olsa alıyorlar biliyorsunuz. Mecburiyetten ev telefonu açık.
  • Firma beyin özürlü bi firma... Konu açmıştım bende 1-2 hafta önce.

    Bugüne kadar hiçbi şekilde fatura geciktirmedim. Asla öyle bi durum olmadı. Fakat bigün yeğenim aradı ve internetin bocundan dolayı kapatılığını söyledi. İnanmadım. Tarayıcıda bu şekilde bi uyarı vardı. Kendimden emin olduğum halde online işlemlere girip baktım "Ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır. Zamanında yaptığınız ödemeler için teşekkür ederiz.." yazıyor ama aynı zamanda evdeki pclerde ise "Ödenmemiş borcunuzdan dolayı internet erişiminiz kapatılmıştır..." deniliyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum anlatıyorum bakın diyorum borcum varmı? hayır yok diyolar doğal olarak. e diyorum borcum olmadığı halde hattım borcundan dolayı kapatılmış bu neyin kafası? teknik bi sorun vs falan fişman... 3 gün internetsiz kaldım.

    Bahsettiğimiz böyle bi firma işte. Hem borcum olmadığı için teşekkür ediyor hemde borcundan dolayı hattı kapatıyor :)

    Ve bu aptallığı düzeltmeleri tam 3 gün sürdü!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExpendabLes

    Firma beyin özürlü bi firma... Konu açmıştım bende 1-2 hafta önce.

    Bugüne kadar hiçbi şekilde fatura geciktirmedim. Asla öyle bi durum olmadı. Fakat bigün yeğenim aradı ve internetin bocundan dolayı kapatılığını söyledi. İnanmadım. Tarayıcıda bu şekilde bi uyarı vardı. Kendimden emin olduğum halde online işlemlere girip baktım "Ödenmemiş faturanız bulunmamaktadır. Zamanında yaptığınız ödemeler için teşekkür ederiz.." yazıyor ama aynı zamanda evdeki pclerde ise "Ödenmemiş borcunuzdan dolayı internet erişiminiz kapatılmıştır..." deniliyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum anlatıyorum bakın diyorum borcum varmı? hayır yok diyolar doğal olarak. e diyorum borcum olmadığı halde hattım borcundan dolayı kapatılmış bu neyin kafası? teknik bi sorun vs falan fişman... 3 gün internetsiz kaldım.

    Bahsettiğimiz böyle bi firma işte. Hem borcum olmadığı için teşekkür ediyor hemde borcundan dolayı hattı kapatıyor :)

    Ve bu aptallığı düzeltmeleri tam 3 gün sürdü!


    bendede akk ye girdiniz hızınız 3 mb oldu demişti modemi kapatıp açtım yine 8mbti böyle garip bir firma




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.