Şimdi Ara

Türk Telekom Günlerdir İnternet Yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Türk Telekom Fiber kullanıcısıyım. Şuan itibariyle 5 gündür internetim yok. İnternet kesilmeden 1 gün önce Türk Telekom'dan "internet iyileştirmeniz için çalışma yapıyoruz 24:00-6:00 arası internetiniz gidecektir" diye mesaj gelmişti. (6 gün önce)

    Gerçekten de gitti ve sonrasında geldi. Ancak sonraki gün internet tamamen gitti ve o günden beri internetim mevcut değil.


    Arıza kaydı oluşturdum, 48 saat içinde çözülecektir dedi. Çözülmeyince şikayet kaydı da oluşturdum. Bu konuyla ilgili daha ne yapabilirim? 20 kere müşteri hizmetlerini aramışımdır bu süreçte, kopyala yapıştır cümleler kuruyorlar. "kaydınız devam ediyor, inceleme devam ediyor, en kısa zamanda gelecektir vbvb."


    Arıza kaydı oluşturduğumuzda da şaka gibi 2 gb internet paketi tanımladılar tarafımıza, evdeki herkes 200-250 liralık ek mobil veri kullanmak zorunda kaldı bu süreçte.


    Yardımlarınızı ve bilgilendirmelerinizi bekliyorum. Teşekkürler.


    NOT: Bu problemi her yıl neredeyse 1 kere yaşıyorum. İlk kez bu kadar uzun sürdü. Artık maddi manevi çok yordu bu durum.


    NOT2: İnternet sağlayamayacaksanız kapattırayım başka internet sağlayıcıya geçeyim diyorum. 6 ay internetiniz olmazsa taahhüt cayma ücreti ödemeden geçebilirsiniz diyorlar. Şaka gibi.


    NOT3: Apartman'da herkes ismi cismi duyulmamış Globalnet vb kullanıyor, onların bile interneti şu an çalışıyor.








  • cagkan007 C kullanıcısına yanıt
    Apartmandakiler de sizin gibi türk telekom altyapısını kullanıyorlarsa büyük ihtimal sizin dairenize gelen fiber kabloda sıkıntı olabilir. Ont alarm ışığı kırmızı yanıyor mu ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yavuzd58 Y kullanıcısına yanıt

    Modemin yanında gelen küçük kutunun LOS ışığı kırmızı. Modemde ise internet ışığı kırmızı.

  • cagkan007 C kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi sizin fiber kablonuzda sıkıntı var. Siz müşteri temsilcisini arayın fiber kablosu kırılmış deyin. Teknik servis talep edin. Ekip gelip konektör değişimi yapar yada kablonun başka kısmında kırılıma varsa ek yapar. Teknik ekip halledecek sizin işi yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuzd58 -- 16 Haziran 2025; 16:27:43 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ekip geldiğinde de numarasını isteyin. Rica edin. Bir daha kırılma olursa direk onla muhatap olursunuz. Fazla beklememiş olursunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yavuzd58 Y kullanıcısına yanıt

    hocam arıza kaydı oluşturduğum için başka bir işlem yapmıyorlar anlamadım ki. Bu 5 günde o teknik servisi göndermeleri gerekmez miydi kontrol için?


    Geçen seferki arızalarda numarasını almıştım zaten ancak aramaya kapalı bu hatlar. Arıyorum boş çalıyor. Telekom'dan numara istiyorum bizde yok diyorlar. Durumu anlatınca o hatlar tek taraflı arama yapabiliyor yanıtını aldım.

  • Tt altyapısı ile hizmet sağlayan sağlayıcıların interneti var ise binada yani kesinti yok ise bu durumda sorun size gelen fiber kabloda veya ont de veya router cihazdadır.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk telekom wifi nedir?
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • modeme kürdan sokup reset yaptım hiçbir işe yaramadı. O küçük kutuya da reset yapayım mı? Herhangi bir sorun çıkarmaz değil mi? Onu da deneyeyim en azından.

  • cagkan007 C kullanıcısına yanıt

    Hocam denemekten zarar gelmez, zaten sıkıntı onlarda değilse ankastre kutusundan dairenize gelen kabloda sorun var demektir. Gelen ekip kabloda sıkıntı olup olmadığını anlayabilir zaten. Bir de eğer Tt nin verdiği router ve ont yi kullanıyorsanız kendi kendine otomatik kuruluyorlar zaten.

  • evet kendi ürünlerini kullanıyorum hocam. Şimdi bu problem devam ederse ben ne yapayım hocam? Sorunu çözemeyecekseniz kapattırmak istiyorum diyorum taahhüt diyorlar. 6 ay internet olmazsa taahhütsüz iptal edebilirsiniz diyorlar. BTK şikayet edeyim dedim e-devletten. BTK sistemine sanırım şikayetler düşüyor otomatik, zaten şikayet kaydınız var diyor kayıt açmaya çalışırken. Kimi kime şikayet ediyorsun gibi bir durum oluyor. Bu kadar sahipsiz olmak çok kötü. Influencer olsaydık 1 günde çözerlerdi. Çinko karbon vatandaşa uyguladıkları tarifeye bak. 100 saati geçecek halen teknik servis uğramadı.

  • cagkan007 C kullanıcısına yanıt

    Fiber Görsel Hata Bulucu (VFL - Visual Fault Locator) max 500₺ felan deniyor.


    Ne işe yarar? Fiberin içinden kırmızı lazer ışığı gönderir. Kablo kırık, çatlak veya ezikse bu noktadan ışık dışarı sızar, bu da gözle tespit edilir.

    Kullanım: Evdeki fiber konektörü (genellikle SC/APC tip) bu cihazın ucuna takılır, ışık verilir. Fiber kablo boyunca gözle incelenir.

    Önerilen model tipi: 10mW – 30mW arası çıkış gücü yeterlidir.

    Not: Bu cihaz aktif sinyal kalitesini ölçmez, sadece fiziksel hasarı gösterir.


    almaya değer mi? sanki değer gibi geldi bana ama doğrusu elde olsa fena olmaz gibi geldi bana.

  • cagkan007 C kullanıcısına yanıt

    5 gün çok, normalde 1 gün bilemedin 2. gün gelip düzeltmeleri lazımdı. Twiterdan tt ceosu ve ttdestek sayfasını etiketleyerek derdinizi anlatın. Bu kadar ihmalkarlıktan başka birşey değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuzd58 -- 16 Haziran 2025; 19:43:2 >
  • Türk Telekom Günlerdir İnternet Yok
  • Ya ben dediğimde vatandaş dalga geçiyordu.

    Fiber olduda ne oldu; aha bu tip vaka oldu.

    Firmaya ve teknik ekibe mecbursun.

    Cat6 kabloyu beğenmiyor;ha binaya kadar fiber gelmiş ha eve kadar.

    Önemli olan hız ve sorunsuzluk.

    Hadi çözünde göreyim.

    Abone kendi çözmek istese; çözme imkanıda yok.

  • cagkan007 C kullanıcısına yanıt

    Hocam normal şartlar dahilinde Btk işletmecilere arızaları çözmeleri için belirli bir süre veriyor maksimum. Şu kadar sürede çözeceksin arızayı gibi. Zaten sistemde arıza kaydınız var.


    Burada yapılabilecek şu var


    https://www.turkiye.gov.tr/tuketici-sikayeti-uygulamasi


    Buraya kayıt oluşturun mesela kullanamadığınız günler için faturadan düşüm talep edin ya da takdiri tüketici hakem heyetine bırakın. Siz bilirsiniz. İnternette bir sürü dilekçe örneği de var. Taahhüt cezasız iptalin kabulune de diyebilirsiniz elbette karar heyete ait.


    Yalnız şu var belki atladığınız nokta


    Eğer binanızdaki fiber kabloda sorun varsa siz zaten hangi işletmeciye geçerseniz geçin (tt altyapısı kullanan) sizin internet çalışmayacak o problem giderilene kadar.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Yanıtlarınız ve desteğiniz için teşekkür ederim. 1 hafta içinde memleketime gideceğim yaz sonuna kadar oradayım buradan ayrılacağım bakalım ne olacak. Son 2 haftamız vardı bildiğin rezil oldu. X'den Telekom Ceo'su ve TTnetdesteki etiketledim bir kayıt daha oluşturmuşlar. 2 saat sonra mesaj geldi aradık size ulaşamadık yazıyor. Halbuki arayan olmadı.

  • cagkan007 C kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. İl ilçeniz neresi bilmiyorum size bir yol daha tarif edeceğim



    https://gigaspeed.com.tr/altyapi-sorgulama


    Adresinizi girin sağda müdürlük ve santral bilgilerini verecek. Yolunuzu düşürüp buralardaki yetkililer ile temasa geçebilirsiniz konuyu aktarıp çözüm beklediğinizi belirtirsiniz.

  • Hocam yardımlarınız için çok teşekkür ederim.


    An itibariyle 10 gün olacak neredeyse halen internetim yok. Bugün teşrif edip Telekom görevlisi geldi.

    Dedim nerede kaldınız? Benim sistemime yeni düştü, düştükten sonra 24 saat içinde geliyorum zaten diyor.

    Türk Telekom benimle alenen dalga geçmiş bu süreçte. Arıza kaydını ilgili görevliye tam 9 gün sonra iletmişler. İnanılmaz.


    Görevli geldi fiber kabloya bir lazer ışık tuttu. Apartmanın kutusuna indi. Lazer ışığı göremedi. Dedi bu kabloyu fare yemiştir. Herhangi bir görsel bir durum olmadan bu çıkarımı yaptı. Zaten benim kablomu dahi tespit edemedi. Yeniden kablo çektirin. Kablo verip gitti. Kendisi çekmiyormuş.


    (Superonline'da daha geçen aylarda arkadaşımın evine kadar çok titizlikle kablo çekmişlerdi 3 saat falan sürdü, eşi kablonun kesinlikle görülmemesini istediği için.)


    Sitede 5 yıldır yaşıyorum. Şu güne kadar fare ile ilgili hiçbir şey görmedim de duymadım da. Kapıcıya sordum, abi ne faresi ne alaka diyor.

    Ne alaka anlamadım? Neyse elektrikçiye yeniden kabloyu çektirdim. Durduk yere 700 lira verdim elektrikçiye. 200 Lira'da bu süreçte internet olmadığı için mobil veri data paketi aldığım için harcamıştık. Telekom'un internet faturası da geliyor tabi bu süreçte.


    Yarın teşrif ederse kabloyu bağlayacak görevli. Bakalım belki bir 10 gün daha bekleriz. (Bakalım gerçekten de kabloyu fare yedi diye mi olmuş olay?)


    Tüketici hakem heyetine taahhüt cezası olmadan iptal için başvuruda bulunacağım.


    Türk Telekom interneti asla ama asla tavsiye etmiyorum. Bir daha Türk Telekom'a ait herhangi bir servis edinmeme kararı aldık evdekilerle. İlk fırsatta mobil hattımızı da değiştireceğiz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagkan007 -- 20 Haziran 2025; 3:25:26 >




  • cagkan007 C kullanıcısına yanıt

    Merhaba rica ederim hocam. Gelişmeleri paylaştığınız için teşekkürler. İnşallah yarın sıkıntınız giderilir. Kendisi siz kabloyu çektirin ben yarın gelip bağlarım mı dedi? Eğer böyle bir anlaşma yaptıysanız gayet iyi.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.