< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
No Life
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
No Life
|
|
Bu soruya ilaveten fibere geçtiğimizde telekomdan fiber modem almak zorunda mıyız? Kullanıcı adı ve şifremizi öğrendikten sonra kendi alacağımız fiber modemi kullanamaz mıyız? |
|
_____________________________
|
|
ayrı alınıyor tarifenin üstüne bağlantı modem ücretleri gibi şeyler ekliyorlar. örnein 1000 mbps için sorduğumda 410 falan gelir dediler. |
|
_____________________________
|
|
Sen kendin alır kullanırsın ama onlar kendi modemlerini zorla sana verip parasını alıyorlar. İstemiyorum diyemiyorsun |
|
_____________________________
İstanbul'un orta yerinde nezih bir semtte 16 yıldır DSL kullanan Forum üyesi.
Fiber gelsin diye yıllarca uğraştı, yapmadığı şey kalmadı ama başaramadı. Taşındım ve artık GigaFiber kullanıyorum Keenetic Hopper AX3000 ASLA FİBER GELMEYEN ADAMIN HİKAYESİ |
|
Benden 6₺ modem kiralama ücreti alıyorlar. Bu fiyat internet fiyatına dahil değil. |
|
_____________________________
|
|
Çok mantıksız bir uygulama. Kendim dışardan alıp daha kaliteli bir modem kullanmak istesem yada fazla bir modem var ve onu kullanıp masrafa girmek istemesem kabul etmeyip tarifeye ek birde modem vermeleri çok tuhaf |
|
_____________________________
|