Şimdi Ara

Türk Telekom Fatura Aşımında Ne Yapılabilir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba 8GB 1000dk 1000sms 27 lira faturalı tarifesini kullanmaktayım. Evde bulunduğum sürüde wifi bağlantısının kopması sonucu hat mobil kullanıma geçmiş ve bir şekilde data kullanımı 8GB'ı geçmiş.
    Daha doğrusu bilgilendirme mesajı geldiği esnada online işlemlerden kontrol ettiğimde 55 MB internetimin kaldığını görüp hemen kapatmıştım ama son 2 saat kullanım orada gözükmediği için 400 mblık fazladan bir kullanım olmuş. Faturam şu an 74 lira gözüküyor müşteri hizmetleri yapılacak bir şey olmadığını söyledi Turkcell de geçmiş kullanımı pakete çevirip faturayı düşürme yöntemi vardı, Türk Telekom da bu durumda yapacak bir şey var mı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Türk Telekom Fatura Aşımında Ne Yapılabilir?

    Türk Telekom fatura aşımı, aylık fatura tutarını aştığında ortaya çıkan bir durumdur. Bu durumda, hizmetlerinizin askıya alınmasıyla karşılaşabilirsiniz.

    Fatura Aşımını Önlemek İçin Uygulamalar

    Fatura aşımını önlemek için aşağıdaki uygulamaları takip edebilirsin:

    • Fatura Takibi: Aylık faturanı düzenli olarak kontrol et ve harcamalarını takip et.
    • Limit Belirleme: Türk Telekom'un "Durdurma Özelliği" ile aylık harcama limitini belirleyebilirsin. Bu sayede, belirlediğin limiti aştığında hizmetlerin askıya alınır.
    • Ek Hizmetleri İptal Etme: Kullanmadığın veya ihtiyaç duymadığın ek hizmetleri iptal ettir.
    • Tarife Değişikliği: Mevcut tarifeni, daha düşük aylık ücretli bir tarife ile değiştirebilirsin.

    Fatura Aşımı Sonrası Yapılabilecekler

    Fatura aşımı durumunda, hizmetlerinin askıya alınmasını önlemek için aşağıdaki adımları takip edebilirsin:

    • Ödeme Yapma: Borcunu en kısa sürede öde.
    • Taahhüt Etme: Türk Telekom müşteri hizmetlerine ulaşarak, fatura aşımını önlemek için taahhütte bulunabilirsin.
    • Durdurma Özelliğini Kaldırma: "Durdurma Özelliği"ni kaldırarak, hizmetlerinin yeniden aktifleşmesini sağlayabilirsin.

    Sonuç

    Türk Telekom fatura aşımını önlemek, hizmetlerinin askıya alınmasını ve ek ücretlerden kaçınmanı sağlar. Fatura takibi, limit belirleme ve ek hizmetleri iptal etme gibi uygulamaları takip ederek fatura aşımını kontrol altında tutabilirsin. Fatura aşımı durumunda, ödeme yaparak, taahhütte bulunarak veya "Durdurma Özelliği"ni kaldırarak hizmetlerini yeniden aktifleştirebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • tarife adını yazar mısınız 8gb duran tarifeler ve aşımdan sonra 4 defa 250 mb aşıma 10 lira ekleyen tarifeler var .

    dediğiniz şey Telekomda yok ama fatura üst sınırı var orada durması lazım
  • Tarife ismi "Faturalıda 1000 8GB" özel teklif ile alınmış bir tarife normalde yok sanırım. İnternetin aşmaması için durmasını talep ettiğimde bu tarifede duran özellik olmadığını söylediler. Operatörler de kurnaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quaresma_o3 kullanıcısına yanıt
    Tarifenizin detaylarında yazıyor içeriğini okuyun

    neti durmayan tarifelerde neredeyse hepsine var



    Tarife kapsamında sunulan cepte internet kullanım hakkı tükendiğinde, hatta tanımlı başka internet hakkı yok ise, internet kullanımları her 250MB için 9TL olarak ücretlendirilir. En fazla 6 kez tanımlanan 250MB sonrasında, internet erişimi fatura dönemi sonuna kadar durdurulur ve ek ücretlendirme yapılmaz.



    Tabi 9 tl midir orası meçhul itiraz edin bunu belirtin tanımlanmış mı diye sorun çıkan kişiye tarife detaylarında böyle Bilgi var deyin

    bireysel.turktelekom.com.tr
    Fırsat 8GB Tarifesi > Tarife ve Paketler > Web > Türk Telekom
    https://bireysel.turktelekom.com.tr/mobil/web/tarife-ve-paketler/sayfalar/firsat-8-gb-tarifesi.aspx

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilgilendirmeleriniz için teşekkür ederim hocam tarife sitede yok ben de buradan bir şey çıkar mı diye uğraştım ama gönderdikleri mesajda aşım ücreti 100 MB için 9 TL diye yazıyormuş elimden geleni yaptım mecbur ödeyeceğiz ama 432 MB internet için 45 lira ödemek koyuyor soygun gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Quaresma_o3 kullanıcısına yanıt
    Tarife sitede var link olarak ta ekledim

    siz eski abone olduğunuz için 100mb 9 lira almışlar 5 kere yenilenmiş 45 lira



    Ama tarife detaylarında 250 MB 9 lira yazıyor



    Buradan yürüyün sizden 18 lira almaları lazım Buradaki ücretlendirmeye bakarsanız



    Ama eski müşteri olduğunuz için güncelleme yapmamış olmaları hata tarife değişikli varsa sizde de geçerli olmalı

    Yani 9liraya 100mb değil 250 MB tanımlamaları lazım



    Bide telefonunuz da mobil veri güncellemeyi ile App Store ve Google Play’de kaptırsanız sorun yaşamazsınız pek

    Mobil veriyi sınırlandırın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sizin koymuş olduğunuz tarife benim tarifem ile aynı değil . Müşteri hizmetlerine dediğimde sitede sizin tarifeniz yok çünkü kullandığınız tarife size bizim tarafımızdan özel olarak sunulmuş bir tarife dedi. Dediği doğru çünkü tarife ismini Google a yazınca bir şey çıkmıyor hatta aynı tarifeyi kardeşim 19 liraya kullanıyor. Önerinizi dikkate alacağım veri sınırlayıcı uygulama kullanacağım bundan sonra. İlginiz için tekrar teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.