Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.245
Cevap
99
Favori
266.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MMK46 M kullanıcısına yanıt
    Fiber için de özel tarifeler yok mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Malesef yok .s

    Annemin evinde vdsl var onu faydalanattırdım şimdi dilekçe örnekleri için teşekkürler iş görüyor ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMK46 -- 1 Şubat 2020; 15:36:48 >
  • MMK46 M kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    binaya kadar fiber gelicekmiş. Gelirse biz vdsl kullanamayız heralde.

    fiber hattın iptali varsa adsl/Vdsl hattın çekilmesi diye tekrar dilekçe mi versem ?
    Boşyere fiber çekilecek. Benim dışımda kimse kullanmaz. Bunun bedeli bize çıkar mı ?
  • MMK46 M kullanıcısına yanıt
    Sorun yok siz bir sey ödemiyorsunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Millet fiber gelsin diye uğraşır, bi tarafını yırtar bende binadakileri düşünürek fiber gelmesin istiyorum benim gibi komşu zor bulunur :D :D

    Neyse ben fiber kullanam onlar avucunu yalasın deminden belli kafaya taktım millet kullanamayacak diye. başım ağrıdı 3 saat sadece fiber teknolojisini araştırdım. Beynim sızlıyor şimdi Banyoya girdim rahatladım

    bunu niye sana anlattıysam şimdi :D :D :D

    Prim falan almıyorsan bu iş için saolasın allah razı olsun ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMK46 -- 2 Şubat 2020; 19:50:40 >
  • MMK46 M kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah rica ederim. Forum arkadaşlarımıza ve okuyuculara yardımcı olabiliyorsak ne mutlu bize.
    Prim, para vb de yok. Alanı da duymadım açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 2 Şubat 2020; 19:53:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:


    Şikayet Metni
    Bulunduğumuz 8 dairelik apartmana 3 senedir altyapı bekliyoruz. Artık bir an önce altyapı işlemlerinin tamamlanmasını istiyoruz. Adres:
    07.03.2020 11:05

    Şikayeti Çözümle
    Sayın

    Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.

    İnternet erişim hizmetinden yararlanmak istediğiniz lokasyonda internet hizmetinin tesis edilmesine yönelik talebinize istinaden yapılan kontrollerde, söz konusu lokasyonda internet hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır.

    Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı kurulumunun henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle hizmet sunumu mümkün olamamaktadır.

    Altyapı olmaması nedeniyle talep etmeniz durumunda ve bulunduğunuz lokasyondaki mobil şebeke hizmet verilebilirlik durumuna göre Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) Modem Tarifelerinden yararlanabileceğinizi belirtmek isteriz.

    Türk Telekom Mobil 4,5 G (LTE) başvurunuzu;

    - Türk Telekom Ofis ve Bayilerinden hat sahibi veya noterden vekaleti olan kişi tarafından,
    - Türk Telekom Çağrı Merkezi’ nden hat sahibi tarafından,
    - Online Satış Kanalından yapabilirsiniz.

    Çağrı merkezi iletişim ekibimizce 10.03.2020 tarihinde 17:15’ de telefonla aranarak konuyla ilgili gerekli bilgilendirme yapılmıştır.

    Bilgilerinize arz ederiz.

    Saygılarımızla.
    TTNET
    10.03.2020 17:22

    İşletme Çözümüne İtirazda Bulun
    Size altyapı yok diyoruz cevap olarak altyapı bulunmadığı için hizmet veremiyoruz diyorsunuz. Gerçekten çok yardımcı oldunuz teşekkürler.


    Bu btk ne işe yarar bilen varsa beri gelsin. 3,4 tane şikayet yazdım cevap aynen böyle.






  • sazansavar kullanıcısına yanıt
    Dilekçenizi bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne iletmenizde fayda var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Onu apartmana taşındığımız zaman iletmiştik zaten. Ayrıca müteahhitte dilekçe vermiş.
  • sazansavar kullanıcısına yanıt
    Bu dilekçelerin takip numaraları nerede? Bunlar ile sorgulanabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bayağı oldu dilekçenin akıbetini bilmiyorum en iyisi şubeye gidip öğrenmek olacak anlaşılan.
  • sazansavar kullanıcısına yanıt
    Tabi haklısınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle kısaca yazayım hocam. Yolun karşı tarafına 4-5 yıl önce yeni bina yapılmıştı. İnternette tt nin sitesinde sorgulama yaptığımda onlarda fibernet gözüküyor yani fiber. Bizim bina 15 yıllık. Vdsl hat mevcut. Apartmanda ki her daire ayrı ayrı mı başvurması gerek yoksa yönetici imzası vs yeterli olur mu? Cimer'e tek tek dilekçe mi yazalım?

    Bu güzel konu için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thelordof -- 22 Mart 2020; 16:23:54 >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Öncelikle rica ederim.

    Binanızda kaç daire var? Bu binadaki dairelerin kaçında internet var? Öncelikle bu soruya cevap bulalım.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam bulunduğumuz bina da 16 daire var. 11 inde kesin internet vardır diye düşünüyorum.
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Fiber için çok uygun bir bina açıkcası.

    Binanızda alternatif işletmecilerden hizmet alan sayısı kaç? Eğer bir tek siz telekom kullanıyorsanız çok zor fiber bağlanması. Çünkü her işletmecinin fiber anlaşması yok telekom ile. Bu konuyu netleştirebilir misiniz?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Farklı işletmeciden kasıt superonline, dsmart gibi felan mı? Açıkcası çoğu türk telekomdur diye düşünüyorum. Apartmanda superonline fiberde yok sanırsam. Apartman girişinde telefon standart santralden başka bi kablo yok yani.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.