Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.162
Cevap
57
Favori
79.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 13 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 167
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 526
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 saat 7 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 286
  • Favoriye Eklediklerim 68
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • XpressMusic34 (526 mesaj) thelordof (28 mesaj) efsane190789 (21 mesaj) Vendetta29 (19 mesaj) enisenver (19 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (797 mesaj) Mobil (112 mesaj) Mini (15 mesaj) Uygulama (238 mesaj)
  • @
25 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam inşallah kısa sürede tamamlanır.
    |
    |
    efsane190789 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    762 Mesaj

    Hocam bugün müşteri hizmetlerinden aradılar 10 gün içerisinde aboneliğiniz iptal olacaktır modemle birlikte tt ofisine başvurun diye. Haziran ayındaki ön başvuruma istinaden alttapı gelmediği için aboneliğiniz iptal olacaktır dedi. Ben altyapı beklerken işler daha da zorlaşıyor :) şimdi ben aboneliği iptal ettiğim zaman ön nakil talebinden de vazgeçmiş oluyorum bu durumda altyapının gelmesini engelleyecek bir durum çıkar mı ortaya yoksa ön nakil sadece bir prosedür mü? Sonuçta geçenlerde tt gittiğimde bana 2021 başlarında gözüküyor sizin bina altyapı diye söylediler..
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba. Altyapı gelmesine engel teşkil etmez hocam. Bir sonraki başvurunuzda bu husustan da bahsedersiniz.
    |
    |
    efsane190789 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    762 Mesaj

    Peki teşekkürler hocam, böyle olması belki daha iyi oldu TT haricinde bir servis sağlayıcıdan hizmet alma imkanım olur en azından taahhütsüz daha uygun fiyata..
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Altyapı sağlandıktan sonra istediğiniz işletmeciden hizmet alabilirsiniz hocam, bir engel yoktur. Rica ederim.

    |
    |
    efsane190789 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    Hocam merhaba, konu için teşekkür ederim öncelikle. Ev değişikliği yaptık, eski oturduğumuz evde iken nakil işlemi yapacaktık fakat yeni evde boş port bulunmadığından dolayı yalan oldu. Türknet kullanıyordum bu arada. Dün gidip bulunduğum ilde ki müdürlüğe gidip port başvurusu yaptım. Öncelikle ne kadar beklemeliyim? Şu an derslerim, işlerim hep internet üzerinde. Ailem içinde öyle. Bazıları 1-2 haftada port getiriyor, bazılaı da 1 sene belki daha fazla. Şu an bir gün geçti ama tekrar ne zaman başvurayım veya rahatsız edeyim? Birde aşağıda ki fotoğrafta yan komşumun internet bilgisini paylaştım. Altyapı türü VDSL2 diyor fakat 12 mbps e kadar maks. hız diye belirtmiş. Normal mi, nedeni nedir? Teşekkür ederim.







  • Er
    14 Mesaj

    Merhaba, tavsiyeniz üzerine cimere yazdım, cimer btk ya yönlendirdi (netspeed abonesiyim). Şikayetimde açık adresim net bir şekilde bellirttim. Saha dolabının uzak olması nedeniyle 6mbps hız aldığımızı, apartman olarak vdsl talep ettiğimizi belirttim gelen cevap bu şekilde. Benden bir cevap istemişler ama nerden cevap vereceğimi bulamadım, cimerde konu kapatıldı, btk şikayette konu yok. Dilekçe yazıp imza toplama yoluna gitmeli miyim?

    Merhabalar

    XXXXXX numaralı şikayetinize Kurum tarafından cevap verilmiştir. Kurumun cevabını aşağıda görebilirsiniz:


    Şikâyetiniz işletmeciye yönlendirilmiş olup, işletmeciniz tarafından verilen cevap; "Sayın Enes YILDIZ, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında inceleme yapılabilmesi için gerekli olan bilgiler dilekçenizde bulunmadığından, herhangi bir inceleme yapılamamıştır. T.C. Kimlik numaranız üzerinde yapılan kontrollerde Şirketimize ait herhangi bir aboneliğe rastlanılmamıştır. Şikayet konusuyla ilgili incelemelerin yapılabilmesi için gerekli olan bilgilerin (ADSL hizmet numarası, ADSL hizmetinin bağlı bulunduğu sabit telefon numarası) hat sahibi tarafından tarafımıza iletilmesi sonucunda gerekli incelemenin yapılarak konu hakkında detaylı bilgi verilebileceğini bildirmek isteriz. Saygılarımızla." şeklindedir. Tüketici şikâyetleri, Kurumumuz tarafından yapılacak düzenleme ve denetlemelerde dikkate alınmaktadır. Diğer taraftan, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan parasal sınırlar içerisinde, tüketici hakem heyetleri ve/veya tüketici mahkemelerine başvuruda bulunabileceği değerlendirilmektedir. Ayrıca, bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılması ile başvuruların ilave yazışmaya ihtiyaç olmaksızın doğrudan ilgili muhatabı tarafından ivedilikle işleme alınarak sonuçlandırılması kapsamında, sonraki tüketici şikâyeti başvurularının tüketici tarafından hizmet alınan işletmecinin internet sitesinde yer alan ve şikâyetler/işletmeci cevaplarının Kurumumuza iletildiği "Tüketici Şikâyetleri" bölümünden yapılması halinde, başvurular daha etkin ve hızlı sonuçlandırılacaktır. Bilgilerinizi rica ederim.





  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba rica ederim. Başvuru yaptı iseniz bir süre bekleyiniz. Size müdürlükte ne kadar beklemeniz söylendi?

    Attığınız ekran görüntüsündeki bilgi teorik ama modem arayüzünden hat değerlerini ekleyebilirseniz ilgili hattın, daha net konuşulabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 23 Aralık 2020; 1:10:30 >
    |
    |
    İbrahimKamay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba. Hat sahibinin bilgileri üzerinden dilekçe yazmalısınız. Başvurunuza abone no bilgisini de ekleyiniz.
    |
    |
    YldzEnes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    15 Mesaj

    Hocam ilgili kişi dedi ki “2-3 haftada sürebilir, 6 ayda sürebilir, 1 senede sürebilir. Sizi sıraya aldık kesin bi tarih yok”. Belli değil kısacası. Sanki peşine düşmezsem 1 senede belki gelicekler gibi düşünüyorum. Ne yapmalıyım?
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Belirli aralıklarla takip edeceksiniz, başka yapacak bir şey yok hocam maalesef.

    tuketici.btk.gov.tr adresinden yazabilirsiniz belirli aralıklarla.
    |
    |
    İbrahimKamay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    17 Mesaj
    Hocam bu dilekçe uygunmudur.Genel müdürlüğe vericem.Irtibat bilgilerini gizledim.Gidince kiminle görüşmeliyim ve dilekçeyi nasıl takip edebilirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Er
    14 Mesaj

    Saha dolabının 650 metre olmasından dolayı 6 mbps hız almaktayım. (fiber istemiyorum) Apartmandan imza toplayacağım bu dilekçe uygun mudur kontrol edebilir misin?


    MERZİFON TÜRK TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜNE ERİŞİM PLANLAMA BİRİMİNE


    Yunus Emre Mahallesi, Şehit Davut Maden Sokak, No:4 Aksa Sitesi Merzifon/Amasya’da ikamet etmekteyiz. Bağlı olduğumuz saha dolabının ikamet ettiğimiz adresten uzak olması sebebiyle kullandığımız internet hızı düşüktür. VDSL kullanabilmemiz için site sakinleri olarak daha yakına saha dolabı kurmanızı talep ediyoruz. Gereğinin yapılmasını arz ederiz.

                                                                                              





  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba. Bu dilekçeyi bağlı olduğunuz telekom müdürlüğü erişim planlama birimine vereceksiniz. Onlar sizi operasyon büroya yönlendirir ve size bir takip no verilecek. Takip no alın ve bu numara ile akıbetini sorgulayabilirsiniz.
    |
    |
    AbdullahSeyitÇALKAYA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Fiber istemiyoruz şeklinde bir şey yazmayın. Geri kalanı ise uygundur hocam. Bir üst mesajımda belirttiğim gibi dilekçenizi bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne vereceksiniz ve takip no alacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 23 Aralık 2020; 23:25:4 >
    |
    |
    YldzEnes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    25 Mesaj

    Geçen gün AÇIK KAPI'ya tekrar gönderdiğim dilekçenin cevabı gelmişti iki gün sonra. Türk Telekom'a ilettiklerini söylediler. Bugün cevap geldi ve sonunda altyapı sağlandı :) Türk Telekom kapsama haritası sitesinden de baktım altyapı görünüyor. Müşteri hizmetlerini aradım nakil için ama zaten ön nakil başvurum olduğu için 6 Ocak'a randevu sağlanmış. 6 Ocak'ta gelip bağlayacaklar. Daha erken başvuru yok çünkü. Benim için farketmiyor komşudan 10'undan 10'una ödediğim wifi bağlantısı ile devam ederim en azından komşuya vereceğim para boşa gitmez :) Bakalım umarım 6 Ocak'ta da sıkıntı çıkmaz.


    Bu paylaşımı yapan @XpressMusic34'e teşekkür ederim :) Nakil gerçekleşince yine bilgilendirme yapacağım.

  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun. Bu arada altyapı sorgulama sayfalarının birinden ekran görüntüsü ekler misiniz konuya, hatıra olarak kalsın :)


    Rica ederim hocam. Ne zaman danışmak istediğiniz bir şey olursa bu konuya yazın, ölmezsek cevaplarım, yardımcı olmaya çalışırım.  

    |
    |
    enisenver kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    14 Mesaj
    Saha dolabı uzaklığı 650 metre, alabildiğim maksimun hız 6 mbps. 20 dairenin 13 ünden imza topladım bakalım. Yalnız b blokta birisi süperonline kullandığını ve 24 mbps hız aldığını belirtti. Süperonline sitesinden sorgulattığımda bu bölgede adsl verebildiği yazıyordu. Umarım türk telekom sorun çıkartmaz. Yarın dilekçeyi vereceğim bakalım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurmay Yarbay
    15450 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba. Nasıl 24 alıyormuş hocam? Hız testi yapsın dilerseniz, netleşmiş olur hem. Dilekçeniz güzel hocam. Teslim ettiğinizde takip no almayı unutmayınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 24 Aralık 2020; 20:39:6 >
    |
    |
    YldzEnes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    14 Mesaj

    İmza toplarken ayak üstü konuştuk öyle, nasıl aldığını bilmiyorum çok detaya girmedim




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
konkasör
anzer balı
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.