Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
1.160
Cevap
57
Favori
78.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 gün
  • Cevaplayan Üyeler 165
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 526
  • Ortalama Mesaj Aralığı 11 saat
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 286
  • Favoriye Eklediklerim 68
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • XpressMusic34 (526 mesaj) thelordof (28 mesaj) efsane190789 (21 mesaj) Vendetta29 (19 mesaj) enisenver (19 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (795 mesaj) Mobil (112 mesaj) Mini (15 mesaj) Uygulama (238 mesaj)
  • @
25 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Altyapı sağlandıktan sonra tercih ettiğiniz işletmeciden abonelik açabilirsiniz. Siz altyapı talebinde bulunun. Abonelik işlemleri daha sonrasında hocam.
    |
    |
    bahadrto kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    10 Mesaj
    öncelikle merhaba, bugün ümraniye telekom müdürlüğüne fiber altyapı için dilekçe verdim.
    direkt erişim planlama birimine gittim.
    Oradaki adam dedi ki "altyapı yapımına başlamadan önce binanıza turktelekomdan bir adam gelecek ve daire sakinlerinden türktelekom fiber paketlerine geçmek ister misiniz diye soracak" dedi ve yeterli sayıya ulaşıldığında altyapı yapımına başlanacak dedi. ben de tamam dedim kaşeyi bastı.

    yani taahhüt imzalatacaklar galiba
    böyle bir şey oluyor mu gerçekten?

    bu arada adsl altyapım var.
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba. Taahhüt değil, talep toplayacak. Yeterli sayıya ulaşılır ise fiber bağlantı sağlanacaktır. Fiber tarifelerde modem kirası da alınmaktadır paket ücretine ek olarak.


    Yalın internet abonesi olduğunuzu düşünelim.


    Örnek tablo

    50TL paket ücreti

    10TL Yalın erişim bedeli

    + modem kira bedeli 9TL ile 15TL arasında değişiyor.


    Modem kira bedeli BTK kararı gereği alınmaktadır.


    https://www.technopat.net/sosyal/konu/btk-tarafindan-onaylanan-modem-kira-uecreti.827545/

  • Er
    10 Mesaj

    ama hocam dilekçeye, daire sakinlerinden 15'e yakın imza topladım, erişim birimindeki adam bunları göre göre söyledi bana


    daire sakinlerine bir de turktelekomun ekibi fiber altyapı istiyor musunuz diye mi soracak

    yani bu bir fiber altyapı aşaması mı

    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Fiber erişimde modem kirası ücreti de vardır. Bunu duyan insanlar genellikle kabul etmedikleri için Telekom teyit etme ihtiyacı hissetmiş olabilir. Ekip geldiğinde yine büyük çoğunluk istediğini belirtilir ise proje aşamasına geçilecektir.


    Ekip gelmeyip telefon da edebilir.

    |
    |
    kernelpanic55 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    10 Mesaj

    teşekkür ederim hocam bilmiyordum bunu

    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    |
    |
    kernelpanic55 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    17 Mesaj

    İyi günler bizim bulunduğumuz adresde adsl altyapı ve hipernet varmış.Binazmıa ftth sistem getiritmek istiyoruz 4 katlı bir bina 11 daireden oluşuyor.Fiberi istiyor herkes btk şikayet yaptım konu ile ilgili. Ankarada oturuyorum genel müdürlüğe gidip ftth için başvuru yapsam olumlu cevap alabilir miyim çünkü bu mahllede fiber yok yakınlarda da yok.

  • Er
    1 Mesaj

    Hocam öncelikle merhaba. Bizim mahallede fiber altyapısı var ama bizim binada yok. Eski bina olduğu için sadece vdsl ve dls bulunmakta. Ben bu konuda belirtildiği gibi dilekçe yazdım tüm binaya da imzalattım türk telekom müdürlüğüne verdim. 1 ay geçti dönmediler gittim tekrar sormak için. beni yetkilinin odasına yönlendirdiler. gittim konuştum. dilekçem sözde alınmış ama bana dönüş yapmadılar. Pandemiden dolayı şuan sadece evinde internet altyapısı olmayanlara fiber çektiklerini. şuanlık mevcut internet altyapısı olan binalara fiber çekmediklerini belirtti. eğer isterse özel proje kapsamında yapabileceğimizi buda en az 15 bin tl tutacağını söylediler. Ne yapmam gerekiyor fiber çektirmek için bir şansım var mı ?

  • Onbaşı
    25 Mesaj

    11 Kasım 2020 tarihinde Türk Telekom saha ekibinin gelip binamızdaki kutu ile ilgili işlemleri yaptığını ve aktivasyon ekibinin hattımızı vereceğini söylediklerini paylaşmıştım. O zamandan bu zamana hala bir gelişme yok. Ben de az önce AÇIK KAPI'ya önceki bildirimi de hatırlatarak bu dilekçeyi sundum. Bakalım ne olacak yine :)



    Alıntı

    metni:
    27/10/2020 tarihinde x nolu başvurumda Türk Telekom'un bulunduğum adreste altyapı sorunlarının giderilmemesi konusunda şikayetimi dile getirmiştim. Daha sonra kurumunuzdan bana ilgili kurumun altyapı çalışması yapmak için gerekli çalışmalara başladığını bildirimi geldi. Yine aynı şekilde Türk Telekom tarafından 03/11/2020 tarihinde bana bildirim geldi. Adresinizde alt yapı çalışmalarımız devam etmektedir diye bir mesaj geldi. O mesajdan 7 gün sonra yani 11/11/2020 tarihinde Türk Telekom saha ekipleri saat 9:30-11:00 saatleri arasında sokağımızda kabloları denetledi. Ve ekip binamıza aynı internet kutusuna da baktılar. İlgili personellerden biri bana siz mi internet çekecektiniz diye sordu. Evet dedim uzun süredir bekliyorum. Bana dedi biz gerekli işlemleri yaptık. Artık arkadaşlar gelip size hat verecekler. Ben de bu duruma sevindim ve bekledim. Ama gelen olmadı. Bildirim yapmak için bir hafta daha süre bekledim. Yine gelen olmadı. Ve hala da internetimizin altyapısı ile ilgili bir çalışma görünmüyor. Bu konuda hala mağdur olduğumu belirtmek isterim. Neredeyse 13.ayımı da dolduruyorum.
    Gerekli işlemlerin yapılması için bilgilerinize sunar, saygılarımla arz ederim.




  • Yarbay
    16410 Mesaj
    Selamlar.

    Bulunduğum konumda altyapı yok. Bu ay fiber dolap koydular yakın bir sokağa. Bağlantıyı yapan arkadaşa sordum. Verilmeye başlandı dedi.

    Konuyu da görüp telekoma gittim. Dedim altyapı istiyorum. Bununla ilgili başvuru yapmak için geldim. Form doldurttu. Aynı zamanda da kaç mbit istediğimi sordu. Ben de internet değil altyapı istiyorum ben. Başka sağlayıcıdan alacağım dedim. Ordaki bayan böyle oluyor bu. Sonra istemiyorum dersiniz dedi.

    Geçen gün mesaj geldi internetiniz icin altyapı çalışması başladı diye.

    Şimdiii. Turknetten almak istiyorum ben. Nasıl bir işlem yapmak lazım buna arkadaşlar?

    Arada interneti kaktirdilar mi çaktırmadan? Ne dersiniz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba. Bina sakinleri ile ortak dilekçe yapıp bağlı olduğunuz müdürlüğe verebilirsiniz.
    |
    |
    AbdullahSeyitÇALKAYA kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Merhaba. İlerleyen süreçlerde talebinizi yenileyin hocam. Belirli aralıklarla talep yenilemesi yapmak lazım, başka da yapılacak pek bir şey yok maalesef.
    |
    |
    melih2338 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Gelişmeleri paylaşırsanız sevinirim hocam.
    |
    |
    enisenver kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Altyapı sağlandığında istediğiniz işletmeciden hizmet alabilirsiniz.
    |
    |
    Pi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    16410 Mesaj

    Yani şimdi kabloyu çekecekler eve. İnternet aboneliği için ayrıca mi arayacaklar acaba hocam?
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Kablo çekilip sistem aktif edildiğinde istediğiniz işletmeciden hizmet alabilirsiniz hocam. Kablo çekildikten sonra sistemde aktif edilecek. Altyapı sorgulama sayfalarından kontrol yaparsınız.
    |
    |
    Pi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    50 Mesaj
    Merhabalar, ben turktelekom adsl hizmetine abone oldum fakat kurulum için gelen arkadaşlar boş port yok diyip kuramadan geri gittiler. Bunu da biz merkezimize bildireceğiz dediler. Acaba dilekçe falanla uğraşmama gerek var mıdır? Müşteri hizmetlerini aradığımda planlama ekibine bildirilmiş ve hâlâ planlama ekibinden cevap bekleniyor dendi. Üzerinden 1 gün geçti gerçi daha bekleyelim bakalım getirirler heralde. 🤔



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wellborn -- 19 Aralık 2020; 17:42:33 >
  • Yarbay
    16410 Mesaj

    Bir umut bu hafta bakarlar belki. Teşekkürler hocam bilgi için. 2020 senesinde ugrastigimiz işlere bak.
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15447 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Bir süre bekleyiniz hocam.
    |
    |
    Wellborn kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
Cancer Clinical Trials
backlink paketleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,734
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.