Şimdi Ara

TÜRK TELEKOM'DAN ŞOK CAYMA BEDELİ! 6.110 TL - BÜYÜK MAĞDURİYET! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
2
Favori
4.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt
    Bu saatten sonra yapacak bişe yok. Görücez.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt
    Zamanı gelince deneyip görecez hocam ama 2-3 gün kala iyidir bence

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt

    İplik pek bir durum yok

    en erken 48 saat içinde açılıyor

    Fatura kesim tarihinden 2 gün önce taşımak yeterli

    yeni Fatura döneminde hat açıldığı sürece sıkıntı olmaz  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 21 Mayısta Ptrcelle 204 lira olan tarifeye geçtim. 27 Mayısta 62 lira fatura çıktı onu ödedim. Simdi mobil bankacılıktan eski telekom faturamı sorgulayınca 250 liralık bir fatura çıkıyor. 11 güne 250tl çıkarmışlar. Eski telkom tarife fiyatı vergi dahil 198 tl idi Sorgulama yaptığımda taahhüt cayma çıkmıyordu. (Taahhüüt 10 Haziranda doluyordu). 250 tl borç e-devlette görünmüyor şu anda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şahsen Ş kullanıcısına yanıt
    Telsiz Kullanım Ücreti borcunuz olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 12 Haziran 2025; 17:8:11 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Telsizi her ay faturaya ekleyerek ödüyorduk ya, sanmıyorum

    Birde fatura Telekomun kendi ugulamasında da görünmüyor. E devlettede yok. Sadece Mobil banka ugulamasından kayıtlı faturamı sorgulayınca çıkıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir hattımın Telekom taahhütünün bitmesine 27 gün var. Aylık 296 lira ödüyorum. Bugün müşteri hizmetlerini aradım. Cayma bedeli 103 lira dedi. O zaman hattı taşıyorum eğer bundan farklı bir fatura gelirse bu ses kaydını kullanacağım dedim. Tabi efendim dedi. Hattı taşıma işlemi başlattım bakalım sonuç ne olacak 😃



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cudana -- 12 Haziran 2025; 23:58:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son fatura döneminde iken.

    Son ayda iken taşıma yaptım. Cayma bedeli çıktı.

    Her zaman her sene yaptığım şey bunu nasıl iptal ettiririm. Yolu gösterebilecek olan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gebeskeli G kullanıcısına yanıt

    aynı şeyi şu an ben de yaşıyorum, 9333 sms göndermişti 2 taahhüdünüz var 30 mayıs itibariyle ikisi için de cayma bedeliniz 0 diye, bugün sorgulama yapıyorum 270 civarı gelmesi gereken fatura 680 tl gelmiş, gün içerisinde BTK ya yazıp şikayette bulunacağım. Arkasından da tüketici hakem heyetine başvuracağım.

  • Aynı sorunu bende yaşıyorum ama gelen smsi bulamadım müşteri hizmetleri

    evrakmobil@turktelekom.com.tr bu adrese mail aton görünütüyü demişti. Kuralları değişmiş artık son ay da cayma bedeli çıkıyormuş.

  • gbzlim kullanıcısına yanıt

    Kurallar değişti, artık son ayın ortasında da geçseniz cayma bedeli çıkıyor. İşin çirkin tarafı da şu, eğer bir kaç gün kala yaparsanız bu seferde taşıma işini olabildiğince son zamana erteleyip daha fazla fatura çıkarıyorlar. (Örneğin paketin kendi fiyatı 1000TL diye ibraz edip sözleşme ile 250 TL ye düşürüyor. 2. Ayda vazgeçince de zaten 8 aylık fatura kadar bir ücret çıkarılıyor.)

  • Türk Telekomdaydım ve benim taahhut 10 hazıranda bıtıyordu 25 mayısta Turkcelle tasıdım 1-2 gün önce Türktelekomdan fatura geldi son kullandıgım ay (100TL) olarak geldi ek bir bedel cayma bedeli vs gelmedi..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reko -- 18 Haziran 2025; 9:31:44 >
  • Benim sorunum halloldu darısı başınıza

    https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-cayma-bedeli--161518119



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gebeskeli -- 18 Haziran 2025; 15:32:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düzeltme: artık 9333’ü arayınca cezayı söylemiyor ve sms de yollamıyor. Sanırım tüm bu olan değişiklikleri masum hareketler olarak yorumlamamak gerek. (Taahhüt tutarını öğrenmeyi hangi mantıklı gerekçe ile zorlaştırırsın ki?)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt

    0 TL olarak delil sonunca düzeltmek yerine

    Cevap vermemeyi seçmişler


    Başlangıç ve bitiş tarihini söylüyor  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Evet ama taahhütüm benim devam ediyor. Olur da caymak istersem bunu öğrenmek istiyordum. Bunu öğrenebileceğim servisi de kapatmış oldular.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt

    Müşteri hizmetlerinden sorun bi


    Cevap veremezseler btk ya yazın bütün yolları kapattılar

    Konu hakkında bilgi alamadığınızı belirtin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekom rezilliklerine bir yenisini daha ekledi. Btk thh ne varsa her yerden yazdım o parayı söke söke alacağım. 1 güne 1 ay fatura çıkarmak anca bunlara yakışırdı...

  • Türk Telekom kullanırken 4.5G hızı çok vasat olduğu için hız testlerini ve gerekli belgeleri yükleyerek thh ye başvurdum yanlız cayma bedeli kısmına yaklaşık bi tutar yazdım 1400 TL yazdım ama mh yi arayıp sordum tarifenin taahhütsüz ücreti 945 + müşteri hizmetlerinin bana cayma bedelini 351 dedi toplam: 1.296 (bu yaklaşık bi tutar tabi) fatura kesildikten sonra belli olur aslında. Thh benim bu şikayetimi kabul eder mi ne yapmam gerekiyor şuan savunma istemişler telekomdan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün fatura kesildi son ayda olmama ve temsilcinin 103 lira cayma bedeli var demesine rağmen cayma bedeli ile 1236 lira fatura kesmişler. Btkya ve X desteğe yazdım bakalım sonuç ne olacak?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.