Arkadaşlar, 1,5 ay önce ülkece olarak yaşadığımız ekonomik burhandan bir nebze korunmak adına her taraftan giderlerimizi kısmaya çalışırken, 100 TL daha uygun fatura ödemek için Türk Telekom’dan Vodafone’a geçiş yaptım. Maalesef dün öğrendim ki 6.110 TL Cayma bedeli yansıtmışlar. Aradım detayını sordum, ben geçmeden 1 ay önce yeni taahhüdüm başlamış onun cayma bedeli ile daha önce aynı operatör içinde tarife/kampanya değişliği sebebiyle arka planda işleyen cayma bedelleri olduğu söylendi. Eğer ki Türk Telekom kullansaymışım bunlar yansıtılmayacakmış ama başka operatöre geçiş olduğu için ne var ne yok geçirmişler. Ki benim bildiğim müşteri lehine olan tutar yansıtılır ama öyle olmamış gibi. Bu konuda nasıl yol izleyebilirim, benim için çok büyük bir tutar. Tüketici hakem heyeti çözüm sağlar mı, baktığımda çok mağdur varmış son aylarda… Desteğinizi rica ediyorum.. (Son ödediğim faturalar da 450-480 TL Bunca indirime rağmen.. ) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamangaribi -- 23 Ocak 2025; 10:48:50 > |
TÜRK TELEKOM'DAN ŞOK CAYMA BEDELİ! 6.110 TL - BÜYÜK MAĞDURİYET!
-
-
Faturanızı Pdf ekleyin bakalım
Taahhütsüz ücretiniz yüksek ve kalan ayınız fazladır
-
12 saat önce istedim daha düşmedi üstadım gelince yükleyeceğim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
e Fatura kullanımına geçmiş olsaydınız mail adresinize gelmişti .
Arayıp tekrar isteyin bi Fatura göndermek bu kadar uzun sürmemeli .
-
Diğer aboneliklerde var üstadım düşüyor ama bu abonelik de düşmemiş dediğiniz durum olabilir.
Şimdi aradım yine kayıt açtım göndereceğiz kayıt aldık diyor vs bklm gönderirler onu zaten son ödemesi bile 5 gün sonra faiz işleyecek.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Senin 12 aylık indirim süren bitmiş ve yeni sözleşme başlamış, eskiyi eklemek saçma geldi bana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura sureti ile
tuketicisikayet.btk.gov.tr adresine kayıt açın oradan size detaylı izah gelecektir
-
Ev internetine bile bu kadar cayma bedeli çıkmıyor. Hesaplamada bir hata var.
-
Bir günde şaşırt be telekom. Geçmiş olsun hocam...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokbiloz -- 22 Ocak 2025; 17:51:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu kadar cayma bedeli çıkması normal değil bence de. Umarım bir an önce üstesinden gelirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çok teşekkürler arkadaşlar, maalesef 26-27 saattir hala fatura gönderimi bile yapmadılar tarafıma sistemde tanımlı mail yokmuş bende ilettim ama hala inceleme aşamasında diyor. PDF fatura görsem bende bu hesaplamanın nasıl yapıldığını görmüş olacağız..
Keşke bu ülkede daha güzel konular açabilseydik... ama gündem belli, mağduriyetler ortada..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bide Twitter destekten yazın bakalım 🤔
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Twitter, Instagram hepsini denedim üstadım, sorun o değil aslında gelir 1-2 güne fatura. Yine teyit ettim takım lideri diyor %40 indirimi, tarife taahhütü, yeni tarife taahhüdü vs vs. Hepsi 6.110 TL yapıyor. Sağlam bir şekilde kılıfına uydurulmuş bir sistem. Olumlu bir netice alacağımızı düşünmüyorum. Tüketici hakem üzerinden şansımı deneyeceğim. Belki burda gündem olursa olur mu bir netice onu siz daha iyi bilirsiniz ihtimal yok gibi...
Tarife ücretini 1300 yapıp 500 TL taahhütü yapıyorlar ki insanlar böyle durumlar da şok cayma bedelleri ile karşı karşıya kalsın amaçları buymuş demek ki...
@türktelekom #türktelekom #ümitönal
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamangaribi -- 23 Ocak 2025; 11:7:19 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
taşınmadan hiç sorgulamadınız mı ?
tarifenizi değiştirirken yeni tarifeye geçerkende size fiyatları da paylaşıyorlar
Sağlık olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal de hep sorgularım bu tarz durumlarda ama bunda hatırlamıyorum maalesef kayıt oluşturdum bir şey çıkmadı. Hesaplama da kurnazlıklarını teyit edip yasal yolları denicez, Öyle Allah sağlık versin. Daha büyük şeylerle imtihan olmayız inşallah 🙏
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Öncelikle, sözleşmenizi ve taahhüt şartlarını dikkatlice incelemeniz gerekiyor. Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği gereğince, cayma bedelinin yalnızca kalan taahhüt süresine ilişkin indirimlerin toplamı kadar olması gerekir haksız veya aşırı cayma bedelleri talep edilemez. Türk Telekom’un size sunduğu cayma bedeli detayında, hangi kalemlerin yer aldığını ve gerçekten sözleşmeye uygun olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Eğer sözleşmede belirtilmeyen ek ücretlendirmeler yapılmışsa, Tüketici Hakem Heyetine başvurarak, fahiş cayma bedelinin iptali için itirazda bulunabilirsiniz. Heyete başvururken; fatura, sözleşme, operatörle yapılan yazışmalar gibi belgeleri ekleyebilirsiniz.
-
Öncelikle keşke cayma bedeli var mı? Varsa ne kadar? sorularını sormadan operatör değiştirmeseydiniz. Şuan yapabileceğiniz tek şey gönderilen tutarın normalde yansıması gereken tutardan fazla mı olduğuna bakmak. Yanlış hesaplanıp yüksek gönderildi ise bu kadar fazla ödemekten kurtulursunuz ama bedel doğru ise yapacak pek bir şey yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Adamlar sistemdeki açığı biliyor ben paketi istersen 12binden 600tl ye kampanya yaptım sen 600 öde kullan diyor. Ama yarın birgün çıkarsan kampanya fiyatı iptal olur aradaki farkı verirsin diyor yasal olarak suçmu değil çakallıkmı evet.
-
Fatura geldi. Detayı bu şekilde. @clarq26 tam de dediğin gibi hocam. Maalesef öyle yasal mı yasal ama kılıfına sağlam uydurulmuş..
Benzer içerikler
- 0555 555 15 00
- lte aramaları kapatıldı ne demek
- cep magnet
- 9520 ye mesaj gitmiyor
- türk telekom şebeke sorunu
- iphone servis yok hatası
- özel numara bulma
- vodafone mobil imza
- çağrı sonlandırıldı ne demek
- telsiz kullanım ücreti 2025
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X