Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (789. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.719
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 787788789790791
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ihsanturkk İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faturalarınızda herhangi bir ek bedelle karşılaşmıyorsunuz. Tek fiyat 59,99 TL
  • Psman kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM göndermişsiniz. Hemen sizinle ilgileniyorum.
  • ben 2 senedir kullanıyorum nezaman bu hız limiti belli yerlerde kalktı internetim sürekli kopmalar oldu müşteri temsilcisiyle görüştüğümde ise kopma olmadığı görünüyor diyo :D sanki ben yalan söylüyorum son aylarda kotanın herkeze tamamen kalktığından beri kopmalar azaldı yok denecek kadar arada bir kopuyor haftada 1-2 kez oda 5-10dk da geri geliyor.
    -
    Şimdi asıl olay şu modemim eski ve eski kullanıcıyım bana vdsl destekli modem lazım bunu faturalarıma yansıtıp gönderilebilirmi alınırsa nereden nasıl temin edebilirim teşekkürler.
  • Tam 1 haftadır telekom ekiplerinin kablo bağlanmasını bekliyorum hala gelen yok bugünde gelmezse iptal ettirecem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: herkezisyan

    ben 2 senedir kullanıyorum nezaman bu hız limiti belli yerlerde kalktı internetim sürekli kopmalar oldu müşteri temsilcisiyle görüştüğümde ise kopma olmadığı görünüyor diyo :D sanki ben yalan söylüyorum son aylarda kotanın herkeze tamamen kalktığından beri kopmalar azaldı yok denecek kadar arada bir kopuyor haftada 1-2 kez oda 5-10dk da geri geliyor.
    -
    Şimdi asıl olay şu modemim eski ve eski kullanıcıyım bana vdsl destekli modem lazım bunu faturalarıma yansıtıp gönderilebilirmi alınırsa nereden nasıl temin edebilirim teşekkürler.

    Türknet ten VDSL modem almayın . 180 Tl ve peşin .

    Verdikleri bazı modemlerin distribütör desteği yok .


    Tplink ya da Asus un P/F ürünü modemlerine bakın .

    Üstelik taksitli alma durumunuz var .




  • Bir hafta önce evraklarımı yolladım. Çarşamba ulaştı. Cuma günü lütfedip okudular. Cumartesi günü evraktaki yazılar silik bahanesiyle tekrar evrak istediler. Bugün itibariyle iptal talebinde bulundum. Netspeed e geçmeyi planlıyorum. Netspeed hakkında bilgisi olan var mı ?
  • Ben daha şimdiden pişman oldum. Modem aldım daha kargolanmamıştı.Modemi iptal ettirmek istedim.İptal etmediler.Şimdi de kaç gündür UPS kargonun lütfedip modemi getirmesini bekliyorum.Sonra da teknik ekibi beklerim.Böyle olursa iptal ettireceğim.
  • Başvururken modem istemedim, ama modem yok elimde almam lazım, hangi marka model işimi görür?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maicole -- 3 Ekim 2017; 15:0:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Port Valdez

    Lanet olsun böyle firmaya.AKN'yi özlettirdiniz bize.Kardeşim altyapın, yeterli personelin yoksa bu işlere girmeyeceksin.Ama hata bizde, reklama aldanıp balıklama atladık.Türk telekom kazıklıyordu ama hizmet veriyordu hiç değilse.Nasıl kapattıracağız bu rezilliği?Modemi de yollasak kesin iade etmezler parasını ya neyse...

    Bir Türknet mağduru arkadaşım daha, Eğer ki ayrılmak istiyorsan;
    1. Başka bir firmaya abone ol nakil yazısı imzala gerisini onlar hallederler. (Yalnız Telekom 3 ay içerisinde 1 defa nakile izin veriyorlarmış, yeni bir xdsl numarasıyla yeni bir abonelik yaparlar bunda nakil olmaz diğer Türknet iptaline karışmazlar )
    2. Müşteri hizmetleri görüşün görüşmenizi kayda alın bunu da karşı tarafa bildirin kayıda aldığınızdan bilgileri olsun. Hizmet vermediklerini iletin abonelik iptalini yapmalarını isteyin yapmadıkları takdirde BTK ya şikayette bulunacağınızı iletin. Çünkü alınmayan hizmete fatura çıkarılıyor ve günden güne bilinçli olarak fatura kabartılıyor.




  • ad min A kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam fakat 2. söylediğinizin yapılması mümkün değil zira adamlar müşteri hizmetlerini kapatmışlar, boyna robotla konuşuyorsun...
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben başvurumu yaptım cumartesi günü belgelerimi dün kargoya verdim yarına ulaşır ancak türk telekom tarafından halen bir gelişme yok galiba türk telekoma baskı yapma şansınız var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srabonn

    İyi günler ben Atilla Anıl Ayaz 0 232 7545438 internet ile ilgili ikinci abonelik hizmetinin açılması için mng kargo ile 438952866981 takip numarası ile 28.09.2017 perşembe evrakları yolladım
    Turknetten evraklarım ulaşmadığıyla ilgili mail ve mesaj alıyorum


    29.09.2017 - 14:26:33 tarihinde evraklarım size ulaşmış Sibel Cin teslim almış tır ama evrakları tekrar göndermemi istiyorlar 16 lira 50 kuruş evrak gönderim ücreti ödedim lütfen yardımcı olun

    Benim evraklar da bu isme teslim edilmişti. Problem çıkmadı bende size ne dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maicole kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 16:51:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Port Valdez

    Dostlar bu iptal dilekçesini nerden bulabiliriz ve nereye göndereceğiz?Üyelik için gönderdiğimiz Tekirdağ Ergene'ye mi?

    arkadaşım istersen ben de var dilekçe gönderiyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psman


    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sorununuz ile ilgili olarak arkadaşlarıma gerekli bilgiyi vermiştim. Ancak bu son hafta çok yoğun olduğu için size yazamamış olabilirim. Konunuzla tekrar ilgileneceğim. Anlayışınız için teşekkür ederim.

    Ekip hala gelmedi acaba kaç güne gelir bir bilginiz var mı? Bir de telefondaki arkadaş tt ekibinden gelmeden önce aramalarını rica edeceğini söylemişti, ben yalnız yaşadığım için gündüz evde kimse yok, bir sorun olur mu?

    Bir de hocam ben sizle bilgilerimi paylaşmamıştım, siz ulaşabiliyorsunuz demek

    arkadaşım ne aralar ne de problemin düzelir. ben 20 günü geçkin bekledim gelmediler abonelik iptali yaptıktan 4 gün sonra binadaki kutuya telleri bırakmışlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fare315

    Tam 1 haftadır telekom ekiplerinin kablo bağlanmasını bekliyorum hala gelen yok bugünde gelmezse iptal ettirecem

    ankastre kutusuna mı bakıyorsun yoksa gelip haber vermelerini mi bekliyorsun? genelde haber vermeden ankastre kutusunda portu işaretleyip gidiyorlar bilgin olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Port Valdez

    Dostlar bu iptal dilekçesini nerden bulabiliriz ve nereye göndereceğiz?Üyelik için gönderdiğimiz Tekirdağ Ergene'ye mi?

    Benim aktivasyonum yapılmadı hala, direkt iptal edebiliyor muyuz? Fatura çıkarıyorlar mı? Yarın da bağlanmazsa Süperonline'a başvuracağım.


    "İnternet ve telefon başvuru işlemleriniz devam ediyor." yazıyor.

    İptal için önce telefonla iptal istediğinizin bilgisini verin. Sizi türlü türlü vaatlerle kandırmaya çalışırlar. kesin iptal isteyin. vakit geçirmeden iptal dilekçesi faksı gönderin. Faks gönderdiğinize dair gönderim raporunuz olsun. Sizi oyalarlar iptal etmezler. Gönderdikten 1 gün sonra tekrar arayın elinizde gönderim raporu olduğunuzu da söyleyin. İptal olmaması halinde BTK ya başvuracağınızı iletin. İptal ederler.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    21. Günde hala taşıyamadılar interneti.

    Her aradığımızda özel olarak ilgileneceklerini söyleyip 1 kez dahi aramadılar.

    İlgili birimi mail ile bilgilendiriyorlarmış arama yetkileri de yokmuş.

    Yetkili birine de bağlamıyorlar.

    Sorun olmadığı halde nakilin neden gerçekleşmediğini de bilmiyorlar.

    Buradaki destek de fos çıktı.

    Mobil veri den faturamız kabardı da kabardı.

    Allah nin belanızı versin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferrotello

    Başvururken modem istemedim, ama modem yok elimde almam lazım, hangi marka model işimi görür?

    TPLİNK TD-W9970 ya da Asus DSL-N16 uygun

    Bu iki model kullanıcı memnuniyeti var . P/F ürünü ikisi de


    Kamera , alarm için Statik IP hizmeti alma durumunuz varsa ;

    ayda 9-10 TL ödemeyin Asus DSL-N16 alın. O işi de görüyor .
  • Bugün TürkNet'de 1. haftam. İlk deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.


    Modemim VDSL desteklemediği ve buradaki şikayetlerden çekindiğim için başvuru esnasında bağlantımın ADSL olmasını talep ettim.. Yaklaşık 4-5 gün içerisinde nakil işlemlerim tamamlandı. Önceki internet sağlayıcımdan daha iyi ping değerleri(max 1-2 düşük) alıyorum. AKK olmaması zaten büyük bir nimet. Her istediğimi artık çamurlu değil de, gerçekten kaliteli izleyebiliyorum. Bugün daha ayın bilmem kaçı, AKK'yi doldurdum derdim olmuyor. 1 haftalık süreçte herhangi bir internet yavaşlaması, kesilmesi gibi teknik sorunlar da yaşamadım.

    FAKAT

    Çağrı Merkezi'nden tutun Canlı Desteğe kadar tek kelimeyle berbat. Eğer bir probleminiz veya isteğiniz olursa her iki kanaldan da "Gerekli notları aldım, en kısa sürede çözüme kavuşacaktır. Destek kaydınızı açtım, kısa sürede çözüme kavuşacaktır, gerekli yere bildirdim aciliyetinizle birlikte." cümleleri dışında pek farklı bir şey duyamayacaksınız. Çağrı Merkezi bir nebze daha iyi Canlı Destek'den. Çünkü Canlı Destek kısmındaki arkadaşların hepsi robota bağlamış durumdalar. Her biri aynı yazıları CTRL + V yapma modundalar ve aniden yüzünüze kapatılırsa da şaşırmayın.



    İnternetimin geldiği gün bir sorun olmadığını, aksine diğer ISS den daha iyi sonuçlar aldığımı görünce VDSL modem aldım koşa koşa. O gün bu gündür tam 1 haftadır hattımın VDSL'e geçirilmesini bekliyorum. İlk talebimde 3 gün içerisinde denildi. Bekledim, olmadı. Aksar hadi 4 gün olsun dedim fakat yine olmadı. Destek kayıtları oluşturulmuş,
    2 gün bekleyin denildi onlardan da haber yoktu. Bu sabah hastanedeyken arandım ve açtım fakat ses gelmiyordu. Geri döndüm konuştum size gün içinde dönülmesi için talep bırakıyorum denildi. Evet bu saat oldu yine geri dönen yok. Bir daha aradım, yine aynı şeyler söylendi. Bakın tek bir kelime aksamıyor söylenenlerde. Sanırım herkesin önüne aynı yazıları vermişler. Bilgilendirme istiyorum fakat kimsenin birbirinden ve ne olduğundan haberi olmuyor. Herkes not alıp, aciliyetinizi bildiriyorum demekle kalıyor. Eğer port yoksa port yok bu nedenle bekletiliyorsunuz diye bilgi alsam bana kafi gelecek ama malesef...

    Buradaki TürkNet Destek adlı kullanıcıya gerek konularda, gerekse özel mesaj atarak ulaşmaya çalıştım fakat ondan da en sonunda ben agresif yazınca cevap alabildim. Aldığım cevap ise 1-2 gün sürebiliyor oldu. Tam 1 hafta oldu, keşke 1-2 gün sürseydi.

    Özetle; eğer şu anki servis sağlayıcısından memnunsanız TürkNet'de kötü olmaz fakat bir teknik arızada ne kadar bekleyeceğiniz kesinlikle belli değil. Kimse size bilgi vermiyor. Söyledikleri günler tamamen lafta kalıyor arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kabiz Civciv -- 3 Ekim 2017; 17:3:59 >




  • 
Sayfa: önceki 787788789790791
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.