Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (773. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18.870
Cevap
175
Favori
778.738
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
68 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 771772773774775
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • realjackal R kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek size özel mesajda gönderdim cevap vermediniz. Yardımcı olacak mısınız???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • losthell kullanıcısına yanıt
    Online işlemlerden destek kaydı oluşturun ve bu resmi de ekleyin, hattınızın 100 mbps'yi çok rahat kaldırabilecek kapasitede olduğunu hızınızın da 100 mbps'ye çıkarılmasını istediğinizi belirtin, teknik destek inceler ve size dönüş yapar çözüme kavuşturur.
  • Salı günü dls ışığı birden gitti ve internet tamamen kesildi. Arıza kaydı açtırdım 48 saat içinde çözüleceği söylendi. 72 saat geçti halen müdahale edilmedi hergun müşteri hizmetleriyle kavga ediyorum gün içinde mutlaka çözülecek deniyor ne gelen var ne giden sadece 2 ay kullanabildim ondada 35mbit hız alacağım söylenmişken 18mbit hız alabildim. Bu hızada eyvallah demiştim ama şimdi hiç internet yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entropi13

    Salı günü dls ışığı birden gitti ve internet tamamen kesildi. Arıza kaydı açtırdım 48 saat içinde çözüleceği söylendi. 72 saat geçti halen müdahale edilmedi hergun müşteri hizmetleriyle kavga ediyorum gün içinde mutlaka çözülecek deniyor ne gelen var ne giden sadece 2 ay kullanabildim ondada 35mbit hız alacağım söylenmişken 18mbit hız alabildim. Bu hızada eyvallah demiştim ama şimdi hiç internet yok.

    Geçmiş olsun; aynı sorunu şu an ben yaşıyorum. Muhtemelen 2-3 gün sonra sizi arayacaklar ve sorunun iç tesisattan olduğunu söyleyecekler. Ben 10 gündür internetsiz şekilde delirmek üzereyim. Adamların interneti yavaş yavaş patlamaya başladı. Yakında bu sorunlar çok kişide görülecek. Çünkü portlar artık kaldırmıyor.
    www.sikayetvar.com
    TurkNet 1 Haftadır İnternet Hizmeti Alamıyorum - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/turknet-1-haftadir-internet-hizmeti-alamiyorum

    www.sikayetvar.com
    TurkNet Nedensiz İnternet Kesintisi - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/turknet-nedensiz-internet-kesintisi

    sikayetvarda pek çok şikayet var, ben artık umudumu kestim. Allah yardımcımız olsun




  • Evde adsl hatti varken Turknet vdsl baglatabilir miyim ? Ayni anda iki internet yani

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yibo90

    Evde adsl hatti varken Turknet vdsl baglatabilir miyim ? Ayni anda iki internet yani

    Port sorgulama da sorun yoksa yani alabileceğin hız görünüyorsa bağlanabilir. Ben o şekil yapmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün sabah internetimi açtığımda hızımın 1,26 Mbps olduğunu bunu Göknet e bildirdim 10 dk. sonra hız ölçümüm 22.48 Mbps oldu. Teşekkürler Göknet.
    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
  • yeni yapılmış binaya telekom kablo çektiğinde turknete direk bağlatabiliyor mu? ilk kurulumu eve gelen kabloyu vs nasıl kurulacak?
  • Merhaba.

    Çarşamba günü VodafoneNet'den TürkNet'e ayın 25 'inde olacak şekilde nakil işlem başlatmıştım. Belgeleri kargoladım, teslim almışlar fakat mesaileri bittiği için sisteme yüklenmemiş. Dün akşamdan beri Vodafone'dan internet alamıyorum, yarın geceye kadar da gelmeyecekmiş ! Genel arıza varmış... Müşteri hizmetlerini aradım, aktivasyon işlemlerini hızlandırabilir miyiz, bugün başlatabilir miyiz diye. Haftasonu olduğundan Pazartesi gününe kaldı denildi. Yapılabilecek bir şey var mı ?
  • Sizde de sayfalar geç açılıyor mu, sanki yavaşlama var gibi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zattirik kullanıcısına yanıt
    Dün akşam baya yavaştı sayfalar geç açılıyordu sitedeki resimleri bile zor yükleyecek duruma gelmişti ama bugün düzeldi
  • Avatar kullanıcısına yanıt
    Telekomun iki telli bakır kabloile hizmet verdiği yerlerde türknet hizmet veriyor.Apartmanda telefon ankastre kutusu varsa telekom ekipleri gelir hattı bağlar, iki telli kabloyu yaklaşık 1 metre bırakır ve ucuna isminizin veya hizmet numaranızın olduğu kağıt takar gider.Sonrasında siz ucuna iki telli bakır kablonu aynısından yeteri kadar metre alarak ucuna ekleyip evinize çekebilirsiniz.Veya içten hazır tesisat varsa yani priz şeklinde evin odasına gelen tesisat varsa tel çekmenize de gerek olmayabilir.
  • Türknet Genel Müdürü Cem Mehmet Çelebiler BTK Başkanı Olsun. - Kampanyaya imza ver!
    t.co
    http://chn.ge/2wGrTBL
    https://t.co/ABpDAqlgxM
    @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 ay önce ttnet kullanıyordum sözleşme bitti turknet alcam diye iptal ettirdim şimdide port yok nedeninden dolayı internet alamıyorum genel müdürlüğe başvuru yapın dediler yaptım şikayetvar a yazdım yok ne kimse dönüyor nede kimseden bilgi alabiliyorum. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilecek var mı?.
  • bu değerler nasıl? daha iyi nasıl yapabilirim?

    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 2 minutes

    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 5.178 Mbps 100.182 Mbps
    Actual Net Data Rate: 5.118 Mbps 100.015 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 30.1 dB 8.5 dB
    Actual Delay: 2 ms 7 ms
    Transmit Power: 4.0 dBm 14.5 dBm
    Receive Power: -9.7 dBm 3.9 dBm
    Actual INP: 1.0 symbols 1.0 symbols
    Total Attenuation: 13.8 dB 10.5 dB
    Attainable Net Data Rate: 43.128 Mbps 108.548 Mbps
  • burakkoz B kullanıcısına yanıt
    Tam sınırda kullanıyosunuz şuan internette kopma yasamiyosan kalsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bluelife07 -- 24 Eylül 2017; 10:46:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entropi13

    Salı günü dls ışığı birden gitti ve internet tamamen kesildi. Arıza kaydı açtırdım 48 saat içinde çözüleceği söylendi. 72 saat geçti halen müdahale edilmedi hergun müşteri hizmetleriyle kavga ediyorum gün içinde mutlaka çözülecek deniyor ne gelen var ne giden sadece 2 ay kullanabildim ondada 35mbit hız alacağım söylenmişken 18mbit hız alabildim. Bu hızada eyvallah demiştim ama şimdi hiç internet yok.

    6. Gün halen internet kesik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entropi13


    quote:

    Orijinalden alıntı: entropi13

    Salı günü dls ışığı birden gitti ve internet tamamen kesildi. Arıza kaydı açtırdım 48 saat içinde çözüleceği söylendi. 72 saat geçti halen müdahale edilmedi hergun müşteri hizmetleriyle kavga ediyorum gün içinde mutlaka çözülecek deniyor ne gelen var ne giden sadece 2 ay kullanabildim ondada 35mbit hız alacağım söylenmişken 18mbit hız alabildim. Bu hızada eyvallah demiştim ama şimdi hiç internet yok.

    6. Gün halen internet kesik

    Hocam sana tavsiyem yakınsa türk Telekom müdürlüğüne git arıza neymiş detayını öğren... Ben de 10 gün bekledim sonra Telekom a gittim git gel yaparak 16 günde kendi cabamla hallettirdim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 .uncu gun internetimi aktif ettiler sonunda yani dun acildi telefon ve internet

    Ama kalbim cok kırıldı dedigim gibi zaten tesisatima son derece guveniyordum 11 yildir modem telefon kablo zaten yerli yerinde sorun benimle alakali degilmis bundan adım gibi emindim 10 tane destek kaydi 20 tane mail 10 tane ye yakin m.h temsilcisi gorusmelerimin akabinde problemin ne oldugunu detaylica bana anlatan 22 eylul gecesi aradigimda telefona cikan o bayandan ALLAH razi olsun tam ne dediyse oldu. hersey dedigi sekilde gelisti zaten kendisinede soyledim bana 5 gun .6 gun bekleyin su tarz veya bu tarz konularimiz var denilseydi 5-6 gun sessiz sedasiz beklerdim zaten konusurken de dogru bilgi verdigini hissettim 6.ıncı hislerime son derece guvenirim ve sanki oan sorun cözülmüşcesine kendise cok cok tesekkur ettim ve memnun kaldim gorusmeden.



    ama ilk 4 gun interneti kullanipta aniden hersey kesilip aradigimda "" bilmiyoruz.iletiyoruz.konusuyoruz.haber bekliyoruz.cozmeye calisiyoruz" gibi klasik cumlelerden dolayi cok strese girdim. ve neden bu sekilde bana boyle davranildiginida hala anlayabilmis degilim cozemiyorum yani BILMIYORUZ demek ne demek yahu ?



    mesela goruyorum 60 mb alipta niye 59 mb hiz aliyorum deyipde ortaligi birbirine katan insanlardan degilim. Bana (7)yedi megabitcik verilsin yeter diyen mütevazi birisiyim yeterki internetim kesilmesin dogru bilgi verilsin .11 yildir gozum yukseklerde degildi altyapimin ne oldugunun farkindayim o yuzden 7-8 megabite razı olup kullandim 11 yildir.



    2006 yilinda turknete 2 yil taahhutlu uye oldugumda bir kere bile arayip sorun yasamamistim zaten 11 yil onceki memnuniyetimden dolayi riske girip internetimi ve telefonumu tasidim turknete



    Her neyse artık umarim bu yasadigim sorun nazar boncugu olur ve birdaha problem yasamam ALLAH in izniyle ve sorunu cozmeye her kim yardımcı olduysa bilerek veya bilmeyerek cok cok tesekkur ederim .

    Herkese iyi forumlar.....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar yeni kayıt için 1 aylık ücretsiz kodu gönderebilecek var mı? Şuan kayıt yaptırıyorum da

    Edit:Geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sertug98 -- 24 Eylül 2017; 16:40:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 771772773774775
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.