E

Binbaşı
14 Ekim 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
1 üye
Görüntülenme
Toplam: 176 (Bu ay: 5)
Gönderileri

Merhaba arkadaşlar, hangi ürünü denediysem deneyeyim dip odalarda sinyal alamıyorum. Bana önerebileceğiniz en kuvvetli wireless çekim gücü olan 150-160 m2 daireyi kapsayacak bir ürün ne olabilir acaba?

Yaklaşık 2 ay önce Ankara Bahçelievler'de bulunan iş yerimize Enerjisa Elektrik firması çalışanları gelerek, yüksek kullanımlarınızdan dolayı firmamızdan indirim kazandınız diye bir bilgi verdiler ve yeni bir sözleşme yaparak ödemiş olduğunuz kw başı ücreti 85 kuruştan, 57,5 kuruşa indireceklerini belirttiler. Hem de bu sayede daha önceden ödemiş olduğum güvence bedelini belirttiğim adrese 2 hafta içerisinde yatıracaklarını ve yeni sözleşmede bir güvence bedeli ödemeyeceğimi söylediler. Sözleşmeyi Şubat ayında yapıyorlar ama başlangıcın Nisan olduğunu söylüyorlar, çünkü itiraz süreniz 2 hafta ve faturayı en erken Nisan ayında görebiliyorsunuz. 1 Nisan 2021 itibariyle fatura yazmaya gelen arkadaşlar bundan sonraki gelecek faturanın indirimli olacağını ve bu faturanın son zamlı fatura olduğunu vurguladılar. 5 Nisan itibariyle 4 günlük kullanımıma mahsup yeni bir fatura kesildi ve içeriğini kontrol ettiğimde meğerse bu zor günlerde esnafa indirim diye belirtilen durumun bindirim olduğunu gördüm. Ödeyecekleri teminat bedelini ödemedikleri gibi almayacaklarını belirttikleri teminat bedelini de yeni fatura da almışlar. Kopyasını gönderdiğim faturamda açıkça göreceksiniz Kw başına eski faturamda ödediğim 0,85 TL yerine yeni faturada 0,575 birim fiyatı yazılmış, ayriyeten eski faturamda olmayan kw başına 0,2529 TL elektrik dağıtım bedeli ve önceki faturada yine olmayan bir damga vergisi yansıtılmış. Esnafa indirim diye sunulan paket yeni tarifeyle beraber çok daha pahalıya vatandaşa sunularak aldatma yoluna gidilmiştir. Zaten zor bir dönem geçiren ülkemiz esnafına hiç acımadan böyle kelime oyunları yaparak daha fazla para almaya çalışan Enerjisa elektriği kınıyorum.


https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/da/b4/0f/dab40f48fd6faf43fa0d9124bfa63c9a.jpeg&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/65/91/24/6591243dedc830c185870aec02957203.jpeg&t=0&width=480&text=1
https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=https://store.donanimhaber.com/32/8a/df/328adf90638d73ebfe6118cf3701999d.jpeg&t=0&width=480&text=1
30.03.2018 tarihinde Ankara Beşevler QNB Finansbank ATM'sinden Enpara hesabıma para yüklü bir meblağ para yüklemek için gittim. Bankamatik paralarımı aldıktan sonra işlem yapmamaya başladı ve servis dışıdır diye bir uyarı verdi. 3 günü aşkın süredir bankadan paramı almaya çalışıyorum. Bugün kredi ödemem var ve banka tarafından halen en ufak bir gelişme sağlanmadı. Hayatımı kolaylaştırsın diye geçtiğim Enpara hayatımı zorlaştırmaktan başka bir işe yaramıyor.
Diğer şikayetlere baktığımda (altta linkleri paylaştım) zaten enparanın bu para yutmada zaten mimli bir banka olduğu görülüyor. Müşterilerini 2 hafta bekletip paralarını ödemediği olaylar var.
Şikayetimi hangi yasal mercilere yapmam gerekiyor? Bilgisi olan paylaşırsa memnun olurum.
https://www.sikayetvar.com/enparacom-atm-sikisan-para-icin-donus-yapilmadihttps://www.sikayetvar.com/enparacom-atm-para-sikisti-ve-atm-parami-geri-vermedihttps://www.sikayetvar.com/enparacom-atmde-sikisan-paraya-cozum-bulamiyorhttps://www.sikayetvar.com/enparacom-atm-900-lirami-alikoydu-ama-geriye-700-tl-verdiler

ve bunun gibi onlarca şikayet...
https://www.sikayetvar.com/enparacom/finansbank/atm/qnb


Edit :

Ben atm ye gittiğim zaman para yatırmayı işaretledim. Kapak açıldı, elimde bulunan 1500 TL lik desteyi makineye verdim; makine 1500 TL olarak saydı. O sırada ne yapmak istediğimi sordu; hesaba mı geçeyim, para mı eklemek istersiniz diye...
Ben para eklemeyi işaretledim, kapak tekrar açıldı ve elimde bulunan 2700 TL'lik desteyi makineye verdim. Makine o parayı sayarken takıldı ve şu an hizmet veremiyoruz diye bir uyarı verdi.
Banka o 2700 TL'yi yaklaşık 1 hafta sonra geri verdi ama ilk yatırdığım haznede duran ve hesabıma geçmeyen 1500 TL yi tarafıma geri vermiyor. Dün teknik servisten yetkililer gidip makineyi incelemişler, parayı bulamadığını belirttiler.
Ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum, nereye başvurmam gerekiyor, ne yapmam lazım...
Bilgisi olan lütfen yardım etsin
Arkadaşlar ttnet, uydunet tarifelerini inceledim; fiyatlar uçmuş. Allah'tan ne olur, ne olmaz diye uyduneti 1 saat önce arayıp talepte bulunmuştum; iyiki de bulunmuşum. Bu fiyatlar ne, yazıklar olsun
Merhabalar! Amerika'dan ufak bir etiket yazıcısı aldım. Üzerinde 120V , 60Hz, 1.7A yazıyor. Acaba hangi dönüştürücüyü almam gerekir?
Defalarca müşteri hizmetlerine kayıt bırakmama rağmen; her seferinde bir sorun bulunamadı diye bilgi dönüyorlar. Delirme aşamasına geldim


Arkadaşlar dosyalarıma sağ tıklayınca resimde de gördüğünüz gibi "Dosya Sahipliği" diye bir şey çıkıyor. Değişik programlar yükledim, ne yaptıysam kaldıramadım. Kayıt defterinden bunun nasıl kaldırılacağını bilen var mı acaba?
Arkadaşlar işyerimdeki bilgisayardaki bir dosyaya, özellikler, gelişmiş, veri korumak için içeriği şifrele kutucuğunu işaretledim ve dosya efs şifreleme sistemi ile şifrelendi.
Şimdi dosyalara ihtiyacım var ama ne yaptıysam şifrelemeyi kaldıramadım. Şunu kaldırmayı bilen var mı acaba, artık delirmek üzereyim.
Arkadaşlar son dönemde çok olmaya başladı; artık akşamları internete giremez olduk. Müşteri hizmetleri sorun yok veya sorununuz giderildi diye bilgi veriyor ama değişen hiçbir şey yok. Şu videoya bakın Allah aşkına https://www.youtube.com/watch?v=hFMLjZbjleQ&t=23s
Geçen ay ev telefonu ve internet aboneliğimi TurkNet sağlayıcısına taşıdım.Yaklaşık 20 gün boyunca sorunsuz hizmet aldıktan sonra 14.09.2017 tarihinde öncelikle ev telefonum çalışmamaya başladı.Dışarıdan arandığı zaman;bu numara kullanılmamaktadır diye bir anons duymaya başladım.Akşam üzeri sorunum giderildi ama internet hizmeti düzelmedi.Müşteri hizmetlerini aradığımda;kendi altyapılarına taşıma işlemi gerçekleştiğini,TurkNet yetkililerinin santrale gelip sorunu halledeceğini söyledir.Aradan bir hafta geçti ve bir yetkili telefonla bana ulaşıp;apartmanınızdaki ankastreye kadar internetin sorunsuz geldiğini,iç tesisatta bir sorun olduğunu ve elektrikçi çağırıp sorunu çözmem gerektiğini söyledi.Öncelikle elektrikçi gelip,tesisatta bir sorun olmadığını belirtti.Ardından bağlı bulunduğum Telekom müdürlüğü şebeke birimine giderek durumumu anlattım.Sağolsunlar Türk Telekom yetkilileri gelip apartman ve evimde inceleme yaptı.Tesisatta en ufak bir sorun olmadığını,zaten bir sorun olsa telefon hizmetinin çalışmayacağını vurguladılar.Kendi modemleriyle ankastreden kontrol ettiklerinde internet hizmetinin olmadığını,türknetin tarafıma internet hizmeti göndermediğini belirttiler.Bu durumu türknet yetkilileriyle de paylaştım ama en ufak bir gelişme yaşanmadı.
Bu sırada da 72 TL'lik fatura göndermişler.Bunu sorduğumda da ön ödemeli çalıştıklarını söylediler.
Bu arada 3000 okuyucuyu aşmış ama en ufak bir gelişme yok adamlardahttps://www.sikayetvar.com/turknet-1-haftadir-internet-hizmeti-alamiyorum
Hakkında
Konum: Ankara,Çankaya
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 1 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 1.891
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3.443
İkinci El Bölümü Mesajları: 135
Konularının görüntülenme sayısı: 857.555 (Bu ay: 1.479)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 405 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.