Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.013
Cevap
209
Favori
725.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 3057
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 51 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 71293
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3057
  • Favoriye Eklediklerim 209
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ThesadisT (907 mesaj) doominsert (488 mesaj) matrix52 (212 mesaj) deneme1 (196 mesaj) TurkNetDestek (190 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7941 mesaj) Mobil (7434 mesaj) Tablet (757 mesaj) Mini (878 mesaj) Uygulama (241 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1001 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: c_a_l_99

    17 Kasımda başvuru yaptım
    21 Kasım belgeler ulaştı, sonrasında klasik olarak aciliyet bildirimi yaptım.
    23 Kasım kullanıcı adı ve şifrem geldi ancak modemde hareket yok... Müşteri hizmetleri çok tutarsız bilgiler veriyor. O yüzden net bilgiye ulaşmak zor.

    Yaklaşık 30 yıllık mağaza numarası üzerine başvuru yaptım, umarım numaranın başına bi iş gelmez

    Hocam aciliyet bildirimi derken?Ekstradan bildirmek gerekiyorsa arayıp söyleyeyim

    Ne soyluyorsunuz görevliye?Ve görevli ne yapıyor, yeni bir şikayet kaydı falan mı açıyor, bu aciliyet bildirimi olayı ne tam olarak?


    Ben aradım bugün bana "en kısa sürede hallolacak" dediler o kadar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1313 Mesaj

    İşyeri telefonu olduğunu belirterek aciliyet bildirdim hocam, bildirmesem de hallolurdu sanırım. Ama DSL ışığında tık yok, müşteri temsilcileri yardımcı olmak istiyor

    Ayrıca birkaç defa MH aradım hepsinde de dakika olmadan temsilciye bağladım, bazı arkadaşların 15-20dk beklediğini okudum ama bu sıkıntıyla karşılaşmadım.
    |
    |
    V3tra kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj

    Merhaba hocam, konuyla ilgilenen birimle irtibata geçtim. Çözüm adına gerekli işlemler en kısa süre içerisinde gerçekleşecektir.
    |
    |
    khedira_34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Yarbay
    2697 Mesaj
    Bu aralar durduk yere internet kesilip geliyor, bugünde yine 2-3 saat kadar kesildi(Fiber döşüyor mahalleye TürkTelekom, yolda kapakları kaldırıp bağlantı yapıyorlardı özel araç ile bu sefer ki ondan kaynaklıydı sanırım).
    Hatta birkaç gün önce komple Yalova'da kesikmişti internet garip cidden.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    643 Mesaj
    Yahu bir kişinin bile internetini bağlayamıyorlar mı bu adamlar ? Hep olumsuz yorumlar var.Yoksa hep sorun yaşayanlar mı yazıyor buraya

    Ben de 16 mbps adsl abonesi olacaktım ama yorumları görünce kararsız kaldım. Fiber falan desteklemiyor oturduğum bölge. Daha önceden 16 mbps adsl kullanıyordum sorun olmuyordu. Sizce başvurayım mı pişman ederler mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi le passager -- 23 Kasım 2016; 17:19:29 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1499 Mesaj

    Bu kadar insan boşa mı sitem ediyor.
    Turknet in Telekom a herhangi bir yaptırımı yok port yoksa boşalan a kadar beklersin ne kadar sürede artık yada iptal edersin. Geçen sure ilk abonelik için evrakları kargo ile gönderdiğin ücret herşey senin zararına. Türktelekom u arayın deyin ki ben internet bağlatmak istiyorum yalnız öncesinde port var mı yok mu diye sorun var derse tamam dusuneyim deyip kapatın. Turknet e başvurun eğer o port Turknet adsl başvurusu yapana kadar boş kalırsa (ki önce telefon tahsis edilecek onaylanacak sonra adsl başvurusu yapılıp boş port varsa onaylanır)bağlarlar kalmazsa geçmiş olsun ya beklersin biri internet i iptal edene kadar ya da Turknet baglatamayanlar kulübü kervanı na katilirsiniz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    le passager kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj
    1. Sabit telefonum var, numarası belli. (Telekom, 3 yıldır kullanıyorum)
    2. Bu telefona bağlı internet hizmetim var. Yani port tahsis edilmiş durumda. (Ttnet, yine 3 yıldır bağlı)

    Ttnet'den memnun olmadığım için ve pahalı olduğu için Turk.net'in kampanyasından faydalanarak telefon hattımı ve internet hattımı Turk.net'e geçirmek istiyorum.
    Bu geçişte problem yaşar mıyım?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1421 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Başkan2005


    1. Sabit telefonum var, numarası belli. (Telekom, 3 yıldır kullanıyorum)
    2. Bu telefona bağlı internet hizmetim var. Yani port tahsis edilmiş durumda. (Ttnet, yine 3 yıldır bağlı)

    Ttnet'den memnun olmadığım için ve pahalı olduğu için Turk.net'in kampanyasından faydalanarak telefon hattımı ve internet hattımı Turk.net'e geçirmek istiyorum.
    Bu geçişte problem yaşar mıyım?


    Valla ben yasamadim , internete bagliyken buralara bakinirken gordum bu basligi , deneyim dedim , 60 lira 1 ay da bedava guzel geldi , aslinda turk telekomda da yeni prime tarifeye gecmistim , o da fena degildi ama hizim biraz artti , faturam biraz dustu , fena olmadi

    ama sorun yasayan ,elindeki internetten de olan cok kisi var acikcasi okudukca goruluyor basligi
    |
    |
    _____________________________
    Hocam diye hitap edenlere cevap verilmez !!!
  • Binbaşı
    1499 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hayata gülümse

    Türknet'te sorun yaşayanlar btk üzerinden en az 1 tane şikayet yazsınlar, sorun belki hemen çözülmez ama btk tarafından bu firmaya gereken uyarı yapılır.

    Aynen öyle bende şikayet oluşturdum. Turknet donanımhaber 'in gücünün farkında değil galiba.
    Sorun yaşayıp şikayet etmek isteyenler
    https://sikayet.btk.gov.tr/giris/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rLzApex -- 23 Kasım 2016; 18:20:42 >
    |
    |
    _____________________________
    Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..
  • Çavuş
    68 Mesaj
    Benimde evraklarım ulaşalı 14 gün oldu ama bağlanmadı internet hala 2-3 günde bir arayıp yok hat başvurunuzu yaptık yok sorun var düzelince iletişime geçicez falan oyalıyorlar. Bağlanmayan internet yüzünden kaç kere internet paketi yaptım türknete güvenerek hatamı ettim bilmiyorum.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1499 Mesaj

    Geçmiş olsun muhtemelen port yok Turknet baglatamayanlar kulübü kervanı na hoşgeldiniz. Bir ust mesajda btk ya şikayet edebilmemiz için link ekledim belki faydası olabilir. Port olup olmadığını Türktelekom a sanki internet bağlayacak gibi başvurun müşteri hizmetlerine port var mı deyin ve acı gerçeği öğrenin Turknet port yoksa artık oyalayamazsa doğruyu söylüyor port yok diye.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mete14 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..
  • Er
    11 Mesaj
    Öncelikle merhabalar. Ben geçen sene yaşadığım evde turknet kullanıcısıydım ve şu an yaşadığım evde de turknet kullanıyorum. Ne başvuru aşamasında bir gecikme, ne de evde kullanırken en ufak bir kesinti yaşadım. Burada ki şikayetlere bakınca insanın gözü korkuyor fakat bence her firma da yaşanıyor bu tarz olaylar. Buraya genelde şikayeti olan insanlar yazdığı için bu yazıyı yazma gereksinimi duydum. İşini düzgün yapan ya da elinden geldiğince düzgün yapmaya çalışan firmalara haklarını teslim etmemiz lazım çünkü çok azlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    999 Mesaj
    Bu @doominsert nickli kisinin Türknet calısanı olduğu ne belli ? Kanıtı nedir ?
    Herkesin adres ve telefon numarasını almasında bi bit yeniği olabilir mi ?
    _____________________________
    Every _SiN_ Leaves a Mark
  • Yüzbaşı
    466 Mesaj
    Ttnetten aradılar türk net kullanıyorsunuz size 50 gb kota 16 mb hız ilk 10 ay sadece 21.90 tl daha sonraki aylarda 51.90 tl diye teklif ettiler 24 ay rahattütlü
    Bende bana 150 gb kota yetmiyor dedim
    Kadın bana internet kafemi işletiyorsun dedi
    Bende yeni çıkan oyunların boyutundan bahsettim ikileden telefonu kapattı
    Ayın 23 olmuş kota 250 gb



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    354 Mesaj
    Arkadaşlar bişe sorcam ben dsmart yalın net kullanıyorum bu ay bitiyor. Türk nete geçmeyi düşünüyorum ama telefon hattım yok
    1) telefon hattını ben mi açıyorum
    2) yazları memlekette döndüğümde hat taşıma işlemi yapabilir miyim?
    3) memleketteki evin telefon hattı var hat taşıma işlemi yaptığımda evde 2 hat mı olacak yada öyle bi saçmalık olmuyor mu?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1362 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu

    Herkesin son derece hakli serzenisleri var fakat su unutulmasin ,bir sorun olmasa size neden hizmet vermek istemesinler ,neticede ticari sirket bunlar ve paranizi almak icin ugrasiyorlar

    Eger olmuyorsa sakince bekleyin ,er gec hallolur . Olmuyorsa da alternatif bir yontem denersiniz

    Bu kadar sinirlenmenin ,25-30 kere aramanin sonuc vermedigi herkesin yazdiklarindan anlasiliyor. Gerildikce gerilmenin anlami ne ki

    Sanane yahu ? 500 kere ararım istersen sanamı soracağım ?

    Tamam hattın aktif ve bağlandı bizde bir sorun varki yazıyoruz işimiz gücümüz yok burda Türknetlemi uğracaşacağız.

    Konudaki yetkiliden çok burada mesajın var herkese bir cevap var sanane kardeşim sanane ?

    Eğer olmuyorsa diyor yahu bekliyecekmişiz neyi bekliyeyim.

    Daha bağlandığı ilk gün arıza kaydı bıraktım, 48 saat yasal süre dolmak üzereyken yalan söyledi çözümlendi diye binaya gelen bile olmamış nerden çözüyor bunu ?

    Hadi herşeyi geçtim bugün mesaj gelmiş benim binamın altyapısında sorun varmış güya herkesde internet aktif birde özellikle problem olucak sanki.

    Tamam dedim 100 TL para verdim elektrikçi geldi tüm sistemi 1 saat kontrol etti yok taş gibi abi dedi hatta denemesini bile yaptık binanın alt katından üst katı bağlantı cihazıyla aradı problemsizce.

    Dışardan gelen bir kablo var ama çevir sesi yok ayrıca 2-3 yere daha bu kabloyu sıkıştırmış saçma sapan bir işlem yapılmış.

    Günlerdir bunların bekletmeleri yüzünden mobil internete para, kargoya para, elektrikçiye para şimdiden 100-150 TL zarardayım yahu.

    Kendine son 2 gün verdim hala olmazsa başka firmaya geçeceğim artık cidden yoruldum..Türknetin yapması gereken işleri biz telekomun peşinde koşturarak yaptırmaya çalışıyoruz.

    Birde adamlar çıkıp bla bla konuşmayın kardeşim tamam senin bağlantında telekom problem çıkartmıyordur bizde çıkartıyor zaten sinirlerimiz gergin birde atıp tutmayın arkamızdan..



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İşlemci Güncellenicek || Anakart Güncellenicek || Gskill Ripjaws 8 GB 1600 Mhz (2x4) Dual Kit DDR3 || Ekran Kartı Güncellenicek || PNY 240 GB SSD CS1311 || XILENCE XP600 600W PSU GAMİNG SERİSİ R3 +80 Plus || Logitech MK345 Q Klavye Kablosuz Mouse Set || Logitech S120 Hoparlör || SAMSUNG 23" S23B350H Full HD Led Monitör




  • Yüzbaşı
    999 Mesaj

    50 gb kota ne ya , utanmadan bide teklif ediyorlar , iyice rezillik oldu bu iş
    |
    |
    007messi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Every _SiN_ Leaves a Mark
  • Binbaşı
    1421 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu

    Herkesin son derece hakli serzenisleri var fakat su unutulmasin ,bir sorun olmasa size neden hizmet vermek istemesinler ,neticede ticari sirket bunlar ve paranizi almak icin ugrasiyorlar

    Eger olmuyorsa sakince bekleyin ,er gec hallolur . Olmuyorsa da alternatif bir yontem denersiniz

    Bu kadar sinirlenmenin ,25-30 kere aramanin sonuc vermedigi herkesin yazdiklarindan anlasiliyor. Gerildikce gerilmenin anlami ne ki

    Sanane yahu ? 500 kere ararım istersen sanamı soracağım ?

    Tamam hattın aktif ve bağlandı bizde bir sorun varki yazıyoruz işimiz gücümüz yok burda Türknetlemi uğracaşacağız.

    Konudaki yetkiliden çok burada mesajın var herkese bir cevap var sanane kardeşim sanane ?

    Eğer olmuyorsa diyor yahu bekliyecekmişiz neyi bekliyeyim.

    Daha bağlandığı ilk gün arıza kaydı bıraktım, 48 saat yasal süre dolmak üzereyken yalan söyledi çözümlendi diye binaya gelen bile olmamış nerden çözüyor bunu ?

    Hadi herşeyi geçtim bugün mesaj gelmiş benim binamın altyapısında sorun varmış güya herkesde internet aktif birde özellikle problem olucak sanki.

    Tamam dedim 100 TL para verdim elektrikçi geldi tüm sistemi 1 saat kontrol etti yok taş gibi abi dedi hatta denemesini bile yaptık binanın alt katından üst katı bağlantı cihazıyla aradı problemsizce.

    Dışardan gelen bir kablo var ama çevir sesi yok ayrıca 2-3 yere daha bu kabloyu sıkıştırmış saçma sapan bir işlem yapılmış.

    Günlerdir bunların bekletmeleri yüzünden mobil internete para, kargoya para, elektrikçiye para şimdiden 100-150 TL zarardayım yahu.

    Kendine son 2 gün verdim hala olmazsa başka firmaya geçeceğim artık cidden yoruldum..Türknetin yapması gereken işleri biz telekomun peşinde koşturarak yaptırmaya çalışıyoruz.

    Birde adamlar çıkıp bla bla konuşmayın kardeşim tamam senin bağlantında telekom problem çıkartmıyordur bizde çıkartıyor zaten sinirlerimiz gergin birde atıp tutmayın arkamızdan..

    Burada sinirlenecek bir mevzu goremiyorum , hayat memat meselesi degil , er gec hallolur
    _____________________________
    Hocam diye hitap edenlere cevap verilmez !!!




  • Binbaşı
    1499 Mesaj

    Bence de gemisini kurtaran kaptan. Sizin internet aktif sıkıntı yok. 2016 yılında bilişim cagindayiz böyle saçma sapan sorunlarla uğraşmak internet olmaması sinirlenmek için gayet makul ve yeterli bir sebep bence.
    Herkes burada oyun vs için internet bağlantısı yapmıyor işi var öğrencisi var vs. Öyle bile olmasa yani hizmet vermiyorsa ne halt yapıyor , ortada bir fırın var ekmek almaya gidiyorsun fırında ekmek yok kapat git ozaman. İnternet olmadığı için aylık 100 TL gsm faturası geliyor karımın telefonuda var 200 TL yazık değil mi gerçekten zaman sorunu olmasa keyfiyet olsa bu kadar sitem eder mi insan?Hiç mi empati yapamiyorsunuz ?

    Bilmiyorum Turknet ile bir baginiz mi var ama interneti bağlanan kimseyi burada konuda goremiyorum siz hariç. Kafamda deli sorular.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    jujuuu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..
  • Yüzbaşı
    788 Mesaj

    ne kadardır bekliyorsunuz bilmiyorum ama ben 200 tl cep telefonu faturası ödemek yerine türk telekoma başvururdum.
    6 ay oldu nerdeyse vakit buldukça bu konuyu da okuyorum. Bağlanırken hiç sorun yaşamadım ama burda saha ekibi ki bunlar tt elemanı onların insafına kalınıyor.Bu nedenle bu kişileri bir şekilde ikna etmek zorunda kalıyoruz. Maalesef turknetin de bu konuda yapabileceği bir şey yok gelip hattı kontrol edemiyor.

    Türkiyenin dsl/fiberde en büyük sıkıntısı sadece altyapı şirketinin olmaması.Kurulma planları var ama ne aşamada bilemiyorum.


    |
    |
    rLzApex kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




Reklamlar
Sohbet
Radyo Dinle
Canlı Tv izle
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.