Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19.104
Cevap
232
Favori
711.266
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3375 Mesaj
    Merhabalar,

    Mevcutta süperonline kullanıcısıyım ve 2 hafta sonra taahhütüm bitiyor. Süperonline'ın da kaydadeğer bir teklifi olmadı. Turknet'e geçmeyi düşünüyorum. Hattım 100mbit'te destekliyor. 4-5 ay önce abimi geçirdim ve kendisi gayet memnun. Konu hakkında tam bilgisi olmadığından net bilgi alamadım.

    Şöyle ki Özgür iletişim paketinde sabit hat servisi de veriliyor. Güzel verilsin ama ben sabit hat telefon kullanmıyorum ve istemiyorum da. Yani o kablonun çekilmesini istemiyorum çünkü duvarın yıkılması dahi gündeme gelebilir arkada kalıyor kablolar. Telefon Servisini yine veriyor gibi göstersinler zaten fiyatı ben kabul ettim 59.90 TL. Mümkün mü ?

    Süperonline'da bu mümkün Fiber altyapısı ile. Aynı kablo ile Türknet'te bağlantı sağlayabilir miyim ? Yoksa o telefon kablosu mu modeme bağlanıyor ?

    Teşekkürler,

    edit: şikayet mesajlarını okudum da hemen her internet sağlayıcısında benzer problemler mevcut. Risk budur yapacağım sanırım hadi hayırlsı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Tolga -- 22 Kasım 2016; 23:37:56 >
    |
    |
    _____________________________




  • DH Yönetici
    7551 Mesaj
    Benim evrak da ulaşmış, düz posta ile göndermiştim, 6 günde gitmiş...
    _____________________________
    Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
    Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
    Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...

  • Yarbay
    2252 Mesaj
    4-5 senedir turknet kullaniyorum son 1 senedir iyice tozuttular verilmesi gereken internet verilmiyor herhangi bir elektrik kesintisinde internet 3mb e dusuyor kota gecmeden. gecmeyin bence zaten port sikintisi buyuk gecen netim gitti bolgenizde teknik aksaklik var dediler yalana bak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adoring -- 22 Kasım 2016; 23:54:56 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    404 Mesaj

    Müşteri hizmetleri ile görüştüm iptali başlattılar. Bir ksç güne geri arama yapıp ikna etmeye çalışacaklar. İkna olmayınca mail yollayın yada faks çekin diyecekler olay bu kadar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    rLzApex kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1445 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Benim evrak da ulaşmış, düz posta ile göndermiştim, 6 günde gitmiş...

    Mevcut internetiniz yoksa sıfırdan abone ise Turknet baglatamayanlar kulübüne hoşgeldiniz :)) 2,3 mesaj ustte basiniza gelebilecek herşeyi rehber niteliğinde yazdım.

    Bir bilmecem var Teknik sorunla başlar boş port yok ile biter nedir nedir nedir ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..
  • DH Yönetici
    7551 Mesaj

    o mesajınızı artıladım zaten,
    evet sıfırdan başvurdum,
    evde wınn kullanıyorum,
    yani bir süre beklerim oldu oldu olmadı iptal eder diğerlerine geçerim,
    tek derdim taahhüt sıkıntısı artık ona da katlanacağız gibi turk.net olmazsa...
    |
    |
    rLzApex kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir.
    Kötülük yaptın mı kork , çünkü o bir tohumdur , ALLAH yeşertir karşına çıkartır..
    Varlığı birşey kazandırmayan insanın yokluğu bir şey kaybettirmez...

  • Binbaşı
    1343 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: neman


    quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: neman


    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    Arkadaşlar 2 yıllık ttnet tahaütüm bitiyor bu ay.

    Türknet'e geçmek istiyorum.

    Şimdi 64Tl internet+32tl telefon faturası ödüyorum şimdilik.

    Acaba türknet'e geçince telefon faturası ödemeye devam edecek miyim?

    Ttnette olup Türknet'e geçtiğimde yaşadığım sorunları muhtemelen sizde yaşayacaksınız.Ttnet'ten Türknet'e geçiş yapınca ttnet ev telefonunu iptal ediyor sözde ttnetten başka bir yere taşıma yapılamıyormuş tek taraflı olarak telefon hizmeti iptal ediliyor.Türknet size telefon ediyor Türk telekoma giderek telefonunuzu açtırın biz gerisini halledeceğiz diyor.Siz Türk telekoma gidiyorsunuz verilen cevap ttnetten geçiş yaptığınız için iptal edilen telefon numarasını tekrar size veremiyoruz 23 Tl.vererek yeni bir telefon numarası almalısınız ayrıca iptal edilen telefon numarası 60 gün açık kalıyor bu süre sonunda bu telefon numarası üzerinden Türknetin verdiği internette sonlandırılacak oluyor.Yeni bir ev telefonu numarası aldığınızda Türknet'e önceki numara ile sözleşme gönderdiğiniz için aldığınız hizmet iptal edilerek yeni abonelik başvurusu yapmak zorunda kalacaksınız.Bu sebeple hem telefon ücreti hem de 2 sefer kargo parası vermek yerine taahhüt bittiğinde ttnet'deki telefon ve interneti kapatıp Türknete sıfırdan yeni bir başvuru yapın hiç olmazsa boşuna stres yaşamayın.

    Genellemek dogru olmaz , ben hic bir iptal yapmadan tasima talebini turknete ilettim , telefon da internet de 3 gun icerisinde tasindi , ikisi de eski haliyle kullanilmaya devam ediliyor

    Port da iptal edilmedi telefon da ,sadece servis saglayici ve faturanin odenecegi sirket degisti

    Sizin ev telefonu Türk telekomdamı yoksa internet ve konuştukça öde olarak ttnet'temiydi Türknete geçiş yaptığınızda telefon Türk telekomda ise sorun yok,ben telefonu daha önce ttnet'e taşıdığım için sözleşmelerinde böyle bir madde varmış başka yere taşıyamıyorsunuz geçiş yaptığınızda veya interneti kapattığınızda ev telefonu da iptal edilir deniyor.Eğer ttnet'ten geçiş yaptıysanız o zaman bana özel bir durum sözkonusu.

    Benim internet ve telefon eski adiyla ttnet ,yeni adiyla turk telekomdandi . Yani alo isminde bir abonelikti . Alo ne manaya geliyor bilmiyorum ama internet faturasinda muhasebelestirilen bir telefon hattiydi

    Eskiden bu 3 lu sekilde bir de tivibu vardi.

    Tam kast ettigini anlamadim cunku turk telekom ile ttnet ayni sey , ama internetle beraber sunulan bir seydi

    2 li firsat vs gibi seyler oluyor ya , o tarz
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    649 Mesaj
    Mevcut Turk.net ADSL aboneliğini kutusu bulunmayan yeni binaya taşıyanlar var mı? Sokakta hat bulunuyor.Bu konuda sıkıntı yaşayan var mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    410 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Archelot

    Arkadaşlar bende TURKNET'e geçtim ve bugün itibariyle interneti kullanmaya başladım. Sizinle maceramı paylaşmak istiyorum. Almayı düşününler lütfen üşenmeden okusunlar.

    Hali hazırda telefon hattım vardı fakat internet kullanmıyordum. Telefon hattına zaten 20 TL civarı ödüyordum. Hattımı da taşırsam avantajlı olacağını söylediler ve onun da taşınması talimatı verdim. Başvurumu 14.11.2016'da yaptım. Evraklarımı kargo ile yolladım. Ertesi gün evraklarım ellerine ulaştı. 16.11.2016'da internetimin açıldığı ile sms ve sms ile birlikte kullanıcı adı ve şifrem geldi. Fakat modeme baktığımda internet sinyalinin gelmediğini farkettim. Müşteri hizmetlerini aradığımda bir arıza olduğunu ilgileneceklerini söylediler. Ben de durumu forumdaki Turk.net yetkilisi doominsert'e bildirdim. Telefon taşınma işlemlerinin henüz bitmediğini söyledi. Bu arada araya Cumartesi - Pazar girdi.

    Pazartesi günü sabahtan doominsert mesaj atmış internetimin aktif olduğu ile ilgili. Heyecanla modemi kontrol ettim ama hala sinyal yoktu. Müşteri hizmetlerini aradım tekrar. Yine arıza olduğunu söylediler ve 2 gün beklemem gerektiğini söylediler. Açıkcası net bir açıklama yapılmaması beni sinirlendirdi. Forumdaki arkadaşların önyargılı yorumları da bunda etkili oldu. Bir ayda açılmaz diyenler falan olmuştu ve bu beni korkuttu açıkcası. Ben de üst süzey yetkililere ulaşmaya karar verdim ve bunu başardım. (Nasıl başardığımı anlatmayacağım :D) Turk.net'ten Ümit Büyükkaya bey aşama aşama tüm işlemlerimle ilgilendi. Sorunum Türk Telekom'un altyapıyla ilgili eksikliğinden kaynaklanıyormuş. Direk kendisi bizzat irtibat kurdu ve yetkililer bugün öğlen evime geldiler. Sorunu buldular ve düzelttiler. Sonunda internetime kavuştum.

    75mbit bağlanmıştı. Biliyorsunuz bu altyapı eğer santralin dibinde değilseniz çok mümkün olmuyor. 45mbit civarı alıyorum ve bu benim için dehşet bir hız. Şu an inanılmaz memnunum. Maksimum hızımı test edicem modem üzerinden(nereden bakılacağınıı bilen varsa pm atsın lütfen) ve eğer daha arttırılabiliyorsa müşteri hizmetlerini arayıp arttıttırıcam. Ama bu hız bile bana çok fazla zaten.

    Bundan önce Superonline Adsl ve Turk Telekom Adsl kullandım. Öncelikle hiçbirinde bu kadar uğraşan personel görmedim. En basit örnek adamlar donanımhaber foruma ilgilenecek birini koymuşlar. Altyapısal sorunların hepsi Türk Telekom'dan kaynaklı. Maalesef alternatif firmaları baltalamak için herşeyi yapıyorlar. Eğer biz buna boyun eğersek artık bu adamlar tekelleşir ve 25gb 50gb AKN'lere saplanır kalırız. Lütfen altyapı sorunları için Turk.net ile birlikte siz de Türk telekom'a baskı yapın.

    Ben Konya'dan yeni taşındım. Orada 16mbit adsl 50gb akn internete 60TL veriyordum. Burada telefona 20TL civarı veriyordum. Şimdi 75mbit interneti 150gb akn ile telefon hattıyla birlikte 60 TL'ye kullanıyorum. Üstelik 1000 dk bedava. Bildiğiniz şaka gibi arkadaşlar. Buna destek vermeliyiz. Vermeliyiz ki diğer firmaların da burnu sürtülsün. İnanın Turk.net'deki arkadaşlar ellerinden gelenleri yapıyorlar. Adamların Genel Müdürlerine vs. ulaştım. Baya bir söylendim. Aynısını Turk Telekom yöneticilerine yapsam şimdi içeri attırmışlardı beni :D Onlar ise benimle sabırla ilgilendi. Süreç tamamlandı hala arıyorlar.

    Kısacası sabredin ve destek verin arkadaşlar. Gerçekten böyle firmalara çok ihtiyacımız var !!!

    Not : doominsert hocama da desteklerinden dolayı çok teşekkür ederim.





    Kesinlikle haklısınız, bu Türk Telekom benim telefonumdaki yankı sorununu da çözmedi. Kendileriyle ilgili olmasına rağmen de topu Türknete atıp, birde bu firmalarda böyle şeyler oluyora getirdiler lafı. Halbuki kendi altyapılarından kaynaklı. Bu herkesin eleştirdiği doominsert nickli arkadaşta sesimin yankı yapmasından ötürü kullanamadığım telefon ücreti için 10 TL lik indirim tanımlattı bana. Gayette ilgili bir arkadaş. Kendisine tekrardan teşekkür ederim.

    Yalnız doominsert hocam, bizim vdsl e yükseltme olayı yalan mı oldu, ne oldu, baya bir zaman geçti, ses yok, en azından olumsuz diye bari bir geri dönüş yapın. Memnun kalmış müşterilerinizi de, memnuniyetsizliğe sürüklemeyin :)
    |
    |
    Bahsedilenler: doominsert
    _____________________________




  • Binbaşı
    1445 Mesaj

    Aklım bir tek şeye ermiyor Turknet donanım haberin potansiyelinin farkında ki buraya yetkili koymuş ve fakat bu kadar olumsuz yazılanlara hiç bir şey yapmıyor. Aktif üye sayısı belli , üye sayısı belli hepsi potansiyel bir müşteri. Kaldı ki Google donanım haberi çok iyi tarayıp bu mesajimizimi bile 2 gün sonra aratinca anahtar kelime ile çıkarır. Bütün bunları Turknet bildiği halde yaprak kimildamiyor. Geriye aklıma gelen tek şey Turknet ya hesap yapmayı bilmiyor , yada dayak yememis :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kocaballi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..
  • Binbaşı
    1343 Mesaj
    Oncelikle forumdaki kisiyi isteyen sallar istemeyen sallamaz ,ben de bilemem firsatci midir ,yardimci midir , ama ne oldugu belli olmayan bir kisi burada kotulendigi gibi kotu de olabilir , yardimci oldu diyenler gibi iyi niyetli de olabilir

    forum yoneticilerine cemkireceginize ,herkesin ozgur iradesi var , isteyen danisir riskini alir yardim ister ,isteyen kaale almaz

    bana 3-4 kere pm at dedi , konuya hakim oldugum icin irtibata gecmedim bile .. bu bir seyleri yasaklatma islerinden ne zaman vazgececeksiniz , inanmiyorsaniz , risk goruyorsaniz ILGILENMEYIN

    port konusuna gelince .. ben de bilgilenmek isterim ,hizin teknik imkanlar dolayisiyla dusuk kalmasi disinda burada yazilan sorunlarin hic biriyle karsilasmadim , 2-3 gunde evrak ulasmasi sinyal derken baglandi ve kullaniyorum , 40 mbit civari aliyorum , pingler de dustu baya ,memnumum

    telefon da tasindi , onda da ayni numarayi sorunsuzca kullaniyorum

    bu port sorunu yasayanlar icin kritik soru su .. iptal edip yani turktelekomla iliskilerini tamamen kesip ,portu bosa cikarip mi turknete basvuruyu yaptilar

    yoksa abonelikleri devam ederken formlari gonderdiler ve turknet mi onlar adina turk telekom sinyalini kesti

    sahsen ben ikincisini yaptim ,bir gun baktim internet girmiyor , modem icerisinden sifreleri degistirdim ,hatta ayni sayfayi refresh edip turknet ile devam ettim ,bilgisayari bile kapatip acmadim
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    7679 Mesaj
    şubatta bitiyor ttnet taahütüm.
    4 ay sonra bu kmp devam ederse, son sayfa yorumlarını okuyarak karar vericem.
    kağıt üstünde güzel ama şikayet okuyorum bol bol, öneren 1 kişi..
    |
    |
    _____________________________
    IPTV +++
  • Teğmen
    117 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: neman


    quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: neman


    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    Arkadaşlar 2 yıllık ttnet tahaütüm bitiyor bu ay.

    Türknet'e geçmek istiyorum.

    Şimdi 64Tl internet+32tl telefon faturası ödüyorum şimdilik.

    Acaba türknet'e geçince telefon faturası ödemeye devam edecek miyim?

    Ttnette olup Türknet'e geçtiğimde yaşadığım sorunları muhtemelen sizde yaşayacaksınız.Ttnet'ten Türknet'e geçiş yapınca ttnet ev telefonunu iptal ediyor sözde ttnetten başka bir yere taşıma yapılamıyormuş tek taraflı olarak telefon hizmeti iptal ediliyor.Türknet size telefon ediyor Türk telekoma giderek telefonunuzu açtırın biz gerisini halledeceğiz diyor.Siz Türk telekoma gidiyorsunuz verilen cevap ttnetten geçiş yaptığınız için iptal edilen telefon numarasını tekrar size veremiyoruz 23 Tl.vererek yeni bir telefon numarası almalısınız ayrıca iptal edilen telefon numarası 60 gün açık kalıyor bu süre sonunda bu telefon numarası üzerinden Türknetin verdiği internette sonlandırılacak oluyor.Yeni bir ev telefonu numarası aldığınızda Türknet'e önceki numara ile sözleşme gönderdiğiniz için aldığınız hizmet iptal edilerek yeni abonelik başvurusu yapmak zorunda kalacaksınız.Bu sebeple hem telefon ücreti hem de 2 sefer kargo parası vermek yerine taahhüt bittiğinde ttnet'deki telefon ve interneti kapatıp Türknete sıfırdan yeni bir başvuru yapın hiç olmazsa boşuna stres yaşamayın.

    Genellemek dogru olmaz , ben hic bir iptal yapmadan tasima talebini turknete ilettim , telefon da internet de 3 gun icerisinde tasindi , ikisi de eski haliyle kullanilmaya devam ediliyor

    Port da iptal edilmedi telefon da ,sadece servis saglayici ve faturanin odenecegi sirket degisti

    Sizin ev telefonu Türk telekomdamı yoksa internet ve konuştukça öde olarak ttnet'temiydi Türknete geçiş yaptığınızda telefon Türk telekomda ise sorun yok,ben telefonu daha önce ttnet'e taşıdığım için sözleşmelerinde böyle bir madde varmış başka yere taşıyamıyorsunuz geçiş yaptığınızda veya interneti kapattığınızda ev telefonu da iptal edilir deniyor.Eğer ttnet'ten geçiş yaptıysanız o zaman bana özel bir durum sözkonusu.

    Benim internet ve telefon eski adiyla ttnet ,yeni adiyla turk telekomdandi . Yani alo isminde bir abonelikti . Alo ne manaya geliyor bilmiyorum ama internet faturasinda muhasebelestirilen bir telefon hattiydi

    Eskiden bu 3 lu sekilde bir de tivibu vardi.

    Tam kast ettigini anlamadim cunku turk telekom ile ttnet ayni sey , ama internetle beraber sunulan bir seydi

    2 li firsat vs gibi seyler oluyor ya , o tarz

    Ttnetle Türk telekom aynı firma ancak Türknet'e geçtim diye ev telefonumu iptal ettiler 4441444 hattını aradığımda efendim bilgilerinize ulaşamıyoruz sizin telefonunuz ttnetteymiş orayı aramanız lazım diyorlar,4440375 ttnet numarasını arıyorum Türk telekom müşteri hzimetlerine hoşgeldiniz diye bant kaydı karşılıyor nerde o zaman ttnet,yine bu konuyu BTK'ya Türk telekom adına şikayet yazdım verilen cevap konu bizi ilgilendirmemektedir şikayetin ttnet adına yazılması gerekli diye yazmışlar,nette ttnet yazıp çıkan sayfaya tıklayın Türk telekom açılıyor ttnet yok ama başka sağlayıcıya geçtiğimiz için elinden gelen her türlü zorluğu göstermek için topu farklı firmaymış gibi ttnete atıyorlar.2 sene önce telefondan 24 ay telefon ve internet taahhüdü alıp sözleşmeleri gönderdikten sonra telefonu 12 ay yaparak bizim 24 ay diye bir konuşma kaydımız yok diye yalan söyleyen bu kurumun müşteri hizmetleri farklı Türk telekom merkezine gittiğimde orda çalışanları farklı konuşuyor,ttnetten geçiş yapamazsınız telefonunuz kapanır ve o numara size tekrar verilemez yeni bir numara için başvuracaksınız diyen kurum,iptal olan telefon hattınız 60 gün açık öncelik sizin hakkınız başvurduğunuzda numaranız hemen size tahsis edilir diyen müşteri hizmetleri dedim ya neden başka sağlayıcıya geçtin diye sınırsız kıllık yapılıyor ve çözüm yok,çözüm bıkkınlık verip tekrar Türk telekomdan hizmet alsın düşüncesi.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1343 Mesaj
    Bu bahsettigin sorunu dile getiren cok kisi oldu , 60 gun lafini filan duydum . fakat neye gore kimin basina geliyor onu ben de cozemedim

    cunku benim ki de 2 si bir arada tarzi internetle telefonun bitisik oldugu bir abonelik cinsiydi ,taahhutum de vardi ,turknete evraklari gonderdim sorunsuzca gectim

    yarin bir sorun cikarsa bilmem ama bugune dek gecikme de olmadi , telefonla ilgili bir sorun da olmadi ,sadece hiz basta vaad edilen ,gozlerimi faltasi gibi acan 75 mbit degil 40 mbit oldu

    bununla alakali cemkirmem de yersiz olacagi icin ugrasmadim cunku teknik acidan alabilecegimin maksimum oldugunu modemden okuyabiliyorum , cemkirsem turkneti haksiz cikarsam da yapabilecekleri bir sey yok , benim de kazanacagim bir sey yok
    _____________________________
  • Teğmen
    117 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu

    Bu bahsettigin sorunu dile getiren cok kisi oldu , 60 gun lafini filan duydum . fakat neye gore kimin basina geliyor onu ben de cozemedim

    cunku benim ki de 2 si bir arada tarzi internetle telefonun bitisik oldugu bir abonelik cinsiydi ,taahhutum de vardi ,turknete evraklari gonderdim sorunsuzca gectim

    yarin bir sorun cikarsa bilmem ama bugune dek gecikme de olmadi , telefonla ilgili bir sorun da olmadi ,sadece hiz basta vaad edilen ,gozlerimi faltasi gibi acan 75 mbit degil 40 mbit oldu

    bununla alakali cemkirmem de yersiz olacagi icin ugrasmadim cunku teknik acidan alabilecegimin maksimum oldugunu modemden okuyabiliyorum , cemkirsem turkneti haksiz cikarsam da yapabilecekleri bir sey yok , benim de kazanacagim bir sey yok


    Çok göze batmamak için sanırım 3-5 kişiden birine bu kıllığı yapıyorlar onlardan biri de sanırım benim.Türknet'i aradım konuyu anlattım tabi anlatmadan önce müşteri temsilcisi adımı soyadımı,tc.mi,telefon numaramı ve konuyu anlatmamı istedi sonunda ben sizi ilgili birime aktarayım dedi,bu döngü 5 farklı müşteri temsilcisi ile görüşerek devam etti ve en sonunda görüştüğüm kişi de ben sizi ilgili birime aktarayım deyince 1 saattir aynı şeyleri anlatmaktan yorulduğumu ve bu kısır döngünün hiç bitmeyeceğini söyleyerek kapattım şunu anladım ki bu iş ne Türk telekom ne de Türknet tarafından çözülmeyecek en sonunda Türknetten de iptal ettireceğim başka seçenek kalmadı.Bu arada başınızı ağrıttım kusura bakmayın.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1445 Mesaj

    İyi de önce ki mesajlarınızı tt den 77 hız aldığınız bunun insan eli ile kısıtlamadan mümkün olmayacağını yazmisiniz şimdi de böyle demissiniz ?

    Siz güzel bir istisna olabilirsiniz bağlantı konusunda ve fakat anket açılsa herşey gün gibi meydana gelir.

    Port için Telekom a yaptırımı olmuyorsa bu hizmeti verebileceğini beyan etmeyecek bununla ilgili guzel bir lâf var "Elin portu ile internet hizmeti verilmez"

    Asıl sorunuz port olayı ise yeni abonelik yani sıfırdan abonelikleri kapsıyor en azından gözlemlediğim istatistik tutmadim ama mantıken de öyle olması lazım sizin aktif kullaniminiz varsa zaten portunuz vardır.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    jujuuu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi, Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın Ucundan tutarak..
  • Binbaşı
    1343 Mesaj
    ben hic bir zaman 77 hiz almadim .. olay su sekilde oldu , 24 mbit hizim varken evde internet yoluyla prime avantajlarini alabilecegim bir tarife baktim telekomdan (turknet basligini gormemistim henuz) ,ve 35 mbit vardi en dusuk , o gecisi saglarken telekoma danistigimda bana 75 mbit e kadar hiz verilebilecegini , ucreti mukabilinde yardimci olacaklarini soylediler

    istemedim kapattim .. ardindan bu turknet olayini gorunce , buna basvurum esnasinda da 75 mbit e kadar lafina inanarak basvuru yaptim , tarife de 77 mbit hiz alani olarak acildi , fakat modem degerlerine baktigimda 40 mbit gorunce ariza kaydi biraktim

    cunku daha once adsl zamanlarimda 16 olan hizin 12 lere sabitlendigini , serbest birakildiginda ise kopmalar yasadigimi hatirliyorum ,benzer bir durum vardir diye once 75 e serbest biraksinlar ,kopma olursa kademe kademe dusurturum diye dusundum

    ama turknete biraktigim ariza kaydina telekomdan donduler , size kim bu bilgiyi verdiyse hatali , biz de telekom olarak size bu hizmeti veremeyiz 75 mbit olarak , teknik olarak mumkun degil dediler

    daha sonra kendim de modeme detaylica inceleme yaptigimda , SNR degerlerimin , hat zayiflamasi degerlerimin bu hizlara cikmaya uygun olmadigini gordum

    bu yuzden bir guven problemi olusmadi kafamda acikcasi .. sanirim bu yuksek hiz vaadini basvuru esnasinda bolgesel olarak orada hipernet vs tesisati olup olmamasina gore otomatik veriyorlar , yoksa her binanin ,sokagin durumu farkli

    spesifik sekilde benim kisisel modemime bir sorgulama yaparak hiz belirlemiyorlar ,buna uyanamadim basvuru oncesinde ,benim hatam

    tasima ya da iptal etme konusuna gelince ,burada defalarca yazildi , iptal etmeyin tasiyin cunku port elden cikarsa port bulamama sorunu yasayabilirsiniz diye
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2403 Mesaj
    Turknetten iyileştirme kapsamında telefon numaramın taşınacağı söylendi :D bu nedir bi bilgisi olan var mı yarın olacakmış bu işlem santral üzerinden.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1305 Mesaj
    Yahu Bu türk telekom adamı deli eder nasıl bir ekipleri var arkadaşlar bunların ?

    Telefonum aktif deniyor ama çevir sesi yok nede sinyal bağlantısı.

    Hattım aktifleşti diye mesaj geldi daha ilk günden arıza kaydı bıraktım lanet olsun böyle sisteme.

    48 saat yasal süre sırf bu süreyi uzatmak için salı sabahı aradılar sorununuz çözümlenmiş efendim dedi yetkili birisi bende baktım modem aynı terane hani dedim hala devam ediyor neyse birde evde diğer kablolara bağlayıp deniyeceğim dedim.

    Tabi hepsini denedim yok çevir sesi, kapıcımı aradım binayada gelen giden olmamış kısacası hepsi terane.

    Aradım hemen m.hizmetlerini bağırdım çağırdım telefonu kapattım 5 dakikada döndüler gene bu hanım yok efendim biz arıza kaydını kapatmadık zaten gene ekiplerimi yönlendirdik.

    Yemin ediyorum 25-30 kez aradım aciliyet kaydı oluşturmaktan başka birşey yapmıyorlar, en son aradığım müşteri temcilsi söylediklerinizi harfi harfine yazdım buraya efendim aciliyet durumunuzu en yükseğe çıkarıyorum dedikten sonra suratlarına kapattım.

    Artık sinir minir kalmadı. Eğer yarında bu iş çözümlenmezse hattımı iptal edeceğim başka bir çaresine bakacağım..

    Burdaki kullanıcılara artık türknet mi yoksa telekom mu kim yaşatıyorsa bu eziyeti Allah bin belasını versin.

    Elektrikci çağırttım birde aşağıdaki sıfır hattı bağlattıkları kabloyuda detaylı incelettireceğim ve o sırada video kaydıda alacağım.

    Hem Türknet hemde Telekoma BTK nezdinde şikayette bulunacağım, Türknet bir tane müşterisini savunamıyor ise o koca şirketi kapatsın gitsin telekomun yaptığı başlı başlına ahlaksızlık zaten..



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    İşlemci Güncellenicek || Anakart Güncellenicek || Gskill Ripjaws 8 GB 1600 Mhz (2x4) Dual Kit DDR3 || Ekran Kartı Güncellenicek || PNY 240 GB SSD CS1311 || XILENCE XP600 600W PSU GAMİNG SERİSİ R3 +80 Plus || Logitech MK345 Q Klavye Kablosuz Mouse Set || Logitech S120 Hoparlör || SAMSUNG 23" S23B350H Full HD Led Monitör




  • Binbaşı
    1343 Mesaj
    Herkesin son derece hakli serzenisleri var fakat su unutulmasin ,bir sorun olmasa size neden hizmet vermek istemesinler ,neticede ticari sirket bunlar ve paranizi almak icin ugrasiyorlar

    Eger olmuyorsa sakince bekleyin ,er gec hallolur . Olmuyorsa da alternatif bir yontem denersiniz

    Bu kadar sinirlenmenin ,25-30 kere aramanin sonuc vermedigi herkesin yazdiklarindan anlasiliyor. Gerildikce gerilmenin anlami ne ki
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Blogio
üniversite
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,574
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.