Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (282. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
182
Favori
763.725
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • rLzApex kullanıcısına yanıt
    iyide portları tt bağlıyor ? ttnet lanet firma zaten.ttnet alırsan port kısa sürede bağlanır yoksa yıllarca beklersin,bu konuda turknetın yapacağı birşey yok,boşuna yazıyorsun buraya,git tt'ye yaz.
  • 100 mbit
    100gb akk / biterse 25 gb 5 tl
    Ust paket kablo tv
    3000 dk yurtii/ 300 dk her yone

    Fiyat 80 tl

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Superonline'ın hangi tarifesi bu ? Bağlantı paylaşabilir misiniz ?

    TEşekkürler,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serin_su842


    quote:

    Orijinalden alıntı: rLzApex

    İyi de önce ki mesajlarınızı tt den 77 hız aldığınız bunun insan eli ile kısıtlamadan mümkün olmayacağını yazmisiniz şimdi de böyle demissiniz ?

    Siz güzel bir istisna olabilirsiniz bağlantı konusunda ve fakat anket açılsa herşey gün gibi meydana gelir.

    Port için Telekom a yaptırımı olmuyorsa bu hizmeti verebileceğini beyan etmeyecek bununla ilgili guzel bir lâf var "Elin portu ile internet hizmeti verilmez"

    Asıl sorunuz port olayı ise yeni abonelik yani sıfırdan abonelikleri kapsıyor en azından gözlemlediğim istatistik tutmadim ama mantıken de öyle olması lazım sizin aktif kullaniminiz varsa zaten portunuz vardır.



    Hocam 1 ay beni mağdur ettiler port yok falan filan diye defalarca aradım kavga ettim işin kötü yanı ne biliyor musun yalancı bir firma iptal dilekçesini mail olarak yolladım 7 gün içinde tarafınıza dönüş yapılacak dendi dönüş yapan olmadı komik olan ise dilekçeden 1 gün sonra internet hizmetiniz aktif hale gelmiştir modem kullanıcı adı şifre falan diye mesaj geldi hemen arkasından 1 dakika sonra isteğiniz üzerine bağlantınız iptal edilmiştir diye oysa ne turktelekomdan arayan soran ne de gelen oldu. Şimdi az önce türktelekom a önbaşvuru yaptım altyapınız müsait dendi. Ah ah sonunda birşey olacağını bilsem bunları anında mahkemeye verirdim

    siz yine iptal dilekçesi verip odan sonra iptal etmişler,

    ben ne dilekçe ne istekte bulundum, utanmaz yalancılar "isteğiniz doğrultusunda hizmetiniz iptal edildi" diye SMS gönderdiler bana.
  • Şimdiye kadar hep superonline kullandım. Buna geçersem kalite farkını hisseder miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jujuuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: gulnare


    quote:

    Orijinalden alıntı: rLzApex

    İyi de önce ki mesajlarınızı tt den 77 hız aldığınız bunun insan eli ile kısıtlamadan mümkün olmayacağını yazmisiniz şimdi de böyle demissiniz ?

    Siz güzel bir istisna olabilirsiniz bağlantı konusunda ve fakat anket açılsa herşey gün gibi meydana gelir.

    Port için Telekom a yaptırımı olmuyorsa bu hizmeti verebileceğini beyan etmeyecek bununla ilgili guzel bir lâf var "Elin portu ile internet hizmeti verilmez"

    Asıl sorunuz port olayı ise yeni abonelik yani sıfırdan abonelikleri kapsıyor en azından gözlemlediğim istatistik tutmadim ama mantıken de öyle olması lazım sizin aktif kullaniminiz varsa zaten portunuz vardır.



    Ben bunları yazdım diye buradaki msjlarım silindi. Bakalım sizin mesajlar kalacakmı? Benim hat 55mbps destekliyor. Ama sözleşme 35mbps. Arttır mıyorlar. Ama onunda kısıtlaması var 35mbps değil, 3.5mbit bağlantı oda 28 mbps ediyor.

    3.5 megabyte demek istedin sanirim , mbit ile mbps ayni sey , sen 3.5 ile mbyte kast ediyorsun ,evet 8 ile carptiginda 28 eder

    Aynen kaç gündür bu terimleri türknete öğretecem diye bende karıştırmaya başladım. Tabi anlayan yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Wiggle


    quote:

    Orijinalden alıntı: Frobisher

    Merakla bekliyorum . yarın 3. iş günü olacak ve geçiş işlemlerim tamamlacakmış hizmet almaya başlıyacağımı söyledi pazartesi gün ki arayan Müşreti Hizmetlerindeki eleman.

    Daha çok beklersin hocam :)

    Olsun hocam geçiş işlemleri yine sıfırdan abonelik almak kadar uğraştırmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Tolga

    Merhabalar,

    Superonline'ın hangi tarifesi bu ? Bağlantı paylaşabilir misiniz ?

    TEşekkürler,

    https://superonlline.com/super-hizli-internet-vdsl-kampanyasi.html

    Link bu.
  • serin_su842 S kullanıcısına yanıt
    Cevap alındı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 50 günlük beklemekten bıktım deyip bugun aradım ve iptal ettirdim. Dün bir gün daha bekleyin demişlerdi,
    bugunde numara almadan kaynaklanan bir hatadan dolayı diyorlar, yani hatanın kendilerinde olduğunu kabul ediyorlar telekoma bişey demediler,
    ben bunada inanmadığımdan dolayı iptal ettirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bagwell486

    iyide portları tt bağlıyor ? ttnet lanet firma zaten.ttnet alırsan port kısa sürede bağlanır yoksa yıllarca beklersin,bu konuda turknetın yapacağı birşey yok,boşuna yazıyorsun buraya,git tt'ye yaz.

    Zaten ilk başta Türktelekom u aradım hizmet satın bana dedim port yok denildi. Kapattım Turknet i aradım "port var olmaz mı dediler port bizim işimiz dediler". Şimdi ben hizmet sözleşmeyi kiminle imzaladım Tt ne alaka ? Sen manavdan domates aldın ve sıkıntılı çıktı sen tarla sahibine mi gidiyorsun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet baglatmayi düşünenler rehber niteliğinde olan Turknet Palavralari okumadan başvuru yapmasin.

    Linkhttps://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=121996469

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17 Kasımda başvuru yaptım
    21 Kasım belgeler ulaştı, sonrasında klasik olarak aciliyet bildirimi yaptım.
    23 Kasım kullanıcı adı ve şifrem geldi ancak modemde hareket yok... Müşteri hizmetleri çok tutarsız bilgiler veriyor. O yüzden net bilgiye ulaşmak zor.

    Yaklaşık 30 yıllık mağaza numarası üzerine başvuru yaptım, umarım numaranın başına bi iş gelmez
  • Telekomla sözleşmem bitmeden önce türknete sözleşmeyi yolladımıştım kargoyla.2 Hafta önce yazmıştım buraya.
    Sonra müşteri temsilcisi sağolsun anlayışlı çıktı başvurumu beklemeye aldık.
    Bu pazar sözleşmem bitti.Pazartesi Türknet'e işlemleri başlatması için talimat verdim. Çarşamba günü işlem tamam.
    Bunda halihazırda bir vdsl bağlantımın olması da etkili tabi yoksa telekomda 2 ay port bekledim zamanında.
    Modem arayüzünde 50 mbit görüyorum kablosuzla 35 mbit alıyorum artık 802.11c nin azizliği midir bilemedim.

    Yalnııız şu bir gerçek ki telekom kendi müşterilerine daha iyi portlar atıyor. Sinyal kalitesinden bunu anlayacaksınız ama ben şahsen bu fiyata daha iyisinin olabileceğini de düşünmüyorum.

    Başvuru yapacak arkadaşlar işiniz tamamen şansa kalmış benim gibi 2 günde işlemleriniz tamamlanabilir de 2 hafta sonrasına sarkabilir de durum bu.

    Dostlar soruyorum sizlere ev telefonu için splitter taksam sinyal kalitesine etkisi nasıl olur?
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    quote:

    Frobisher@ 4 gün önce

    az önce müşteri hizmetleri aradı geçiş işlemleri için konuştuk telefonda kredi kartıno mu sordular verdim ancak arkadaki cvc güvenlik kodunu tuşlayarak girdim galiba güvenlik olarak bunu yapmışlar, yalnız kredi kartı nosunu istemesi şüphelendirdi beni benden başka başına böyle bişi gelen varmı? Birde arkadaşlar adresimi verdim ADSL olarak hizmet alabileceksiniz diyor ya anlamıyorum bende dedim ki şuan VDSL2 hizmeti alıyorum vdsl modem var 24mbit netim aynı yerdeyim nasıl oluyoda adsl hizmet alabiliyorum diye soruyorum sistemde öyle görünüyor diyor, sistemde arıza olabilir diyorum bilemiyorum diyor. nasıl olur anlamıyorum arkadaş VDSL kullanıyorum inanmıyorlar bana ama sistemde ADSL alabileceğim yazıyor Türktelekom gelip kablolarımı değiştiricek yani bir akıl fikir verin bana

    Edit: MH konuşmalarım sonunda aboneliğim tamamlanmış ve tekrardan mail adresime mail yollanmış bunları imzalayıp tekrar yollayacakmışım. Dedim zaten başvuru için yolladım tekrar niye yolluyorum prosedür böyle işliyomuş . Gerçektem şuan sinirlerim tavan yaptı burda forumda kimsenin başına böyle birşey gelmedi evrakları birkere yollayınca halledilmiyo mu başvuru süreçleri? Sanki kargo ellerine ulaşmamış gibi tekrar benden kargo istediler. Şuan bu durum sonunda çok ayar oldum kargo parası zaten 14 tl verdim bida yolluyacağım etti 30 tl 1 ay bedava kampanyasının bir esprisi de kalmadı. Bunu yolladıktan sonra 3 ila 7 gün içinde hattım açılcakmış Ne yapmalıyım? bütün aksilikler beni buluyo


    bugün MH ulaştı bana ve Donanımhaber'de yazdığım bu alıntıda ki yorumdan bahsetti bunun hakkında konuştuk. doominsert'e eleştiri yapanlara lafım olacak hiçbir yaptırımı olmayan ve bir işe yaramayan dolandırıcı, yalancı biri olduğunu söyleyenler bu mesaj kanıt niteliğinde olsun. Doominsert'in firma yetkilisi olduğuna inanmayanlara daha anlatılabilecek bir şey yok.

    @doominsert İlginiz için teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frobisher -- 23 Kasım 2016; 15:56:41 >
  • serin_su842 S kullanıcısına yanıt
    Hocam 16 mbit 50 gb bile 62 lira gözüküyor sitesinde, siz nereden gördünüz o tarifeyi?


    Benim evraklar salı günü ulaştı.Bekliyorum inşaallah en fazla 7 gün içinde hallolur dedikleri gibi.

    Şu ilk 1 ay ücretsiz olayını musteri hizmetleri bana düzgünce anlatmadığı için bir de onu anlatmakla uğraşıyorum.Mail 2 gün geç geldi vs. ama bakalım belki sonu iyi olur.

    Olmazsa bende direk cayma hakkını kullanıp sizin gibi Vodafone dan falan hizmet alırım.Bir internet baglatacaz ne uğraşıyoruz arkadaş ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V3tra -- 23 Kasım 2016; 16:17:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: c_a_l_99

    17 Kasımda başvuru yaptım
    21 Kasım belgeler ulaştı, sonrasında klasik olarak aciliyet bildirimi yaptım.
    23 Kasım kullanıcı adı ve şifrem geldi ancak modemde hareket yok... Müşteri hizmetleri çok tutarsız bilgiler veriyor. O yüzden net bilgiye ulaşmak zor.

    Yaklaşık 30 yıllık mağaza numarası üzerine başvuru yaptım, umarım numaranın başına bi iş gelmez

    Hocam aciliyet bildirimi derken?Ekstradan bildirmek gerekiyorsa arayıp söyleyeyim

    Ne soyluyorsunuz görevliye?Ve görevli ne yapıyor, yeni bir şikayet kaydı falan mı açıyor, bu aciliyet bildirimi olayı ne tam olarak?


    Ben aradım bugün bana "en kısa sürede hallolacak" dediler o kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V3tra kullanıcısına yanıt
    İşyeri telefonu olduğunu belirterek aciliyet bildirdim hocam, bildirmesem de hallolurdu sanırım. Ama DSL ışığında tık yok, müşteri temsilcileri yardımcı olmak istiyor

    Ayrıca birkaç defa MH aradım hepsinde de dakika olmadan temsilciye bağladım, bazı arkadaşların 15-20dk beklediğini okudum ama bu sıkıntıyla karşılaşmadım.
  • khedira_34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam, konuyla ilgilenen birimle irtibata geçtim. Çözüm adına gerekli işlemler en kısa süre içerisinde gerçekleşecektir.
  • Bu aralar durduk yere internet kesilip geliyor, bugünde yine 2-3 saat kadar kesildi(Fiber döşüyor mahalleye TürkTelekom, yolda kapakları kaldırıp bağlantı yapıyorlardı özel araç ile bu sefer ki ondan kaynaklıydı sanırım).
    Hatta birkaç gün önce komple Yalova'da kesikmişti internet garip cidden.
  • 
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.