Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (225. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
764.005
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 223224225226227
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Colomb17 kullanıcısına yanıt
    Hayır internet üzerinden forumları doldurdum cuma günü kargoya verdim sözleşmeleri bugün teyit için aradılar az öncede mail adresim ve şifrem geldi şimdi geriye tek kalan internet erişimi için kullanıcı adı ve şifrem kaldı.
  • fabrizo kullanıcısına yanıt
    Ben geçtim. 50 mbit için başvurdum. Hic kesinti olmadan geçiş oldu. Sonra baktım hız düşük, modemde bağlantı ADSL görünüyor. Telefon ettim, 15 dakikada VDSL olarak düzelttiler. Saha elemanıyla ilgisi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Nautilus- -- 18 Ekim 2016; 16:19:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Nautilus-

    Ben geçtim. 50 mbit için başvurdum. Hic kesinti olmadan geçiş oldu. Sonra baktım hız düşük, modemde bağlantı ADSL görünüyor. Telefon ettim, 15 dakikada VDSL olarak düzelttiler. Saha elemanıyla ilgisi yok.

    Hocam muhtemelen sizin hat vdsl2 olarak ayarlıdır mesela bende fiber sadece kabinde duruyor,sizde binada mı ?



    Direk adsl modunu vdsl yapabiliyorlar mı çünkü port sorunu yaşayan çok gördüm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fabrizo kullanıcısına yanıt
    ADSL idi. Hatta VDSL yapmak istedim, fazla para istediler. Ben de kızdım yaptırmadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nakil için aradım verdiğim adreste hizmet olmadığı için iptal talebi alalım dediler. sitesinde yeni başvurudan girip adres kontrolü yaptığımda Adresinizde altyapı santral bilgisi bilinmediğinden başvurunuza devam edemiyoruz. uyarısı veriyor ama aynı sitede a blok için denediğimde hiç problemsiz başvurumu alıyor. halbuki 2 binada da internet kullanıcısı var. müşteri hizmetlerini arıyorum işlem yaparken telefon kapanıyor. iptal de ısrarcılar bu işi nasıl çözebilirim?
  • İnternet ışığı benim de yanmıyor bence sorunun çözümü yok :D Ben en son iptal talebi verdim dün akşam namıssız temsilcilerden biri sizin sorun düzelmiş iptal talebi nedeniyle internet yok dedi . Neyse talebi geri aldık falan 2 saate açılır dedi hala net yok geri aradım iptal talebini tekrar yürürlüğe koyun dedim bir daha dilekçe göndereceksiniz dedi ,yani açık ve net KANDIRILDIM .
    Bu sabah nereyi bulduysam şikayet ettim firmayı şikayetvar , btk ,bimer hepsine yazdım takip ediyorum. Bakalım nasıl sonuçlar çıkacak.
  • Arkadaşlar ben geçtiğimiz cuma gününden beri internet aktivasyonu bekliyorum,3 kez kayıt açtırdım,sonuncusunda iç lokalde sorun var deyip kestirip attılar, modeme hiçbir şekilde sinyal gelmiyor,hatta binanın girişinde denedim yine aynı,ayarlarım aşağıdaki şekilde,başvurduğuma pişman oldum açıkcası,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi p4ozgur -- 18 Ekim 2016; 23:25:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: p4ozgur

    Arkadaşlar ben geçtiğimiz cuma gününden beri internet aktivasyonu bekliyorum,3 kez kayıt açtırdım,sonuncusunda iç lokalde sorun var deyip kestirip attılar, modeme hiçbir şekilde sinyal gelmiyor,hatta binanın girişinde denedim yine aynı,ayarlarım aşağıdaki şekilde,başvurduğuma pişman oldum açıkcası,




    Şikayetvar'a şikayet yazacaksın hem Turknet hemde Turktelekom hakkında. Ertesi gün internetin gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar türknetten uzak durun kesinlikle biz yandık sizde yanmayın !

    ayın 4 ünde sözde bağlantı yapıldı diye kullanıcı adı şifre geldi şu an ayın 19 u tam 15 gündür adsl lambası yanmıyor
    önceden ttnet vardı yıllardır kullanıyordum hiçbir problem yoktu nezamanki şu lanet türknete bağlandık ogünbugündür interneti kullanamıyoruz..
    arıza çözülür çözülmez fatura iptali için başvuruda bulunacam kullanmadığım internetin birde faturası gelirse fıttırırım herhalde
  • Türknet'ten artık eskisi kadar iyi hizmet alamıyorum. Müşteri hizmetlerine bağlananmam yarım saat sürüyor. AKK dolunca saniyesinde hız düşüyor, ama ay sonunda bağlantımın eski haline gelmesi için 4-5 sefer müşteri hizmetlerini aramam gerekiyor. Daha önce 12-13 mbit 10-12 pingle sorunsuz kullanıyorum. Şuan 6-7mbit geliyor ve ping 150 nin üstünde çıkıyor. Hepsi farklı birşey söylüyor. Neymiş hattım kaldırmıyormuş, ben bilmiyormuyum kaç senedir kullandığım hattı? 10 gün öncesine kadar sorun olmuyordu, şimdi mi kaldırmıyor?

    Kısacası bu gibi sorunlarda çok zor muhatap bulacaksınız, bir daha düşünün derim ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLegendy -- 19 Ekim 2016; 1:03:50 >
  • 2 günlük kullanımımı söylemek istedim gayet stabil hizmet alıyorum ttnetten farkı yok aldığım hizmetin. Hız 37 bitten düşmedi hiç online oyunlarda fps yükselmesi olmadı. Bu kadar iyi beklemiyordum açıkcası şüphelerim çoktu, altyapım vdsl iyi desteklediğinden sorun yaşamadım diye düşünüyorum bizim mahallede internet kullanan kişi sayısı çok yok onun etkisi var sanırım bunada. İnşallah ttnet ilerde yamuk yapmazda rahat rahat kullanırım uzun süre. Şimdilik memnunum kısacası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Paulo Coelho

    2 günlük kullanımımı söylemek istedim gayet stabil hizmet alıyorum ttnetten farkı yok aldığım hizmetin. Hız 37 bitten düşmedi hiç online oyunlarda fps yükselmesi olmadı. Bu kadar iyi beklemiyordum açıkcası şüphelerim çoktu, altyapım vdsl iyi desteklediğinden sorun yaşamadım diye düşünüyorum bizim mahallede internet kullanan kişi sayısı çok yok onun etkisi var sanırım bunada. İnşallah ttnet ilerde yamuk yapmazda rahat rahat kullanırım uzun süre. Şimdilik memnunum kısacası.

    Online oyunlarda yurt dışı Server varmı ben paket kaybı yaşıyorum. Pingkerde %1 %2 paket kaybı var. Oluncaya int atıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar benimde aboneliğim yapıldı 2 gündür kullanamıyorum ama. Şöyleki türktelekomdan gelen elemanlar bina içindeki ankastre kutuya girişi yapıp ucu daireye bağlamamışlar hadi diyelim evde yoktuk bağlayamadılar.Ben bunu görmesem haberim olmucak neyse. Çağardım elektrikçiyi geldi iç tesisatımı kısa devre yöntemiyle kontrol etti sıkıntı yok kablolarda kopukluk yok duvara kadar geliyor. Neyse bağladık ankastreden bi baktık çevir sesi yok sinyal yok ölürmüsün öldürürmüsün. Sonra indik ankastredeki telekomun çektiği kablonun ucuna telefon bağladık yok ses seda yok. meğer bunlar kabloyu çekmiş ya hattı açmadılar ya santralden sinyal vermediler. sabır taşı oldu bizim işte.

    Ama şunu diyebilirimki arkadaşlar turknetin bence hiç bi suçu yok. Telekom personeli bu turknete savaş açmış resmen işlerini baltalayıp duruyorlar. Tek suçlu bu durumda telekom oluyor. Bakalım arıza kaydı verdik ne olcak kaç ay sürünces görces.




  • Ben geçen hafta pazartesi evrakları gönderdim perşembe onlara ulaştı salı günü kullanıcı adı ve şifre geldi modeme girdim ve anında internet açıldı ttnetten aldığım aynı hiz ve pingi aldım sorun yaşıyanların hatlarında problem olabilir dünden beri sorunsuz kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde basvuru 10 gun olucak. Baglanti yapamadilar. Bende iptal ettirdim. 4 gun ek sure istiyo musteri hizmetleri. Ben yinede kapattirdim. Sinir harbi resmen. Tekrar telekoma basvurcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • p4ozgur kullanıcısına yanıt
    Ayarlarda VLan işaretli onu kaldırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prisonbrk

    Ayarlarda VLan işaretli onu kaldırın.

    VDSL bağlantılarda Vlan default olarak açık geliyor.ve değerinin 35 olması gerekiyor.Ben o şekilde bağlantı sağlıyorum.

  • 28 eylulde baglanan interneti sadece ilk 1 hafta kullanabildim baglatmayi dusunen ve burayi okuyan arkadaslara tavsiyem vaktiniz varsa sansinizi deneyip basvurun ve hattin acilmasi baglanti problemlerinde vs. en fazla 1 hafta sure taniyin. Eger bir sorununuz varsa ve bu surede cozulmediyse direk arayip iptal ettirin yoksa olusturulan ariza kayitlarinin ne zaman cozulecegi belli degil. Bugun aradim iptal icin kayit olusturdum arkasindan tekrar telefon ettim ve eger oglene kadar internet gelmezse dilekceyi mail atiyorum dedim vdsl adsl farketmez o isik yanmazsa bi daha aramam dedim ve 5 dk sonra adsl isigi yandi. suan adsl kullaniyorum ama hala hat degerlerim cok kotu. Bu hat ilk haftadan nasil bu hale geldi anlamasi cok guc. Dilekce icin 5 gun sure varmis cuma gunune kadar gelisme olmazsa herseyi hazirladim dilekceyi mail atiyorum ve turk telekoma basvuruyorum.
  • Geçen hafta çarşamba evraklar türknete ulaşmıştı ve bugün de internetim açıldı. Hızı 35 e kadar olan paketi seçmiştim şuan 28 hız var . İnşallah ilerleyen zamanlarda sorun olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet'in saha personeli yok saha personeli TurkTelekom. Yani bağlantıyı yapan ya da işleri yavaşlatan TurkTelekom.Şikayetvar'a şikayette bulunun ertesi gün internetiniz gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 223224225226227
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.