Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (135. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
764.013
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 133134135136137
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evrakların ulaşıp ulaşmadığını, abonelik işlemlerinin ne durumda olduğunu nasıl takip edebilirim.
    benimle irtibata mı geçecekler?
  • corp8slave C kullanıcısına yanıt
    bu süreç ortalama 11-12 gün sürüyor. onların aramasını bekleyin. ama merak ediyorsanız arayıp sorabilirsin.
  • RAY_J kullanıcısına yanıt
    11-12 gün çok iddialıymış.. canım sıkıldı şimdi buna. teşekkürler cevap için.
  • Evraklarim ulasti e posta adresim 21 temmuzda acildi acaba adsl kullanici adi ve sifre ne zamana gelir 7 is gununde acilir dediler evraklar ulastiktan sonra evraklar 19 temmuzda gitmisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xgny58x

    Evraklarim ulasti e posta adresim 21 temmuzda acildi acaba adsl kullanici adi ve sifre ne zamana gelir 7 is gununde acilir dediler evraklar ulastiktan sonra evraklar 19 temmuzda gitmisti.

    müşteri numarasını iletirmisiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    quote:

    Orijinalden alıntı: xgny58x

    Evraklarim ulasti e posta adresim 21 temmuzda acildi acaba adsl kullanici adi ve sifre ne zamana gelir 7 is gununde acilir dediler evraklar ulastiktan sonra evraklar 19 temmuzda gitmisti.

    müşteri numarasını iletirmisiniz?

    vermeyin bu arkadaşa numaranızı vs... türknetin müşteriye yaşattığı sinir harbinde müşterinin gazını alıyor sadece. ben aldandım siz aldanmayın arkadaşlar, insanlara değer verip birşey yapıyoruz diye sizi oyaladıklarını görünce üzülürsünüz. bu kardeşimizde aynen öyle bir durumda, sadece bizi sakinleştirmekle yetiniyor.

    türknet tarafından 27 hazirandan itibaren bağlanmayan internete yüzünden btk kuruluşuna şikayetime istinaden bir bayan arayıp size hizmet veremiyoruz 25 temmuzda bu not düşülmüş sisteme dedi. çok şey konuştum artık yoruldum açıkçası. bu arkadaş işine gelmediği zaman ne özelden nede burdan sizi görmezden geliyor 8-10 mesaj önce ondan bahsetmiştim oysa, hatta dün özel mesaj gönderdim onada cevap vermedi. durum bundan ibaret, hakkım varsa helal etmiyorum turknete. sana da en derin sevgiler @doominsert kardeş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam bir kac gun daha bekleyecegim insallah sorun cikmadan acilir port sorunu yok galiba turktelekomdan geldi gecen hafta arkadas portu acmis herhalde modemi taktigimda dsl sabit yaniyor bir tek kullanici adi ve sifre lazim. Birde ayni sokakta oturan akrabam vdsl2 kullaniyor turktelekomdan aliyor cok sasirdim ayni sokaktayz bende adsl akrabamda vdsl var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar splitter'ım sanırım bozuldu. Yeni bir tane almak durumundayım. Özellikle VDSL splitter mı almak zorundayım yoksa ADSL splitterlar da aynı işi yapıyor mu? Hattım VDSL.
  • Hocam port acilmasa adsl isigi yanmaz galiba birtek adsl ad ve sifre kaldi bunlarida gonderseler kullanacagim cok uzamaz umarim. birde ev telefonunu ne yapacagiz onu cozemedim turktelekomdaki adam eve gelip adsl kablosunu kontrol etmis anneme yarin kullanabilirsiniz demis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    xgny58x kullanıcısına yanıt
    Hocam TürkNet ile 3 günlük diyaloğumdan anladığım kadarıyla hayatınızda görüp görebileceğiniz en boş beleş müşteri hizmetlerine sahip firma. Adamları 3 günde 11 kez aradım. Evrakları bana mail attıkları gibi yolladım. Adam evrağın gelip gelmediğini bilmiyor. Evrak 27 Temmuz saat 17:11 de şubenize teslim edilmiş dedim. Evet Yiğit Bey gördüğüm kadarıyla işlemlerinizde bir eksik yok en geç perşembe günü hizmetiniz açılır dedi. Öncesinde aradığım arkadaş 5 iş günü demişti. Sonra bir bayan arkadaş 7 iş günü beyefendi dedi. Kim konuşursa TürkNet'in tek yetkilisi gibi konuşuyor ama hepsi ayrı telden çalıyor. Forumda yazanlardan sonra bütün telefon görüşmelerini kayıt altına aldım onlarla konuştuğum. Adamlar 3 günde kendilerini belli etti zaten. Rez alın o internet bana 10 günden önce bağlanmayacak. Burda yazanlara dayanarak son aylardaki tüm müşterileriniz söylenen sürenin 5 - 10 katı bekletilmiş ben böyle bir şey yaşamak istemiyorum internete acil ihtiyacım var dedim. O müşteriler belgelerini eksik göndermişlerdir diyor firmaya da toz kondurmuyor. Kısacası bekleyin. Söylenen süreyi aştıklarında bana pm atın. Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ' dan çiğneyecekleri bütün maddeleri fıkralarına kadar not aldım. Size ileteyim. Vaat ettikleri süreyi aşmaları sonucu oluşan bütün zararınız için şikayette bulunun. Ben cipsimi kolamı aldım sürenin dolmasını bekliyorum.

    Edit: Müşteri hizmetleriyle 11. görüşmemin ardından bu mesajı yazmıştım 3 dakika sonra bana mesaj geldi evraklarınız elimize ulaştı kontrol sonrası bir eksiklik yoksa hizmetinizi başlatacağız diye. Müşteri Hizmetlerindeki arkadaş sürekli sms ile bilgilendirileceğimi söylemişti. 11 arama sonunda 2 gün önceki olaydan haberdar ettiler çok şükür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi innovativengineer -- 29 Temmuz 2016; 17:11:12 >




  • Ben de katıldım bakalım kafileye, evrakım ellerine ulaştı. Şimdilik sorun yaşamadım, devamındaki izlenimlerimi paylaşırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nman

    Ben de katıldım bakalım kafileye, evrakım ellerine ulaştı. Şimdilik sorun yaşamadım, devamındaki izlenimlerimi paylaşırım.

    Hayırlı olsun hocam
  • " Verdik" dedikleri internet hattı için modemime sinyal gelmeyince, Turk.net , müteahit, elektrikçi şeytan üçgenlerinde gidip gelerek uzun çabalar sonucu cebimden paralar ödeyerek (Ki bu elektrikçiye ödediğim parayı, Ttnetten hizmeti almış olsaydım ödemeyecekmişim) bağlantıya şükür kavuştuk.

    Fakat oda ne, bağlantı hızmız 3 mbit. Tekrar aramalar taciz etmeler vs. sonucu arayıp ne deseler beğenirsiniz?
    "sizin bulunduğunuz bölgede max alım hızınız 3 mbps" bu sebeple hızınız normaldir, yapacak bir şey yok."

    Arkadaşlar, Ben turk.nete geçerken TTnet hattımı iptal ettirdim. Beni bir bey aradı ve bana kesintisiz 16 mbit için 49 tl önerdi kabul etmedim. Farklı bir firmaya geçeceğimi söylediğimde ise Şu an yaşadığım bütün badireler konusunda önceden beni uyardı. Nasıl böyle bir cahillik ettim, bu firmaya bulaştım anlayamıyorum.

    Sanıyorum şu konuda olumlu deneyim yaşadığını söyleyen bir kaç kişi de ya Allahın şanslı kulu ya da şirketin adamı.

    Yaşadığım olumsuz deneyimler sonrası Şirketle ilgili hiçbir olumlu düşüncem yok.

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quarisma2005 -- 29 Temmuz 2016; 20:36:16 >




  • Akk'yı aştıktan sonra benim ping 242 lere kadar yükselmiş, indirme hızı 0.80 Mbitlerde yükleme hızı 0.49Mbitlere düşmüş, mh yi aradım bir işlem yaptı ping düzeldi indirme hızı da düzeldi ama yükleme hızı 0.89 'u görüyor en fazla. Sözleşmede ben upload hızının da akk'dan sonra sınırlandırılacağıyla ilgili bir ibare görmedim böyle bir durum yaşayan var mı?
  • Tüm ön yargısız, iyi niyetli çözüm arayışlarımın sonuçsuz kalması nedeniyle müşteri hizmetlerinin yolladığı matbu dilekçeyi doldurup yarın faks çekerek üyeliğimi sonlandıracağım. Hız sorununu sözde çözdüler evden 3 gün uzak kalıp geri geldim aynı sorun nüksetmiş. Türk.Net kronik sorunlu. Bende sorun yok diyenlere kanıp macera arayacaklara hiç durmayın diyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam gelismelerden ve arkadasinizdan aldiginiz bilgileri paylasirsaniz bizde sirkete karsi elimizden geleni yapariz. Doominsert in de artan sikayetler ve dolandiricilik ile yuzsuzluk arasinda gidip gelen sirket politikalari hakkinda soyleyecek bir seyi kalmadi sanirim okuyup geciyor anladigim kadariyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

    çok şükür burda yaşanan sorunların %1ini bile yaşamadım. 1 hafta içinde ttkomdan turknete geçişim oldu.
    nacizane tavsiyem ilk önce ttkomdan netinizi aktif ediniz (tahaahhüt vermeden) sonra turknete geçiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: innovativengineer

    Hocam gelismelerden ve arkadasinizdan aldiginiz bilgileri paylasirsaniz bizde sirkete karsi elimizden geleni yapariz. Doominsert in de artan sikayetler ve dolandiricilik ile yuzsuzluk arasinda gidip gelen sirket politikalari hakkinda soyleyecek bir seyi kalmadi sanirim okuyup geciyor anladigim kadariyla

    hocam özet geçeyim, normalde çoktan hizmeti iptal edecektim ama sözleşme hükümleri yüzünden araştırıp az beklemek istedim. nitekim bugün arkadaşla telefonda konuştuk, benden sözleşmeyi istedi, whatsapptan gönderdim, sözleşmede 20 gün gibi bir ibare var dedi, bu tür sözleşmelerde 20 gün ibaresi iş günü kapsamında değerlendirilirse araya bayram tatili hafta sonları vs... denk geldiği için sözleşme hükümlerine aykırı durum söz konusu olmaz haliyle kesin haklılık gibi bir durum olmaz dedi. (yada ona benzer şeyler) 2 haftadır bu fetöcü itler yüzünden çok yoğun çalışıyorlar o yüzden araya sıkıştırmak yada aceleye getirmek istemedim. bende kendimce birşeyler araştırıp eldeki verileri güçlendiririm diye düşündüm, nasipse hafta içi elimde cips kola bende seninle beraber seyre bakacağım :)

    dostum bu arada senin bahsettiğin tüketici hakları vs... durumları nedir tam olarak, ben o kısıma henüz bakamadım çünkü bu hafta anormal yoğun çalıştık hatta daha yeni geldim ankaradan, bu bizim lehimize oluşan voltranı kuracağımız şeyleri paslaşır ve neticelendirirsek hiç olmazsa mümkün mertebe insan mağdur olmaz sözde servis sağlayıcı tarafından. bu arada @doominsert senin dediğin gibi baktı millet uyandı duruma, görmezden geliyor iyice. kesinlikle şirketteki bahsettiği tek görev müşteri oyalama hizmetleri olarak çalışmak. adam neredeyse 2 aydır kandırmış beni ve bunu o kadar güzel yapmış ki kızamıyorum bile :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu arada türk telekomda fiber yada vdsl taahhütsüz yalın internet tarifesi olan varsa söyleyin arkadaşlar. engelli indirimli taahhütsüz paketlerde olabilir, nihayetinde telekoma buluşacağız mecburen bari kazıklanmayalım çok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • newrophat kullanıcısına yanıt
    Hocam tuketiciyi korumaya yonelik kanun diye bir sey mevcut resmi gazeteden buldum sıkılmadan adamlarin ihlal edecegi her maddesini her fikrasini not aldim. Cok sukur Turkiye deki en m*ktan ISS olduklari icin adamlar simdiden basladi. Ilerleyen gunlerde sizin isiniz netlesince pm ile atarim isinize yarayanlari sikayet dilekcenizde kullanirsiniz. Adamlar için gorusmeleri ses kaydina aldim suan en buyuk umudum bana gelip port yok demeleri cunku 2 gorusme kaydinin birinde sureci uzatan müşteri biz degiliz digerinde de port olmamasi mumkun degil yoksa hizmetinizi acamazdik demeleri. Musteriyi yaniltmaya yonelik ne varsa dayayacagim dilekceye ne koparirsam kardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 133134135136137
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.