Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
19.103
Cevap
232
Favori
711.057
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    Bu firmaya bulaşmayın arkadaşlar. Günlerdir oyalıyorlar. Dün aradım port tahsisi yapıldı sadece onay işlemi kaldı dediler. Bugün aradım ve söyledikleri şey şu: "Malesef bulunduğunuz bölgede vdsl hizmeti bulunmuyor isterseniz adsl olarak hizmetinizi başlatabiliriz.". Ettiğim masraflara(elektrikçi çağırdım, üstüne kargo masrafı çıktı) yazık oldu. Bu firma yüzsüz bir firmadır. Başvururken bakın bir sorun olmaz değil mi boş port var ve bina desteklediği kesin değil mi diye o kadar sordum. Önce oyaladılar sonra port sorunu çıkardılar şimdi de vdsl yok diyorlar. Yazık o kadar beklediğime o kadar ettiğim masrafa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sage12 -- 26 Temmuz 2016; 16:31:20 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    157 Mesaj

    Online İşlem Merkezi'nde upload miktarımı göremiyorum. O da mı kotaya sayılıyor. Çünkü hesapladığımdan yüksek ilerliyor kota.
    |
    |
    Bahsedilenler: doominsert
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    bende online işlemlerde ne kota nede diğer bilgilerimi güncellemeden sonra göremiyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    18 Mesaj
    superonline abonesiyim iptal ettirmeden burada işlem yapamıyormuşum ? evde internettsiz napcam ben ? =(
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    50 Mesaj



    Turk.net bir harika dostum. Hadi durmayın sizde koşa koşa gelin.
    _____________________________
    Bırak Olmasın Mezar Taşımız, Bir Okul Bahçesine Gömsünler Bizi Çocuklar Koşsun Üzerimizde...
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: quarisma2005




    Turk.net bir harika dostum. Hadi durmayın sizde koşa koşa gelin.

    Abonelik bilgisini özel mesajdan iletebilirmisin hocam?
    |
    |
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540




  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    arkadaşlar online işlemler bu şekilde görünüyor kullanım detaylarım yok

    _____________________________
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 007messi

    arkadaşlar online işlemler bu şekilde görünüyor kullanım detaylarım yok




    Ne kadar süreli bu sorunu yaşıyorsunuz hocam?
    |
    |
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540




  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    online işlem merkezi güncelleme geldikten sonra bu şekilde
    cep telefonunda da aynı şekilde değişik tarayıcıda da denedim gene aynı
    _____________________________
  • Teğmen
    162 Mesaj

    Kredi kartıyla otomatik ödemeden başka ödeme seçeneği yok mu? Biz ailecek kredi kartı kullanmıyoruz.
    |
    |
    Bahsedilenler: doominsert
    _____________________________
  • Çavuş
    60 Mesaj
    25.07.2016 tarihinde TTNet ve Telekom aboneligimi turknete taşımak için musteri hizmetlerini aradım. Aynı gün Türknetin bana maille gönderdiği evrakları imzalayıp kargo ile Tekirdağ Çorlu ya gönderdim. Bugün 26.07.2016 da Elif hanım kargoyu teslim almış. TTNet ay sonu hesap kesiyor. 5 gün kaldı. Türknet müşteri hizmetleri cuma günü bağlantınız yapılır dedi. Süreç hakkında bilgi verebilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi katama -- 27 Temmuz 2016; 3:52:58 >
    _____________________________
  • Yarbay
    2369 Mesaj

    Bende de yeni arayüz ile birlikte telefon hattı kullanım detayım artık gözükmüyor.
    Üstelik Android uygulamasında da görünmüyor.
    |
    |
    007messi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj

    Dostum kredi kartı zorunluluğu kalktı. ÇM arayarak başvuru yapabilirsin
    |
    |
    FLaMMiS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj

    Dostum, konuyu daha önceden fark ederek hemen ilgili deparmana durumu izah ettik. şuan çalışma yapılıyor. kısa sürede çözülecektir

    EDİT: Geri bildirimleriniz için teşekkürlerrr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi doominsert -- 27 Temmuz 2016; 16:59:59 >
    |
    |
    Bahsedilenler: m_runo , 007messi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Cpu: i7 4770K Motherboard: MSI z87 MPOWER Gpu: PowerColor r9 290x PCS+ Ram : 16GB 2133 mhz(OC) Storage: Samsung 840 EVO 250GB SSD Case:Carbide Series® Air 540
  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    345 Mesaj
    Arkadaşlar bugün kapatma emrini verdim. Bu kadar yüzsüz bir firmayla daha önce karşılaşmamıştım.
    Yaşadıklarım:
    1- Aradım ve abone olmak istediğimi, fakat boşta port olup olmadığını özellikle sordum. Cevap: Gerekli kontroller yapıldı. Boşta port var ve hattınız 76 mb'e kadar vdsl hizmetini destekliyor. Eğer abone olursanız 5 gün içerisinde hattınız kullanıma açılmış olur.
    2- Abone kaydı yapıldı. Evraklar gönderildi.
    3- 3. gün apartmandaki ankastreye hat bağlandı. 5. günde hizmet başlamayınca tekrar arayarak hizmetin ne zaman aktif olacağını sordum. Hat bağlandıktan 5 gün sonraya kadar aktif olur denildi(Başta evraklar ulaştıktan 5 gün sonraydı).
    4- Tekrar 5 gün geçti. Aradım. Gerekli işlemlerin yapıldığı ve son aşamada olduğu söylendi. 48 saat içerisinde bilgilendirme yapılacak denildi.Tekrar beklemeye başladım.
    5- Tabi ki de bilgilendirme filan yapılmadı. Aradım ve durumu belirttim. Son onay alma işlemi kalmış denildi. Bugün yarın hizmetiniz açılır denildi.
    6- Bir gün sonra akşam tekrar aradım ve dediklerinin olmadığını söyledim. Bana boşta vdsl portu bulunmadığı ve bundan dolayı port beklenildiği söylendi.
    7- Bir gün sonra tekrar aradım ve daha geçen gün son onay işlemi kaldı demiştiniz diye belirttim. Bunun üzerine müşteri hizmetleri biraz bekletti ve görüşmeyi ne zaman yaptığım soruldu. Geri döndüğünde ise vdsl hizmetini bakır kabloların taşıyamadığı belirtildi.(Yani aslında vdsl yok, madem vdsl yok yalan beyan vererek niye oyaladın ve masrafa soktun) İsterseniz adsl olarak başlatalım hizmetinizi dediler. Bende bunun üzerine kesinlikle adsl istemediğimi belirttim. Kapatma işlemi için aranacağım belirtildi.
    8- Bir gün sonra tekrar arandım ve yine aynı şeyler söylendi. Neyse ki bu sefer telefondakinin hizmeti kapatma yetkisi vardı. Neden başta böyle dediniz sizin yüzünüzden zarara uğradım denildiğinde düzgün cevap veremedi. Kapatma işlemi için onay aldı. Bunun üzerine ben hizmetim başlatılmadığı için evrakların iadesini talep ettim. Telefondaki bayan müşteri hizmetlerini arayın onlar yardımcı olsun dedi.
    9- Müşteri hizmetlerini aradığımda ise evrakları iade edemeyeceklerini belirttiler. (Siz ne söylerseniz söyleyin karşıdaki telesekreter gibi aynı şeyi söyleyip duruyor. Daha yetkili birine de bağlanamıyorsunuz zaten)

    Hatırladıklarım bunlar.

    Şimdi bu evraklarda engelli kartı fotokopisi de vardı. Benim bu firmaya gram güvenim kalmadı. Bu belgeyi başka bir iş için kullanmaları mümkün müdür?
    Ayrıca başlatılmayan hizmet için daha sonra ne koparırsak kardır düşüncesiyle fatura çıkarırlar mı? (Sürekli kontrol etmek istemiyorum ama yarın öbür gün de faizli bir fatırayla da karşılaşmak istemem.)

    Böyle firmalarla bir daha karşılaşmam umarım.
    _____________________________