Şimdi Ara

Türk.Net'e Küfür Etmemek İçin Kendimi Zor Tutuyorum !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar,

    bu kadar kötü bir destek sistemi olamaz... telefonda 35 mb verebiliriz diyorlar, bir süre verdiler, sonra 16 mbite indirdiler... arıza kaydı açıyorum sürekli aynı mesaj "ev sisteminizi kontrol edin" ... bu son kez destek ticketi açacağım eğer yine çözmezlerse destekten yüzlerine küfredip başka bir servise geçeceğim.



  • takip
  • Modem arayüzünden hat değerlerinizi atabilir misiniz?
  • Ben her dakika her saniye ediyorum hocam. 1 hafta olmadı bağlatalı böyle leş bir şirket görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, bugün bir sms geldi arkadaşlar. Aynen c/p yapıyorum:

    Sms Gönderildi : Değerli müşterimiz Adresiniz için yaptığımız inceleme sonucunda maalesef size şu an için daha yüksek hız sağlayamadığımızı tespit ettik. İlerleyen dönemde yeniden hız artışı talebinde bulunabilirsiniz ancak şu an için size sunabildiğimiz en yüksek hızda internet kullanıyorsunuz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Bundan sonra anladım ki bunlar bizimle tşk geçiyor. Adama sormazlar mı :

    SATIŞ SIRASINDA NEDEN ALTYAPINIZ DESTEKLİYOR 30-32 MBIT ALABILIRSINIZ DEDINIZ ?
    SATIŞ SONRASI NEDEN BANA 40 MBIT VE 25 UPLOAD VERDINIZ ? DESTEKLEMEYEN ALTYAPIYLA BUNU NASIL BAŞARDINIZ ?

    ŞİMDİ KÜFÜRLÜ BİR TALEP CEVABI YAZMAYIP NE YAPAYIM ?
  • Merhaba, isterseniz bu durumu bizde inceleyelim. Kayıtları ve çağrıları dinleyelim. Size bu konuda hatalı bilgi verilip verilmediğini tespit edelim. Hizmetinizin işlemlerine başlandığı zaman muhtemelen santral dolaplarında boş VDSL portu vardı ancak işlemler tamamlanana kadar bu port dolmuş olabilir. Sorun bundan kaynaklanıyor olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, isterseniz bu durumu bizde inceleyelim. Kayıtları ve çağrıları dinleyelim. Size bu konuda hatalı bilgi verilip verilmediğini tespit edelim. Hizmetinizin işlemlerine başlandığı zaman muhtemelen santral dolaplarında boş VDSL portu vardı ancak işlemler tamamlanana kadar bu port dolmuş olabilir. Sorun bundan kaynaklanıyor olabilir.
    Merhaba,

    Ya sizler benim anlamıyorsunuz ya da hep sallama derdindesiniz. 40/25 mbit alıyordum sizden. O zaman telefonumda gayet güzel işliyordu. Sonra ne yaptıysanız yaptınız/yaptılar internet hızım 15/10 düştü. Telefonumdan artık çevir sesi de gelmiyor. Ayrıca bağlantı kopmasın, yeniden bağlandığında 4 mbit ile bağlanıyor.

    Bu durumu çözmek için ne yaparsınız bilemem ama çözün artık. Yoksa destek ekibinize ana avrat söveceğim, sizde hakaretten beni mahkemeye vereceksiniz. Birde mahkemelerde sizinle uğraşmak istemiyorum.




  • Buyrun bakın,

    buda dediğim değerleri aldığımın kanıtıdır. Tarih 19 Mayıs! Ekteki WhatsApp konuşmasına @nks0urce şahittir. Onun olduğu grubun konuşmasıdır.

    Türk.Net'e Küfür Etmemek İçin Kendimi Zor Tutuyorum !
  • Nihayet sorun çözülmüş görünüyor, telefon hattımız da geldi.

    Teşekkür ederim @TurkNetDestek

    Türk.Net'e Küfür Etmemek İçin Kendimi Zor Tutuyorum !
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.