Şimdi Ara

TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ İÇİN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ALDIĞINIZ BİR ÜRÜNDEN, SERVİSTEN YA DA YAPTIĞI REKLAMDAN ŞİKAYETÇİYSENİZ O FİRMAYA SATIŞ İZNİ VEREN SANAYİ BAKANLIĞINA ŞİKAYET ETMENİZ GEREKİYOR.
    BAKANLIĞIN BU KONUDAKİ LİNKİ;

    http://www.sanayi.gov.tr/TRK/TukSikayetsektordis_.aspx?menuSec=234

    UZAKDOĞU MALLARINDAN UZAK DURALIM !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imagestore -- 11 Haziran 2008; 11:36:00 >



  • Verdiğin bilgi ve link için teşekkürler. Sanırım bu sitedeki çoğu kişi internet üzerinden alışveriş yapıyordur. Çoğumuzun başına da öğüt niteliğinde dersler çıkarabileceğimiz ilginç olaylar gelmiştir. Benim merak ettiğim bir konu var. Bu konuda bilen birileri yardımcı olursa memnun olurum. Diyelimki internet üzerinden alışveriş yaptınız. Kargo elemanı ürünü kapıya getirdi size teslim etti ve gitti. Sonra ürünü kutusundan açıp incelediğinizde ürünle ilgili bir olumsuzluk (kırık bir parçası , ürün üzerinde çizikler, parça eksikliği, kullanılmış ürün vb.) tespit ettiniz. Ya da kargocu gitmeden önce ürünün paketini açtınız ve incelediniz ancak o an sizin dikkatinizden kaçan bir kusuru kargocu "ürünü sağlam teslim aldım" kağıdını size imzalatıp gittikten sonra farkettiniz. Bu durumda biz tüketiciler haklarını nasıl arayabilirler.




  • benim bildiğim kadarıyla:kargo elemanının yanındayken kusuru bulursanız malı kabul etmeme hakkınız var.ama malı tam ve eksiksiz olarak teslim aldığınıza dair kağıdı imzalarsanız sanırım sonradan farkettiğiniz fiziksel kusur üzerinize kalıyor.yani biraz açıkgöz olmamız gerekiyor.
    selametle.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.