Şimdi Ara

Tüketici Haklarım??|Lütfen Yardım Edin!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dostlar konuyu özet geçeyim. Hatırlarsınız sizden cep telefonu falan soruyordum. Neyse Teknosa'nın bir mağaza açılışına denk geldim ve piyasası 260 lira olan bir telefonu 149 liraya aldım. Aldığım ürün eve getirdiğimde sorun çıkarmaya başladı ilk 2 gün hiç açılmadı (şarj ettiğim halde). Daha sonra da arada kapanmaya başladı.Bunu ilk günden mağazaya götürdüm ve arızalı olduğunu onayladılar. Fakat kampanyalı ürünün stokları yokmuş stokları bitirmişler. 1 günlük emek sonunda Müşteri Hizmetleri'ni aradım ve konuyls derhal ilgileneceklerini söylediler. Bugün 10. gün ve hala bir gelişme yok aradığımda da çok yavaştan aldıklarını farkettim. Tüketici haklarında 15 günden sonra aynı veya benzer ürün hakkım var diye biliyorum. Yazılı olarak bir arıza kaydı alınmadı müşteri hizmetleri ile irtibat kurdum ve arızalı ürün elimde hala bekliyorum. 5 gün sonra aynı veya benzeri ürün talep etme hakkım olacak mı? Bilgili ve tecrübeli arkadaşlarımdan yardım istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sæm -- 22 Şubat 2010; 14:58:53 >







  • En azından konuyu okuyun.
  • Bu son olsun.
    Cevap da gelmez se bir daha da Davosa gelmem.
    Gelirsem iki olsun.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.