Şimdi Ara

TÜKETİCİ HAKLARI KARARI 5800

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
1
Favori
2.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bütün forum donanım haber üyelerine saygılarıma sunarım öncelikler bahsedeyim ki forumunuzda 3 buçuk ay önce 5800 servise gisdip gelmesi değiştirilmemesi ile ilgili bir konu açmıştım sizin yardımlarınız ile tüketici haklarına basvurdum ve 3 ay sonunda karar elime geldi sonuç olarak haklı cıktım ve ücret iadesi cıktı hepinize teşekkürlerimi sunuyorum eğer haklı oldugunuzu düşünüyor iseniz hiç vakit kaybetmeden sizde gidin tüketici haklarına delillerinizi sununuz ve ava sonuçlansın en yakın sürede lanet telefondan kurtulacağım ve yenı bir telefon alacağım nokianın yanına kalmadı teşekkürler



    _____________________________
  • eline sağlık
    _____________________________
    .
  • tebrik ederim dostum
    ücret iadesini hangi nedenle talep ettin ve kazandın kısaca yazarmısın eski açtığın konuyu hatırlamıyamadım da
    _____________________________
    Sensiz Benlik Yokluk Demek

  • Helal olsun hocam.
    _____________________________
  • hakkımızı aramak en doğal hakkımız...
    _____________________________
  • tebrikler.
    _____________________________

    Samsung Fan Edition
  • Çok doğru bir haraket hocam. Tebrikler.
    _____________________________
    Not: Kullanıcı adım android olabilir ama androidci değilim yanlış anlaşılmasın :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • tebrikler herkesin hakkını araması gerekir
    _____________________________
  • 5800 4 sefer aynı tür arzalar ile servise gitti dğişimini istedim çeşitli bahaneler söylediler
    bende thh gitim servis forumları ve güzel bir dilekçe verdim 3 ay sonunda iade çıktı :)
    _____________________________
  • Bu sorunlu cihazdan kurtulmana çok sevindim kardeşim, gözün aydın....


    quote:

    Orijinalden alıntı: massees

    Bütün forum donanım haber üyelerine saygılarıma sunarım öncelikler bahsedeyim ki forumunuzda 3 buçuk ay önce 5800 servise gisdip gelmesi değiştirilmemesi ile ilgili bir konu açmıştım sizin yardımlarınız ile tüketici haklarına basvurdum ve 3 ay sonunda karar elime geldi sonuç olarak haklı cıktım ve ücret iadesi cıktı hepinize teşekkürlerimi sunuyorum eğer haklı oldugunuzu düşünüyor iseniz hiç vakit kaybetmeden sizde gidin tüketici haklarına delillerinizi sununuz ve ava sonuçlansın en yakın sürede lanet telefondan kurtulacağım ve yenı bir telefon alacağım nokianın yanına kalmadı teşekkürler
    _____________________________




  • açılmama ve şarj olmama şikayetiyle 15 gün önce 5800 marka telefonumu ankara genpa teknik servisine verdim.bugun ınternette baktığımda ürün teslime hazır yazıyordu. işi gücü bıraktım gittim genpaya sıra bekledim ardından telefonumu getirdiler, açılmadı telefon şarjı yok bi şoklayalım dendi tamam dedim yeniden beklemeye başladım, neyse telefonu getirdiler açık bir şekilde. dedim tamam. batarya tam dolu kullanın dediler tamam dedim. ve telefonu orda kapattım.şarj tamamen bitmesin diye. eve geldim direkt şarja taktım sorunsuz anında şarj almaya başladı bir yarım saat sonra baktım telefonda tık yok, açılmıyor şarj almıyor. hemen genpayı aradım böyle böyle dalgamı geçiyorsunuz siz felan dedim ama birşey diyemiyorlar, yeniden teknik servise verin diyor operatör. bir 15 gün daha kalcak en az telefon. yarın gidicem yine işi gücü bırakıp, bu konu için birşey yapmam gerekirmi? yarın gidince farklı olarak birşeyler desem daha hızlı teslim vs yaparlarmı?
    bilgisi olanlar yardımcı olursa çok memnun olucağım,teşekkürler..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: snan1910

    açılmama ve şarj olmama şikayetiyle 15 gün önce 5800 marka telefonumu ankara genpa teknik servisine verdim.bugun ınternette baktığımda ürün teslime hazır yazıyordu. işi gücü bıraktım gittim genpaya sıra bekledim ardından telefonumu getirdiler, açılmadı telefon şarjı yok bi şoklayalım dendi tamam dedim yeniden beklemeye başladım, neyse telefonu getirdiler açık bir şekilde. dedim tamam. batarya tam dolu kullanın dediler tamam dedim. ve telefonu orda kapattım.şarj tamamen bitmesin diye. eve geldim direkt şarja taktım sorunsuz anında şarj almaya başladı bir yarım saat sonra baktım telefonda tık yok, açılmıyor şarj almıyor. hemen genpayı aradım böyle böyle dalgamı geçiyorsunuz siz felan dedim ama birşey diyemiyorlar, yeniden teknik servise verin diyor operatör. bir 15 gün daha kalcak en az telefon. yarın gidicem yine işi gücü bırakıp, bu konu için birşey yapmam gerekirmi? yarın gidince farklı olarak birşeyler desem daha hızlı teslim vs yaparlarmı?
    bilgisi olanlar yardımcı olursa çok memnun olucağım,teşekkürler..

    aynı hata ise ver hocam inşallah 3 kez aynı hata olur ve cıhazın yenisini veririelr sana sende yeni cıhaz alır kurtulursun
    _____________________________
    Adam görünüşle değil yaptıklarıyla belli olur...




  • tebrikler
    _____________________________

  • İnsan sevdiğini öldürür diye bir söz vardır ya. Aslında bakın, İnsanı öldüren hep sevdiğidir.
  • hayırlı olsun

    benim de n8'im 3. kez aynı hatayı verdi hemen tüketici hakem heyetine başvurdum.3 ay içinde sonuçlanacak.bakalım ne karar çıkacak
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s&m

    hayırlı olsun

    benim de n8'im 3. kez aynı hatayı verdi hemen tüketici hakem heyetine başvurdum.3 ay içinde sonuçlanacak.bakalım ne karar çıkacak


    ne problemi vardı N8'in?
    _____________________________
  • herkeze gunaydın teknik servisler kadar yalancı çalışan biryer yok değiştirmemek kendılerını haklı cıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar 3 tane servis formuı varsa elinizde benzer arzalarda dolayı hemen gidin thh 3 ayda mahkeme sonuclanıyo haklıysanız %100 para iadesi çıkıyo dilekçeniz güzel olsun dikkat edin ne istediğinize birde 15 iş günü geçtiğinde ödünç cihaz isteyin vermıyolrar soklarda yok falan filan bunuda dilekçeye yazın vermedikleri zaaman ben bugun kvkya teslıme gittim cihazı bana 1 hafta sonra aynı gün tüm aksesuar ve cihazı getirip teslim etmem söylendi elime sayıcakLar parayı seve seve herkeze iyi günler
    _____________________________
  • _____________________________
  • Benim 5800'ım 5 kez servise gitti.4. de değişti.1 ay kadar bir süre içinde sorun çıkarmadı.Ama kapanma sorunu başladı.Servise verdim tekrar(Nokia Shop).Sorunların altına kullanıcı ücret iadesi istiyor diye yazdırdım.Servisten geldi.Faturada bahsettiğiniz sorunların hiçbiri ile karşılaşılmamıştır yazmışlar.Lütfen aksesuarlarıyla servise veriniz yazmışlar.Telfonunuzda çizikler mevcut diyor.KVK bilekliğimi aldı ve arama,menü ve arama sonlandırma tuşunun boyasını kaldırdı.Bu 6. olucak.Sizce şikayet mi etmeliyim yoksa servise mi vermeliyim.Birde NokiaShop'ta telefon N5800 XpressMedia olarak alınıyor.
    _____________________________
    C20LET | Calibra Turbo || Vectra C GTS 2.0Turbo | Z20NET
    AMD FX-X8 8320 3.5GHz @4.3GHz-@1.35v||ASUS M5A97 R2.0||MSI GTX1060 6GB||CORSAIR XMS3 8GB 1600MHz DDR3||COOLER MASTER RC-431
    C20LET und GM2900
  • Ne yazikki benimkinde de kasa acikligi vardi yolladim onarip geri yolladilar
    _____________________________
  • createemir öncelikle geçmiş olsun elinde tüm servis forumların varsa zaman kaybetmeden thh git faturanla basvurunu yap 3 ay bekle paranı al ben haftaya çrsmba telefonu teslım edicem paramı alıcam saygılar
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.