Şimdi Ara

TTNet TİVİBU EV [ANA KONU] (169. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.557
Cevap
54
Favori
427.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, sinema paketinde IPTV, bilgisayar ve tablet için kanallar çok değişiyor. Mesela Discovery IPTV de var diğerlerinde yok. Tablet için de giriş paketiyle sinema paketi arasında fark göremedim. Niye böyle yapmışlar? İtiraz edemez miyiz?
  • Rakiplerinin yanında soğan ekmek gibi kalıyor tivibu.
  • HERHALDE BU İŞTE DSMART UYDU ALICISINDAN DOLAYI KALİTELİ YAYIN VERİYOR DİYORLAR AMA BANA ODA MANTIKLI GELMİYOR.
    ZATEN DSMARTLA ABONE OLMADAN KAVGA ETTİK DİGİTURK VASAT GERİYE BİRTEK TİVİBU KALIYOR.ONDA DA IP TV ÖNERİYORLAR.
  • Hemen hemen 3 yıldır Tivibu ev abonesiyim ve şikayet etmeyince -ki sosyal medyadan özellikle yazman lazım- iş yapmıyorlar:

    1-İlk başta Motorola'nın makinesi geldi tam bir takozdu. Sonra takılmalara, donmalara başladı. Değiştirin dedik, uygun görmüyoruz dediler. Şikayet, şikayet, şikayet e değiştirelim bari dediler.

    2-Full Paket + HD üyesi olarak başladım, 42 lira aylık fiyatı kabul ettik. Kapalı olan kanal yok alayı açık. Maçları alınca bunlar dediler ki sizin paket yok artık. Sinema ya da Spor alacaksınız.

    Niye diye sorduk, zaten hepsi açık. Sistem değişti birini seçeceksiniz!

    Tek cevap şu: Ben Full Paket abonesiyim. Benimle yaptığınız sözleşme der ki bütün kanalları izle. Siz herhangi bir kısıtlama yapamazsınız.

    Şu an hiç ama hiç sorun olmadan izliyoruz herşeyi ve bu olay şu anda yokmuş. Birini alınca diğeri eksik kalıyormuş.

    Nasıl bir pazarlama olayı var ben çözemedim ama ite kalka götürüyorlar orası kesin ;)


    Ekstra olarak; Tivibu Ev evet IPTV üzerinden yayın alıyor. Evet internet gitse bile yayın sorunsuz. Ama?

    Aması aşağıdaki resim gibi. Açık/kapalı durumu fark ediyor. Aslında bu kadar değildi. Ben 14 mbit en son görüyordum ve 2 mbit engelleniyor diye düşünüyordum.

    Hayır hızı etkilemez dediler. Sonra bağlantımı kurcaladılar ve durum resme kadar geldi.

    Yine şikayet yoluna gittik bakalım ne olacak :/

    TTNet TİVİBU EV [ANA KONU]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: miro39

    Hemen hemen 3 yıldır Tivibu ev abonesiyim ve şikayet etmeyince -ki sosyal medyadan özellikle yazman lazım- iş yapmıyorlar:

    1-İlk başta Motorola'nın makinesi geldi tam bir takozdu. Sonra takılmalara, donmalara başladı. Değiştirin dedik, uygun görmüyoruz dediler. Şikayet, şikayet, şikayet e değiştirelim bari dediler.

    2-Full Paket + HD üyesi olarak başladım, 42 lira aylık fiyatı kabul ettik. Kapalı olan kanal yok alayı açık. Maçları alınca bunlar dediler ki sizin paket yok artık. Sinema ya da Spor alacaksınız.

    Niye diye sorduk, zaten hepsi açık. Sistem değişti birini seçeceksiniz!

    Tek cevap şu: Ben Full Paket abonesiyim. Benimle yaptığınız sözleşme der ki bütün kanalları izle. Siz herhangi bir kısıtlama yapamazsınız.

    Şu an hiç ama hiç sorun olmadan izliyoruz herşeyi ve bu olay şu anda yokmuş. Birini alınca diğeri eksik kalıyormuş.

    Nasıl bir pazarlama olayı var ben çözemedim ama ite kalka götürüyorlar orası kesin ;)


    Ekstra olarak; Tivibu Ev evet IPTV üzerinden yayın alıyor. Evet internet gitse bile yayın sorunsuz. Ama?

    Aması aşağıdaki resim gibi. Açık/kapalı durumu fark ediyor. Aslında bu kadar değildi. Ben 14 mbit en son görüyordum ve 2 mbit engelleniyor diye düşünüyordum.

    Hayır hızı etkilemez dediler. Sonra bağlantımı kurcaladılar ve durum resme kadar geldi.

    Yine şikayet yoluna gittik bakalım ne olacak :/

    TTNet TİVİBU EV [ANA KONU]


    Büyük gün bugünmüş :)

    Dün kafama esti müdürlüğe gittim. Çözüm masası diye bir birim oluşturmuşlar benim gibi sıkıntılı müşterinin "gazını" almak için. Neyse anlattım ama eksiksiz ve detayla karşı tarafı bezdirdim :)

    Ben sizi teknik tarafa göndereyim orasıyla çözersiniz dedi. Güvenlik görevlisiyle birlikte kart okutularak girilen bir bölüme gittik. Şef teknisyen vardı. Anlattım, hizmet numarasını verdim.

    Adama helal olsun açık açık konuştu: "Bulunduğum yerde 4 tane santral yaktık ama sorunu bulamıyoruz. Komple kazıp yenileme yapmamız gerekiyor ama onun yerine biz tamamen fiber yapmayı istiyoruz sonra tekrar sorun olmaması için. Biraz sabır istiyorum yakında hiç sorun kalmayacak."

    Şu cevabı daha önce kimse vermedi ki verse hakkaten uğraşmazdım peki der geçerdim. Sonra modem ve tivibu cihazını sordu air 5341 / air7200 olduğunu belirttim.

    İnceden bir gülümsedi dedim hayırdır?

    Seninkiler çok eski model onları yenileyelim sorunu en aza indirelim dedi. Nasıl olacak peki?

    Çağrı merkezine değişim talebi için ekip göndermelerini iste. Ekip gelince durumunu söyle onlar zaten görünce değiştirirler. Tamam dedim yine.

    Aradım, kayıt bıraktım. Bugün geldiler ve sonuç şöyle:

    TTNet TİVİBU EV [ANA KONU]


    Yayın çok çok çok düzeldi ve gerçekten HD oldu. Bağlantıyı da düzenlediler ve eski şaşalı "internet akıyor" dönemine girdim yine :)

    Ama çıkacak tek sonuç var: Doğru çalışanı bulunca herşey oluyor fakat herkesin aslıda aynı hizmeti alması gerektiğini düşününce imkansıza yakın oluyor.

    Sorun yaşayan, püf noktası isteyen mesaj atabilir.

    Sayg.

    P.s: Fotoğraflar temsilidir ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miro39 -- 5 Kasım 2016; 18:56:28 >
  • miro39 kullanıcısına yanıt
    Yenisi galiba Air 7205. Bu kutu ile modemle kablo bağlantısı olmadan yani kablosuz olarak kullanılabiliyor mu?
    Bir de üzerindeki USB bağlantısı ve micro SD yuvası ne işe yarıyor? Kumandası gerçekten RF mi?
  • bi soruda benden :-)tivibu aleti 7205 takılma fln yapıyor mu?özellıkle bu aletin perfonmansı nasıl?hd olan herhangi bi kanal resmını ekleyebılırmısınız?aslında eskı aletin bi hd göruntusü ile bu aletin hd kanal göruntusunu karşılaştırabılsenız harıka olur :)merakla beklıyorum..çok tşk ederım
  • kumanda rf. takılma yok güzel çalışıyor kanal geçişleri iyi.
  • Arkadaşlar yardım rica ediyorum. Tivibu kullanıcı adı ve şifremi yazınca uydu cihazında kum saati dönüp duruyor giremiyor, ama demo deyip sms koduyla girebiliyor 3 dk izleniyor bütün yayınlar. Telefonda ve pc de izleniyor rahat uyduda yani tv de sorun bu, 3 kez servis geldi kimse çözemiyor. Sizce sorun ne olabilir 3 hafta oldu kurdular izleyemiyoruz, sadece uydu aktif.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cradl3

    kumanda rf. takılma yok güzel çalışıyor kanal geçişleri iyi.

    7205 üzerindeki USB bağlantısı ve micro SD yuvası ne işe yarıyor?
  • Kullanicilarin isine yaramiyor diye biliyorum. Herhangibir fonksiyonu yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün başvuru için form doldurdum mt nin aramasını bekliyorum
    Uydu alıcılı heryerde kampanyası

    http://www.tivibu.com.tr/kampanyadetay/tivibu-her-yerde-kampanyasi

    surpriz çıkmazsa uydu alıcılı ilk yıl 17,50 ikinci yıl 15,00 TL anladım ama bilemedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cradl3

    Kullanicilarin isine yaramiyor diye biliyorum. Herhangibir fonksiyonu yok.

    modemle kablo bağlantısı olmadan yani kablosuz olarak kullanılabiliyor mu? Teknik özelliklerinde böyle yazıyor.
  • Nike kullanıcısına yanıt
    foxcrime kanallarını 7 gün geri alabiliyormuyuz arkadaşlar
  • hakanyaz kullanıcısına yanıt
    Vestel servisleri Tivibu ipte için Vestel STB mi veriyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özgürkuaför

    foxcrime kanallarını 7 gün geri alabiliyormuyuz arkadaşlar

    Dizi kanalları geri alınmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeeJaWuu


    quote:

    Orijinalden alıntı: özgürkuaför

    foxcrime kanallarını 7 gün geri alabiliyormuyuz arkadaşlar

    Dizi kanalları geri alınmıyor.

    Tivibu Go tablet için de 7 gün geriye alma var mı? Ben bulamadım. Sadece olan programı başa alabildim.
  • Tivibu'nun ilk kullanıcılarından biriyim. airties 7200 cihaz var. ama hala güncelleme gelmedi. Temmuz sonunda geçiş başladı, Eylül'de duyurdular Kasım sonu geldi ama bende yok. 7205 cihazlarda kullanım var. Zaten şimdiki arayüzü berbat, Tv bilgi (info) berbat, bari hiç bilgi paylaşmayın, ya da diğer platformlardan farkınız olsun, açıklayıcı program biligis olsun. Bende digiturk de var. İçerik yönünden kıyas dahi edilmez yine de, Avrupa kupası maçları hatırına devam etmiştim.
    Aslında bununla alakalı bir yazı yazdım. Konular da ararsanız görürsünüz.

    Uzun lafın kısası Tivibu PİŞMANLIKtır.
  • unsur kullanıcısına yanıt
    O kadar paranız varsa 5 senedir güncelleme bekleyeceğinize yeni bir kutu alın. Türk Telekom çalışanları bile bunlar milatta kaldı diyor arıza kaydı bıraksanız bile eski müşterilerin kutularını değiştiriyorlar. Hey Allah' ım ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero fear

    O kadar paranız varsa 5 senedir güncelleme bekleyeceğinize yeni bir kutu alın. Türk Telekom çalışanları bile bunlar milatta kaldı diyor arıza kaydı bıraksanız bile eski müşterilerin kutularını değiştiriyorlar. Hey Allah' ım ya.

    yapmadığımı nereden biliyorsun, ilk cihazım motorola idi. O kadar çok uğraştım ki. Deveye hendek atlatmak, TT'ye cihaz değiştirtmekten çok daha kolay. Şimdiki cihaz airties 7200. Cihazın değişmesi gerektiğini bende biliyorum. 2.5 aydır her gün Müşteri Hizmetlerini arıyorum, yeni cihaz diye. İlk aldığımda çok uygun fiyata abone olmuştum hatta neredeyse para almayacaklardı tanıtmak için, o kadar ucuzdu ki sen bile abone olabilirdin fazla paraya gerek yoktu yani. Ben o kadar sene bekledim daha iyi olacak diye, ama ŞL ve Av. Ligi'ni alınca (zam) fiyat güncellemesi yaptılar, yine kendilerini geliştiremediler. Sırf Avrupa maçları uğruna aboneliğimi yeniledim, 7 ay sonra taahhüt bitecek, HD dahil 15 TL'den fazla para etmez. Önce bi ipTV'nin hakkını versinler. Öyle bir konuşmuşsun ki sanki bir halt bilmiyorum. Ben kaç defa her sorunda Teknik Servise sorunun kaynağını söyledim. hani çok bilmiş abim, sen çok iyi bildiğin için "Hey Allah'ım ya" demişsin. O zaman hizmet numaramı falan veriyim bir de sen dene bu kardeşin cihazını değiştirin diye. Aylardır uğraşıyorum değiştirin diye herhangi bir arıza olmadan değiştiremeyiz cevabı alıyorum, güncelleme için bekleyin diyorlar. Müşteri Hizmetleri hiçbir konuda yetkin değil, önce kendileri bir öğrensin, sorunu anlatıyorum, çözümü de söylüyorum. aldığım cevap "önce modemi ve cihazı kapatıp açın kabloları kontrol edin bir bakalım."

    Bugün işten 1 saat izin aldım. Türk telekom il müdürülüğüne gittim 2 saat sonra, ekip liderleri sonunda sorunu bildiklerini söyledi güncellemenin bile yetersiz geldiğini tam randımanlı olmadığını bildiğni söyledi ve cihazımı değiştirmeyi kabul etti. yarın akşama randevu verdiler. Aylardır uğraşıyorum sorunu biliyorsanız neden değiştirmiyorsunuz, bunca zaman bekletiyorsunuz dedim, adam elimden birşey gelmiyor gibi mimik yaptı.

    Edit: Sabah değiştirdiler cihazımı. 7200 yerine 7205 verdiler. İşe yetişmem gerektiği için şöyle bir baktım. Arayüz güzele benziyordu. Bir takım değişikliklerde yapmışlar. Eve gidince detaylı incelerim.
    zero fear'a :
    ben bana verilen hizmete bakarım A markası, B markası beni ilgilendirmez. Kimileri Digiturk'ü beğenir( ki bana göre kanal içeriği bakımından açık ara lider, gerek sinema kanalları yayınladığı filmler falan, gerekse malum lig tv vs.). Kimi Tivibu'yu beğenir. ( Benim üyeliği uzatmamda en önemli etken Şamp. ve Avr. Ligi, ayrıca FX, Foxcrime vs., mesela sinema kanalları Digi'nin 2 sene gerisinde, Seç-izle'de kiralama bedeli digi'den pahalı DT: 4 TL, Tivibu: 5.25. Ayrıca ücretsiz izlettiği filmlerde sanki internetten herhangi bir siteden izliyormuş gibi reklam var. Adblock yok ki kullanalım :) Ama yeni güncellemeyle birlikte biraz ipTV'ye dönüşmeye başlamış sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unsur -- 22 Kasım 2016; 12:19:54 >
  • 
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.