Aylar önceden başlayan akşam saatlerinde kopma sorunum 3 aylık aradan sonra tekrar ortaya çıktı. 3 Haziran tarihinde binbir uğraş sonucu nihayet işi bilen bir çağrı merkezi çalışanıyla görüşüp hızımı 18 mbite sabitlettirmiştim. Fakat arada yapılan bakım çalışmalarından dolayı tekrar hattıma 24 mbit hız verilmeye başlandı. 17.09 tarihinde çağrı merkezini aradım ve hızımı biraz düşürebilir misiniz SNR değerim çok düştüğü için kopma sorunu yaşıyorum dedim ve her zamanki iş bilmez bir kızdan "biz hız düşüremiyoruz" yanıtını almamla birlikte yine başlıyoruz dedim. Önceki çalışanın yaptığını yapıp hızımı 18e çekse bütün problem ortadan kalkacak. Biri yapabilirken diğeri niye yapamıyoruz diyor. Hangi sihirli kelimeyi söylemeliyiz ki hızımı düşürsünler. Tavsiyesi fikri olan varsa yardımlarınızı bekliyorum. Akşamları internet kullanamıyorum. Teşekkürler şimdiden.
Twitter veya Facebook tan yaz. Twitter da ttdestek hesabı var.
Bina içi kablolama durumu nasıl? Belki kablo yenileme ile değerler iyileşebilir.
Anlayan birini bulana kadar ara en kolayı bu
talebimi özel olarak not alırsanız düzelir dedim ve hızımı düşürdüker artık kopma yaşamıyorum. konu silinebilir admin. teşekkürler herkese
asus modemin varsa SNR değerini eksi olarak düşürebiliyorsun böylece hız düşüyor SNR artıyor
quote:
Orijinalden alıntı: mcrew
Twitter veya Facebook tan yaz. Twitter da ttdestek hesabı var.
Türk telekom müdürlüğü bu işlemi 5 dakika içerisinde yapar, snr ölçümü yaparak en ideal hız düşümü gerçekleştirir. müşteri hizmetleri bildirim yapıyor başka bir birim düşürüyor oda ne varsa indiriyor aşağı müdürlük net çözüm.
muhtemelen kablo problemi var özellikle ankastre,bağlantı uçları,splinter kontrol edilmeli
akinanA
kullanıcısına yanıt
Hangi kanaldan talep ettin.?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme