|
Arkadaşlar selamlar,oturduğum TOKİ'de süperonline 1000 TTNET 100 fiber alt yapısı var,SOL malum hem kısıtlama hemde ping den dolayı TTNET geçmek istiyorum.Fakat en fazla 100 veriyor,hızı 1000 yapmak için yönetim ve komşular fazla yaklaşmıyor.Müdürlükte fazla sallamıyor,bunun hangi kurumdan olumlu cevap alabilirim. ![]() ![]() ![]() |
|
_____________________________
- Unutma..- Bizi eşit yaratan Allah, kimsede ne hak bırakır ne de ah..
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler









