Şimdi Ara

TSI mı?V-TEC mi?(Genel olarak) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
182
Cevap
3
Favori
11.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Yorumlari okudumda tarafli olarak bakan var. Ben tarafsiz bakiyorum olaya. Bizde 2004 vtec es var komsumda 2001 megane 1.6 16v var. Kac kere kafa kafaya kalktiysak o hep beni gecmistir iyi bir kullaniciyimdir. Simdi size sunu soruyorum meganin motoru bizim arabadan dahami iyi ? Helede rampada hic sansim olmuyor motor ise patlayacak kadar ses veriyor.Evet honda dayanikli ve sorunsuz araba uretiyor o yuzdnde satmiyoruz zaten ama su bir gercekki bir vw golfe ya da full jettaya falan bindikten sonra bizim arabaya bindigimde yontulmus oduna oturur gibi oluyorum. Alakasi yok ama babama diyorum arada sirada bir m3umuz olmadi

    Avatardaki Golf ne iş?




    2004 Civic ES7 Vtec'i 1.6 Megane'a geçtirdin ya helal olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Yorumlari okudumda tarafli olarak bakan var. Ben tarafsiz bakiyorum olaya. Bizde 2004 vtec es var komsumda 2001 megane 1.6 16v var. Kac kere kafa kafaya kalktiysak o hep beni gecmistir iyi bir kullaniciyimdir. Simdi size sunu soruyorum meganin motoru bizim arabadan dahami iyi ? Helede rampada hic sansim olmuyor motor ise patlayacak kadar ses veriyor.Evet honda dayanikli ve sorunsuz araba uretiyor o yuzdnde satmiyoruz zaten ama su bir gercekki bir vw golfe ya da full jettaya falan bindikten sonra bizim arabaya bindigimde yontulmus oduna oturur gibi oluyorum. Alakasi yok ama babama diyorum arada sirada bir m3umuz olmadi

    Bizde konfora yorum yapmadık zaten konforda ww açık ara ezer dedim mesajlarimdada konu motor konusu sen konfora nerden girdin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Performanslı olan vtectir, i-vtecle karıştırmayın şu işleri artık. ivtec dayanıklılık ve tüketimi amaçlayan bi motor, bunuda başarıyor zaten. Kükreme falan yazıp cahil cahil konuşmayın, yukarda da 2005 civicin kükreme videoları verilmiş. bunlar c sınıfı araçlar napıyosunuz.

    Aferin güzel bi noktaya basmışsın ama vtec'le i-vtec'i karıştırmayın derken ikiside mantık olarak aynı motorlar zaten.

    Değindiğin güzel nokta , güncel 1.6 motor'u gerçek vtec'miş gibi zannedip ve bi çok kişininde bu motoru kıstas alarak tsi demesi.

    BUgün yeni civic hb 1.8 hp motorun teknik verileri ve tüketimi i-vtec'in ne olduğunu gösteriyor.

    Şu an ki güncel 1.6 motor 2-3 haftada geliştirilmiş ve 1.8 motor'dan bozulmuş bi motor. TÜketimi 1.8'den fazla , doğru düzgün çalışılmamış ve honda'nın üniversal olarak göstermediği bi motor.


    İ-vtec'e gelince , genelde yeni nesil i-vtec motorlar ekonomi amaçlı olup SOHC motorlar. Yani o millet'in yok vtec açıyo , kaçıyo dediği olay yok aslında , o vtec nerde açılıyor bi ben göremedim.

    Ama gel gelelim k20a'da i-vtec motor , işin rengi DOHC olunca değişiyor işte orda.





    Genel vtec - tsi sorusu'nun cevabına bakarsak , bu karşılaştırma bizim ülkemiz sınırları için adil bi karşılaştırma olmaz.

    15 milyon tane sorunsuz şekilde çalışan vtec motor üretmiş ve her türlü motor konusunda kendini ispatlamış bi marka 1.4 motor'a turbo koymadı diye heralde başarısız olacak diye bi kaide yok.

    Dostum 2011 fd6 makyajlı aracım var motor 1.6 i vtec 125 hp peki bahsettiğin motorlar diyordun hani 2 haftadan bozma bu motorlar içinde geçerli mi ? i-vtec motoru dünyaca bilinen motora nasıl olurda unıversal değil dersin ? sonucta bu motorlar honda için oyuncak sayılabilecek motor nasıl olurda unıversal değil ? şahsen morelimi bozmaktan başka bırsey yapmadın be dayı.

    İ-vtec motor aracımla cok 2.0 arac yedık yedıgımız oldu performansıda gayet güzel nasıl olurda unıversal değil ? valla mesajını beklıyorum nasıl olurda unıversal değil bu motor o motorun be piston ve krank miline kurban olayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Yorumlari okudumda tarafli olarak bakan var. Ben tarafsiz bakiyorum olaya. Bizde 2004 vtec es var komsumda 2001 megane 1.6 16v var. Kac kere kafa kafaya kalktiysak o hep beni gecmistir iyi bir kullaniciyimdir. Simdi size sunu soruyorum meganin motoru bizim arabadan dahami iyi ? Helede rampada hic sansim olmuyor motor ise patlayacak kadar ses veriyor.Evet honda dayanikli ve sorunsuz araba uretiyor o yuzdnde satmiyoruz zaten ama su bir gercekki bir vw golfe ya da full jettaya falan bindikten sonra bizim arabaya bindigimde yontulmus oduna oturur gibi oluyorum. Alakasi yok ama babama diyorum arada sirada bir m3umuz olmadi

    Avatardaki Golf ne iş?




    2004 Civic ES7 Vtec'i 1.6 Megane'a geçtirdin ya helal olsun.

    Golf r32 hastasiyim o yuzden avatarim oyle ustad. O avatar ise tarafli olacagimi gostermez. 1.6 16v megane kullansaydin o motoru kucuk gormezdin. Anlasilan tecrubeni(var oldugunu varsayiyorum) youtubeden draglari izleyerek edinmissin. Ayrica hondanin motorunu kucumsemedim.Araba teknik ozelliklerinden falan anlamam ben sadece gordugumu yasadigimi yazdim. Dedigim gibi honda sorunsuz bir arac ama sorunsuz oldugu icinde odunun ustune oturmayi goze alamam. Benim gorusum bu.

    1.6 16v Megane ı 6 ay şirket aracı olarak kullanmıştım çok önceleri. İyidir araç iyi olmasına rağmen ama bitik olmayan bir ES7 yi kesinlikle geçemez bana göre. Senin yaşın kadar yıldır araç kullanıyorum ben. Sen lise bebesi falan sandın herhalde beni.

    Sen getir o Meganı, ben Civic ES7 bulup tokadı basarım merak etme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Yorumlari okudumda tarafli olarak bakan var. Ben tarafsiz bakiyorum olaya. Bizde 2004 vtec es var komsumda 2001 megane 1.6 16v var. Kac kere kafa kafaya kalktiysak o hep beni gecmistir iyi bir kullaniciyimdir. Simdi size sunu soruyorum meganin motoru bizim arabadan dahami iyi ? Helede rampada hic sansim olmuyor motor ise patlayacak kadar ses veriyor.Evet honda dayanikli ve sorunsuz araba uretiyor o yuzdnde satmiyoruz zaten ama su bir gercekki bir vw golfe ya da full jettaya falan bindikten sonra bizim arabaya bindigimde yontulmus oduna oturur gibi oluyorum. Alakasi yok ama babama diyorum arada sirada bir m3umuz olmadi

    Megane da iyi arabadir guzel arabadir ama vtec denilince soner yani. En azindan oyle olmasi gerekir. Ya 3000-4000 devirlerde vites atmissindir yada bi sure durup sonradan kalkmissindir ve kisa mesafelidir. Bunun disinda vtecle megane kiyaslamak bence olacak bisey degil. Patlayacak gibi motor sesi demissiniz. Sorun varsa ayridir ama bende i-vtec var ve ben sirf o sesi dinlemek icin duble gaz basiyorum. Konfor konusunda golf yada jettayla kiyasalanmaz. Adamlar her turlu yalitimi yapiyor. Bende axcord var. Bana sorarsaniz size dahaa yalitimli bir passat vericez diye ben kabul etmem. Cunku ben motorun sesini dinlemeyi seven bir insanim. Boyle sorunsuz bulmusken satarsamda ayni modelin son kasasini almak icin satarim. Iyi gunler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Yorumlari okudumda tarafli olarak bakan var. Ben tarafsiz bakiyorum olaya. Bizde 2004 vtec es var komsumda 2001 megane 1.6 16v var. Kac kere kafa kafaya kalktiysak o hep beni gecmistir iyi bir kullaniciyimdir. Simdi size sunu soruyorum meganin motoru bizim arabadan dahami iyi ? Helede rampada hic sansim olmuyor motor ise patlayacak kadar ses veriyor.Evet honda dayanikli ve sorunsuz araba uretiyor o yuzdnde satmiyoruz zaten ama su bir gercekki bir vw golfe ya da full jettaya falan bindikten sonra bizim arabaya bindigimde yontulmus oduna oturur gibi oluyorum. Alakasi yok ama babama diyorum arada sirada bir m3umuz olmadi

    Avatardaki Golf ne iş?




    2004 Civic ES7 Vtec'i 1.6 Megane'a geçtirdin ya helal olsun.

    Golf r32 hastasiyim o yuzden avatarim oyle ustad. O avatar ise tarafli olacagimi gostermez. 1.6 16v megane kullansaydin o motoru kucuk gormezdin. Anlasilan tecrubeni(var oldugunu varsayiyorum) youtubeden draglari izleyerek edinmissin. Ayrica hondanin motorunu kucumsemedim.Araba teknik ozelliklerinden falan anlamam ben sadece gordugumu yasadigimi yazdim. Dedigim gibi honda sorunsuz bir arac ama sorunsuz oldugu icinde odunun ustune oturmayi goze alamam. Benim gorusum bu.

    1.6 16v Megane ı 6 ay şirket aracı olarak kullanmıştım çok önceleri. İyidir araç iyi olmasına rağmen ama bitik olmayan bir ES7 yi kesinlikle geçemez bana göre. Senin yaşın kadar yıldır araç kullanıyorum ben. Sen lise bebesi falan sandın herhalde beni.

    Sen getir o Meganı, ben Civic ES7 bulup tokadı basarım merak etme.



    Ustad sen beni honda dusmani falan sandin galiba:) pmden face vereyimde bir bak profil resimlerimdeki araba resimleri sadece hondadir:) ben gordugumu tarafsiz olarak soyluyorum. Benimde kullandigim cok araba markasi oldu sunu gordumki butun markalarin eksi ve arti yonleri var. Bmwyi cok sevmememe ragmen patronun 520yi ilk kullandigimda bugune kadar araba kullanmamisim dedim sadece bunu biliyorum:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yorumlara bakıyorumda birkere doch vtec vti ile soch i-vtec birbirine girmiş yok golfü geçen honda +5500den sonra uzamışta vs. 2001 den sonraki hiçbir civic modelinde türkiyede en azından vti motor yokki nasıl uzuyor.

    Ha civic ES7 motor, şanzuman hafiflik uyumu ile 110hp motor ile çok güzel değerler alınmış olmasını sağlıyor ama yinede doch bir motor değil yani.

    Doch vtecler: s2000 - type-R - 96-01 arası orjinal sunrooflu civicler'dir. (En kolay ayırt edebilme yöntemi) +5500 olayı 1.6 160hplik Civicte vardır. type-R ve s2000 de +5900 de vtec açar.

    Birkere i-vtec'teki aynı sistem toyota corolla vvti, bmw vanos'ta da vardır. (Tamamen birebir aynı olmasa bile benzer sistemlerdir mantıkları aynı)

    i-VTEC sisteminin en önemli özelliği ve diğer VTEC sistemlerinden farkı, supap zamanlamasının sürekli değişken olmasıdır. VTC (Variable Timing Control - Değişken Zamanlama Kontrolü), motorun çalışması sırasında emme ve egzoz supapları arasındaki supap bindirmesini ayarlayan/değiştiren bir mekanizmadır. VTC ile birlikte i-VTEC, VTEC sistemlerinin en büyük dezavantajı olan orta devir bandındaki güçsüzlüğü ortadan kaldırmıştır. i-VTEC, VTEC-E ve VTEC sistemlerinin bir kombinasyonunu kullanmaktadır. Bu kombinasyon, motorun 12 supapla ekonomi modunda ve 16 supapla güç modunda çalışabilmesini sağlamaktadır.

    DOHC VTEC sistemi, yüksek devirli bir DOHC motorunda hem gücü hem de torku optimize etmek için geliştirilmiştir. Her iki supap için, 3 kam profili bulunur. Dış taraflardaki profiller düşük devirlerde, ortadaki profil ise yüksek devirlerde kullanılır

    Düşük devirlerde, supaplar düşük kam profillerinde hareket eden külbütörler tarafından açılır. Bu kam profilleri, düşük devirlerde silindirin emişinin iyi ve yakıt tüketiminin düşük olmasını sağlamak için kısa supap liftiyle ve kısa açılma süresiyle hareket ederler. Kısa supap lifti ve açılma süresiyle düşük ve orta devirlerde yüksek tork ve yakıt tasarrufu sağlanır. Motorun hızı arttıkça, motorun elektronik kontrol ünitesi kam mili takipçilerinin pimlerine basınçlı yağ gönderen hidrolik sürgülü valfi çalıştırır (5850 d/d’de). Basınçlı yağ pimleri, düşük devirde çalışması için tasarlanan takipçileri 3. takipçiye kilitleyecek bir pozisyona hareket ettirir. O ana kadar 3. takipçi herhangi bir supabı hareket ettirmemektedir. Kam mili takipçilerinin birbirine kilitlenmesiyle birlikte, düşük devirde çalışan takipçiler yüksek devirde çalışan takipçilerle aynı oranda çalışmaya zorlanırlar. Supapların hem lift miktarı artmış hem de açık kalma süreleri uzamıştır. Silindirin içine daha fazla dolgu alınmaktadır ve artan devir sayısıyla birlikte motorun gücü de artmaktadır.özellikle 5500 devirden sonrasına dikkat etmek gereklidir.

    Kısaca kendimce özetleyeyim. i-vtec düşük devirlerde 12 sübap yüksek devirlerde 16 sübap olur, VTEC falan açmaz. (en basit şekilde anlatımı tam aynısı değil)
    Doch vtec vti ise normal çalışan motor sübaplarını +5500 veya +5900 artık neyse devrine geldiğinde sübapların açık kalma süresini değiştirdiğinden motora daha fazla yakıt hava girmesiyle elde edilen güçtür.

    Farklı motorlar konuda karıştırılmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacarsoy

    Yorumlara bakıyorumda birkere doch vtec vti ile soch i-vtec birbirine girmiş yok golfü geçen honda +5500den sonra uzamışta vs. 2001 den sonraki hiçbir civic modelinde türkiyede en azından vti motor yokki nasıl uzuyor.

    Ha civic ES7 motor, şanzuman hafiflik uyumu ile 110hp motor ile çok güzel değerler alınmış olmasını sağlıyor ama yinede doch bir motor değil yani.

    Doch vtecler: s2000 - type-R - 96-01 arası orjinal sunrooflu civicler'dir. (En kolay ayırt edebilme yöntemi) +5500 olayı 1.6 160hplik Civicte vardır. type-R ve s2000 de +5900 de vtec açar.

    Birkere i-vtec'teki aynı sistem toyota corolla vvti, bmw vanos'ta da vardır. (Tamamen birebir aynı olmasa bile benzer sistemlerdir mantıkları aynı)

    i-VTEC sisteminin en önemli özelliği ve diğer VTEC sistemlerinden farkı, supap zamanlamasının sürekli değişken olmasıdır. VTC (Variable Timing Control - Değişken Zamanlama Kontrolü), motorun çalışması sırasında emme ve egzoz supapları arasındaki supap bindirmesini ayarlayan/değiştiren bir mekanizmadır. VTC ile birlikte i-VTEC, VTEC sistemlerinin en büyük dezavantajı olan orta devir bandındaki güçsüzlüğü ortadan kaldırmıştır. i-VTEC, VTEC-E ve VTEC sistemlerinin bir kombinasyonunu kullanmaktadır. Bu kombinasyon, motorun 12 supapla ekonomi modunda ve 16 supapla güç modunda çalışabilmesini sağlamaktadır.

    DOHC VTEC sistemi, yüksek devirli bir DOHC motorunda hem gücü hem de torku optimize etmek için geliştirilmiştir. Her iki supap için, 3 kam profili bulunur. Dış taraflardaki profiller düşük devirlerde, ortadaki profil ise yüksek devirlerde kullanılır

    Düşük devirlerde, supaplar düşük kam profillerinde hareket eden külbütörler tarafından açılır. Bu kam profilleri, düşük devirlerde silindirin emişinin iyi ve yakıt tüketiminin düşük olmasını sağlamak için kısa supap liftiyle ve kısa açılma süresiyle hareket ederler. Kısa supap lifti ve açılma süresiyle düşük ve orta devirlerde yüksek tork ve yakıt tasarrufu sağlanır. Motorun hızı arttıkça, motorun elektronik kontrol ünitesi kam mili takipçilerinin pimlerine basınçlı yağ gönderen hidrolik sürgülü valfi çalıştırır (5850 d/d’de). Basınçlı yağ pimleri, düşük devirde çalışması için tasarlanan takipçileri 3. takipçiye kilitleyecek bir pozisyona hareket ettirir. O ana kadar 3. takipçi herhangi bir supabı hareket ettirmemektedir. Kam mili takipçilerinin birbirine kilitlenmesiyle birlikte, düşük devirde çalışan takipçiler yüksek devirde çalışan takipçilerle aynı oranda çalışmaya zorlanırlar. Supapların hem lift miktarı artmış hem de açık kalma süreleri uzamıştır. Silindirin içine daha fazla dolgu alınmaktadır ve artan devir sayısıyla birlikte motorun gücü de artmaktadır.özellikle 5500 devirden sonrasına dikkat etmek gereklidir.

    Kısaca kendimce özetleyeyim. i-vtec düşük devirlerde 12 sübap yüksek devirlerde 16 sübap olur, VTEC falan açmaz. (en basit şekilde anlatımı tam aynısı değil)
    Doch vtec vti ise normal çalışan motor sübaplarını +5500 veya +5900 artık neyse devrine geldiğinde sübapların açık kalma süresini değiştirdiğinden motora daha fazla yakıt hava girmesiyle elde edilen güçtür.

    Farklı motorlar konuda karıştırılmış.


    güzel kopyalama yapıştır yapmışsınız ancak yazıları yazan kişinin biraz kafası karışmış aynılarını birkaç gün öncede okumuştum :)

    vtec açmak vtec kapatmak söylemi tamamen hal arasında uydurulmuş bir martabaldır. vtec birkaç cümle önce ingilizcesini yazdığınız gibi subap zamanlamalarının motor devrine göre farklı zamanlamalarda olmasıdır, bu eski tiplerde bazı devirlerde yapılır yeni motorlarda sürekli değişir, yani yeni motorlardaki değişkenlik eskilere göre daha verimli hale getirilmiştir, motorun daha performanslı olması eski tip vtec ya da yeni tip vtec olması ile ilgili değildir. vtec marşa basıldığı andan itibaren karterde yağ varsa zeten hep devrededir yani hep açıktır :)




  • Modern zamanların f/p ihtiyacın gözetilerek hazırlanmış hormonlu motor Tsı ve kökeni aslında Alfa Romeo'ya dayanan ama sonradan Alfa'nın Twin Spark teknolojisine odaklanması ve bunun üstüne bir yapı kurmasına binayen Honda'nın mirası devraldığı teknoloji VTec.

    İkisinden de hazzetmem açıkçası,ama Vtec en azından saf bir motor teknolojisi.


    Ülkemizin arabayı Honda Civic ile görmüş tiplerinin efsanesi Vtec maalesef özel bir olaymış gibi algılanıyor,ve kendilerini yarış pilotu sanıyorlar,zaten rollig,yanlamak,tokatlamak gibi terimler çok kullanılıyor bu kesimde,araçtan ne bekliyorlarsa artık.Bilgi kirliliği de olunca Vtec adı ile prim yapılıyor.

    Diğer taraftan ufacık hacimden alınan güç,ama keyif yok,devir bandı yok,yok oğlu yok.Leziz bir yemek ama tuzu yok,acısı yok.Fresh ürün gibi yani.Az da yesen çok da yesen tad farketmiyor.Ama şekilsel olarak doyuyorsun.

    Ama yine de Honda'yı her zaman Volkswagen'in önünde görürüm,Volkswagen piyasaya marketing üretim tarzını bırakıp, önce Honda NSX ayarında bir araç üretsin ve literatüre girsin.Sonra iki markayı detaylı vs yaparız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: piano_black

    quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Performanslı olan vtectir, i-vtecle karıştırmayın şu işleri artık. ivtec dayanıklılık ve tüketimi amaçlayan bi motor, bunuda başarıyor zaten. Kükreme falan yazıp cahil cahil konuşmayın, yukarda da 2005 civicin kükreme videoları verilmiş. bunlar c sınıfı araçlar napıyosunuz.

    Aferin güzel bi noktaya basmışsın ama vtec'le i-vtec'i karıştırmayın derken ikiside mantık olarak aynı motorlar zaten.

    Değindiğin güzel nokta , güncel 1.6 motor'u gerçek vtec'miş gibi zannedip ve bi çok kişininde bu motoru kıstas alarak tsi demesi.

    BUgün yeni civic hb 1.8 hp motorun teknik verileri ve tüketimi i-vtec'in ne olduğunu gösteriyor.

    Şu an ki güncel 1.6 motor 2-3 haftada geliştirilmiş ve 1.8 motor'dan bozulmuş bi motor. TÜketimi 1.8'den fazla , doğru düzgün çalışılmamış ve honda'nın üniversal olarak göstermediği bi motor.


    İ-vtec'e gelince , genelde yeni nesil i-vtec motorlar ekonomi amaçlı olup SOHC motorlar. Yani o millet'in yok vtec açıyo , kaçıyo dediği olay yok aslında , o vtec nerde açılıyor bi ben göremedim.

    Ama gel gelelim k20a'da i-vtec motor , işin rengi DOHC olunca değişiyor işte orda.





    Genel vtec - tsi sorusu'nun cevabına bakarsak , bu karşılaştırma bizim ülkemiz sınırları için adil bi karşılaştırma olmaz.

    15 milyon tane sorunsuz şekilde çalışan vtec motor üretmiş ve her türlü motor konusunda kendini ispatlamış bi marka 1.4 motor'a turbo koymadı diye heralde başarısız olacak diye bi kaide yok.

    Dostum 2011 fd6 makyajlı aracım var motor 1.6 i vtec 125 hp peki bahsettiğin motorlar diyordun hani 2 haftadan bozma bu motorlar içinde geçerli mi ? i-vtec motoru dünyaca bilinen motora nasıl olurda unıversal değil dersin ? sonucta bu motorlar honda için oyuncak sayılabilecek motor nasıl olurda unıversal değil ? şahsen morelimi bozmaktan başka bırsey yapmadın be dayı.

    İ-vtec motor aracımla cok 2.0 arac yedık yedıgımız oldu performansıda gayet güzel nasıl olurda unıversal değil ? valla mesajını beklıyorum nasıl olurda unıversal değil bu motor o motorun be piston ve krank miline kurban olayım.

    İ-vtec motorlar universal motor tabi ki , universal olmayan motor sadece 1.6 125 hp'lik bizim ülkemizde satılan motor.

    1.8 140 hp'lik i-vtec motor'dan bozma bi motor bu 1.6 125 hp'lik motor. Universal olmayan yani 1.6 125'lik senin ve benim aracımda olan motor.








  • arkadaşlar vtec 5 türdür bunlardan Doch vtec adı verilen vtec performaans içindir.


    Ondan sonra yok 2005 civic gitmiyor etmiyor flan diyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozerpeker61

    Yorumlari okudumda tarafli olarak bakan var. Ben tarafsiz bakiyorum olaya. Bizde 2004 vtec es var komsumda 2001 megane 1.6 16v var. Kac kere kafa kafaya kalktiysak o hep beni gecmistir iyi bir kullaniciyimdir. Simdi size sunu soruyorum meganin motoru bizim arabadan dahami iyi ? Helede rampada hic sansim olmuyor motor ise patlayacak kadar ses veriyor.Evet honda dayanikli ve sorunsuz araba uretiyor o yuzdnde satmiyoruz zaten ama su bir gercekki bir vw golfe ya da full jettaya falan bindikten sonra bizim arabaya bindigimde yontulmus oduna oturur gibi oluyorum. Alakasi yok ama babama diyorum arada sirada bir m3umuz olmadi

    Avatardaki Golf ne iş?




    2004 Civic ES7 Vtec'i 1.6 Megane'a geçtirdin ya helal olsun.

    Golf r32 hastasiyim o yuzden avatarim oyle ustad. O avatar ise tarafli olacagimi gostermez. 1.6 16v megane kullansaydin o motoru kucuk gormezdin. Anlasilan tecrubeni(var oldugunu varsayiyorum) youtubeden draglari izleyerek edinmissin. Ayrica hondanin motorunu kucumsemedim.Araba teknik ozelliklerinden falan anlamam ben sadece gordugumu yasadigimi yazdim. Dedigim gibi honda sorunsuz bir arac ama sorunsuz oldugu icinde odunun ustune oturmayi goze alamam. Benim gorusum bu.

    megane 1 süperdir performansı(babamda var) ilk alınca bu araba gitmez flan diyodum bindim baktım kırmızı ışıkta arabalar hep geride kalıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Modern zamanların f/p ihtiyacın gözetilerek hazırlanmış hormonlu motor Tsı ve kökeni aslında Alfa Romeo'ya dayanan ama sonradan Alfa'nın Twin Spark teknolojisine odaklanması ve bunun üstüne bir yapı kurmasına binayen Honda'nın mirası devraldığı teknoloji VTec.

    İkisinden de hazzetmem açıkçası,ama Vtec en azından saf bir motor teknolojisi.


    Ülkemizin arabayı Honda Civic ile görmüş tiplerinin efsanesi Vtec maalesef özel bir olaymış gibi algılanıyor,ve kendilerini yarış pilotu sanıyorlar,zaten rollig,yanlamak,tokatlamak gibi terimler çok kullanılıyor bu kesimde,araçtan ne bekliyorlarsa artık.Bilgi kirliliği de olunca Vtec adı ile prim yapılıyor.

    Diğer taraftan ufacık hacimden alınan güç,ama keyif yok,devir bandı yok,yok oğlu yok.Leziz bir yemek ama tuzu yok,acısı yok.Fresh ürün gibi yani.Az da yesen çok da yesen tad farketmiyor.Ama şekilsel olarak doyuyorsun.

    Ama yine de Honda'yı her zaman Volkswagen'in önünde görürüm,Volkswagen piyasaya marketing üretim tarzını bırakıp, önce Honda NSX ayarında bir araç üretsin ve literatüre girsin.Sonra iki markayı detaylı vs yaparız.




    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faho

    Modern zamanların f/p ihtiyacın gözetilerek hazırlanmış hormonlu motor Tsı ve kökeni aslında Alfa Romeo'ya dayanan ama sonradan Alfa'nın Twin Spark teknolojisine odaklanması ve bunun üstüne bir yapı kurmasına binayen Honda'nın mirası devraldığı teknoloji VTec.

    İkisinden de hazzetmem açıkçası,ama Vtec en azından saf bir motor teknolojisi.


    Ülkemizin arabayı Honda Civic ile görmüş tiplerinin efsanesi Vtec maalesef özel bir olaymış gibi algılanıyor,ve kendilerini yarış pilotu sanıyorlar,zaten rollig,yanlamak,tokatlamak gibi terimler çok kullanılıyor bu kesimde,araçtan ne bekliyorlarsa artık.Bilgi kirliliği de olunca Vtec adı ile prim yapılıyor.

    Diğer taraftan ufacık hacimden alınan güç,ama keyif yok,devir bandı yok,yok oğlu yok.Leziz bir yemek ama tuzu yok,acısı yok.Fresh ürün gibi yani.Az da yesen çok da yesen tad farketmiyor.Ama şekilsel olarak doyuyorsun.

    Ama yine de Honda'yı her zaman Volkswagen'in önünde görürüm,Volkswagen piyasaya marketing üretim tarzını bırakıp, önce Honda NSX ayarında bir araç üretsin ve literatüre girsin.Sonra iki markayı detaylı vs yaparız.




    işçi partisinin kuruluş kongresinde tartışma çıkmış..tüzüğe sosyalist tanımı koyalım mı koymayalım mı diye..millet birbirini yerken can baba (yücel) kürsüye çıkıp kendinden beklenen asillikte bir cevap yapıştırmış.

    türkiyede sosyalist olmak tüzük değil büzük işidir..

    senin durumda bunun benzeri, iyi güzel yazıyorsun da kardeşim, türkiyede şöyle cigeri açık 2.5 v6 bir atmosferige binmek büzük işidir bu sebepten dolayı ya light i-vtec, yada ruhsuz tsi...

    haydi sağlıcakla kal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alikum -- 1 Mart 2013; 17:41:04 >




  • Hem Civic HB 1.8 i-shift e hem de 1.4 TSI DSG ye sahibim.

    2 haftada bir roll gecesi düzenliyoruz.

    İsteyen olursa roll videosu çekip koyarım. (go-pro ile)

    Roll standart 60-200 km/h arası yapılır.
    Fikir verme açısından kendi çektiğim Honda Civic HB VTI ve VW scirocco 1.4 DSG videosunu paylaşıyorum.








    Not: Merak ettiğiniz araçları yazarsanız yada aracını denemek isteyen varsa İzmir'de go-pro kamera lı rolling organizasyonları düzenlenebilir.
    Sanırım en merak edilenler ve daha önce roll yapılan araçlardan bazıları şunlar:

    1.4 TSI DSG vs e36 328i coupe
    1.4 TSI DSG vs e90 320d sedan
    1.4 TSI DSG vs f30 320d sedan
    1.4 TSI DSG vs ep3 type-r
    1.4 TSI DSG vs s2k
    1.4 TSI DSG vs astra coupe turbo
    1.4 TSI DSG vs ibiza cupra
    1.4 TSI DSG vs 2009 subaru STI


    O kadar araç arasında bir FN2 type-r denk getiremedik :(

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreePhone

    Hem Civic HB 1.8 i-shift e hem de 1.4 TSI DSG ye sahibim.

    2 haftada bir roll gecesi düzenliyoruz.

    İsteyen olursa roll videosu çekip koyarım. (go-pro ile)

    Roll standart 60-200 km/h arası yapılır.
    Fikir verme açısından kendi çektiğim Honda Civic HB VTI ve VW scirocco 1.4 DSG videosunu paylaşıyorum.








    Not: Merak ettiğiniz araçları yazarsanız yada aracını denemek isteyen varsa İzmir'de go-pro kamera lı rolling organizasyonları düzenlenebilir.
    Sanırım en merak edilenler ve daha önce roll yapılan araçlardan bazıları şunlar:

    1.4 TSI DSG vs e36 328i coupe
    1.4 TSI DSG vs e90 320d sedan
    1.4 TSI DSG vs f30 320d sedan
    1.4 TSI DSG vs ep3 type-r
    1.4 TSI DSG vs s2k
    1.4 TSI DSG vs astra coupe turbo
    1.4 TSI DSG vs ibiza cupra
    1.4 TSI DSG vs 2009 subaru STI


    O kadar araç arasında bir FN2 type-r denk getiremedik :(

    Saygılar.

    V-tech açmamış açsaydı alırdı Civic




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreePhone

    Hem Civic HB 1.8 i-shift e hem de 1.4 TSI DSG ye sahibim.

    2 haftada bir roll gecesi düzenliyoruz.

    İsteyen olursa roll videosu çekip koyarım. (go-pro ile)

    Roll standart 60-200 km/h arası yapılır.
    Fikir verme açısından kendi çektiğim Honda Civic HB VTI ve VW scirocco 1.4 DSG videosunu paylaşıyorum.








    Not: Merak ettiğiniz araçları yazarsanız yada aracını denemek isteyen varsa İzmir'de go-pro kamera lı rolling organizasyonları düzenlenebilir.
    Sanırım en merak edilenler ve daha önce roll yapılan araçlardan bazıları şunlar:

    1.4 TSI DSG vs e36 328i coupe
    1.4 TSI DSG vs e90 320d sedan
    1.4 TSI DSG vs f30 320d sedan
    1.4 TSI DSG vs ep3 type-r
    1.4 TSI DSG vs s2k
    1.4 TSI DSG vs astra coupe turbo
    1.4 TSI DSG vs ibiza cupra
    1.4 TSI DSG vs 2009 subaru STI


    O kadar araç arasında bir FN2 type-r denk getiremedik :(

    Saygılar.

    ONCA ARAÇ TEST ETMİŞSNİZ BU ROLL'UN RANDIMANLI OLDUĞUNA MI İNANARAK MI PAYLAŞTINIZ YOKSA MİLLETLE DALGA GEÇİP GALEYAN YARATMAK İÇİN Mİ?




  • Diger taraftan lpg uyumu ile bence vtec daha avantajli oluyor yakit konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FreePhone

    Hem Civic HB 1.8 i-shift e hem de 1.4 TSI DSG ye sahibim.

    2 haftada bir roll gecesi düzenliyoruz.

    İsteyen olursa roll videosu çekip koyarım. (go-pro ile)

    Roll standart 60-200 km/h arası yapılır.
    Fikir verme açısından kendi çektiğim Honda Civic HB VTI ve VW scirocco 1.4 DSG videosunu paylaşıyorum.








    Not: Merak ettiğiniz araçları yazarsanız yada aracını denemek isteyen varsa İzmir'de go-pro kamera lı rolling organizasyonları düzenlenebilir.
    Sanırım en merak edilenler ve daha önce roll yapılan araçlardan bazıları şunlar:

    1.4 TSI DSG vs e36 328i coupe
    1.4 TSI DSG vs e90 320d sedan
    1.4 TSI DSG vs f30 320d sedan
    1.4 TSI DSG vs ep3 type-r
    1.4 TSI DSG vs s2k
    1.4 TSI DSG vs astra coupe turbo
    1.4 TSI DSG vs ibiza cupra
    1.4 TSI DSG vs 2009 subaru STI


    O kadar araç arasında bir FN2 type-r denk getiremedik :(

    Saygılar.

    sizin görüşlerinizi ben de benimsiyorum.

    şöyleki 2011 1.2 tsi leon manuel ve 2011 1,6 civic otomatik arasında defalarca denendi.

    civic 150 den sonra gayet iyi ancak 0 km den başlandığında hüsran oluyor. (otomatik vitesin etkisi olabilir, manuel civic olmadığı için deneyemedim.)




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.