Şimdi Ara

toyoto benzinli aracta turbo yok mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
5.417
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • corolla 1.6 confort exetra benzinli turbo var mıdır?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Toyota Benzinli Araçlarda Turbo Var mı?

    Toyota, Corolla dahil olmak üzere modellerinde çeşitli motor seçenekleri sunmaktadır. Benzinli motorlu Toyota Corolla'da turboşarj sistemi bulunmamaktadır.

    Toyota Corolla Turbo Var mı?

    Hayır, Toyota Corolla'nın benzinli modelleri turboşarjlı değildir.

    Corolla Turbo Var Mı?

    Corolla'nın hibrit modelleri arasında 1.8 litrelik turboşarjlı bir motor seçeneği vardır. Ancak benzinli Corolla modelleri turboya sahip değildir.

    Toyota Corolla 1.5 Turbo Var Mı?

    Hayır, Toyota Corolla'nın 1.5 litrelik benzinli motorlu varyantında turbo bulunmamaktadır.

    Toyota Corolla'da Turbo Var Mı?

    Benzinli Toyota Corolla modelleri turboşarjlı değildir. Yalnızca hibrit Corolla modelleri turbo seçeneğine sahiptir.

    Toyota Turbo Motor

    Toyota, turboşarjlı motorları dizel ve hibrit modellerinde kullanmaktadır. Benzinli Corolla modelleri bu teknolojiyi kullanmamaktadır.

    Toyota 1.5 Turbo Mu?

    1.5 litrelik benzinli Toyota Corolla'da turbo yoktur.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Hayır atmosferiktir ve Toyota'nın yeni motorları Valvematic 1.6 132 hp'dir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Hayır atmosferiktir ve Toyota'nın yeni motorları Valvematic 1.6 132 hp'dir
    turbo yoktur corolladaki motor valvematic motor değildir , 132 lik valvematic motor auriste kullanılıyor
    corollada 124 lük motor kullanılıyor
    Supap mekanizması DOHC Dual VVT-i
    Motor hacmi 1598 cc
    Maksimum güç 124/ 6000 PS/dd
    Maksimum tork 157/5200 Nm/dd
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    turbo yoktur corolladaki motor valvematic motor değildir , 132 lik valvematic motor auriste kullanılıyor
    corollada 124 lük motor kullanılıyor
    Supap mekanizması DOHC Dual VVT-i
    Motor hacmi 1598 cc
    Maksimum güç 124/ 6000 PS/dd
    Maksimum tork 157/5200 Nm/dd

    Alıntıları Göster
    japonların turboyla pek arası yoktur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    japonların turboyla pek arası yoktur


    aksine japonlar turboyu sever özellikle toyota eski modelleri
    vitz turbo 1.3 130 ps
    toyota supra çift turbo 330 ps
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    japonların turboyla pek arası yoktur


    aksine japonlar turboyu sever özellikle toyota eski modelleri
    vitz turbo 1.3 130 ps
    toyota supra çift turbo 330 ps

    Alıntıları Göster
    hondalarda hıc olmadı toyotada yenı nesıl araclarında yok dıye bılıyorum mazda da aynı sekılde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    hondalarda hıc olmadı toyotada yenı nesıl araclarında yok dıye bılıyorum mazda da aynı sekılde

    Alıntıları Göster
    Yok. Bu saçmalığı kim çıkardıysa Auris 1.6 132 ps sıfır araç alan arkadasıma satış danışmanı motorun turbo olduğunu ve motoru stop etmeden 1-2 dk beklemesini söylemiş. Çok şaşırdım bunu bir satış danışmanının söylemesine. Sattığı arabanın kaputunu açmamış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX

    Yok. Bu saçmalığı kim çıkardıysa Auris 1.6 132 ps sıfır araç alan arkadasıma satış danışmanı motorun turbo olduğunu ve motoru stop etmeden 1-2 dk beklemesini söylemiş. Çok şaşırdım bunu bir satış danışmanının söylemesine. Sattığı arabanın kaputunu açmamış.


    O satış danışmanının çakallığı olmuş bence, aksi durumda yohh artık yanii
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX

    Yok. Bu saçmalığı kim çıkardıysa Auris 1.6 132 ps sıfır araç alan arkadasıma satış danışmanı motorun turbo olduğunu ve motoru stop etmeden 1-2 dk beklemesini söylemiş. Çok şaşırdım bunu bir satış danışmanının söylemesine. Sattığı arabanın kaputunu açmamış.

    yok artık ya rezalete bak bunu da mı bilmiyolar be bide maaş alıyolar
    bunu öğrendiğimde iyi oldu artık bayilerede güven yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bjknn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ByWRX

    Yok. Bu saçmalığı kim çıkardıysa Auris 1.6 132 ps sıfır araç alan arkadasıma satış danışmanı motorun turbo olduğunu ve motoru stop etmeden 1-2 dk beklemesini söylemiş. Çok şaşırdım bunu bir satış danışmanının söylemesine. Sattığı arabanın kaputunu açmamış.

    yok artık ya rezalete bak bunu da mı bilmiyolar be bide maaş alıyolar
    bunu öğrendiğimde iyi oldu artık bayilerede güven yok

    Alıntıları Göster
    peki de turbo koysa daha iyi olmaz mı arkadaslar.motor daha raahat olmazamı bu motoru kullanması yeterlimi tabi sizce

    ve özelliği nedir su vvti nin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mz2254

    peki de turbo koysa daha iyi olmaz mı arkadaslar.motor daha raahat olmazamı bu motoru kullanması yeterlimi tabi sizce

    ve özelliği nedir su vvti nin

    gerek 132 lik olsun gerek 124 lük taşıdıkları araçlara yetiyor zaten tüketimleride makul turbo eklenirse fazla geleceği aşikar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mz2254

    peki de turbo koysa daha iyi olmaz mı arkadaslar.motor daha raahat olmazamı bu motoru kullanması yeterlimi tabi sizce

    ve özelliği nedir su vvti nin

    Alıntıları Göster
    alıntı
    Supap zamanlaması konusunda VVT-i motorlarıyla rüştünü ispatlayan Toyota şimdi de Valvematic’le bulunduğu noktayı daha ileriye taşımayı amaçlıyor.

    Sürekli supap zamanlayıcısı VVT-i teknolojisini bir üst noktaya taşımayı planlayan Toyota, Valvematic’le supap zamanlamasının yanında gaz kelebeğini de kontrol altına alarak silindirler içerisine giren havayı supap zamanlayıcısıyla birlikte sürekli en uygun oranda tutuyor.

    Valvematic’le birlikte Toyota mühendisleri benzer silindir hacmindeki motorlara göre yüzde 5’le 10 arasında yakıt ekonomisi, yüzde 10 güç artışı, daha düşük CO2 emisyonu ve daha hızlı gaz tepkisiyle hızlanma değerleri elde edileceğini açıklıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    alıntı
    Supap zamanlaması konusunda VVT-i motorlarıyla rüştünü ispatlayan Toyota şimdi de Valvematic’le bulunduğu noktayı daha ileriye taşımayı amaçlıyor.

    Sürekli supap zamanlayıcısı VVT-i teknolojisini bir üst noktaya taşımayı planlayan Toyota, Valvematic’le supap zamanlamasının yanında gaz kelebeğini de kontrol altına alarak silindirler içerisine giren havayı supap zamanlayıcısıyla birlikte sürekli en uygun oranda tutuyor.

    Valvematic’le birlikte Toyota mühendisleri benzer silindir hacmindeki motorlara göre yüzde 5’le 10 arasında yakıt ekonomisi, yüzde 10 güç artışı, daha düşük CO2 emisyonu ve daha hızlı gaz tepkisiyle hızlanma değerleri elde edileceğini açıklıyorlar.

    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses



    Alıntıları Göster
    Toyota'ya turbo koyup arabada sorun çıkarsa servisleri yapmıyor diye biliyorum.Turbo'nun olması imkansız Toyota araçlarda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Corolla 4ever

    Toyota'ya turbo koyup arabada sorun çıkarsa servisleri yapmıyor diye biliyorum.Turbo'nun olması imkansız Toyota araçlarda

    Alıntıları Göster
    vvt-i la bizim vtec arasındaki fark nedir bilen varmı ben cok benzer motorlar olduklarını duymustum ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    vvt-i la bizim vtec arasındaki fark nedir bilen varmı ben cok benzer motorlar olduklarını duymustum ?

    Alıntıları Göster
    video lar
    valvematic

    dual vvt-i




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    video lar
    valvematic

    dual vvt-i


    Alıntıları Göster
    Benzinli Toyotalarda turbo yerine gizli beygirler vardır.Benzinli Toyotalarda turboya ihtiyaç yoktur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    video lar
    valvematic

    dual vvt-i


    Alıntıları Göster
    Acaba neden corollada 124 bg kullanırken auriste 132 bglik motoru kullanmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    hondalarda hıc olmadı toyotada yenı nesıl araclarında yok dıye bılıyorum mazda da aynı sekılde


    Honda city turbo'lar vardı zamanında 1.3 hacminde turbo motorlu. Acura RDX'de de i-vtec turbo kullanılmakta şuan.

    (Japon kei araçlarını saymıyorum onların bazı modellerinde turbo mevcut)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: **osk@r78**

    Acaba neden corollada 124 bg kullanırken auriste 132 bglik motoru kullanmış.



    auris corolladan daha ağır , biri 124 lük motorla diğeri 132 lik motorla aynı hızlanma değerlerine sahip . 132lik motor corollada olsa corolla daha seri olurdu , toyota böyle bir fark olmasını istememiş demek ki
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.