Şimdi Ara

Toyota Servis Seçimi - İstanbul

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
21.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Arkadaşlar,
    2006 Toyota Corolla Terra otomatik vites aracım var. 10000 km bakımını yaptırmak istiyorum. İstanbul'da hizmetinden memnun kaldığınız yetkili teknik servis hangisi ya da hangileri acaba? Özel teknik servislere götürenler varsa, bilgilerini alabilir miyim?

    Teşekkürler....



  • zaten toyotada belli başlı servisler var.

    bence sana yakın olan birine git. hepside işlerini gayet ciddi yapıyolar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Nomadic

    Merhaba,
    Arkadaşlar,
    2006 Toyota Corolla Terra otomatik vites aracım var. 10000 km bakımını yaptırmak istiyorum. İstanbul'da hizmetinden memnun kaldığınız yetkili teknik servis hangisi ya da hangileri acaba? Özel teknik servislere götürenler varsa, bilgilerini alabilir miyim?

    Teşekkürler....
  • Cevabın için teşekkürler.
    Bir arkadaşım nataş'ın servis kalitesinden memnun kalmadığı için (yaris'ini nataş'tan almış olmasına rağmen) kartal derindere'ye götürüyor. Şimdi gayet memnun. Benim kafamda da soru işareti bıraktı bu...

    Forum üyesi arkadaşlardan bilgi rica ediyorum.
  • Ben Nataş'a gitmedim ama geçen sene Toyota Klübü'nde bu konu açılmıştı. Nataş'a gidenlerin hiçbiri servis kalitesinden memnun değildi. Bence Nataş dışındaki bütün servisler aynı kaliteyi sunmaktadır. Bu durumda sana en yakın olanı seçmen en mantıklısıdır. Ben de Zeytinburnu Derindere'ye gidiyorum. Son derece memnunum....
  • ben Toyota Dolapdere'den memnun değilim, bir keresinde arabanın su sistemine antifrizli su diye otomatik şanzıman yağı koydular (ikisi de pembe renkli sıvılar), birkaç ay sonra özel servis ortaya çıkardı hatayı, kös kös sistemi toptan temizlemek zorunda kaldılar.

    Daha önemlisi direksiyon kutusunda boşluk varmış, arabanın 2 yıl servisini yaptılar hiçbirşey çıkmadı, garantisi bittikten 2 ay sonra arızayı "buluverdiler". Maliyet 900 milyonmuş, şirin servisçi genç kızımız tasasız bir ifadeyle beyan etti. Onlara yaptırmadım tabii.

    Dolapdere'de Kadir Bayraktar Usta var, Uzmanlar Toyota. Toyota servisten ayrılma kendisi. Fiyatları ucuz sayılmaz ama servis kalitesi hep iyi oldu, araba garantiden çıkalı beri onu kullanıyorum. Numarası 0532 553 13 53.
  • biz beykoza gidiyoruz. gayet memnunuz. zaten aracı da oradan almıştık
  • korkunç bir hata

    quote:

    Orjinalden alıntı: canary999

    ben Toyota Dolapdere'den memnun değilim, bir keresinde arabanın su sistemine antifrizli su diye otomatik şanzıman yağı koydular (ikisi de pembe renkli sıvılar), birkaç ay sonra özel servis ortaya çıkardı hatayı, kös kös sistemi toptan temizlemek zorunda kaldılar.

    Daha önemlisi direksiyon kutusunda boşluk varmış, arabanın 2 yıl servisini yaptılar hiçbirşey çıkmadı, garantisi bittikten 2 ay sonra arızayı "buluverdiler". Maliyet 900 milyonmuş, şirin servisçi genç kızımız tasasız bir ifadeyle beyan etti. Onlara yaptırmadım tabii.

    Dolapdere'de Kadir Bayraktar Usta var, Uzmanlar Toyota. Toyota servisten ayrılma kendisi. Fiyatları ucuz sayılmaz ama servis kalitesi hep iyi oldu, araba garantiden çıkalı beri onu kullanıyorum. Numarası 0532 553 13 53.




  • Tam tahmin ettiğim gibi Nataş'tan memnuniyetsiz ayrılan bir müşteri grubu var. Arkadaşlar ben aracımı Nataş'tan aldım ve yaklaşık bir yıl evvel içe göçen sağ marşpiyel tamiri, sağ kapı şeridi boyanması ve bir adet lastik değişimine 700 ytl ödedim. Sağ kapı kanadının işçiliği çok kötü görünüyor. Resmen boya farkı var. Sesimizi çıkarmamıza ve indirim istememe rağmen pek oralı olmadılar. Bu çok sinirime dokundu. Kapılarının bile önünden geçmiyorum artık...
  • Çobançeşmeye gelin....Bizim servis...Pasta, börek, çay, kurabiye, ilgi sevgi, ve özenli servis....Ben müşteriyim yanlış anlamayın....SONKAR...... dan bahsediyorum....
  • toyotanın serviste ne işi var tuzak olabilir derindere iyidir ama servisler illaki %35 pahalıdır ama garantin devam ediyo 200ytl bayılacan normalde 140ytl
  • Arkadaşlar,
    Evimden(Koşuyolu) oldukça uzak olmasına rağmen üşenmeyerek Kartal Derindere'ye gittim. Müşteriye yaklaşımı ve servis kalitesinden oldukça memnun kaldım. Gitmeden önce liste yapmıştım zaten. Hepsi cevaplandı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Telefonda 175 artı KDV demişlerdi. Benden 175 KDV dahil aldılar. Küçük bir jest yaptılar. Görüş bildiren forumcu arkadaşlara teşekkür ediyorum.
    Kazasız günler...
    Esenlikler,
  • bende Nataş dan memnun değilim ilgi alaka yapılan iş önemsiz
    nataşa gitmeyin
  • başka yazan yok mu
  • Pendik Dumankaya ve Kartal Derindere'yi kullanıyorum. Yakın olmasında dolayı Pendik'ten daha sık servis alıyorum. Önceden sorunları olan Dumankaya son bir senedir çok güzel servis veriyor. Müşteri memnuniyeti ilkesini sonunda idrak edebildiler. Rahatlıkla tavsiye edebilirim.
  • Ben burayada yazayım

    TOYATASINI SEVEN NATAŞ'A SERVİSE GİTMEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
  • Ben de Çobançeşme Sonkar'a gidiyorum . Oldukça memnunum.
  • http://forum.donanimhaber.com/m_15888757/tm.htm adlı forumda da yazıldığı gibi
    Sonkar ve Derindere'nin çok iyi olduğu söyleniyor.
  • Şimdi, Sonkar'dan geliyorum. 10.000 bakımını yaptırdım. 180 YTL.
    Fiyat uygun. Müşteri ilişkileri ortanın üzerinde. Zaman olarak söz verdikleri saatten yaklaşık 1 saat sonra teslimat yaptılar. Toplam 2 saat sürdü.
    Genel olarak çok iyi. ancak araca ne yaptıklarını görme imkanınız yok. İnternet bağlantısının da bulunduğu bir salonda ağırlıyorlar sizi. Çay kahve, poğaça bedava. (Oruçlu olduğum için yararlanamadım)
    Ancaaak; standart 10 bin bakımı içinde hava filtresi değişimi yok, yakıt filtresi değişimi yok, polen filtresi değişimi yok. Madem bunlar yok bir yağ değişimi için 10 binde bir servisin yolunun neden tutuyoruz. GülerSa ablam para kazansın diye mi?
    Koy oradan bir 0-40 W tam sentetik yağ, 20 binde bir çağır dimi...
    Sırf yağ ve yağ filtresi değişimi için 180 lira çok pahalı. 4,5 lt 10-40W yağ ve filtre taş çatlasa 60 lira, 40 lira da işçilik olsun. 100 lira...
    Servis sonrası Sonkar'dan telefonla aradılar. Memnun olup olmadığımı sordular. Asıl maksatları sonra çıktı ortaya: meğer bizi sonradan toyotasa arıyormuş, servis ile ilgili 1 ile 5 arasında bir değerlendirme yapmamı isteyeceklermiş. Arayan temsilci, yüksek puan vermem konusunda ısrar etti! Ben de kendilerin helalinden bi 4 verebileceğimi söyledim. Darılır gibi oldu. Herhalde verdiğiniz hizmetin daha iyisi vardır dedim.
    Telefondan sonra 4'ün bile yüksek bi not olacağını düşünmeye başladım.

    Arabamı ne ile yıkadığıma kadar sordular ama sünger cevabıma diyecekleri şey biz de sünger yok oldu. Neyse ki ben de vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GAYRI -- 28 Eylül 2007; 16:59:14 >




  • Servis maliyetleri konusunda fazla bişey demiicem, çünkü parça değişimi ve işçilik uzmanlık gerektiren bir konu.
    Doktora gittiğimizde bile böyle değil mi :))
    Ayrıca servis danışmanlarının ilgi ve alakası oldukça iyi, ancak belli dönemler yoğunluk yaşanabilir.
    ki Toyota Sonkar'ın 3 yıl ardarda servis konusunda Türkiye ve Avrupa'da ödülleri var :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2D0F7DE39 -- 17 Ekim 2007; 20:33:11 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: taşkafa

    Çobançeşmeye gelin....Bizim servis...Pasta, börek, çay, kurabiye, ilgi sevgi, ve özenli servis....Ben müşteriyim yanlış anlamayın....SONKAR...... dan bahsediyorum....


    katılıyorum 10 numara bi servis
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.